Sprawdź
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
GoldenKill
Rejestracja: 23.06.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.02.2024 22:52
Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 792
- Odwiedzin: 11 803
- Tytuł: Guru
- Wiek: 26 lat
- Urodziny: Wrzesień 25, 1997
-
Imię
Damian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Trzebnica
Kontakt
- Steam 76561198051865783
#724740 Prośba o przerobienie silnika.
Napisane przez GoldenKill w 13.04.2016 07:24
#724360 Plugin menu
Napisane przez GoldenKill w 08.04.2016 09:01
Wszystko nawet PIN do karty bankowej ?
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Regulamin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Unknown" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /regulamin", "regulamin") } public regulamin(id) { show_motd( id,"regulamin.txt","Regulamin") }
Masz przykład prostego pluginu, który po wpisaniu /regulamin wyświetli plik txt, który będziesz musiał sobie zrobić z regulaminem
#711645 Problem ze sprzedażą perku
Napisane przez GoldenKill w 10.09.2015 14:36
Źle zrobiłeś cvar, usunąłem ci go całkowicie i w tej linijce zmieniasz wartość złota, jaką dostajemy
new cena = 5;
Załączone pliki
-
cod_zloto.sma 5,68 KB 79 Ilość pobrań
cod_zloto.amxx
#711637 Pytanie dotyczące sklepu
Napisane przez GoldenKill w 10.09.2015 11:32
#711636 Problem ze sprzedażą perku
Napisane przez GoldenKill w 10.09.2015 11:29
Spróbuj tego
public sprzedaj_perk(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new cena = get_pcvar_num(zloto_sell); if(cod_get_user_perk(id)) { cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0); cod_get_user_zloto(id + cena); ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x01 Sprzedales swoj perk!"); } else { ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x01 Nie masz zadnego perku!"); } return PLUGIN_CONTINUE; }
#711582 Pytanie dotyczące sklepu
Napisane przez GoldenKill w 09.09.2015 09:19
#689541 Blokowanie wyświetlanie informacji, w momencie pojawienia się drugiej
Napisane przez GoldenKill w 20.02.2015 17:01
Próbowałem tak, ale dalej się wyświetla :
public SmiercGraczaPost(id, attacker) { if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker]) { new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo) new cod_hs = 350 doswiadczenie_gracza[attacker] += cod_hs if(!perk_gracza[attacker]) UstawPerk(attacker, -1, -1, 1); if(get_pdata_int(id, 75, 5) == HIT_HEAD) { if(!bBlokuj[attacker]) { set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.44, 0.36, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0); show_dhudmessage(attacker, "HEADSHOT + %i XP", cod_hs); } } else { if(!bBlokuj[attacker]) { set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.46, 0.36, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0); show_dhudmessage(attacker, "+ %i XP", nowe_doswiadczenie); } } ZapiszDane(attacker); } return PLUGIN_CONTINUE; } SprawdzPoziom(id) { new limit_poziomu = sizeof doswiadczenie_poziomu-1; new bool:zdobyl_poziom = false new bool:stracil_poziom = false; while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu) { poziom_gracza[id]++; punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id] zdobyl_poziom = true; } while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)) { poziom_gracza[id]--; stracil_poziom = true; } if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu) { poziom_gracza[id] = limit_poziomu; ResetujPunkty(id); } if(stracil_poziom) { ResetujPunkty(id); set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0); show_dhudmessage(id,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]); } else if(zdobyl_poziom) { punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id] set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0); show_dhudmessage(id,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup"); bBlokuj[id] = true set_task(0.4, "unlockMsg", id) } ZapiszDane(id); } public unlockMsg(id) { bBlokuj[id] = false }
#671335 Zapis sql dla danej zmiennej na 1 dzień
Napisane przez GoldenKill w 22.11.2014 11:35
#671302 Zapis sql dla danej zmiennej na 1 dzień
Napisane przez GoldenKill w 22.11.2014 00:58
#669053 Problem z frakcjami na COD
Napisane przez GoldenKill w 04.11.2014 15:34
#667488 [ROZWIĄZANE] Da się usunąć napis Enemy ??
Napisane przez GoldenKill w 19.10.2014 11:59
#667486 [ROZWIĄZANE] Da się usunąć napis Enemy ??
Napisane przez GoldenKill w 19.10.2014 11:36
#667114 Migający hud
Napisane przez GoldenKill w 15.10.2014 14:46
#667077 Migający hud
Napisane przez GoldenKill w 15.10.2014 06:59
#667070 Migający hud
Napisane przez GoldenKill w 15.10.2014 00:31
Witam
Mam problem z migającym hudem na moim cod modzie, kiedy dodałem do huda rangi (w stylu cod moda) nad hp i armorem, zaczął migać. Oprócz tych chudów mam jeszcze hud z questami. Nawet zmiana na dhud nie pomogła i dalej miga oto sma huda z rangami, które spowodowały miganie, gdy ich nie ma wszystko jest w normie, a jak zrobiłem hud z bf2 to czasami go nie widać było, albo był pod celownikiem, a zdarzały się wyjątki które hud widziały poprawnie (ale tylko miga hud z silnika cod moda, inne nie)
public Message_Hud2(id) { id -= TASK_HUD; if(is_user_alive(id)) { new ranga = playerData[ id ][ pLVL ]; if( ranga < charsmax( gRanga ) ) { set_dhudmessage(227, 96, 8, 0.01, 0.9, 0, 0.0, 1.5, 0.0, 0.0); show_dhudmessage(id, "[%s] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", gPrefixPluginu, playerData[ id ][ pEXP ], gRanga[ ranga + 1 ][ 0 ], gRanga[ ranga ][ 1 ] ); } else { set_dhudmessage(227, 96, 8, 0.01, 0.9, 0, 0.0, 1.5, 0.0, 0.0); show_dhudmessage(id, "[%s] Zabicia: %d Ranga: %s", gPrefixPluginu, playerData[ id ][ pEXP ], gRanga[ ranga ][ 1 ] ); } }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: GoldenKill
- Regulamin