Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

EnterPLplace - zdjęcie

EnterPLplace

Rejestracja: 06.07.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.07.2012 10:11
-----

#429503 Plugin AutoBh "wlaczenie/wylaczenie slow/noslow"

Napisane przez EnterPLplace w 07.07.2012 12:06

#include  #include  #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground new bool:wlaczyl[33] public plugin_init() { register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza") register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER) register_clcmd("say /onbh","bunny",0) register_clcmd("say onbh","bunny",0) register_clcmd("say_team /onbh","bunny",0) register_clcmd("say_team onbh","bunny",0) register_clcmd("say /offbh","wyłącz",0) register_clcmd("say offbh","wyłącz",0) register_clcmd("say_team /offbh","wyłącz",0) register_clcmd("say_team offbh","wyłącz",0) register_cvar("bh_enabled", "0") register_cvar("bh_autojump", "1") register_cvar("bh_showusage", "1") } public bunny(id) { wlaczyl[id] = true } public client_PreThink(id) { if (!get_cvar_num("bh_enabled")) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping if (!get_cvar_num("bh_autojump")) return PLUGIN_CONTINUE if(wlaczyl[id]) { if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation } } return PLUGIN_CONTINUE } public wyłącz(id) { wlaczyl[id] = false } 


Licze na + :) chyba ze nie o to chodzi


Cvary:

bh_enabled "1"
bh_autojump "1"
bh_showusage "1"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1