Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Lodowy Pingwin - zdjęcie

Lodowy Pingwin

Rejestracja: 11.06.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.09.2012 14:03
-----

#445425 Poradnik amxmodmenu dla świeżego admina by mtzzka

Napisane przez dasiek w 13.08.2012 09:03

widzę już chyba taki poradnik z setny raz. :gwizd:
  • +
  • -
  • 3


#448621 Zombie Mod Plague 5.0

Napisane przez Misiaczek ;c w 19.08.2012 18:30

Dołączona grafika



opis
Zombie Mod Plague jest to mod do gry Counter-Strike zmieniający standardowy styl gry na pocztyczke Zombie vs Ludzie :)

Bazuje na orginalnym trybie infekcji jednak wprowadza kilka zmian oto one:
  • Nowe tryby gry takie jak: Infekcja, Swarm, Plaga, DeatchMatch
  • System Klas Zombie: Pozwala dowolnie modyfikować nasze zombiak, dając im specialne moce oraz uprawnienia dostępne tylko danym klasą zombie
  • System Klas Ludzi: Pozwala dowolnie modyfikować ludzie klasy, dając im specialne moce oraz uprawnienia dostępne tylko danym klasą ludziów
  • System AmmoPacków: Gracze dostają je za gre na serwerze, przec co moga kupować rzeczy w specialnie przygotowanym sklepie
  • Niestandardowe Granaty: W modzie zamiast zwykłych granatów dostajemy dostęp do całkiem ciekawych rozwiązań takich jak: Flara, Granat Zamrazajacy, Granat Podpalający oraz dla Zombie Bomba Infekcyjna
  • Menu Admina: Pozwala w bardzo prosty sposób zarządzać rozgrywką na serwerze
  • Specialne Efekty: Pochodzące z Silnika HL, czyli np. dynamiczne światła czy też mgłę
Główną zaletą moda jest jego wysoka możliwość presonalizacji przez każdego, przez co każdy serwer może być wyjątkowy. Za pomocą Cvarów możemy zmienić np:
  • Ustawić: życie, modele, nagrody, moce, oraz wielle innych osobno dla każdej klasy ludzi jak i zombie
  • Włączenie nieskończonej amunicji albo odrzutu przez broń
  • Oddzielnie włanczać i dostosowywac każdy tryb rozgrywki w zależności od upodobań
  • Zmiana ogólnego oświetlenia mapy (błyskawice dostępne dla ciemnych ustawień)
  • Zmiana koloru noktowizora oraz latarki
  • Włączyc tkz. Long Jumpy oraz Brak obrazen przy spadaniu z wysokości
  • Zmieniać różne efekty zakażenia, takie jak iskry, trzęsienie ekranem czy też dźwięki
  • Zmieniać dowolnie dźwięki, modele oraz wiele wiele więcej
screenshot
Zombie Plague (Infection Mod) [Part 2] - Counter Strike 1.6 - YouTube
Zombie Plague (Infection Mod) [Part 1] - Counter Strike 1.6 - YouTube

inne informacje
Mod: Counter-Strike bądź Counter-Strike: Condition-Zero
AMXX: Wersjia 1.8.0 bądź wyższa

instalacja
Sciagnij i rozpakuj archiwum do odpowieniego działu serwera i upewnij się że utrzymałeś strukture folderów
zp_plugin_50.zip: Pliki moda oraz pliki Konfiguracyjne
zp_resources.zip: Standardowe modele oraz dźwięki moda potrzebne do odpalenia serwera

inne informacje
Lista Zmian po Angielsku(Będe miał czas to przetłumacze na polski)
Spoiler


download
Załączony plik  zp_plugin_50.zip   894,66 KB  3596 Ilość pobrań

Załączony plik  zp_resources.zip   3,06 MB  3226 Ilość pobrań


inne informacje
Wersja Beta/Aktualizacje
Lista Zmian
Spoiler


download
Załączony plik  zp508.zip   917,58 KB  2858 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 15


#282429 Jak zainstalowac Dproto

Napisane przez DarkGL w 13.08.2011 13:39

Dproto [0.9.87] - Instalacja i konfiguracja (NonSteam + Steam) - AMXX.pl: Support AMX Mod X

edytujemy plik plugins.ini metamod'a (zwykle cstrike/addons/metamod/plugins.ini) i dodajemy w nim na początku linijkę:

win32 addons\dproto\dproto.dll

(dla serwera windows)
lub

linux addons/dproto/dproto_i386.so

(dla serwera linux)


  • +
  • -
  • 2


#447305 Problem z wejściem na serwer

Napisane przez 3majFason w 16.08.2012 18:49

Witam gdyż nie mam w tej chwili za dużo czasu na czytanie, przeczytałem tylko twój post, jak nie pomogę to postaram sie jutro wieczorem dokładnie przyjrzeć, ale tak serwer Na płatnym hostingu czy zrobiony za free do pogrania z znajomymi jeżeli na płatnym to tak rozumiem, że ty steam kolega ns, nie masz zainstalowanego takie pliku prawdopodobnie co pozwala na wchodzenie ns. Gdyż już 4 lata się tym nie zajmowałem wróciłem dzisiaj nazwy nie pamietam dokladnie, ale jakbyś przypadkiem miał own serwer to poszperaj w dodatkach trochę ;)
  • +
  • -
  • 1


#195939 Obsługa botów CodMod

Napisane przez QTM. Peyote w 12.12.2010 17:24

Dołączona grafika
Plugin dzięki któremu boty będą samodzielnie wybierały klasę, przydzielały punkty.
Klasy Wsparcie Ogniowe, Medyk, Saper oraz Demolitions będą używały swoich umiejętności.

Testowany z PODBOT'ami.

Dołączona grafika
Standardowa

Dołączona grafika
----------------> Link
Załączony plik  CodBots.sma   2,73 KB  5310 Ilość pobrań
  CodBots.amxx

PLUGIN WYMAGA NAJNOWSZEGO CODMODA! [CoD Nowy] Call of Duty: MW Mod [UPDATE] - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 58


#442410 Nauka pisania pluginów od podstaw

Napisane przez Leihto w 07.08.2012 23:08

Z mojego 'doświadczenia' (nie koniecznie w pawnie), wiem że pisanie 'programów' czy pluginów to w głównej mierze umiejętność korzystania z dokumentacji, tutoriali (z forum) oraz logicznego myślenia.

Najprościej jest postawić sobie jakiś cel i próbować go spełnić.
Jeżeli będziesz próbował napisać 'większego moda', to rozpisz sobie wszystkie czynności na zwykłej kartce, bo w pamięci możesz coś pomieszać.

Jeżeli napiszesz coś 'nieoptymanie' to też nie szkodzi. Przecież nikt się nie urodził od razu tak 'za***isty' żeby wszystko umieć bezbłędnie (no pomijając jedną osobę [która twierdzi że umiała wszystko od razu]).

Ucz się na błędach, bo je przynajmniej zapamiętasz.
Praktyka, praktyka, praktyka!
  • +
  • -
  • 5


#445229 [ L3X ] Lista Serwerów

Napisane przez Leihto w 12.08.2012 19:57

opis
Oto mój kolejny "hook" do IP Board ;)
Tym razem jest to "Lista Serwerów" wyświetlająca się TYLKO (na razie) w sidebarze.

screenshot
Dołączona grafika

Sam skrypt jest zarządzany TYLKO CZĘŚCIOWO z Panelu administracyjnego (jest to wersja komercyjna. W wersji "pełnej" - płatnej jest obsługa całkowicie z panelu admina).

Opcje dostępne z panelu admina:
Dołączona grafika

konfiguracja

Hook instalujemy, tak jak każdy inny.
Otwieramy katalog dostępny pod linkiem który ustawiamy w Panelu Admina (domyślnie /public/lista_serwerow/).
W nim znajdują się 2 pliki i folder. Otwieramy plik serwery.lista.php i edytujemy go według instrukcji poniżej:

W pliku znajdują się tablice wielowymiarowe. Kopiujemy dolną:
array(
"ip" => "192.168.1.1:27015",
"on" => 1,
"bany" => "#",
"staty" => "#",
"hltv" => "#"
),

I odpowiednio wpisujemy własne wartości.
IP: Wpisujemy ip swojego serwera, razem z portem!
ON: Czy serwer ma być wyświetlany w liście?
Bany: Link do amxbansa (jak nie ma, pozastawiamy puste[""])
Staty: Link do web-statów (jak nie ma, pozastawiamy puste[""])
HLTV: Link do demek HLTV (jak nie ma, pozastawiamy puste [""])

