Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Plugin AutoBh "wlaczenie/wylaczenie slow/noslow"

Nowy Plugin

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ZuRo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:96
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:London
Offline

Napisano 15.02.2012 11:59

Witam.

Chciał bym żeby ktoś mi przerobił autobh w taki posób ze jak ktoś w pisze /bh to włacza sie bhop z noslow a jak wpisze /stop autobh się wyłacza i jest slow dla tego gracza.

#include <amxmodx>
#include <engine>
#define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
new bool:wlaczyl[33]
public plugin_init() {
register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
register_clcmd("say /bh","bunny",0)
register_clcmd("say bh","bunny",0)
register_clcmd("say_team /bh","bunny",0)
register_clcmd("say_team bh","bunny",0)
register_clcmd("say /stop","wyłącz",0)
register_clcmd("say stop","wyłącz",0)
register_clcmd("say_team /stop","wyłącz",0)
register_clcmd("say_team stop","wyłącz",0)
register_cvar("bh_enabled", "1")
register_cvar("bh_autojump", "1")
register_cvar("bh_showusage", "1")
}
public bunny(id) {
wlaczyl[id] = true
}
public client_PreThink(id)
{
if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
return PLUGIN_CONTINUE

entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping

if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
return PLUGIN_CONTINUE

if(wlaczyl[id])
{
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public wyłącz(id)
{
wlaczyl[id] = false
}

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 EnterPLplace

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.07.2012 12:06

#include  #include  #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground new bool:wlaczyl[33] public plugin_init() { register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza") register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER) register_clcmd("say /onbh","bunny",0) register_clcmd("say onbh","bunny",0) register_clcmd("say_team /onbh","bunny",0) register_clcmd("say_team onbh","bunny",0) register_clcmd("say /offbh","wyłącz",0) register_clcmd("say offbh","wyłącz",0) register_clcmd("say_team /offbh","wyłącz",0) register_clcmd("say_team offbh","wyłącz",0) register_cvar("bh_enabled", "0") register_cvar("bh_autojump", "1") register_cvar("bh_showusage", "1") } public bunny(id) { wlaczyl[id] = true } public client_PreThink(id) { if (!get_cvar_num("bh_enabled")) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping if (!get_cvar_num("bh_autojump")) return PLUGIN_CONTINUE if(wlaczyl[id]) { if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation } } return PLUGIN_CONTINUE } public wyłącz(id) { wlaczyl[id] = false } 


Licze na + :) chyba ze nie o to chodzi


Cvary:

bh_enabled "1"
bh_autojump "1"
bh_showusage "1"

Załączone pliki


Użytkownik EnterPLplace edytował ten post 07.07.2012 12:07

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych