Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

GoldenKill - zdjęcie

GoldenKill

Rejestracja: 23.06.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.02.2024 22:52
****-

#724740 Prośba o przerobienie silnika.

Napisane przez GoldenKill w 13.04.2016 07:24

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#724360 Plugin menu

Napisane przez GoldenKill w 08.04.2016 09:01

Wszystko nawet PIN do karty bankowej :^D :^D  ?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Regulamin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Unknown"

public plugin_init()
{
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        register_clcmd("say /regulamin", "regulamin")
}


public regulamin(id)
{
        show_motd( id,"regulamin.txt","Regulamin")
}

Masz przykład prostego pluginu, który po wpisaniu /regulamin wyświetli plik txt, który będziesz musiał sobie zrobić z regulaminem


  • +
  • -
  • 1


#711645 Problem ze sprzedażą perku

Napisane przez GoldenKill w 10.09.2015 14:36

Źle zrobiłeś cvar, usunąłem ci go całkowicie i w tej linijce zmieniasz wartość złota, jaką dostajemy :)

	new cena = 5;

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#711637 Pytanie dotyczące sklepu

Napisane przez GoldenKill w 10.09.2015 11:32

W temacie "Problem ze sprzedażą perku" wysłałem ci kod, który powinien działać

 

 

cod_get_user_zloto(id, kasa+cena); zmień na cod_set_user_zloto(id, kasa+cena);

 

On chce dodać, a nie ustawić daną ilość złota :)


  • +
  • -
  • 1


#711636 Problem ze sprzedażą perku

Napisane przez GoldenKill w 10.09.2015 11:29

Spróbuj tego :)

public sprzedaj_perk(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new cena = get_pcvar_num(zloto_sell);

if(cod_get_user_perk(id))
{
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0);
cod_get_user_zloto(id + cena);
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x01 Sprzedales swoj perk!");
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x01 Nie masz zadnego perku!");
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#711582 Pytanie dotyczące sklepu

Napisane przez GoldenKill w 09.09.2015 09:19

Podaj mi dokładną linijkę (chodzi o kod), tą 160 i nie szczędź kodu lepiej dać cały, bo łatwiej się połapać :)


  • +
  • -
  • 1


#689541 Blokowanie wyświetlanie informacji, w momencie pojawienia się drugiej

Napisane przez GoldenKill w 20.02.2015 17:01

Próbowałem tak, ale dalej się wyświetla :

public SmiercGraczaPost(id, attacker)
{	
	if(!is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
	{
		new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo)
		
		new cod_hs = 350
		doswiadczenie_gracza[attacker] += cod_hs
		
		if(!perk_gracza[attacker])
			UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
		
		if(get_pdata_int(id, 75, 5) == HIT_HEAD)
		{
			if(!bBlokuj[attacker])
			{
				set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.44, 0.36, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
				show_dhudmessage(attacker, "HEADSHOT + %i XP", cod_hs);
			}
		}
		else
		{
			if(!bBlokuj[attacker])
			{
				set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.46, 0.36, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
				show_dhudmessage(attacker, "+ %i XP", nowe_doswiadczenie);
			}
		}
		
		ZapiszDane(attacker);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

SprawdzPoziom(id)
{	
	new limit_poziomu = sizeof doswiadczenie_poziomu-1;

	new bool:zdobyl_poziom = false
	new bool:stracil_poziom = false;
	
	while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
	{
		poziom_gracza[id]++;
		punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]
		zdobyl_poziom = true;
	}
	
	while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
	{
		poziom_gracza[id]--;
		stracil_poziom = true;
	}
	
	if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu)
	{
		poziom_gracza[id] = limit_poziomu;
		ResetujPunkty(id);
	}
	
	if(stracil_poziom)
	{
		ResetujPunkty(id);
		set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
		show_dhudmessage(id,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
	}
	else if(zdobyl_poziom)
	{
		punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]
		set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
		show_dhudmessage(id,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
		client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
		
		bBlokuj[id] = true
		set_task(0.4, "unlockMsg", id)
	}
	
        ZapiszDane(id);
}

public unlockMsg(id)
{
      bBlokuj[id] = false
}

  • +
  • -
  • -1


#671335 Zapis sql dla danej zmiennej na 1 dzień

Napisane przez GoldenKill w 22.11.2014 11:35

Właśnie oto mi chodzi tylko w sql w cale nie pracowałem, bo nie miałem potrzeby. Najczęściej wszystko zapisywałem w nvault, bo potrzebowałem na zawsze albo na mapę i nic z tego za bardzo nie rozumiem :(


