
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Lodowy Pingwin
Rejestracja: 11.06.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.09.2012 14:03





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 37
- Odwiedzin: 3 027
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Ostrołęka
Kontakt
#445425 Poradnik amxmodmenu dla świeżego admina by mtzzka
Napisane przez dasiek
w 13.08.2012 09:03

#448621 Zombie Mod Plague 5.0
Napisane przez Misiaczek ;c
w 19.08.2012 18:30

Zombie Mod Plague jest to mod do gry Counter-Strike zmieniający standardowy styl gry na pocztyczke Zombie vs Ludzie

Bazuje na orginalnym trybie infekcji jednak wprowadza kilka zmian oto one:
- Nowe tryby gry takie jak: Infekcja, Swarm, Plaga, DeatchMatch
- System Klas Zombie: Pozwala dowolnie modyfikować nasze zombiak, dając im specialne moce oraz uprawnienia dostępne tylko danym klasą zombie
- System Klas Ludzi: Pozwala dowolnie modyfikować ludzie klasy, dając im specialne moce oraz uprawnienia dostępne tylko danym klasą ludziów
- System AmmoPacków: Gracze dostają je za gre na serwerze, przec co moga kupować rzeczy w specialnie przygotowanym sklepie
- Niestandardowe Granaty: W modzie zamiast zwykłych granatów dostajemy dostęp do całkiem ciekawych rozwiązań takich jak: Flara, Granat Zamrazajacy, Granat Podpalający oraz dla Zombie Bomba Infekcyjna
- Menu Admina: Pozwala w bardzo prosty sposób zarządzać rozgrywką na serwerze
- Specialne Efekty: Pochodzące z Silnika HL, czyli np. dynamiczne światła czy też mgłę
- Ustawić: życie, modele, nagrody, moce, oraz wielle innych osobno dla każdej klasy ludzi jak i zombie
- Włączenie nieskończonej amunicji albo odrzutu przez broń
- Oddzielnie włanczać i dostosowywac każdy tryb rozgrywki w zależności od upodobań
- Zmiana ogólnego oświetlenia mapy (błyskawice dostępne dla ciemnych ustawień)
- Zmiana koloru noktowizora oraz latarki
- Włączyc tkz. Long Jumpy oraz Brak obrazen przy spadaniu z wysokości
- Zmieniać różne efekty zakażenia, takie jak iskry, trzęsienie ekranem czy też dźwięki
- Zmieniać dowolnie dźwięki, modele oraz wiele wiele więcej

Zombie Plague (Infection Mod) [Part 2] - Counter Strike 1.6 - YouTube
Zombie Plague (Infection Mod) [Part 1] - Counter Strike 1.6 - YouTube

Mod: Counter-Strike bądź Counter-Strike: Condition-Zero
AMXX: Wersjia 1.8.0 bądź wyższa

Sciagnij i rozpakuj archiwum do odpowieniego działu serwera i upewnij się że utrzymałeś strukture folderów
zp_plugin_50.zip: Pliki moda oraz pliki Konfiguracyjne
zp_resources.zip: Standardowe modele oraz dźwięki moda potrzebne do odpalenia serwera

Lista Zmian po Angielsku(Będe miał czas to przetłumacze na polski)
- Version: 5.0 Stable (Sep 24, 2011) * Fixed players respawning as zombies on a new round when deathmatch is enabled * Fixed spawning zombies in Nemesis mode and spawning humans in Survivor mode * Fixed instances of weapons having no BP ammo after buying from custom buy menu * Fixed Invalid Array Handle errors because of plugin order * Added CVARs for customizing spawn protection for human/zombies * Added natives to display additional text in menu for classes/items * Some minor fixes - Version: 5.0 Beta 4 (Aug 29, 2011) * Added full ML Support, including classes/items/modes (uses some old translations from "zombie_plague.txt", new ones in "zombie_plague50.txt") * Admin Models: added CVARs for customization * Bots now choose different classes throughout the game * Fixed bots not obeying class restrictions * Fixed Nemesis having silent footsteps * Fixed Rage Zombie's glow affecting Nemesis even if nemesis glow is disabled * Fixed settings "modelchange delay" and "set modelindex offset" missing in zombieplague.ini * Fixed "remember last menu page" feature missing for new menus * Fixed exploit that would allow zombies to buy weapons at the time of infection if buyzones+money is enabled * Fixed suicide exploit by leaving change teams menu opened until after a game mode started * Fixed zombies custom FOV not working if a player is infected while zooming * Fixed compatibility with subplugins that check if player is nemesis/survivor on death event * Fixed ZP 4.3 compatibility layer not passing nemesis/survivor parameter to some forwards - Version: 5.0 Beta 3 (Aug 24, 2011) * Ambience Sounds: added support for custom game modes * Main Menu: replaced changeteam override with "Choose Team" option * Fire Grenades: added CVAR to keep original HE grenade explosion * Game Modes Manager: recoded to choose default mode when no other mode can be started * Fixed Leap for first zombie working on modes other than Infection * Fixed Nemesis being able to use Zombie Madness * Fixed Zombie Madness sounds not playing * Fixed Human Class models not saving to zp_humanclasses.ini file * Fixed infection sounds played when custom game modes started * Fixed Nemesis/Survivor aura not removed after disconnect * Fixed runtime errors in cs_weap_restrict_api and zp50_weapon_drop_strip - Version: 5.0 Beta 2 (Aug 18, 2011) * Admin commands Infect, Nemesis, Survivor will now start game modes when used at roundstart (as in ZP 4.3) * Admin commands are now blocked for last zombie/human (as in ZP 4.3) * Added CVARs to customize armor protection (Nemesis/Survivor) * Added ability for custom game modes to toggle infection on/off * Fixed game mode manager incorrectly assessing player count when choosing a game mode at round start * Fixed nemesis infecting and survivor getting infected on infection rounds * Fixed infection effects spawned at a different location than player's origin * Fixed small bug/typo in ZP 4.3 Compatibility Module * Fixed runtime error in CS Weapon Models API - Version: 5.0 Beta 1 (Aug 17, 2011) * Redid the entire Mod: there is now a separate plugin/module for each set of features * Added support for custom Game Modes * Added new gameplay mode: Armageddon Mode * Added support for custom Human Classes * Added ability to fully disable Ammo Packs and use CS Money instead * Added CVARs for extensive customization * Changed CVAR names to be more descriptive and organized (zombieplague.cfg has been completely revamped) * Changed API native/forward names to be more descriptive and organized (old API is still supported though) * Rage Zombie is back! :P * Assorted bug fixes - Version: 4.3 Fix 5a (Jul 04, 2011) * Fixed menus causing runtime errors * Fixed API to be compatible with some subplugins (e.g. ammo pack bank) - Version: 4.3 Fix 5 (Jul 03, 2011) * Added support for MP3 win sounds * Added CVAR to reward zombies ammo packs for damaging humans/survivor (zp_zombie_damage_reward <damage amount>) * Added CVAR to enable/disable ZP custom HUD display (zp_hud_display <0/1>) * Added zp_zombie_painfree <3> setting (only affect first zombie) * Updated method to change player's maxspeed using HamSandwich for better compatibility * Fixed new menus not remembering the page you were in last time it was opened * Fixed player models with modelT.mdl files not precached automatically * Fixed team scores not getting reset after Game Commencing event * API: Added native to retrieve description/information of a given zombie class * API: Added runtime error support (now you can check logs and see which subplugin is causing the error) - Version: 4.3 Fix 4 (Jun 24, 2011) * Fixed custom model for survivor's weapon not working when changing zp_surv_weapon cvar * Fixed zombies/survivor using CS buyzones when money is enabled exploit * Fixed zombies not respawning on survivor rounds if zp_surv_allow_respawn enabled and zp_respawn_after_last_human set to 0 * Fixed settings zp_respawn_after_last_human 0 and zp_deatmatch 4 (balanced respawn) sometimes not working properly * Fixed zp_respawn_on_worldspawn_kill not working at all on certain rounds - Version: 4.3 Fix 3 (Jun 20, 2011) * CVAR zp_human_speed can now be set to 0 to make humans use CS default weapon speeds * Fixed 3rd party plugins unable to change player's maxspeed * Fixed frost grenades not saving player's custom gravity/maxspeed, which would mess up some subplugins like parachute, etc. * Implemented better method to change player's maxspeed using HamSandwich (found by joaquimandrade, thanks to PoSiTiOn Of PoWeR for pointing this out) * API: Added native to replace ZP player models (zp_override_user_model) - Version: 4.3 Fix 2 (Jun 19, 2011) * Allow humans to use CS buyzones easily if money is enabled and random spawning is on * Fixed double flashlight exploit * Fixed flares lighting issues * Fixed humans unable to use nightvision after buying it with money * Fixed menus triggering radio commands when pressing next/back, menus closing automatically when walking out of buyzones * Fixed "[CS] Invalid Player" errors when player disconnects after throwing an infection bomb * Fixed nightvision not properly removed if zp_nvg_custom is 0 and player turns into human/survivor when his nightvision is turned on * Fixed rare runtime error 4: index out of bounds (spec_nvision task) - Version: 4.3 Fix 1 (Jun 12, 2011) * Fixed server crashes during mapchange and some potential crashes due to accessing uninitialized entity's private data * Fixed player's armor not properly removed when it gets to 0 * Fixed p_knife model accidentally removed when cvar zp_admin_knife_models_human is enabled * Fixed settings for ignoring nemesis/survivor frags and rewarding frags/ammo packs when deathmatch is enabled * Fixed console commands zp_swarm, zp_multi and zp_plague expecting a <target> parameter, even though it's not required to start those modes * Fixed spectator nightvision using incorrect colors if you die when zombie madness is enabled - Version: 4.3 (Apr 20, 2009) * Added beta changes (see below for details on those) * Added CVAR for the new Nemesis/Survivor to have the same amount of HP as the guy who left * Fixed some code still executing when the mod is turned off, which could cause weird bugs * Fixed knife model issues when running WeaponMod - Version: 4.3-beta5 (Apr 15, 2009) * Added buy limiters for Antidote and Zombie Madness (CVARs: zp_extra_antidote_limit, zp_extra_madness_limit) * Added admin knife model customization to zombieplague.ini (CVARs: zp_admin_knife_models_human, zp_admin_knife_models_zombie) * Fixed unstuck feature causing zombies to turn into humans when random spawning is disabled * Fixed unneeded hostage sounds precaching and taking up memory on CZ servers * Fixed classes and items being incorrectly parsed when their names contain brackets * Fixed Swarm Mode being triggered with no zombies or humans on either team * Fixed zombie's hegrenades behaving as infection bombs even when their CVAR is disabled * Fixed non-human grenades behaving as frostnades and flares * Fixed code for blocking infection/cure attempts sometimes not working as it should * Fixed calling some natives when the mod is turned off causing run time errors * API: Native zp_has_round_started now returns 2 if the round is starting (i.e. not fully started yet) * API: Replaced returning PLUGIN_HANDLED with ZP_PLUGIN_HANDLED due to backwards compatibility concerns * Removed caching of most CVARs as it would just make the code harder to mantain - Version: 4.3-beta4 (Mar 27, 2009) * Added CVAR to set the default amount of starting ammo packs for new players (zp_starting_ammopacks) * Added CVAR to randomly give weapons to players instead of buying them (zp_random_weapons) * Added/updated ML translations (zombieplague.txt file is now UTF-8 encoded) * Added option to force consistency for player models in zombieplague.ini * Extra items menu now only displays items available to the player's class * Player list menu for admin commands now only displays connected players * Admin console commands now always obey the flags set in zombieplague.ini * Nemesis damage CVAR no longer affects damage done by an entity other than nemesis himself (i.e. subplugin's rockets won't be affected now) * API: Added natives to retrieve the number of zombies/humans/nemesis/survivors on a round * API: Added natives to get a zombie class/extra item's ID via its name * API: Added native to force players to buy an extra item * API: Added natives to manually set and remove player's nightvision * API: Returning PLUGIN_HANDLED on "zp_extra_item_selected" forwards will now cancel the item purchase * Optimized code a bit (CVARs are now cached at round start, added cstrike module back) * Fixed custom skies not being precached - Version: 4.3-beta3 (Mar 16, 2009) * Added CVAR to toggle respawning on infection rounds * Added CVARs to separately toggle respawning of killed zombies, humans, nemesis and survivors * Fixed custom flashlight sometimes displaying incorrect batteries charge on the HUD * Fixed beta2's incompatibilities with some sub-plugins - Version: 4.3-beta2 (Mar 12, 2009) * Extended admin access flags settings to allow for more customization * Ambience Sounds can now be separately toggled for each game mode * "Join to Spectator" option now disabled for alive non-admin players to prevent suicide abuse (only if the zp_block_suicide cvar is enabled) * Added forwards for when players turn into the last zombie/human * Added forwards which allow to block an infection/humanization * Updated zp_infect_user native with a "rewards" parameter to have the mod automatically handle frags and ammo packs rewards * Implemented a more efficient Pain Shock Free code (thanks ConnorMcLeod) * Optimized some code and tasks for less CPU usage * Fixed remaining instances of the "weapons not reloading until they're switched" bug * Fixed frostnade's screenfade not working properly with freeze durations higher than 15 seconds * Fixed players sometimes getting incorrect gravity and rendering settings when transforming from a frozen zombie - Version: 4.3-beta1 (Mar 06, 2009) * Customization settings can now be edited externally, recompiling is no longer needed (zombieplague.ini file) * Attributes for zombie classes and extra items can now be edited externally, recompiling is no longer needed (zp_zombieclasses.ini and zp_extraitems.ini files) * Added support for multiple random zombie models (at last!) * Added global zombie models override setting (to have all zombies use the same set of models regardless of class) * Added CVARs to toggle respawning (deathmatch) on rounds other than infection * Added CVAR to separately toggle Survivor's unlimited ammo * Added CVAR to separately toggle Nemesis' knockback and set its multiplier * Respawn: admin command and natives now allowed on all rounds * Turn into Zombie/Human: admin command and natives now allowed on all rounds * Turn into Nemesis/Survivor: admin command and natives now allowed on all rounds * Added natives to force a player to turn into a Nemesis/Survivor * Added native to retrieve a user's zombie class for the next infection * Added forward for when users gets unfrozen (frostnades) * Added support for registering extra items for Survivors and Nemesis * Survivor and Nemesis are now allowed to buy custom extra items available for them * When the last player from a team disconnects and he/she was a Survivor/Nemesis, the player chosen to keep the round going will now have its health set according to the amount of remaining players, instead of full HP (to keep the round balance) * Fixed another Polish ML typo causing a string formatting error (that should be the last of them) * Fixed bug where if a player's team changed twice in a short amount of time the team update message wouldn't be sent to clients (due to a task accidentally being removed) - Version: 4.2 (Feb 11, 2009) * Merged in beta changes (see below for details on those) * Fixed small bug regarding the knife forcing code - Version: 4.1-beta4 (Feb 06, 2009) * Optimized code and checks for unlimited ammo, custom BP ammo, and bots ammo purchase * Fixed reloading not working immediately after picking up a weapon with the extra BP ammo hack * Fixed client prediction issues for high latency players when unlimited clip ammo is enabled * Fixed server crash "New message started when msg 35 has not been sent yet" when a zombie is forced to switch to the knife and the client has cl_lw set to 0 - Version: 4.1-beta3 (Feb 02, 2009) * Added CVARs to separately toggle infection special effects (screenfade, particles, etc.) * Added screen shake to the default infection effects * Added CVAR to set whether players should see each other's custom flashlights (zp_flash_show_all) * Added CVAR to toggle the