Każdy kolejny serwer podajemy kopiując tablicę, w taki sposób:

// Serwer nr 1
array(
"ip" => "192.168.1.1:27015",
"on" => 1,
"bany" => "#",
"staty" => "#",
"hltv" => "#"
),
// Serwer nr 2
array(
"ip" => "192.168.1.1:27015",
"on" => 1,
"bany" => "#",
"staty" => "#",
"hltv" => "#"
),

Folder public umieszczamy w katalogu głównym forum!

Inne Informacje:
Spoiler


Proszę o nie usuwanie stopki z pluginu (w templatce).

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11


#114401 Zmienne - Co I Jak?

Napisane przez destrojer w 24.02.2010 23:19

Tak wiem, że temat ma ponad rok i z góry przepraszam za odkop, ale nie mogę tak tego zostawić.

Po 1 nie wiem jak się uczyłeś, ale nie rozpowszechniaj takich bzdur dobrze?
Po 2 zmienne w tym sensie co Ty przedstawiłeś definiujemy a nie deklarujemy. Jest różnica między tymi pojęciami.
Po 3

Najprościej ujmując zmienna jest to obszar ulokowany w pamięci komputera przechowywujący dane różnego typu

jak już chcesz tak pisać to uważaj na słownictwo. Nie ma czegoś takiego jak OBSZAR PAMIĘCI, jak już to komórka pamięci i nie jest to język prosty jeśli chodzi o tłumaczenie czegoś zielonym.
Po 4

Inicjacja:
Pierwsze przypisanie wartości do zmiennej po jej utworzeniu:

new zmienna;
zmienna = 1;

rozumiem, ze inicjacja seksualna tak? Zmienne się inicjALIZuje. Poza tym to jest przypisanie do zmiennej wartości a nie zainicjalizowanie jej.

Po 5

Przy ich tworzeniu automatycznie ustawiane są na 0( nie przechowywują żadnych danych, są po prostu puste)

zero jest logicznym fałszem więc jest wartością mój drogi.

Po 6

String:
Zmienna przechowywująca string - ciąg znaków. Po nazwie wystarczy dodać dwa nawiasy(lub więcej w zależności jaką tablice chcemy stworzyć)
Deklaracja:

new zmienna[ilosc_znakow_tablicy];

zmienna może Ci co najwyżej przechować jeden znak. Teraz czas na małą zabawę. Jestem zielony i czytam to co napisałeś w nawiasie. Tworzę coś takiego
new a[[[[[[[[2]]]][[]]][[]]]]];
, zrobiłem tak bo napisałeś to bardzo skrótowo i tym samym nie zrozumiale dla noobków.

Po 7

W Pawnie można spotkać następujące typy zmiennych:

w PAWN nie ma TYPÓW zmiennych, są tylko tagi.

Po 8

Stock:
Wiele osób używa je, ale tak naprawdę nie wie jak one działają. Zmienne te są tworzone tylko wtedy, jeżeli są używane, w innym wypadku kompilator je ignoruje. Zazwyczaj używane w plikach nagłówkowych .inc .
Deklaracja:

stock zmienna;

kiedy świnie zaczną latać. Takie coś (bo nie mam pomysłu jak to nazwać) wywoła tylko błędy i nic więcej. Jeśli nie wiesz czym jest stock to nie pisz o tym dobrze?

Już mi się nie chce wyliczać, znudziło mi sie

Stałe:
Działają tak samo jak zmienne, lecz zmienną ich nie można nazwać gdyż byłaby to kompletna sprzeczność. Różnią się tym, że poprzez cały czas mają jedną wartość, która zostanie im przypisana, nie można na nich wykonywać żadnych operacji oprócz pobierania ich wartości. Przy tworzeniu przed nazwą trzeba dodać przedrostek 'const'

Makrodefinicje:
Bardzo podobne do zmiennych, działają na zasadzie "niech X będzie Y". Tak więc jeżeli do makrodefinicji X przypiszemy Y każdorazowe wpisanie w kodzie X skutkuje wywołaniem Y. Programiści używają ich najczęściej aby zaoszczędzić sobie wpisywania długich nazw funkcji, lub ścieżek do plików. Nie ma ograniczeń co do typu przechowywanych w nich danych. Tworzenie:

Wyjaśniłeś to bardzo pobieżnie. Nie wspomniałeś jaka różnica miedzy stałą a makrodefinicją, nie wspomniałeś dlaczego w pewnych sytuacjach stosowanie makrodefinicji jest mniej praktyczne niż stałych. Mały przykład
new const a = 2 + 2;
#define WYNIK       2+2

printf(" Wynik 1:  %i\n Wynik2: %i", (a * 2), WYNIK * 2 );

W 1 przypadku wynikiem bedzie 8, w drugim 6. Dlaczego? Bo kompilator zastępuje każda definicję jej wartością.


Trochę już zmęczony jestem.

Nigdy więcej nie patrz na mnie takim wzrokiem

Nigdy więcej nie miej takich zimnych oczu

Pozdrawiam.

Dziękuję, dobranoc
D.
  • +
  • -
  • 7


#445123 [ROZWIĄZANE] Prosba o zrobienie łatwego sklepu

Napisane przez Barto_12_SAS w 12.08.2012 16:02

Może być coś takiego ?

Komendy :
a) ustaw 150 hp
- /kuphp
- /buyhp
B) ustaw 10k $
- /kupkase
- /buymoney .

Pozdrawiam i życzę udanych zakupów :^D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#444691 [ROZWIĄZANE] Prośba o zrobienie pluginu

Napisane przez dasiek w 11.08.2012 18:34


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "author"

new komenda[] = "komenda";

public plugin_init() {

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)



register_clcmd(komenda,"DajKase")

}

public DajKase(id)

cs_set_user_money(id,5000)


  • +
  • -
  • 1


#444515 [ROZWIĄZANE] Problem z dodaniem admina

Napisane przez dasiek w 11.08.2012 14:09

może masz adminów SQL? Mowa tu o Adminie na Steam czy Nick?
  • +
  • -
  • 1


#444534 [ROZWIĄZANE] Problem z dodaniem admina

Napisane przez DriveR.` w 11.08.2012 14:25

Skoro masz admina na botach, to wpisz (chyba) loopback i będziesz też miał admina..
  • +
  • -
  • 1


#111562 Dproto [0.9.187] - Instalacja i konfiguracja (NonSteam + Steam)

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 12.02.2010 22:51

[info="NOWA WERSJA"]Temat jest nieaktualny, nowsza wersja dproto tutaj: Dproto 0.9.491 [12.2014] [Fix Exploit & Bug Fix][/info]

dproto jest pluginem metamod umożliwiającym granie na jednym serwerze graczom posiadającym Steam oraz Non Steam (protokół 48 i 47).

[error=Uwaga!]Nowa wersja dproto NIE BĘDZIE działała na nowej wersji HLDS!
Autor zapowiedział, że wersję pod nowe HLDS wyda dopiero, gdy Valve zaprzestanie aktualizacji dla GoldSource.[/error]

Instalacja dproto:
Instalacja przebiega standardowo jak dla pluginów metamod czyli:
  • Pobieramy i rozpakowujemy paczkę z pluginem: Załączony plik  dproto_187.zip   168,59 KB  10674 Ilość pobrań


    [warn=Portek]Żeby DPROTO 0.8.65+ działało poprawnie należy zaktualizować plik dproto.cfg![/warn]
Starsze wersje:
Spoiler
  • W katalogu cstrike/addons/ tworzymy folder i nazywamy go dproto
  • kopiujemy do niego plik dproto.dll (w przypadku serwera windows) lub dproto_i386.so (w przypadku serwera linux). [pliki te w paczce znajdują się w katalogu bin/]
  • edytujemy plik plugins.ini metamod'a (zwykle cstrike/addons/metamod/plugins.ini) i dodajemy w nim na początku linijkę:
    win32 addons\dproto\dproto.dll
    (dla serwera windows)
    lub
    linux addons/dproto/dproto_i386.so
    (dla serwera linux)
  • kopiujemy plik dproto.cfg do głównego katalogu lub katalogu gry (cstrike/)
  • uruchamiany serwer dodając do linii strartowej -binary ./hlds_i686
    Jeżeli po wpisaniu w konsoli komendy meta list otrzymamy coś podobnego do:

