Czyli usunięcie limitu punktów kondycji tak?
Z tego co wiem, to w nowym codzie jest opcja w cvarach/gdzieś "głębiej" w silniku. Ale łatwo ją znaleźć
Potem zobaczę czy znajdę
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Robiin
w 12.04.2016 17:19
Napisane przez StoDwaJeden
w 09.09.2015 10:36
Napisane przez olle
w 11.04.2015 13:36
Witam
Mój pierwszy temat w tym dziale więc proszę o wyrozumiałość.
A więc przejdę do rzeczy.
To jest paczka klas.
W której znajduje się :
- 15 klas zwykłych
- 5 klas od poziomu
- 6 klas premium (flaga t)
Opis Klas
--------------------------Klasy Zwykle-----------------------------Aimer- 1/3 na HS, p90+dmgFarciarz - EXP za fraga, AUGGeneral - 1/2 z Ak47(+int), 2 skoki, 2 minyKomandos - 1/1 z noża, szybki bieg, lekko widzialnyOdbijacz - 1/3 odbijanie pocisku, 3 skokiRambo - No-Recoil, famas, wytrzymaloscRespawner - 1/5 na pojawienie się u wroga, 2 skokiScouter - 1/1 z Scouta, 2 skokiSnajper - 1/1 z AWP, 1/1 z noza,SzybkoscStrzelec Wyborowy - 1/2 wszystkie bronie, ak47, m4a1Szpieg - Ubranie wroga, Lekko widzialny, Int.100Technik - Widzi wrogów na radarze, 1/1 z kosyWsparcie Ogniowe - 8 rakiet, m249Talib - 1/6 z deagla, 3 skoki---------------------Klasy Od Poziomu------------------------------Duszek - Od 300 LvL, przechodzenie przez sciany 10 sekTerminator - Od 350 LvL, No-Recoil, 1/3 z krowySzturmowiec - Od 200 LVL, M4 + DMG, 2 skokiNiesmiertelny - Od 250 LVL, Przez 10 sek ma niesmiertelnoscOdporny - 250 LvL, Odporny na minyCicha Woda - Od 400 LvL, Niewidka na nozu, 1/1 z noza--------------------Klasy Premium ( flaga t )-----------------------Assasin [Premium] - Niewidzialny, 4 skoki, 1/1 z nozaVirtus [Premium] - Ak Asiimov(+dmg), Cichy BiegSzeregowiec [Premium] - Shotgun Asiimov + 1/3 z niego.Unikatowy Snajper [Premium] - Awp Asiimov + 1/1 z niego, 1/2 na HS.Pan M4A1 [Premium] - Asiimov M4A1, 1/3 z m4, 1/5 na HS.Admiral [Premium] - 15 hp oraz pelen magazynek za zabojstwo
Nie są to najlepsze klasy ale zaczynam z codem więc.
Pozdrawiam, dziękuje.Załączone pliki
Mini Paczka Klas Cod.rar 3,2 MB 395 Ilość pobrań
Napisane przez LukasO
w 13.04.2015 15:42
Siemka! Chciałbym wam przedstawić perk Furia MP5NAVY, który zostanie użyty w moim projekcie, który będzie działać na silniku Cod mod, który zostanie zlepiony z kilku projektów, jednak perki i klasy zostaną wykonane przeze mnie. Oczywiście wyrażam zgodę na przerobienie mojego perka. Oto kod:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ /* Wyrazam zgode na przerabianie mojego perku. ~LukasO */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Furia MP5NAVY"; new const perk_desc[] = "Dostaje 1/LW na zabicie z MP5"; new bool:ma_perk[33], wartosc_perku[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "LukasO"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 9, 20); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY); ma_perk[id] = true; wartosc_perku[id] = wartosc; } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_MP5NAVY); ma_perk[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Napisane przez
adiXD
w 13.03.2015 09:46
Napisane przez
FejmZPolski
w 01.03.2015 00:17
grawitacja_gracza -> ale którego gracza ? : )
Gracza ID
czyli
grawitacja_gracza[id]
Napisane przez
FejmZPolski
w 01.03.2015 00:21
Ten plugin odpowiada, za tworzenie menu, jednak potrzebuje pluginu, który ową funkcję wykonuje. Prawdopodobnie silnik
Napisane przez
FejmZPolski
w 01.03.2015 00:27
Proszę:
http://amxx.pl/topic...z-vip/?p=690801
Tutaj napisałem adnotację do was, prawdopodobnie post #2
Napisane przez
FejmZPolski
w 01.03.2015 00:30
Cześć, jest późno, więc przepraszam za z góry nakładany temat..
Chhodzi mi o kompilowanie kodu z -d1 -d0 i coś tam jeszcze ..
Co to jest ? Co to daje ?
Napisane przez
FejmZPolski
w 01.03.2015 08:59
Napisane przez
FejmZPolski
w 01.03.2015 10:03
Nie, dalej to nie ten plik, daj wszystkie
PFF co ja gadam, to ten plik nr 1
Łap, i powiedz, czy działa
Napisane przez
FejmZPolski
w 01.03.2015 09:38
Oraz musisz przekompilować plugin policjanci.amxx i wgrac plugin do folderu plugins amx_dookieL 03/01/2015 - 08:28:45: [AMXX] Invalid Plugin (plugin "policjanci.amxx")
L 03/01/2015 - 08:28:45: [AMXX] Plugin file open error (plugin "amx_dookie.amxx")
Napisane przez
FejmZPolski
w 01.03.2015 10:29
Dobra, po pierwsze musisz w rzucić sobie .include do folderu scriptings/include (tam gdzie masz kompilator)
Ponieważ potrzebuje dodatwkoych modułów, nie wiem czy amxxssowska wersja ma csdm w kompilatorze.
Popraiwłem trochę wersje, i masz:
http://amxx.pl/kompi...=csdm_equip.sma
(na gorze po lewej masz przycisk Kompiluj)
Napisane przez
FejmZPolski
w 01.03.2015 11:31
www.amxx.pl/kompilator
Napisane przez
FejmZPolski
w 01.03.2015 14:20
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <colorchat> #define PLUGIN "mute menu" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "cheap_suit" #define MAX_PLAYERS 32 new bool:g_mute[MAX_PLAYERS+1][MAX_PLAYERS+1] new g_menuposition[MAX_PLAYERS+1] new g_menuplayers[MAX_PLAYERS+1][32] new g_menuplayersnum[MAX_PLAYERS+1] new cvar_alltalk new g_maxclients public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_cvar(PLUGIN, VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER) register_clcmd("say", "clcmd_say") register_clcmd("say_team", "clcmd_say") register_forward(FM_Voice_SetClientListening, "fwd_voice_setclientlistening") register_menucmd(register_menuid("mute menu"), 1023, "action_mutemenu") cvar_alltalk = get_cvar_pointer("sv_alltalk") g_maxclients = global_get(glb_maxClients) } public client_putinserver(id) clear_list(id) public client_disconnect(id) clear_list(id) clear_list(id) { for(new i = 0; i <= g_maxclients; ++i) g_mute[id][i] = false } public clcmd_say(id) { static say_args[10] read_args(say_args, 9) remove_quotes(say_args) if(say_args[0] == '/' && containi(say_args, "mute") != -1) { display_mutemenu(id, g_menuposition[id] = 0) return PLUGIN_HANDLED_MAIN } return PLUGIN_CONTINUE } public fwd_voice_setclientlistening(receiver, sender, listen) { if(receiver == sender) return FMRES_IGNORED if(g_mute[receiver][sender]) { engfunc(EngFunc_SetClientListening, receiver, sender, 0) return FMRES_SUPERCEDE } return FMRES_IGNORED } display_mutemenu(id, pos) { if(pos < 0) return static team[11] get_user_team(id, team, 10) new at = get_pcvar_num(cvar_alltalk) get_players(g_menuplayers[id], g_menuplayersnum[id], at ? "c" : "ce", at ? "" : team) new start = pos * 8 if(start >= g_menuplayersnum[id]) start = pos = g_menuposition[id] new end = start + 8 if(end > g_menuplayersnum[id]) end = g_menuplayersnum[id] static menubody[512] new len = format(menubody, 511, "\wMute Menu^n^n") static name[32] new b = 0, i new keys = MENU_KEY_0 for(new a = start; a < end; ++a) { i = g_menuplayers[id][a] get_user_name(i, name, 31) if(i == id) { ++b len += format(menubody[len], 511 - len, "\d# %s %s\w^n", name, g_mute[id][i] ? "(Muted)" : "") } else { keys |= (1<<b) len += format(menubody[len], 511 - len, "%s%d. %s %s\w^n", g_mute[id][i] ? "\y" : "\w", ++b, name, g_mute[id][i] ? "(Muted)" : "") } } if(end != g_menuplayersnum[id]) { format(menubody[len], 511 - len, "^n9. %s...^n0. %s", "Wiecej", pos ? "Wroc" : "Wyjdz") keys |= MENU_KEY_9 } else format(menubody[len], 511-len, "^n0. %s", pos ? "Wroc" : "Wyjdz") show_menu(id, keys, menubody, -1, "mute menu") } public action_mutemenu(id, key) { switch(key) { case 8: display_mutemenu(id, ++g_menuposition[id]) case 9: display_mutemenu(id, --g_menuposition[id]) default: { new player = g_menuplayers[id][g_menuposition[id] * 8 + key] g_mute[id][player] = g_mute[id][player] ? false : true display_mutemenu(id, g_menuposition[id]) static name[32] get_user_name(player, name, 31) ColorChat(id, GREEN, "[System mute]^x01 %s gracza^x03 ^"%s^"", g_mute [id] [player] ?"Zmutowales": "Odmutowales",name) } } return PLUGIN_HANDLED }