  • +
  • -
  • 1


#671302 Zapis sql dla danej zmiennej na 1 dzień

Napisane przez GoldenKill w 22.11.2014 00:58

Witam

 

tak jak w temacie chciałem się zapytać jak zrobić zapis sql dla zmiennej która będzie przechowywała flagę np: ADMIN_LEVEL_B, a sam zapis będzie trwał 1 dzień i potem będzie się usuwać. Za pomoc dziękuje i nagradzam reputacją :)


  • +
  • -
  • 1


#669053 Problem z frakcjami na COD

Napisane przez GoldenKill w 04.11.2014 15:34

Może źle podałeś nazwę klasy lub frakcje w pliku, sprawdź to dokładnie ;)


  • +
  • -
  • 1


#667488 [ROZWIĄZANE] Da się usunąć napis Enemy ??

Napisane przez GoldenKill w 19.10.2014 11:59

Nie działa dalej się wyświetla


  • +
  • -
  • 1


#667486 [ROZWIĄZANE] Da się usunąć napis Enemy ??

Napisane przez GoldenKill w 19.10.2014 11:36

Witam

 

Tak jak w temacie czy da się usunąć ten napis na dole ekranu Enemy : nick, bo mi włazi w hud który jest na jego miejscu ??


  • +
  • -
  • 1


#667114 Migający hud

Napisane przez GoldenKill w 15.10.2014 14:46

Robiłem tak i dalej miga :/


  • +
  • -
  • 1


#667077 Migający hud

Napisane przez GoldenKill w 15.10.2014 06:59

A da się liczbę kanałów powiększyć, bo zależy mi aby wszystko zostało :)
  • +
  • -
  • 2


#667070 Migający hud

Napisane przez GoldenKill w 15.10.2014 00:31

Witam

 

 

Mam problem z migającym hudem na moim cod modzie, kiedy dodałem do huda rangi (w stylu cod moda) nad hp i armorem, zaczął migać. Oprócz tych chudów mam jeszcze hud z questami. Nawet zmiana na dhud nie pomogła i dalej miga oto sma huda z rangami, które spowodowały miganie, gdy ich nie ma wszystko jest w normie, a jak zrobiłem hud z bf2 to czasami go nie widać było, albo był pod celownikiem, a zdarzały się wyjątki które hud widziały poprawnie (ale tylko miga hud z silnika cod moda, inne nie)

public Message_Hud2(id)		
{	
	id -= TASK_HUD;
	
	if(is_user_alive(id))
	{
		new ranga = playerData[ id ][ pLVL ];
		
		if( ranga < charsmax( gRanga ) )
		{
			set_dhudmessage(227, 96, 8, 0.01, 0.9, 0, 0.0, 1.5, 0.0, 0.0);
			show_dhudmessage(id, "[%s] Zabicia: %d/%d  Ranga: %s", gPrefixPluginu, playerData[ id ][ pEXP ], gRanga[ ranga + 1 ][ 0 ], gRanga[ ranga ][ 1 ] );
		}
		else
		{
			set_dhudmessage(227, 96, 8, 0.01, 0.9, 0, 0.0, 1.5, 0.0, 0.0);
			show_dhudmessage(id, "[%s] Zabicia: %d  Ranga: %s", gPrefixPluginu, playerData[ id ][ pEXP ], gRanga[ ranga ][ 1 ] );
		}
		
	}
	


  • +
  • -
  • 1