HUD icons on infection, burning, and freeze events (zp_hud_icons) * Added CVAR to control whether worldspawn-killed players should automatically be respawned (zp_respawn_on_worldspawn_kill) * Fixed money hiding setting not affecting players who respawn as zombies * Fixed zombies getting a temporary godmode when a spawn protected human gets infected by a sub-plugin * Fixed a typo in the Polish translation that caused a string formatting error * Fixed non-custom nightvision being turned off by CS on some cases when spectating * Fixed occasional nightvision issues when zp_nvg_give is set to 0 or 2 * Minor corrections - Version: 4.1-beta2 (Jan 29, 2009) * Added CVARs to change the amount of Survivors and Nemesis for Plague rounds (zp_plague_nem_number, zp_plague_surv_number) * Added CVARs to modify the health of Survivors and Nemesis for Plague rounds (zp_plague_nem_hp_multi, zp_plague_surv_hp_multi) * Added CVAR to change Zombie Madness duration (zp_extra_madness_duration) * Added CVAR to change Survivor's default weapon (zp_surv_weapon) * Updated ML with Dutch language * Fixed zombie class menu showing up even after selecting a class manually sometimes * Optimized delay code from the default model changing system (now it's flawless) - Version: 4.1-beta1 (Jan 28, 2009) * Added CVAR to set a purchase limit for infection bombs per round (zp_extra_infbomb_limit) * Added CVARs to change base health multipliers for Nemesis and Survivor (zp_nem_base_health, zp_surv_base_health) * Ambience sounds are now only played during game modes and stopped at round end (to completely avoid past problems with client overflows) * Fixed enabling/disabling the mod by changing its CVAR after the map had started (it wouldn't properly turn on/off) * Fixed using a high zp_multi_ratio causing all players to turn into zombies * Fixed delay code from the default model changing system in order to reduce SVC_BAD when lots of people get infected at once (especially with sub-plugins) - Version: 4.1 (Oct 25, 2008) * Added colored messages * Added customization for Survivor's M249 view model * Added customization to set the required access to get admin models (ACCESS_FLAG3) * Added zp_deathmatch 4 setting: players respawn as zombies/humans depending on how balanced the game is * Added zp_lighting 0 setting: disables the mod's custom map lighting * Added cvar to prevent the same game mode from being played two consecutive rounds: zp_prevent_consecutive_modes * Added cvars to toggle admin models for humans and zombies separately * Added cvars to change leap force, height and cooldown for zombies, nemesis, and survivor separately * Cvar zp_knockback_ducking can now be given a multiplier for crouching zombies (values of 1 and 0 still mantain the previous functionality) * Buying additional ammo will no longer waste ammo packs if the player already has full ammo for every weapon * Zombie Madness can now be bought during the special game modes * Zombies can no longer buy antidotes on deathmatch when the zp_respawn_after_last_human cvar is disabled and there's only one human left * Made a bit more optimizations to the code, mostly to repetitive functions * Added delay before stopping ambience sounds on round start to prevent overflows with many players * Fixed .mp3 files being incorrectly precached (they're generic resources to HL) - Version: 4.07 (Oct 01, 2008) * Added CVARs to set a minimum amount of players required for the gameplay modes * Added CVAR to stop respawning players when only the last human is left: zp_respawn_after_last_human * Added CVAR to enable/disable the temporary saving of player's ammo packs and zombie class when they disconnect: zp_stats_save * Added zp_leap_zombies 3 setting: gives leap to the LAST zombie * Added logging of admin's Steam ID and IP to the zombieplague.log file * Added display of ammo packs when spectating somebody * Fixed a bug that allowed spectators to be respawned * Fixed "Remember weapon choice" setting not being reset for a new player * Fixed a bug with the alternate model changing method where the original player model wasn't hid when joining the game and spawning as a zombie - Version: 4.06 (Sep 09, 2008) * Added CVAR to control the damage done by Nemesis per hit: zp_nem_damage (250 by default) * Buying an already owned grenade through the extra items menu will now actually increase the grenade count, rather than waste ammo packs * Ambience sounds are now correctly played for every mode even when using lengthy songs and should no longer affect other sound events when looping * Unstuck feature now goes along with the random spawn cvar * When buying additional ammo the correct HUD icons are now displayed (i.e. 9mm, 50ae, etc) * Replaced the fake bombsite to force round ending with a fake hostage, thus getting rid of an expensive bomb removal code * Made some additional code optimizations to reduce CPU usage and such - Version: 4.05 (Sep 01, 2008) * Added CVAR to set humans/spectators custom nightvision color * Added CVAR to enable respawning players who commited suicide (this may be abused, mind you) * Added natives to force players to turn into zombies/humans (infection rounds only) * Added customization for zombie knife hit/stab sounds * Added customization for human knife model (just because changing it with 3rd party plugins wouldn't work properly) * Players are now forced "cl_minmodels 0" when they join so that they can see zombies correctly * Ambience sounds from the previous round are now stopped when a new one begins * Corrected a bit the help MOTD (wasn't updated since 3.6 ;P) * Fixed incorrect weapon models showing up when turning into a survivor with a grenade on hand * Fixed an exploit with the custom flashlight that allowed for unlimited batteries * Fixed possible bugs when players switched to Spectator using the ZP menu * Fixed round end event getting called twice sometimes when restarting the game * Fixed first spawn not being detected for the first CZ bot that is created * Minor fixes and optimizations... * 4.05b: Fixed custom human knife model not being precached * 4.05c: Fixed a stupid typo in the nightvision code which caused clients to be kicked - Version: 4.04 (Aug 25, 2008) * Added custom leap system (allows changing force, height, and cooldown) * Added CVAR to remove dropped weapons from the floor * Added CVAR to set custom hitzones for zombies * Added CVAR to disable custom admin models * Ambience sounds now support different sounds for each game mode * Optimized bandwidth usage for temp entity messages * Fixed blood coming out of players even when the attack was blocked - Version: 4.03 (Aug 20, 2008) * Added CVAR to set the infection ratio in Plague Mode * Added CVAR to prevent players from killing themselves * Added CVAR to set a max distance for knockback * Fixed flares occasionally going off as smoke grenades when using Nade Modes * Fixed a bug in Plague Mode regarding Survivor/Nemesis not turning completely into a zombie/human when chosen to keep the round going after the last player on the opposite team leaves * Fixed money sometimes still displaying on HUD when the money remove setting is enabled * Cleaned up the code a bit - Version: 4.02 (Aug 16, 2008) * Custom grenades are now compatible with Nade Modes * Ambience sounds now stop playing when the map ends (by request) * Added CVAR to turn silent footsteps for zombies on/off * Fixed knockback not being affected by zombie class multipliers * Fixed custom knife model not showing up when zombies are forced to use the knife * Additional minor fixes - Version: 4.01 (Aug 14, 2008) * Added support for admin zombie models * Added cvar for humans not to get infected if they have armor * Added customizaton for zombie knife miss sounds * Added chat command /unstuck (by request) * Minor fixes on menu codes * DEBUG: Added define to enable/disable setting the modelindex offset - Version: 4.00 (Aug 09, 2008) * Added new gameplay mode: Plague Mode * Redid buy menu system, added feature to remember weapons choice * Redid zombie classes system, added support for external additions (e.g. new classes) * Redid extra items system, added support for external additions (e.g. custom