Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

czekolada147 - zdjęcie

czekolada147

Rejestracja: 28.06.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.10.2012 22:31
-----

#313312 Klasa helikopterzysta(PREMIUM)

Napisane przez SeeK w 25.10.2011 19:17

opis
Przedstawiam wam zupełnie nową klasę(PREMIUM, flaga "x"), która posiada możliwość stworzenia i sterowania helikopterem. Ruch i wszelkie działania odbywają się za pomocą Klawiszy:
- W, S, A, D, R, E
- Space
- CTRL
- DUCK

Podczas sterowania helikopterem jesteśmy niewidzialni, ale możliwe jest zadawanie nam obrażeń(jako graczowi).

Klasa jest to przerobiony plugin "helikopter" użytkownika KRoTaL, Fox-NL. Została ona dostosowana pod cod mod'a. Kod jest "nieprzeczyszczony", dlatego jeżeli jest ktoś chętny, to może spróbować trochę go zoptymalizować.

Lista zmian:
1.2.2 - naprawienie bugu z paka
1.1.2 - cvar dotyczący ilości możliwych stworzeń helikoptera
1.1.1 - zmiana komend użycia
1.1.0 - poprawa działania(nie koliduje z innymi klasami)
1.0.0 - stworzenie

screenshot
Dołączona grafika
Dołączona grafika

inne informacje
Krótka notka instruktażowa.
Aby stworzyć helikopter, użyj komendy "/stworz". Po tym zabiegu, Twoja kamera przenosi się na helikopter. Aby wzbić się w powietrze naciśnij spację(jump), aby wylądować naciśnij ctrl(duck). Poruszamy się za pomocą klawiszy W(do przodu/rozpęd), S(do tyłu), A(w lewo), D(w prawo), lub za pomocą myszki ruch w lewo, ruch w prawo, ruch do przodu i ruch do tyłu. Strzelamy za pomocą MOUSE1 i MOUSE2 oraz RELOAD(domyślnie "r"). Pierwszy odpowiada za naboje, drugi za rakiety, a trzeci za zrzucane bomby. Hosty zabieramy za pomocą USE(domyślnie "e") oraz puszczamy je tym samym klawiszem.

Czy jest możliwość zaplantowania paki? Podobno tak, ale jak? Nie mam pojęcia.

komendy
/stworz - tworzy helikopter
/zniszcz - niszczy helikopter

cvary
//wyłącz/Wlacz plugin
apache_active 1

//Ilosc HP helikoptera
apache_health 200

//Maksymalna predkosc helikoptera
apache_maxspeed 400

//Ilosc obrazen zadawanych przez naboje
apache_bulletdmg 10

//Prędkość naboi
apache_bulletspeed 2000

//Predkosc rakiety
apache_rocketspeed 1000

//Koszt helikoptera
apache_cost 0

//Wylacza/Wlacza friendly fire
apache_ff 0

//Ilość możliwych stworzeń helikoptera
apache_max_create 1

Są jeszcze inne cvary, ale niestety dotychczas ich nie rozkodowałem

instalacja
~/plugins/codclass_helikopterzysta.amxx
~/models/rc_apache_final.mdl

Wszelka edycja wskazana. Jest to ledwo co przerobiona wersja, a więc może zawierać bugi.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 28


#445335 Prosze o przerobienie klasy

Napisane przez Flk w 13.08.2012 00:23

Załączony plik  codclass_padding.sma   2,2 KB  39 Ilość pobrań
  codclass_padding.amxx


#315772 Zmiana prędkości ataku bronią

Napisane przez MarWit w 31.10.2011 13:23

Witam.

W tym tutku pokaże jak zmienić szybkość ataku dla danej broni:)

1. Tworzymy klasę ( standard: punkty, nazwa/opis klasy, itd. )
2. W plugin init dodajemy:

- Jeżeli chcemy zmienić szybkość ataku nożem:

Spoiler

- Jeżeli chcemy zmienić szybkość ataku każdej innej broni:
Spoiler


3. Gdzieś niżej dodajemy:

- Dla noża:

Spoiler

- Dla kazdej innej broni
Spoiler


Teraz drobne tłumaczenie:

Aby zwiększyć/zmniejszyć prędkość ataku zmieniamy
fSpeedMultiplier
. Gdzie 0.3 ustawiamy na własną ( i mniejsza wartość tym wieksza prędkość ataku )

Aby zmienić bron na której ma być wieksza prędkość ataku:

1. Sposób ( tylko 1 bron ):

Szukamy linijki
if(iWeapon == CSW_DEAGLE)

gdzie CSW_DEAGLE zmieniamy na własne

oraz

iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)

gdzie "weapon_deagle", zmieniamy na własne.

2. Sposób ( wiecej broni )

Zamiast

static Float:fSpeedMultiplier = 0.3;

if(iWeapon == CSW_DEAGLE)
{
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)

set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
}


dajemy


static Float:fSpeedMultiplier;

switch(iWeapon)
{
case CSW_AK47: {

fSpeedMultiplier = 0.3

iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id)
}

case CSW_AWP: {

fSpeedMultiplier = 0.8

iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id)
}

default: return PLUGIN_CONTINUE

}

set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );


Oczywiście gdzie CSW_AWP/CSW_AK47 i "weapon_awp"/"weapon_ak47" zmieniamy na własne np. jeżeli chcemy mieć o połowe wiekszą predkość ataku na deagle, glock'u i m4 switch bedzie wyglądał tak:



switch(iWeapon)
{
case CSW_GLOCK18: {

fSpeedMultiplier = 0.5

iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_glock18", id)
}

case CSW_DEAGLE: {

fSpeedMultiplier = 0.5

iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)
}

case CSW_M4A1: {

fSpeedMultiplier = 0.5

iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id)
}

default: return PLUGIN_CONTINUE

}

set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );


Przykładowa klasa ( 5x szybszy atak na m4 )
Spoiler


Przydatna strona z nazwami broni ( CSW_* oraz weapon_* ): KLIK lub KLIK

Jeżeli czegoś nie rozumiecie, piszcie pod tematem ;)
  • +
  • -
  • 33


#443792 System misji CodMod

Napisane przez TheRock w 10.08.2012 11:24

Dołączona grafika
50 misji zwyklych, 46 przedmiotow, 4 misje specjalne!

Misje Specjalne sa tak dostosowane aby sie nie nudzić!
Wiele funkcji które możemy wykorzystać np: Przetapianie Rud, Wybicie odznak itp
Misje są nie do spotkania a misje specjalne wręcz nie do pojęcia przykładem misji specjalnej misji mogę podać np: Uwodzenie córki generała, przespanie się z nią a następnie kradzież planów jej ojca lub np ugotowanie zupy.
Wraz z misjami jest sklep za dolary za które musimy kupować potrzebne rzeczy do wypełnienia misji


Autor: [AvP]ELOS wrzucam za jego zgodą

Dołączona grafika

/eremo - Włącza rozmowe z Eremo
/misje - Menu misji
/meitem - Sprawdza posiadany przedmiot
/tatur - Wybierasz opcje wyświetlania tymczasowa - przez 3 sekundy stała do nadpisania na nowy tatur
/kowal - Włącza rozmowę z Haradem
/dropitem - Wyrzuca Przedmiot
/bankier - Włącza rozmowę z Johnym
/corka - Włącza rozmowę z Alice


Dołączona grafika
Załącznik

Załączone pliki

  • Załączony plik  Questy.rar   201,48 KB  934 Ilość pobrań
  • Załączony plik  tutor.inc   2,21 KB  552 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 15


#130749 Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed)

Napisane przez Gość w 02.05.2010 13:19

Coś jakby uzupełnienie do tego:

Weapon suplement - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Name        Number              Ammo               Weapon            Clips
CSW_P228 1 give_item(id,"ammo_357sig") give_item(id, "weapon_p228") CLIP SIZE/BP SIZE: 13/52
==================================================================================================================================
CSW_SCOUT 3 give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id, "weapon_scout") CLIP SIZE/BP SIZE: 10/90
==================================================================================================================================
CSW_XM1014 5 give_item(id, "ammo_buckshot") give_item(id,"weapon_xm1014") CLIP SIZE/BP SIZE: 7/32
==================================================================================================================================
CSW_MAC10 7 give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id, "weapon_mac10") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/100
==================================================================================================================================
CSW_AUG 8 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_aug") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_ELITE 10 give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id, "weapon_elite") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/120
==================================================================================================================================
CSW_FIVESEVEN 11 give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id, "weapon_fiveseven") CLIP SIZE/BP SIZE: 20/100
==================================================================================================================================
CSW_UMP45 12 give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id, "weapon_ump45") CLIP SIZE/BP SIZE: 25/100
==================================================================================================================================
CSW_SG550 13 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_sg550") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_GALI 14 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_gali") CLIP SIZE/BP SIZE: 35/90
==================================================================================================================================
CSW_FAMAS 15 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_famas") CLIP SIZE/BP SIZE: 25/90
==================================================================================================================================
CSW_USP 16 give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id, "weapon_usp") CLIP SIZE/BP SIZE: 12/100
==================================================================================================================================
CSW_GLOCK18 17 give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id, "weapon_glock18") CLIP SIZE/BP SIZE: 20/120
==================================================================================================================================
CSW_AWP 18 give_item(id,"ammo_338magnum") give_item(id, "weapon_awp") CLIP SIZE/BP SIZE: 10/30
==================================================================================================================================
CSW_MP5NAVY 19 give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id, "weapon_mp5navy") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/120
==================================================================================================================================
CSW_M249 20 give_item(id,"ammo_556natobox") give_item(id, "weapon_m249") CLIP SIZE/BP SIZE: 100/200
==================================================================================================================================
CSW_M3 21 give_item(id, "ammo_buckshot") give_item(id,"weapon_m3") CLIP SIZE/BP SIZE: 8/32
==================================================================================================================================
CSW_M4A1 22 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_m4a1") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_TMP 23 give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id, "weapon_tmp") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/120
==================================================================================================================================
CSW_G3SG1 24 give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id, "weapon_g3sg1") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_DEAGLE 26 give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id, "weapon_deagle") CLIP SIZE/BP SIZE: 7/35
==================================================================================================================================
CSW_SG552 27 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_sg552") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_AK47 28 give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id, "weapon_ak47") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_P90 30 give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id, "weapon_p90") CLIP SIZE/BP SIZE: 50/100
__________________________________________________________________________________________________________________________________

DEFUSE KIT give_item(id, "item_thighpack")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NVGS give_item(id, "item_nvgs")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SHIELD give_item(id, "weapon_shield")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_C4 6 give_item(id, "weapon_c4") BP SIZE: 1
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_VEST 31 give_item(id, "item_kevlar")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_VESTHELM 32 give_item(id, "item_assaultsuit")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_HEGRENADE 4 give_item(id, "weapon_hegrenade") BP SIZE: 1
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_FLASHBANG 25 give_item(id, "weapon_flashbang") BP SIZE: 2
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_SMOKEGRENADE 9 give_item(id, "weapon_smokegrenade") BP SIZE: 1
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Przykłady do funowego "get_user_maxspeed"

CSW_P228         250.0
CSW_SCOUT         260.0
CSW_HEGRENADE         250.0
CSW_XM1014         240.0
CSW_C4             250.0
--------------------------
CSW_MAC10 		 250.0
CSW_AUG 		 240.0
CSW_SMOKEGRENADE     250.0
CSW_ELITE 		 250.0
CSW_FIVESEVEN 		 250.0
---------------------------
CSW_UMP45 		 250.0
CSW_SG550 		 210.0
CSW_GALIL 		 240.0
CSW_FAMAS 		 240.0
CSW_USP 		 250.0
---------------------------
CSW_GLOCK18 		 250.0
CSW_AWP 		 210.0
CSW_MP5NAVY 		 250.0
CSW_M249 		 220.0
CSW_M3             230.0
---------------------------
CSW_M4A1 		 230.0
CSW_TMP 		 250.0
CSW_G3SG1 		 210.0
CSW_FLASHBANG 		 250.0
CSW_DEAGLE 		 250.0
---------------------------
CSW_SG552 		 235.0
CSW_AK47 		 221.0
CSW_KNIFE 		 250.0
CSW_P90 		 245.0



#327044 1/x z kilku broni (łatwiejszy sposób)

Napisane przez KariiO w 26.11.2011 21:09

Poradnik dotyczy tylko klas ale każdy kto ma minimum wiedzy o nowym codzie powinien z łatwością dostosować poradnik do perku.

A więc zaczynamy:

do tablic dodaj(pierwszą tablice możesz mieć):
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]

jeżeli w plugin_init nie masz to dodaj:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

TakeDamage powinien wyglądać tak:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & (1<<1)))
		return HAM_IGNORED;
	
	new hp_ofiary = get_user_health(this)
	new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
	
	if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
	{
		if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

public cod_class_enabled(id)
{
	oneonone[id][CSW_AWP] = 2
	oneonone[id][CSW_M4A1] = 4
	ma_klase[id] = 1;

	return COD_CONTINUE;
}
ustawiam gościowi 1/2 z AWP i 1/4 z M4A1.(to tylko przykład za AWP i M4A1 możecie wpisać inne bronie)

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = 0;
	oneonone[id][CSW_AWP] = 0
	oneonone[id][CSW_M4A1] = 0
}
tutaj to zerujemy ponieważ zmienia klasę.

Jeżeli pojawi się jakiś problem to dajcie znać, to tyle :D
  • +
  • -
  • 15


#83575 Wpływanie na obrażenia

Napisane przez R3X w 21.09.2009 18:31

Wpływanie na obrażenia
używając modułu hamsandwich

Aby mieć możliwość edycji obrażeń należy złapać zdarzenie Ham_TakeDamage z post=0

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "HamSandwich Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
}

event łapiemy w funkcji (ja nazwałem ją "fwTakeDamage"), której parametry są następujące
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	return HAM_IGNORED;
}

this - atakowany gracz
idinflictor - byt zadający obrażenia
idattacker - byt powodujący obrażenia
damage - wielkość obrażeń
damagebits - typ obrażeń

jeśli idattacker to gracz zazwyczaj idinflictor to również id atakującego, wyjątek stanowi granat: w tym przypadku idinflictor to indeks bytu granatu
w przeciwnym razie (!is_user_connected(idattacker)), idinflictor może być bytem typu trigger_hurt lub po prostu 0

damagebits przekazuje informacje o obrażeniach na podstawie składowych flag:
#define DMG_GENERIC                     0           // Generic damage was done
#define DMG_CRUSH                       (1<<0)      // Crushed by falling or moving object
#define DMG_BULLET                      (1<<1)      // Shot
#define DMG_SLASH                       (1<<2)      // Cut, clawed, stabbed
#define DMG_BURN                        (1<<3)      // Heat burned
#define DMG_FREEZE                      (1<<4)      // Frozen
#define DMG_FALL                        (1<<5)      // Fell too far
#define DMG_BLAST                       (1<<6)      // Explosive blast damage
#define DMG_CLUB                        (1<<7)      // Crowbar, punch, headbutt
#define DMG_SHOCK                       (1<<8)      // Electric shock
#define DMG_SONIC                       (1<<9)      // Sound pulse shockwave
#define DMG_ENERGYBEAM                  (1<<10)     // Laser or other high energy beam 
#define DMG_NEVERGIB                    (1<<12)     // With this bit OR'd in, no damage type will be able to gib victims upon death
#define DMG_ALWAYSGIB                   (1<<13)     // With this bit OR'd in, any damage type can be made to gib victims upon death.
#define DMG_DROWN                       (1<<14)     // Drowning
#define DMG_PARALYZE                    (1<<15)     // Slows affected creature down
#define DMG_NERVEGAS                    (1<<16)     // Nerve toxins, very bad
#define DMG_POISON                      (1<<17)     // Blood poisioning
#define DMG_RADIATION                   (1<<18)     // Radiation exposure
#define DMG_DROWNRECOVER                (1<<19)     // Drowning recovery
#define DMG_ACID                        (1<<20)     // Toxic chemicals or acid burns
#define DMG_SLOWBURN                    (1<<21)     // In an oven
#define DMG_SLOWFREEZE                  (1<<22)     // In a subzero freezer
#define DMG_MORTAR                      (1<<23)     // Hit by air raid (done to distinguish grenade from mortar)
#define DMG_TIMEBASED                   (~(0x3fff)) // Mask for time-based damage
np.
if(damagebits&DMG_BLAST){ //gracz prawdopodobnie zginął od wybuchu bomby
}

Zarejestrowanie Ham_TakeDamage z post = 0 daje możliwość ingerencji w przebieg tego wydarzenia.

Możemy po prostu anulować obrażenia przez zwrócenie HAM_SUPERCEDE lub HAM_OVERRIDE
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	return HAM_SUPERCEDE;
}

albo zmienić dowolny parametr funkcji przy użyciu funkcji SetHamParam*, gdzie * to typ argumentu.

SetHamParamInteger - dla liczby całkowitej
SetHamParamFloat - dla liczby rzeczywistej
SetHamParamVector - dla wektora (Float:v[3])
SetHamParamEntity - dla bytu (np. id gracza)
SetHamParamString - tekst

Po operacjach zwracamy HAM_HANDLED, aby zatwierdzić zmiany.

Przykład:
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	SetHamParamFloat(4, 100.0);
	return HAM_HANDLED;
}
Zmieniamy czwarty argument (damage) typu Float: na 100.0, co spowoduje, że praktycznie każde uderzenie czy upadek skończy się śmiercią.

W połączeniu z warunkami daje to nam całkowitą kontrolę nad obrażeniami.


Uwaga:
Broń z jakiej zadane zostały obrażenia (przy podłączony idattacker) to:
- w przypadku idinflictor==idattacker
new bron = get_user_weapon(idattacker);
- w przypadku idinflictor!=idattacker
new bron = CSW_HEGRENADE;

  • +
  • -
  • 25


#438933 Klasa premiu na dana klase

Napisane przez Klakier w 31.07.2012 22:27

       if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_I))


 ADMIN_LEVEL_I
to nie jest flaga i ;P

Odpowiednikiem flagi i będzie
ADMIN_CHAT


Poczytaj http://amxx.pl/topic/60353-flagi/ ;]
  • +
  • -
  • 1


#412343 Klasa z perkiem dash .

Napisane przez Mr. Dziwny w 19.05.2012 20:48

Witam.
Mam pewien problem.
Na forum [tutaj] pewna osoba poprawiła mi klasę, ale nadal nie działa tak jak należy tzn. ma wbudowanego w sobie perka dash, ale gdy ją dodam na serwer to wszyscy mogą go używać na "E" ..

Oto perk: http://amxx.pl/topic/80944-perk-dash/
Oto klasa: Załączony plik  drclass_kosmita.sma   6,55 KB  45 Ilość pobrań
  drclass_kosmita.amxx

Bardzo prosił bym o pomoc, naprawienie problemu , oczywiście lecą :plus: .
  • +
  • -
  • 1