Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Zmiana prędkości ataku bronią

cod nowy prędkość szybkość ataku bronią codmod cod tutorial poradnik

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 31.10.2011 13:23

*
Popularny

Witam.

W tym tutku pokaże jak zmienić szybkość ataku dla danej broni:)

1. Tworzymy klasę ( standard: punkty, nazwa/opis klasy, itd. )
2. W plugin init dodajemy:

- Jeżeli chcemy zmienić szybkość ataku nożem:

Spoiler

- Jeżeli chcemy zmienić szybkość ataku każdej innej broni:
Spoiler


3. Gdzieś niżej dodajemy:

- Dla noża:

Spoiler

- Dla kazdej innej broni
Spoiler


Teraz drobne tłumaczenie:

Aby zwiększyć/zmniejszyć prędkość ataku zmieniamy
fSpeedMultiplier
. Gdzie 0.3 ustawiamy na własną ( i mniejsza wartość tym wieksza prędkość ataku )

Aby zmienić bron na której ma być wieksza prędkość ataku:

1. Sposób ( tylko 1 bron ):

Szukamy linijki
if(iWeapon == CSW_DEAGLE)

gdzie CSW_DEAGLE zmieniamy na własne

oraz

iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)

gdzie "weapon_deagle", zmieniamy na własne.

2. Sposób ( wiecej broni )

Zamiast

static Float:fSpeedMultiplier = 0.3;

if(iWeapon == CSW_DEAGLE)
{
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)

set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
}


dajemy


static Float:fSpeedMultiplier;

switch(iWeapon)
{
case CSW_AK47: {

fSpeedMultiplier = 0.3

iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id)
}

case CSW_AWP: {

fSpeedMultiplier = 0.8

iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id)
}

default: return PLUGIN_CONTINUE

}

set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );


Oczywiście gdzie CSW_AWP/CSW_AK47 i "weapon_awp"/"weapon_ak47" zmieniamy na własne np. jeżeli chcemy mieć o połowe wiekszą predkość ataku na deagle, glock'u i m4 switch bedzie wyglądał tak:



switch(iWeapon)
{
case CSW_GLOCK18: {

fSpeedMultiplier = 0.5

iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_glock18", id)
}

case CSW_DEAGLE: {

fSpeedMultiplier = 0.5

iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)
}

case CSW_M4A1: {

fSpeedMultiplier = 0.5

iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id)
}

default: return PLUGIN_CONTINUE

}

set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );


Przykładowa klasa ( 5x szybszy atak na m4 )
Spoiler


Przydatna strona z nazwami broni ( CSW_* oraz weapon_* ): KLIK lub KLIK

Jeżeli czegoś nie rozumiecie, piszcie pod tematem ;)
  • +
  • -
  • 32

marwit-0.png


#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 31.10.2011 14:14

Dobry tut ;) Plusik oczywiście xD
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 xxdrago

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:124
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Jaworzno
Offline

Napisano 31.10.2011 15:05

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale chodzi o to , że broń szybciej strzela?
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Zapraszam na dobry serwer na dobrym hostingu.


IP: 80.72.43.106:27022

http://jaworskill.tk


#4 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 31.10.2011 15:10

Właśnie tego potrzebowałem :D + dobra robota :D
  • +
  • -
  • 0

#5 Czakus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Sezam
  • Lokalizacja:Okolice
Offline

Napisano 31.10.2011 15:13

Takie coś na starego Cod moda by się zdało ; ) xD
  • +
  • -
  • 0

#6 MarWit

    The Chosen One

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 31.10.2011 18:37

@xxdrago, dokładnie to :)
  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png


#7 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 31.10.2011 19:06

Tut dobry choć nic trudnego ;P

case CSW_GLOCK18: {

fSpeedMultiplier = 0.5

iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id)

set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
}



Jesteś pewien że w case glock ma być ak47 ?
  • +
  • -
  • 1
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#8 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 31.10.2011 19:10

@up

Oczywiście gdzie CSW_AWP/CSW_AK47 i "weapon_awp"/"weapon_ak47" zmieniamy na własne np. jeżeli chcemy mieć o połowe wiekszą predkość ataku na deagle, glock'u i m4 switch bedzie wyglądał tak:


  • +
  • -
  • 0

#9 MarWit

    The Chosen One

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 31.10.2011 20:25

@Jak się nazwać, dzięki :D Poprawione :)
  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png


#10 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 01.11.2011 16:42

Nawet spoko :D na początku myślałem że w tym jest też zawarta prędkość przeładowania broni jednak się myliłem :P
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#11 Vandalier88

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:19
  • GG:
  • Imię:Rychu
  • Lokalizacja:Dolnośląskie
Offline

Napisano 04.11.2011 20:37

Dało by radę to przenieść do samego CoD'a w formie statystyki? W sensie że statystyka Attack Speed i przy 100 punktach szybkość ataku wzrastałaby o połowę. Nie chcę gotowca, wole żeby mi ktoś to wytłumaczył bo się jeszcze uczę.
  • +
  • -
  • 0

#12 MarWit

    The Chosen One

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 19.11.2011 11:37

@UP, da się. Napisz temat w odpowiednim dziale a pewnie ktoś Ci to zrobi/wytłumaczy ;)

Użytkownik MarWit edytował ten post 19.11.2011 11:38

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#13 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.11.2011 11:49

http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/ tu też są informacje o broniach ;)
  • +
  • -
  • 0

#14 MarWit

    The Chosen One

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 19.11.2011 12:05

@UP, dodane do 1 posta ;)
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#15 Gość_Aik_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 19.11.2011 13:28

Jak dajesz

default: return PLUGIN_CONTINUE


to spokojnie można zrobić tego switcha tak:

switch(iWeapon)
{
case CSW_GLOCK18: {
fSpeedMultiplier = 0.5
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_glock18", id)
}
case CSW_DEAGLE: {
fSpeedMultiplier = 0.5
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)
}
case CSW_M4A1: {
fSpeedMultiplier = 0.5
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id)
}
default: return PLUGIN_CONTINUE
}

set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );


zawsze to mniej kodu.
MarWit (14.01.2012 21:33):
Fakt, poprawione.


#16 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 07.01.2012 19:05

A jak by miał wyglądać kod, tak aby każda broń którą posiada gracz szybciej sztrzelała?
  • +
  • -
  • 0

#17 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 08.01.2012 09:15




public eventCurWeapon(id)
{
if(!g_bMaKlase[id])
return PLUGIN_CONTINUE

new iEnt;

static Float:fSpeedMultiplier = 0.3;

{
iEnt = get_user_weapon(id);

set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
}

return PLUGIN_CONTINUE
}


  • +
  • -
  • 0

#18 MarWit

    The Chosen One

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 08.01.2012 15:00

@UP jak juz to:

public eventCurWeapon(id)
{
if(!g_bMaKlase[id])
return PLUGIN_CONTINUE

static Float:fSpeedMultiplier = 0.3;

new szWeaponName[64];
get_weaponname(read_data(2), szWeaponName, 63)

new iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, szWeaponName, id)

set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 3

marwit-0.png


#19 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 08.01.2012 15:11

racja +
  • +
  • -
  • 0

#20 SoPelQ

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:121
  • Lokalizacja:Utajnione
Offline

Napisano 11.07.2012 08:41

A mi nie chce się to skompilować wywala trochę errorów.
np. Że g_bMaKlase nie jest zdefiniowane.

Użytkownik TinyBoom edytował ten post 11.07.2012 08:42






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, prędkość, szybkość, ataku, bronią, codmod, cod, tutorial, poradnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych