Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

lukas72 - zdjęcie

lukas72

Rejestracja: 06.07.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.08.2013 19:46
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] deagsmapmanager.amxx problemik ;)

05.07.2013 19:15

yo Mam problem z w/w pluginem ... Cały czas w logach mam to :
L 07/05/2013 - 19:41:15: [AMXX] Language key "DV" not found for language "pl", check "deagsmapmanager.amxx"
Możecie jakoś pomóc ? ;)

Czas do końca mapy w hud :)

03.04.2013 16:12

W tym temacie pokażę wam jak dodać do huda w cod modzie czas do końca mapy (timeleft)

Wiem, że nic prostszego nie mogłem wymyśleć ale dla całkiem zielonych się przyda :)

Zaczynamy :)

Szukamy:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
Przed tym dodajemy:
new timeleft = get_timeleft()
Następnie szukamy:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]",
I zamieniamy na :
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Czas do konca mapy : %d:%02d]",
Na końcu tej linijki:
, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
Dodajemy:
timeleft / 60, timeleft % 60
Cała linijka powinna wyglądać tak :
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s][Czas do konca mapy : %d:%02d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], timeleft / 60, timeleft % 60);
I to wszystko :) Jakbym popełnił jakiś błąd to proszę tutaj napisać :)

wybór 2 hud'ów

01.04.2013 20:06

Siema

na moim servie mam dość dużo rzeczy w hudzie, a niektórzy gracze skarżą się, ponieważ grają na niskiej rozdzielczości i wszystko im się "zlewa", zajmuje nawet cały ekran (ja gram na 1980x1080) więc ja wszystko pięknie widze :)

Da się zrobić coś takiego ze gracz po wyborze klasy : wyświetla mu się menu w którym ma do wyboru 2 hudy : 1 bardziej rozbudowany a 2 mniej (dla tych z mniejsza rozdziałką)


proszę o pomoc :)

reffff

ref