Czyli usunięcie limitu punktów kondycji tak?
Z tego co wiem, to w nowym codzie jest opcja w cvarach/gdzieś "głębiej" w silniku. Ale łatwo ją znaleźć ![]()
Potem zobaczę czy znajdę ![]()
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             




						
					
				
 Mężczyzna
		
	
		
	
		
						
 Napisane przez Robiin
						 w 12.04.2016 17:19
						
					
						
 Napisane przez StoDwaJeden
						 w 09.09.2015 10:36
						
					
						
 Napisane przez olle
						 w 11.04.2015 13:36
						
					
			Witam 
						![]()
					
Mój pierwszy temat w tym dziale więc proszę o wyrozumiałość.
A więc przejdę do rzeczy.
To jest paczka klas.
W której znajduje się :
- 15 klas zwykłych
- 5 klas od poziomu
- 6 klas premium (flaga t)
			Opis Klas
						
					
--------------------------Klasy Zwykle-----------------------------Aimer- 1/3 na HS, p90+dmgFarciarz - EXP za fraga, AUGGeneral - 1/2 z Ak47(+int), 2 skoki, 2 minyKomandos - 1/1 z noża, szybki bieg, lekko widzialnyOdbijacz - 1/3 odbijanie pocisku, 3 skokiRambo - No-Recoil, famas, wytrzymaloscRespawner - 1/5 na pojawienie się u wroga, 2 skokiScouter - 1/1 z Scouta, 2 skokiSnajper - 1/1 z AWP, 1/1 z noza,SzybkoscStrzelec Wyborowy - 1/2 wszystkie bronie, ak47, m4a1Szpieg - Ubranie wroga, Lekko widzialny, Int.100Technik - Widzi wrogów na radarze, 1/1 z kosyWsparcie Ogniowe - 8 rakiet, m249Talib - 1/6 z deagla, 3 skoki---------------------Klasy Od Poziomu------------------------------Duszek - Od 300 LvL, przechodzenie przez sciany 10 sekTerminator - Od 350 LvL, No-Recoil, 1/3 z krowySzturmowiec - Od 200 LVL, M4 + DMG, 2 skokiNiesmiertelny - Od 250 LVL, Przez 10 sek ma niesmiertelnoscOdporny - 250 LvL, Odporny na minyCicha Woda - Od 400 LvL, Niewidka na nozu, 1/1 z noza--------------------Klasy Premium ( flaga t )-----------------------Assasin [Premium] - Niewidzialny, 4 skoki, 1/1 z nozaVirtus [Premium] - Ak Asiimov(+dmg), Cichy BiegSzeregowiec [Premium] - Shotgun Asiimov + 1/3 z niego.Unikatowy Snajper [Premium] - Awp Asiimov + 1/1 z niego, 1/2 na HS.Pan M4A1 [Premium] - Asiimov M4A1, 1/3 z m4, 1/5 na HS.Admiral [Premium] - 15 hp oraz pelen magazynek za zabojstwo
Nie są to najlepsze klasy ale zaczynam z codem więc.
Pozdrawiam, dziękuje.Załączone pliki
Mini Paczka Klas Cod.rar 3,2 MB 401 Ilość pobrań
						
 Napisane przez LukasO
						 w 13.04.2015 15:42
						
					
Siemka! Chciałbym wam przedstawić perk Furia MP5NAVY, który zostanie użyty w moim projekcie, który będzie działać na silniku Cod mod, który zostanie zlepiony z kilku projektów, jednak perki i klasy zostaną wykonane przeze mnie. Oczywiście wyrażam zgodę na przerobienie mojego perka. Oto kod:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
/* Wyrazam zgode na przerabianie mojego perku. ~LukasO */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Furia MP5NAVY";
new const perk_desc[] = "Dostaje 1/LW na zabicie z MP5";
new bool:ma_perk[33], wartosc_perku[33];
public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "LukasO");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 9, 20);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY);
	ma_perk[id] = true;
	wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
	cod_take_weapon(id, CSW_MP5NAVY);
	ma_perk[id] = false;
}	
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}
						
						
 Napisane przez 
	adiXD
						 w 13.03.2015 09:46
						
					
						
 Napisane przez 
	FejmZPolski
						 w 01.03.2015 00:17
						
					
grawitacja_gracza -> ale którego gracza ? : )
Gracza ID
czyli
grawitacja_gracza[id]
![]()
						
 Napisane przez 
	FejmZPolski
						 w 01.03.2015 00:21
						
					
Ten plugin odpowiada, za tworzenie menu, jednak potrzebuje pluginu, który ową funkcję wykonuje. Prawdopodobnie silnik ![]()
						
 Napisane przez 
	FejmZPolski
						 w 01.03.2015 00:27
						
					
Proszę:
http://amxx.pl/topic...z-vip/?p=690801
Tutaj napisałem adnotację do was, prawdopodobnie post #2
						
 Napisane przez 
	FejmZPolski
						 w 01.03.2015 00:30
						
					
Cześć, jest późno, więc przepraszam za z góry nakładany temat..
Chhodzi mi o kompilowanie kodu z -d1 -d0 i coś tam jeszcze ..
Co to jest ? Co to daje ?
						
 Napisane przez 
	FejmZPolski
						 w 01.03.2015 08:59
						
					
						
 Napisane przez 
	FejmZPolski
						 w 01.03.2015 10:03
						
					
Nie, dalej to nie ten plik, daj wszystkie ![]()
PFF co ja gadam, to ten plik nr 1 ![]()
Łap, i powiedz, czy działa ![]()
 csdm_equip.sma   18,68 KB  31 Ilość pobrań
  csdm_equip.amxx
			
						
 Napisane przez 
	FejmZPolski
						 w 01.03.2015 09:38
						
					
Oraz musisz przekompilować plugin policjanci.amxx i wgrac plugin do folderu plugins amx_dookieL 03/01/2015 - 08:28:45: [AMXX] Invalid Plugin (plugin "policjanci.amxx")
L 03/01/2015 - 08:28:45: [AMXX] Plugin file open error (plugin "amx_dookie.amxx")
						
 Napisane przez 
	FejmZPolski
						 w 01.03.2015 10:29
						
					
Dobra, po pierwsze musisz w rzucić sobie .include do folderu scriptings/include (tam gdzie masz kompilator)
Ponieważ potrzebuje dodatwkoych modułów, nie wiem czy amxxssowska wersja ma csdm w kompilatorze.
Popraiwłem trochę wersje, i masz:
 
http://amxx.pl/kompi...=csdm_equip.sma
(na gorze po lewej masz przycisk Kompiluj)
 csdm_equip.sma   18,68 KB  26 Ilość pobrań
  csdm_equip.amxx
			
						
 Napisane przez 
	FejmZPolski
						 w 01.03.2015 11:31
						
					
www.amxx.pl/kompilator
						
 Napisane przez 
	FejmZPolski
						 w 01.03.2015 14:20
						
					
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#define PLUGIN     "mute menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR     "cheap_suit"
#define MAX_PLAYERS 32
new bool:g_mute[MAX_PLAYERS+1][MAX_PLAYERS+1]
new g_menuposition[MAX_PLAYERS+1]
new g_menuplayers[MAX_PLAYERS+1][32]
new g_menuplayersnum[MAX_PLAYERS+1]
new cvar_alltalk
new g_maxclients
public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_cvar(PLUGIN, VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER)
    register_clcmd("say", "clcmd_say")
    register_clcmd("say_team", "clcmd_say")
    register_forward(FM_Voice_SetClientListening, "fwd_voice_setclientlistening")
    register_menucmd(register_menuid("mute menu"), 1023, "action_mutemenu")
    
    cvar_alltalk = get_cvar_pointer("sv_alltalk")
    g_maxclients = global_get(glb_maxClients)
}
public client_putinserver(id)
    clear_list(id)
    
public client_disconnect(id)
    clear_list(id)
clear_list(id)
{
    for(new i = 0; i <= g_maxclients; ++i)
        g_mute[id][i] = false
}
public clcmd_say(id)
{
    static say_args[10]
    read_args(say_args, 9)
    remove_quotes(say_args)
    
    if(say_args[0] == '/' && containi(say_args, "mute") != -1)
    {
        display_mutemenu(id, g_menuposition[id] = 0)
        return PLUGIN_HANDLED_MAIN
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}
public fwd_voice_setclientlistening(receiver, sender, listen)
{
    if(receiver == sender)
        return FMRES_IGNORED
        
    if(g_mute[receiver][sender])
    {
        engfunc(EngFunc_SetClientListening, receiver, sender, 0)
        return FMRES_SUPERCEDE
    }
    return FMRES_IGNORED
}
display_mutemenu(id, pos)
{
    if(pos < 0)  
        return
        
    static team[11]
    get_user_team(id, team, 10)
    
    new at = get_pcvar_num(cvar_alltalk)
    get_players(g_menuplayers[id], g_menuplayersnum[id],
    at ? "c" : "ce", at ? "" : team)
      new start = pos * 8
      if(start >= g_menuplayersnum[id])
            start = pos = g_menuposition[id]
      new end = start + 8
    if(end > g_menuplayersnum[id])
            end = g_menuplayersnum[id]
    
    static menubody[512]    
      new len = format(menubody, 511, "\wMute Menu^n^n")
    static name[32]
    
    new b = 0, i
    new keys = MENU_KEY_0
    
      for(new a = start; a < end; ++a)
    {
            i = g_menuplayers[id][a]
            get_user_name(i, name, 31)
        
        if(i == id)
        {
            ++b
            len += format(menubody[len], 511 - len, "\d#  %s %s\w^n", name, g_mute[id][i] ? "(Muted)" : "")
        }
        else
        {
            keys |= (1<<b)
            len += format(menubody[len], 511 - len, "%s%d. %s %s\w^n", g_mute[id][i] ? "\y" : "\w", ++b, name, g_mute[id][i] ? "(Muted)" : "")
        }
    }
      if(end != g_menuplayersnum[id])
    {
            format(menubody[len], 511 - len, "^n9. %s...^n0. %s", "Wiecej", pos ? "Wroc" : "Wyjdz")
            keys |= MENU_KEY_9
      }
      else
        format(menubody[len], 511-len, "^n0. %s", pos ? "Wroc" : "Wyjdz")
    
      show_menu(id, keys, menubody, -1, "mute menu")
}
public action_mutemenu(id, key)
{
    switch(key)
    {
            case 8: display_mutemenu(id, ++g_menuposition[id])
        case 9: display_mutemenu(id, --g_menuposition[id])
            default:
        {
            new player = g_menuplayers[id][g_menuposition[id] * 8 + key]
            
            g_mute[id][player] = g_mute[id][player] ? false : true
            display_mutemenu(id, g_menuposition[id])
            
            static name[32]
            get_user_name(player, name, 31)
            ColorChat(id, GREEN, "[System mute]^x01 %s gracza^x03 ^"%s^"", g_mute [id] [player] ?"Zmutowales": "Odmutowales",name)
            }
      }
    return PLUGIN_HANDLED
}
 
						


			
    Moja zawartość