Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Migający hud

cod nowy

Najlepsza odpowiedź GoldenKill, 15.10.2014 06:59

A da się liczbę kanałów powiększyć, bo zależy mi aby wszystko zostało :) Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 15.10.2014 00:31

Witam

 

 

Mam problem z migającym hudem na moim cod modzie, kiedy dodałem do huda rangi (w stylu cod moda) nad hp i armorem, zaczął migać. Oprócz tych chudów mam jeszcze hud z questami. Nawet zmiana na dhud nie pomogła i dalej miga oto sma huda z rangami, które spowodowały miganie, gdy ich nie ma wszystko jest w normie, a jak zrobiłem hud z bf2 to czasami go nie widać było, albo był pod celownikiem, a zdarzały się wyjątki które hud widziały poprawnie (ale tylko miga hud z silnika cod moda, inne nie)

public Message_Hud2(id)		
{	
	id -= TASK_HUD;
	
	if(is_user_alive(id))
	{
		new ranga = playerData[ id ][ pLVL ];
		
		if( ranga < charsmax( gRanga ) )
		{
			set_dhudmessage(227, 96, 8, 0.01, 0.9, 0, 0.0, 1.5, 0.0, 0.0);
			show_dhudmessage(id, "[%s] Zabicia: %d/%d  Ranga: %s", gPrefixPluginu, playerData[ id ][ pEXP ], gRanga[ ranga + 1 ][ 0 ], gRanga[ ranga ][ 1 ] );
		}
		else
		{
			set_dhudmessage(227, 96, 8, 0.01, 0.9, 0, 0.0, 1.5, 0.0, 0.0);
			show_dhudmessage(id, "[%s] Zabicia: %d  Ranga: %s", gPrefixPluginu, playerData[ id ][ pEXP ], gRanga[ ranga ][ 1 ] );
		}
		
	}
	


  • +
  • -
  • 1

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#2 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 15.10.2014 06:42

Zbyt dużo informacji wyświetlanych w hud i brakuje ci kanałów ?


  • +
  • -
  • 1

#3 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 15.10.2014 06:59   Najlepsza odpowiedź

A da się liczbę kanałów powiększyć, bo zależy mi aby wszystko zostało :)
  • +
  • -
  • 2

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#4 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 15.10.2014 07:25

A da się liczbę kanałów powiększyć, bo zależy mi aby wszystko zostało :)

 

Raczej nie.

 

Ale zrób żeby inne pluginy nie korzystały z jednego kanału.

 

Przykład z codmod'a

new SyncHudObj, SyncHudObj2;

    SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
    SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();

    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Przykład");


ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2," Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);

Moze ten temat ci pomoże.

http://amxx.pl/topic...anał-wiadomość/

 

 


Użytkownik Dziobak? edytował ten post 15.10.2014 07:27

  • +
  • -
  • 1

#5 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 15.10.2014 14:46

Robiłem tak i dalej miga :/


  • +
  • -
  • 1

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#6 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 15.10.2014 20:31

Robiłem tak i dalej miga :/

 

 

No to chyba innej opcji nie ma niż pluginy które wykorzystują hud np te rangi dodać głównego silnika codmod'a i tylko zastosować

^n^n^n^n^n^n^n^n

Bo więcej kanałów hud nie da się zrobić ;/


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych