codperk_butykusnierza.sma 875 bajtów 57 Ilość pobrań
codperk_butykusnierza.amxx
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez Lodowy Pingwin
w 18.08.2012 10:43
Napisane przez Lodowy Pingwin
w 17.08.2012 19:49
Napisane przez Lodowy Pingwin
w 16.08.2012 20:16
Napisane przez Lodowy Pingwin
w 16.08.2012 19:09
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Wojenny";
new const opis[] = "Posiada Uzi,Flesha i 1 rakiete-140 hp bazowe,120% biegu,100 pancerza";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 100;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
give_item(id, "weapon_flashbang");
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Zolnierz";
new const opis[] = "Ma Famasa i Flesha-120 hp bazowe,100% biegu,100 pancerza";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 100;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_flashbang");
}
Napisane przez Lodowy Pingwin
w 15.08.2012 17:50
Szukam następujących pluginów
1.Wymuszanie interpu
2.Wymuszanie Rate
3.Ukrywanie BRONI po śmierci gracza
4.Dobry i sprawdzony strażnik pingu (który kickuje) .
5.Pluginu który likwiduje czas rundy (czyli można się nawalać cały czas bez końca )
hpk.sma 2,01 KB 42 Ilość pobrań
hpk.amxx
/* AMX Mod X
* No Objectives
*
* (c) Copyright 2007 by VEN
*
* This file is provided as is (no warranties)
*
* DESCRIPTION
* Plugin allow to remove all map objectives or objectives of certain type.
* Round timer will be disbled for maps that doesn't contain any objectives.
*
* CVARS
* no_objectives (flags: acde, default: acde, "": disable the plugin)
* a - remove "as" (vip assasination) objectives
* c - remove "cs" (hostage rescue) objectives
* d - remove "de" (bomb defuse) objectives
* e - remove "es" (T escape) objectives
* Note: map change on CVar change required.
*
* VERSIONS
* 0.3
* - added support for all objective entities
* - fixed: timer wasn't shown on multi objective maps if objectives wasn't completely removed
* - improvements in objective modes routine
* 0.2
* - disabled round timer
* - added no_objectives CVar
* 0.1
* - initial version
*/
// plugin's main information
#define PLUGIN_NAME "No Objectives"
#define PLUGIN_VERSION "0.3"
#define PLUGIN_AUTHOR "VEN"
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
new const g_objective_ents[][] = {
"func_bomb_target",
"info_bomb_target",
"hostage_entity",
"monster_scientist",
"func_hostage_rescue",
"info_hostage_rescue",
"info_vip_start",
"func_vip_safetyzone",
"func_escapezone"
}
#define OBJTYPE_AS (1<<0)
#define OBJTYPE_CS (1<<2)
#define OBJTYPE_DE (1<<3)
#define OBJTYPE_ES (1<<4)
#define OBJTYPE_ALL (OBJTYPE_AS | OBJTYPE_CS | OBJTYPE_DE | OBJTYPE_ES)
#define CVAR_NAME "no_objectives"
#define CVAR_DEFAULT OBJTYPE_ALL
new const g_objective_type[] = {
OBJTYPE_DE,
OBJTYPE_DE,
OBJTYPE_CS,
OBJTYPE_CS,
OBJTYPE_CS,
OBJTYPE_CS,
OBJTYPE_AS,
OBJTYPE_AS,
OBJTYPE_ES
}
new const bool:g_objective_prim[] = {
true,
true,
true,
false,
false,
false,
false,
true,
true
}
#define HIDE_ROUND_TIMER (1<<4)
new g_msgid_hideweapon
new g_pcvar_no_objectives
new g_no_objectives = CVAR_DEFAULT & OBJTYPE_ALL
public plugin_precache() {
if ((g_pcvar_no_objectives = get_cvar_pointer(CVAR_NAME))) {
new cvar_val[8]
get_pcvar_string(g_pcvar_no_objectives, cvar_val, sizeof cvar_val - 1)
g_no_objectives = read_flags(cvar_val) & OBJTYPE_ALL
}
if (g_no_objectives)
register_forward(FM_Spawn, "forward_spawn")
}
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
if (!g_pcvar_no_objectives) {
new cvar_defval[8]
get_flags(CVAR_DEFAULT, cvar_defval, sizeof cvar_defval - 1)
register_cvar(CVAR_NAME, cvar_defval)
}
if (is_objective_map())
return
g_msgid_hideweapon = get_user_msgid("HideWeapon")
register_message(g_msgid_hideweapon, "message_hide_weapon")
register_event("ResetHUD", "event_hud_reset", "b")
set_msg_block(get_user_msgid("RoundTime"), BLOCK_SET)
}
public forward_spawn(ent) {
if (!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED
static classname[32], i
pev(ent, pev_classname, classname, sizeof classname - 1)
for (i = 0; i < sizeof g_objective_ents; ++i) {
if (equal(classname, g_objective_ents[i])) {
if (!(g_no_objectives & g_objective_type[i]))
return FMRES_IGNORED
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
return FMRES_SUPERCEDE
}
}
return FMRES_IGNORED
}
public message_hide_weapon() {
set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(1) | HIDE_ROUND_TIMER)
}
public event_hud_reset(id) {
message_begin(MSG_ONE, g_msgid_hideweapon, _, id)
write_byte(HIDE_ROUND_TIMER)
message_end()
}
bool:is_objective_map() {
new const classname[] = "classname"
for (new i = 0; i < sizeof g_objective_ents; ++i) {
if (g_objective_prim[i] && engfunc(EngFunc_FindEntityByString, FM_NULLENT, classname, g_objective_ents[i]))
return true
}
return false
}
Napisane przez Lodowy Pingwin
w 14.08.2012 10:51
jak w temacie bo przy kompilacji wyskakuje 1 warning i nie wiem czy bedzie dzialalo?
za pomoc +
codclass_KapitanSuperVip.sma 22,15 KB 37 Ilość pobrań
codclass_KapitanSuperVip.amxx
Napisane przez Lodowy Pingwin
w 14.08.2012 10:58
za 1 rzecz leci +
PERKI
Bezlik ammo - Nieskończona amunicja
Mega speed - Dostajesz +100 kondycji, tracisz 20 inty
Spryciarz - Dostajesz 40 inty, tracisz 50 wytrzymalosci
Żelazna pięść - Dostajesz FIVE SEVEN i zadajesz równe 30 dmg z niego
Jack Błyskawica - Dostajesz + 30 wszystkiego
Twarda bania - Obrażenia w head'a są redukowane o 100
Tarcza SWAT - Jesteś odporny na miny, rakiety, dynamit
Elektryczny promień - Dostajesz 1 promień elektryka (proszę o modele lub coś)
Żelazne ciało - Można cię zabić tylko headshotem
Zemsta - Po śmierci twoje ciało wybucha
Mega exp - EXP x2
Klasa
Predator
Staty te same
Bronie : Famas, HE
Nie widzi niewidzialnych
3 sekundy niewidzialności
5% wiecej dmg z Famasa
Grawitacja taka sama (jak w załączniku)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Jack Blyskawica";
new const perk_desc[] = "Dostajesz + 30 wszystkiego";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(0, 0)+30);
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(0, 0)+30);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(0, 0)+30);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_health(0, 0)+30);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(0, 0)-30);
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_trim(0, 0)-30);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(0, 0)-30);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(0, 0)-30);
}
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new const perk_name[] = "Tarcza SWAT";
new const perk_desc[] = "Jestes odporny na miny, rakiety oraz dynamit";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_perk[this])
return HAM_IGNORED;
new classname[10]
pev(idinflictor, pev_classname, classname, 9);
if(equal(classname, "mine") || equal(classname, "rocket") || equal(classname, "dynamite"))
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
proszę mega speed:
codperk_megaspeed.sma 1012 bajtów 54 Ilość pobrań
codperk_megaspeed.amxx
codperk_spryciarz.sma 1018 bajtów 50 Ilość pobrań
codperk_spryciarz.amxx
Napisane przez Lodowy Pingwin
w 12.08.2012 19:18
Witam mógłby mi ktoś zrobić, aby można było dodawać w inteligencje, zdrowie,kondycje i wyrzymałość po:
-10pkt
-Wszystkie punkty.
QTM_CodMod-1.sma 44,88 KB 52 Ilość pobrań
QTM_CodMod-1.amxx
Napisane przez Lodowy Pingwin
w 12.08.2012 12:39
co tu jest zle bo jak kompiluje to jest 1 warning?
codclass_aimer.sma 2,1 KB 42 Ilość pobrań
codclass_aimer.amxx
Napisane przez Lodowy Pingwin
w 10.08.2012 19:55



Moja zawartość