    Currently loaded plugins:
    description stat pend file vers src load unlod
    [ 1] dproto RUN - dproto_i386.so v0.9.179 ini Start Never
    [ 2] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm_i386. v1.8.1.3 ini Start ANY
    2 plugins, 2 running

    To znaczy że instalacja przebiegła pomyślnie.
xds_opt
Od wersji 0.4.5 dproto została zaimplementowana poprawka dzięki której xds_opt nie jest już potrzebne
Spoiler


Changelog:

0.9.187:
  • Dodano patch na exploit FVU
0.9.179:
  • naprawiono błąd "STEAM userid keysize is bogus" dla klientów SteamEmuclients
0.9.178:
  • naprawiono error "Invalid challenge format" wyślietkalny klientowi przy łączeniu się z serwerem
0.9.87-0.9.177:
  • Naprawiono kilka błędów
  • Usunięte opcje subserwera i "master-client" - opcje te nie są więcej potrzebne
  • "Added challenge checking code to "rules" and "players list" requests handlers" - tłumaczenie wydaje się bezsensowne, więc nie tłumaczę
Spoiler
Łatanie:
Spoiler


Konfiguracja dproto:
Spoiler


Oficjalny temat oraz zawsze aktualna wersja pod adresem: dproto.com lub cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?f=29&t=55986
  • +
  • -
  • 65


#444510 Kilka Skilli do klas.

Napisane przez dasiek w 11.08.2012 14:00

Kiedyś Sobie napisałem do Własnego Coda - teraz to odkopałem - trochę poprawiłem - nie bić za kod :wstyd:

Plugin który ułatwia pisanie klas/itemów do Coda. Możliwe iż zadziała na Starym Codzie jak i na diablo.

Skille:
v1
*long_jump(modul odrzutowy)
*double_jump (Podwojny skok)
*no_recoil ( Brak rozrzutu)
*small_recoil ( Ogranicznik Rozrzutu)

*enemy_suit (Strój przeciwnika)
*weapon_kill ( Szansa na zabicie przeciwnika)
*respawn(Szansa na odrodzenia)
*hp_kill ( Hp za zabójstwo)

Plugin będzie akutalizowany w nowe itemy (Miny,Apteczki rakiety i inne pierdy)


Instalacja

plik cod_skill.amxx wrzucamy do plugins i jego nazwe dodajemy dodajemy do plugins-codmod.ini POD SILNIKIEM CODA - plik cod_skille.inc wrzucamy do Scripting/includes.


Jak dodać skill

Skill dodajemy za pomocą cod_set_skill(id,skill,ma) w cod_class_enabled(id). jeśli go chcemy zabrac w cod_class_disabled(id) dodajemy ten linijke z cod_class_enabled tylko z parametrem 0 ;)

Przykłąd - podwójny skok.

public cod_class_enabled(id)
{
cod_set_skill(id,double_jump,1)
}

public cod_class_disabled(id)
{
cod_set_skill(id,double_jump,0)
}

Jak dodac 1/x z zabicia

dodajemy podobnie jak w poprzednim przykładzie natywem
cod_set_weapon_kill(id,bron,Ile)

na miejsce broni wpisujemy bron (z poczatkiem CSW_) a jako parametr ile wpisujemy szanse. Jak dodamy 2 to bedzie 1/2 jak 5 to 1/5 etc.


Jak mamy duzo skilli w miejsce parametru / broni wpisujemy 0 i wyzeruje nam wszystkie skille ;)

To chyba tyle... :rolleyes:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#269799 Wiadomości prywatne!

Napisane przez Zaszka w 14.07.2011 16:06

Nowy plugin o nazwa priv_msg pozwala napisać do dowolnego gracza(wybranego z menu) z servera!

Komendy w pluginie:
say /priv - otwiera menu graczy na serverze.

Jak wysłać wiadomość?
Wpisujesz /priv na zwykłym czacie, wybierasz gracza, wpisujesz dowolną wiadomość i naciskasz ENTER!
Tyle!

Autorem pluginu jestem ja
Plugin powstał z nudów, jak większość pluginów?

Załączone pliki