Sprawdź
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
GoldenKill
Rejestracja: 23.06.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.04.2025 14:43




Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 792
- Odwiedzin: 13 550
- Tytuł: Guru
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Wrzesień 25, 1997
-
Imię
Damian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Trzebnica
Kontakt
-
Steam
76561198051865783
#724740 Prośba o przerobienie silnika.
Napisane przez GoldenKill
w 13.04.2016 07:24
#724360 Plugin menu
Napisane przez GoldenKill
w 08.04.2016 09:01
Wszystko nawet PIN do karty bankowej
?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Regulamin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Unknown"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /regulamin", "regulamin")
}
public regulamin(id)
{
show_motd( id,"regulamin.txt","Regulamin")
}
Masz przykład prostego pluginu, który po wpisaniu /regulamin wyświetli plik txt, który będziesz musiał sobie zrobić z regulaminem
#711645 Problem ze sprzedażą perku
Napisane przez GoldenKill
w 10.09.2015 14:36
Źle zrobiłeś cvar, usunąłem ci go całkowicie i w tej linijce zmieniasz wartość złota, jaką dostajemy ![]()
new cena = 5;
Załączone pliki
-
cod_zloto.sma 5,68 KB 91 Ilość pobrań
cod_zloto.amxx
#711637 Pytanie dotyczące sklepu
Napisane przez GoldenKill
w 10.09.2015 11:32
#711636 Problem ze sprzedażą perku
Napisane przez GoldenKill
w 10.09.2015 11:29
Spróbuj tego ![]()
public sprzedaj_perk(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new cena = get_pcvar_num(zloto_sell);
if(cod_get_user_perk(id))
{
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0);
cod_get_user_zloto(id + cena);
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x01 Sprzedales swoj perk!");
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x01 Nie masz zadnego perku!");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#711582 Pytanie dotyczące sklepu
Napisane przez GoldenKill
w 09.09.2015 09:19
#689541 Blokowanie wyświetlanie informacji, w momencie pojawienia się drugiej
Napisane przez GoldenKill
w 20.02.2015 17:01
Próbowałem tak, ale dalej się wyświetla :
public SmiercGraczaPost(id, attacker)
{
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo)
new cod_hs = 350
doswiadczenie_gracza[attacker] += cod_hs
if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
if(get_pdata_int(id, 75, 5) == HIT_HEAD)
{
if(!bBlokuj[attacker])
{
set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.44, 0.36, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(attacker, "HEADSHOT + %i XP", cod_hs);
}
}
else
{
if(!bBlokuj[attacker])
{
set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.46, 0.36, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(attacker, "+ %i XP", nowe_doswiadczenie);
}
}
ZapiszDane(attacker);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
SprawdzPoziom(id)
{
new limit_poziomu = sizeof doswiadczenie_poziomu-1;
new bool:zdobyl_poziom = false
new bool:stracil_poziom = false;
while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id]++;
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]
zdobyl_poziom = true;
}
while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
{
poziom_gracza[id]--;
stracil_poziom = true;
}
if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id] = limit_poziomu;
ResetujPunkty(id);
}
if(stracil_poziom)
{
ResetujPunkty(id);
set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(id,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
}
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]
set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(id,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
bBlokuj[id] = true
set_task(0.4, "unlockMsg", id)
}
ZapiszDane(id);
}
public unlockMsg(id)
{
bBlokuj[id] = false
}
#671335 Zapis sql dla danej zmiennej na 1 dzień
Napisane przez GoldenKill
w 22.11.2014 11:35
#671302 Zapis sql dla danej zmiennej na 1 dzień
Napisane przez GoldenKill
w 22.11.2014 00:58
#669053 Problem z frakcjami na COD
Napisane przez GoldenKill
w 04.11.2014 15:34
#667488 [ROZWIĄZANE] Da się usunąć napis Enemy ??
Napisane przez GoldenKill
w 19.10.2014 11:59
#667486 [ROZWIĄZANE] Da się usunąć napis Enemy ??
Napisane przez GoldenKill
w 19.10.2014 11:36
#667114 Migający hud
Napisane przez GoldenKill
w 15.10.2014 14:46
#667077 Migający hud
Napisane przez GoldenKill
w 15.10.2014 06:59
#667070 Migający hud
Napisane przez GoldenKill
w 15.10.2014 00:31
Witam
Mam problem z migającym hudem na moim cod modzie, kiedy dodałem do huda rangi (w stylu cod moda) nad hp i armorem, zaczął migać. Oprócz tych chudów mam jeszcze hud z questami. Nawet zmiana na dhud nie pomogła i dalej miga oto sma huda z rangami, które spowodowały miganie, gdy ich nie ma wszystko jest w normie, a jak zrobiłem hud z bf2 to czasami go nie widać było, albo był pod celownikiem, a zdarzały się wyjątki które hud widziały poprawnie (ale tylko miga hud z silnika cod moda, inne nie)
public Message_Hud2(id)
{
id -= TASK_HUD;
if(is_user_alive(id))
{
new ranga = playerData[ id ][ pLVL ];
if( ranga < charsmax( gRanga ) )
{
set_dhudmessage(227, 96, 8, 0.01, 0.9, 0, 0.0, 1.5, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(id, "[%s] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", gPrefixPluginu, playerData[ id ][ pEXP ], gRanga[ ranga + 1 ][ 0 ], gRanga[ ranga ][ 1 ] );
}
else
{
set_dhudmessage(227, 96, 8, 0.01, 0.9, 0, 0.0, 1.5, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(id, "[%s] Zabicia: %d Ranga: %s", gPrefixPluginu, playerData[ id ][ pEXP ], gRanga[ ranga ][ 1 ] );
}
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: GoldenKill
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość

