Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Even - zdjęcie

Even

Rejestracja: 14.06.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.12.2012 18:00
-----

#448136 CoD MoD by FLK

Napisane przez Flk w 18.08.2012 17:20

Aktualizacja 2.0

Dołączona grafika Zostały dodane nowe cvary
cvary
cod_inteligencja "150" //ustawia limit inteligencji
cod_zdrowie "200" //ustawia limit zdrowia
cod_wytrzymalosc "150" //ustawia limit wytrzymalosci
cod_kondycja "200" //ustawia limit kondycji
cod_niewidzialnosc "200" //ustawia limit niewidzialnosci
cod_armor "100" //ustawia limit armoru

Dołączona grafikaNowa komenda dla graczy
gracz za pomocoą komendy /hud może ustawić kolor huda
Screen: http://zapodaj.net/i...ee42e6ff8c7.bmp
Screen:

Dołączona grafikaNowe rzeczy w hud
Screen: http://zapodaj.net/i...6f638bdeeb3.bmp

Dołączona grafikaNowa klasa BronMistrz
BronMistrz - Moze podnosic wszystkie bronie
Bronie - M4A1, DEAGLE

Dołączona grafikaPoprawione małe błędy

Jak ktoś bedzie chciał edytować klase BronMistrz
Załączony plik  codmod.inc   7,78 KB  105 Ilość pobrań


Załączony plik  CodMod by FLK 2.0.rar   1,08 MB  146 Ilość pobrań



#442654 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Co ile robić reset lvl

Napisane przez LionHeart w 08.08.2012 13:02

ja resety robię gdy jest zbyt duża przewaga levelowa, tzn jak na codzie 201 lvl dany gracz ma np 130 a jest większość świeżych osób co maja np 10 czy tam 20 lvl.
  • +
  • -
  • 2


#443204 2 Perki "Semtex" i "Zestaw Semtexowy"

Napisane przez Hleb w 09.08.2012 12:45

Perki te zostały oparte o plugin Sticky Nades autorstwa VEN

Sticky Nades - AlliedModders

Granat typu "Semtex" istnieje naprawdę w MW2

Dołączona grafika

Nazwa I Perku: Semtex
Opis perku: Dostajesz 2-3 granaty HE, które kleją się do wszystkiego (również do graczy)

Nazwa II Perku: Zestaw Semtexowy
Opis perku: Dostajesz 2-3 zestawy granatów (HE, FLASH i SMOKE), które kleją się do wszystkiego (również do graczy)

UWAGA: nie warto rzucić smoke'a z zestawu w ścianę czy w gracza, bo nie wybuchnie.

Dołączona grafika

Semtex:
Załączony plik  codperk_semtex.sma   1,86 KB  197 Ilość pobrań
  codperk_semtex.amxx

Zestaw Semtexowy
Załączony plik  codperk_zestawsemtexowy.sma   2,57 KB  112 Ilość pobrań
  codperk_zestawsemtexowy.amxx
  • +
  • -
  • 17


#444541 Dodanie do klasy nvault

Napisane przez dasiek w 11.08.2012 14:34

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Najemnik";
new const opis[] = "aaa";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
new bron[33];
new g_bron
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn,"player","Wskrzeszenie")
g_bron = nvault_open("Bron")

}

public cod_class_enabled(id)
{	  
menu(id);

ma_klase[id] = true;
Wczytaj(id);

}
public cod_class_disabled(id)
{
Zapisz(id)
cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
cod_take_weapon(id, CSW_M4A1);
ma_klase[id] = false;

}

public menu(id)
{
new menuu = menu_create("Wybierz Broni","menu_h")
menu_additem(menuu,"Ak47")
menu_additem(menuu,"M4A1")
menu_display(id,menuu)
}
public menu_h(id,menuu,item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menuu)
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
  case 0:
  {
   cod_give_weapon(id,CSW_AK47)
   bron[id] = CSW_AK47
  }
  case 1:
  {
   cod_give_weapon(id,CSW_M4A1)
   bron[id] = CSW_M4A1
  }
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Wskrzeszenie(id)
{	  
if(!ma_klase[id])
  return PLUGIN_CONTINUE
 
cod_give_weapon(id,bron[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Zapisz(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return PLUGIN_CONTINUE
	    new AuthID[35]
	    get_user_name(id,AuthID,34)
	   
	    new vaultkey[64],vaultdata[128]
	    formatex(vaultkey,63,"%s",AuthID)
	    formatex(vaultdata,127,"%i", bron[id])
	    nvault_set(g_bron,vaultkey,vaultdata)
	    return PLUGIN_CONTINUE
}
public Wczytaj(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return PLUGIN_CONTINUE
	    new AuthID[35]
	    get_user_name(id,AuthID,34)
	   
	    new vaultkey[64],vaultdata[128]
	    formatex(vaultkey,63,"%s",AuthID)
	    nvault_get(g_bron,vaultkey,vaultdata,127)
	   
	    new ps[12]
	    parse(vaultdata, ps, 11)
	   
	    bron[id]= str_to_num(ps)
	   
	    return PLUGIN_CONTINUE
}

Spróbuj tego.
  • +
  • -
  • 2


#444489 Dodanie do klasy nvault

Napisane przez dasiek w 11.08.2012 13:27

a dałeś wczytanie po połączeniu z serwerem (put in serwer?) i zapis po rozłączeniu?
  • +
  • -
  • 2


#444897 Poprawienie kodu dmg

Napisane przez dasiek w 12.08.2012 08:53

jeśli nie ma_awp[id] róna się true? :blink: Co chcesz osiągnąć?

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits, id)
{
if(!is_user_connected(idattacker) || !is_user_connected(this))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_awp[id])
{
  if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
   SetHamParamFloat(4, damage + 100);
  return HAM_HANDLED;
}

if(!ma_scout[id])	  
{
 
  if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(2) && damagebits & DMG_BULLET)
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
  return HAM_HANDLED;
}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 2


#140911 AmxModX 1.8.2 + Metamod-p - Linux & Windows

Napisane przez Szyfrant w 03.06.2010 09:17

Każda paczka zawiera AmXModX 1.8.2 + Metamod-p. (dev-hg60)

Format *zip

AmxModX 1.8.2 (dev-hg60) + Metamod-p [Linux]
AmxModX 1.8.2 (dev-hg60) + Metamod-p [Windows]



Dołączona grafika

Załączony plik  amxmodx-1.8.2-dev-hg60-base-linux.zip   3,14 MB  5116 Ilość pobrań
- Base + CStrike - LINUX
Załączony plik  amxmodx-1.8.2-dev-hg60-base-windows.zip   3,59 MB  5048 Ilość pobrań
- Base + CStrike - WINDOWS



Poprzednia wersja:

Spoiler



Dołączona grafika

Jeśli chcecie tylko uaktualnić AMXX'a skopiujcie sobie najważniejsze pliki (plugins.ini, amxx.cfg , sql.cfg) z ftp
Wgrajcie paczkę i wklejcie uprzednio skopiowane pliki.


Pozdro Szyfrant


  • +
  • -
  • 48


#445718 SMS Shop 2.0 by G[o]Q

Napisane przez G[o]Q w 13.08.2012 18:53

No więc przedstawiam wersje 2.0 mojego sklepu.

Dodałem nową szatę graficzną oraz kilka nowych opcji dla adminów.
Wprowadziłem też podział przy instalacji zakładamy konto dla Super Admina, potem już innym możemy przydzielać tylko zwykłych adminów którzy mają okrojony dostęp


aby zainstalować sklep wchodzimy w link "link_do_sklepu/index.php?inc=install/install" a po wypełnieniu pól usuwamy katalog install

wersja demo

Twoja Nazwa Sklepu
loginy: admin i test_admin
Hasło: admin

Dodatkowo chciałbym wprowadzić pewną zasadę jeśli znajdziecie błąd, macie pytanie,propozycje to piszecie w tym temacie ale jeśli macie jakiś problem to zapraszam do dzialu WWW->Problemy tutaj tylko mozna wyrazić swoją opinię,ocenić sklep, coś zaproponować lub zgłosić że cos nie działa albo że mogło by działać inaczej.

Co do dodatkowych modułów (zabijaka/tserwery/gamesol) to piszcie PW bo forum to nie jest bazar

UWAGA
Link do instalatora to domena.sufix/index.php?inc=install/install



Dodatkowo przypominam że warunkiem używania sklepu jest nie usuwanie zakładki Autor oraz nie edytowanie stopki gdzie zawarta jest informacja o stronie z której został pobrany darmowy szablon. Dodatkowo zabronione jest sprzedawanie tego sklepu innym osobom nieświadomym tego że jest on darmowy. Pobierając załącznik potwierdzacie zapoznanie się z ostatnim akapitem.
  • +
  • -
  • 6


#445734 Poprawieni kodu hud

Napisane przez fgsfds w 13.08.2012 19:11

A mógłbyś je podać może...
  • +
  • -
  • 2


#445367 Poprawieni kodu hud

Napisane przez Gość w 13.08.2012 05:52

Na pierwszy rzut oka, po wyjściu gracza z serwera, dalej wysyłasz do niego wiadomości.
Doraźnie
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Administrator"

new mymenu, klasa[33];
new SyncHudObj;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("NazwaKlasy","pobierz");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}

public pokaz_menu(id)
{
mymenu = menu_create("Menu","handle_mymenu");
menu_additem(mymenu, "Klasa Gracza");

menu_display(id,mymenu,0);
}
public handle_mymenu(id,menu,item)
{
switch(item)
{
case 0:
{
client_cmd(id,"messagemode NazwaKlasy");
}
}
}
public pobierz(id)
{
new said[31];
new cmd[16];
new target[32];


read_args(said, 30);
replace(said, 30, "^"", "");
parse(said, cmd,15, target,31);

if (equal(cmd, "NazwaKlasy", 4))
{
klasa[id] = cmd_target(id,target,31);
}
}


public client_connect(id)
{
set_task(3.0, "Info", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
}

public Info(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(is_user_connected(id))
set_task(0.1, "Info", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;


set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, 0.46, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa: %s", klasa[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s]", klasa[id]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}



#446594 [ROZWIĄZANE] Jak ?! ;d

Napisane przez Fili:P w 15.08.2012 08:43

Jak ty sobie wyobrażasz żeby nie było xD
http://amxx.pl/forum/24-pluginy-amxx/
  • +
  • -
  • 1


#421417 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Dodawanie klasy

Napisane przez Flk w 17.06.2012 19:27

http://amxx.pl/topic...ow-w-codmodzie/


#421399 [ROZWIĄZANE COD NOWY] maxymalny lvl

Napisane przez Flk w 17.06.2012 18:31

niestety to jest stary cod wiec proponuje wgraj se nowego jest latwiejszy do obslugi
http://amxx.pl/topic...-mw-mod-update/


#421389 zmiana max lvlu

Napisane przez lexar w 17.06.2012 18:02

http://amxx.pl/topic...rym-cod-modzie/

:)
  • +
  • -
  • 1


#421372 [ROZWIĄZANE] Pytanie o sygnature

Napisane przez Flk w 17.06.2012 17:28

można jak najbardziej :)