public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits, id)
{
if(!is_user_connected(idattacker) || !is_user_connected(this))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_awp[id] == true)
{
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
SetHamParamFloat(4, damage + 100);
return HAM_HANDLED;
}
if(!ma_scout[id] == true)
{
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(2) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.08.2012 23:25
Witam może ktoś to poprawić
Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!
#2
Napisano 12.08.2012 08:53
jeśli nie ma_awp[id] róna się true?
Co chcesz osiągnąć?

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits, id) { if(!is_user_connected(idattacker) || !is_user_connected(this)) return HAM_IGNORED; if(!ma_awp[id]) { if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET) SetHamParamFloat(4, damage + 100); return HAM_HANDLED; } if(!ma_scout[id]) { if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(2) && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
#3
Napisano 12.08.2012 13:48
if(!ma_awp[id])
{
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
co chcesz tym osiągnąć ?

moim zdaniem powinno byc tak
if(!ma_awp[id]) return HAM_IGNORED
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#4
Napisano 12.08.2012 14:25
nie wiem czemu ale awp działa a scout nie
zrobiłem tak i działa
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits, id)
{
if(!is_user_connected(idattacker) || !is_user_connected(this))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_awp[id])
{
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && !random(2) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
if(!ma_scout[id])
{
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(2) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
zrobiłem tak i działa

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!
#5
Gość_21977_*
Napisano 27.09.2012 04:12
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych