Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

lukas72 - zdjęcie

lukas72

Rejestracja: 06.07.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.08.2013 19:46
-----

#553303 FiberHost.pl

Napisane przez FiberHostPL w 08.07.2013 01:49

Witamy !

 

slider88.png?1373244330347   

 

 

 

Pozdrawiamy,

Zespół FiberHost.pl


  • +
  • -
  • 1


#553102 Generator VIP, cz. 2

Napisane przez GwynBleidD w 07.07.2013 16:51

Nie działa absolutnie NIC od pewnego momentu w formularzu. No i domyślam się, czym jest to spowodowane, podobny problem już przerabiałem gdzieś indziej...

 

Otóż PHP posiada wbudowany limit pól formularza, określony jest na dość małą ilość i po prostu ucina wszystko, co jest niżej ( var_dump ($_POST) i widać jak na dłoni o co chodzi). Wystarczy zwiększyć max_input_vars w php.ini, pliku .htaccess albo bezpośrednio w skrypcie PHP (co do ostatniego głowy nie daję) i wszystko zacznie działać :) To oczywiście wiadomość dla administracji, nie dla użytkowników.


  • +
  • -
  • 4


#552636 [ROZWIĄZANE] deagsmapmanager.amxx problemik ;)

Napisane przez Daj buziaka w 06.07.2013 11:25

z tego co widzę to w pluginu deagsmapmanager.txt w tłumaczeniu [pl] nie masz dodanego
DV = 530
dodaj i zobacz.


#545386 Wymuszanie rate'ów co spawna / RateSpawnByFilip [v2.1]

Napisane przez Gość w 25.05.2013 19:40

Nie.

 

Linijka ta odpowiada za rejestrowanie zdarzenia, jakim jest spawn, czyli ożywienie i przygotowanie gracza do gry.

0 oznacza rozpoczęcie zdarzenia, a 1 jego koniec.

 

Rozróżnia się to tym, że przy 0 można event zablokować, lub zmienić jego parametry.

1 oznacza event dokonany, na którego nie mamy już wpływu.

 

Wszelkie wartości niezerowe będą traktowane tak samo, bez względu, czy jest to 1, 4 czy -100.

 

 

Żeby ustawiać raty co 4 spawny, stworzymy sobie dla tablicę 33 elementową, czyli dla każdego gracza.

Po spawnie danego gracza, zwiększymy wartość i jeśli będzie się dzielić przez 4, to wtedy raty ustawiamy.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Rate'y + HUDMSG"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Filip / `NN"

new spawns[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "raty", 1);
	set_task(120.0, "hudmsg", _, _, _, "b")
}

public raty(id)
{
	if((++spawns[id])%4){
		client_cmd( id , "rate 25000" )
		client_cmd( id , "cl_cmdbackup 2" )
		client_cmd( id , "cl_cmdrate 101" )
		client_cmd( id , "cl_updaterate 101" )
		client_cmd( id , "ex_interp 0.01" )
	}
}

public hudmsg() 
{       
	set_hudmessage(255, 100, 10, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 9.0) 
	show_hudmessage(0, "Twoj interp zostal ustawiony na 0.01") 
}



#436225 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Pytanie dotyczące awansów klas od Goliath'a

Napisane przez SoPelQ w 25.07.2012 17:19

Da sie.


#162279 Jak poprawnie zainstalować diablo na bazie z proserwer.pl/xaa.pl

Napisane przez Emixx. w 21.08.2010 09:52

Błąd :

11. Teraz wystarczy wypełnić Cvary i dodać je do amxx.cfg


diablo_sql_host "twojastronawxaa"
diablo_sql_user "nazwauzytkownika"
diablo_sql_pass "haslo"
diablo_sql_database "nazwabazydanych"
diablo_sql_table "obojetniecowpiszemy


Te dane trzeba zapisać w sql.cfg !

Widzę że poradnik ładnie oderżnąłeś ! Plusa dostaniesz; )


Poradnik nie był wql oderżnięty, lecz robiony z własnego doświadczenia :)
A co do pliku sql.cfg to z własnego doświadczenia zauważyłem, że nie zawsze go czyta więc zawsze lepiej do amxx.cfg :)
  • +
  • -
  • 4


#430561 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Pytanie dotyczące awansów klas od Goliath'a

Napisane przez SoPelQ w 10.07.2012 17:02

W tym linku co podałem jest coś takiego jak: Dodatek - Informacje o awansach w menu /klasy
Przeczytaj to sobie;d


#353481 Klasa Spowalniacz

Napisane przez Intex w 25.01.2012 01:43

Witam

Kiedyś Pan QTM_Peyote napisał dla mnie taką klasę, więc postanowiłem ją tu dodać, nie będę chytry:P



Dołączona grafika

Klasa po naładowaniu noża otrzymuje 25% na to że gdy trafi w wroga spowolni jego ruchy o 40%. Fajna klasa :) graczom u mnie się podoba.





Dołączona grafika

codclass_spowolnienie.sma do folderu scripting
codclass_spowolnienie.amxx do folderu plugins
codclass_spowolnienie.amxx do plugins-codmod.ini

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12