items) * Survivor can now have its own model * Added cvars to set how many frags players get for infections/kills * Added additional ML translations * Changed a bit the model changing method * Fixed round win sounds not being precached * Fixed players being able to move before freezetime end - Version: 3.62 (Jul 28, 2008) * Added an option to the Game Menu to join the Spectators team * Added cvar to disable zombies night vision and the automatic turn on: zp_nvg_give * Added zp_flare_color 5 setting: randomly chooses between red, green, and blue colors only * Added cvars to disable the halos (light auras) of Nemesis/Survivor * Added cvars to set whether Nemesis/Survivor should also be rewarded ammo packs * Added cvar to set whether to block +use on pushables to prevent the speed bug * Added a little smoke sprite when people stop burning * Added 2 more natives for the making of sub-plugins * Corrected a cvar name: "zp_lightning" should be "zp_lighting" (duh...) - Version: 3.61 (Jul 20, 2008) * Added command to enable/disable the plugin: zp_toggle <1/0> * Added CVAR to disable the custom buy menus: zp_buy_custom * Added CVAR to set a slowdown on burning zombies: zp_fire_slowdown * Added some HUD icons for burning, frozen and infected events * Fixed a typo in the extra items purchase code for bots (also, they will no longer get extra items if disabled by cvar) * Fixed false spawn detection for bots when they join the game (credits to vittu) - Version: 3.60 (Jul 15, 2008) * Added a few natives and forwards, along with an include file for those out there willing to make any sub-plugins or something (if you need more, just request!) * Thunderclaps now available for zp_lightning settings a to d * Added CVARs to disable extra items separately (e.g. infection bomb, etc.) * When a Nemesis/Survivor disconnects, the random player chosen to keep the game going will now be a Nemesis/Survivor too (instead of the round going on as infection mode, which looked sorta confusing) * Bots now buy extra items after respawn instead of during a fight * PODBots: Survivor bots now able to repick weapons in case they drop the M249 (more like a temporary fix) * Improved a bit some repetitive tasks handling * Minor changes and fixes - Version: 3.59 (Jul 02, 2008) * Zombie models can now be assigned to each class separately * Bots can now buy extra items, PODBots use nightvision correctly and don't get confused with players respawning on deathmatch mode anymore * Players can now correctly join during survivor/swarm rounds (they'll automatically spawn as zombies if they shall) * Added CVAR to give longjump to first zombie: zp_zombie_first_leap * Added CVAR to change time before respawning on deathmatch mode: zp_spawn_delay * Added CVAR to change fire grenade's burning damage: zp_fire_damage * Added CVAR to change flare's lightning radius: zp_flare_size * Fixed players not respawning as zombies when the corresponding deathmatch setting was enabled * Fixed multiple infection mode triggering when it would result on a single zombie being infected * Fixed flares floating midair * Fixed the most rare occurrences of players stacking on a single team, so that no manual game restarts are required anymore * Fixed players getting an incorrect amount of ammo for some weapons when buying * Changed say command "menu" to "zpmenu" (it can still be accessed by pressing M anyway) * Minor changes/corrections - Version: 3.58 (Jun 23, 2008) * Added support for Condition-Zero bots and changed bomb removal method (thus hopefully fixing all related crashing errors) * Fixed grenades exploding when dropped from corpses on CZ * Fixed zombie bleeding feature using incorrect decals on CZ * Added additional knockback customization (you can now set intensity for each weapon separately) * Added CVAR for zombies not to be knocked back when they're ducking: zp_knockback_ducking * Fixed HUD Messages overlapping with some miscstats announcements - Version: 3.57 (Jun 20, 2008) * Added support for PODBot MM V3B19k+: bots buy their own weapons/ammo and choose their zombie class (thanks KWo) * Added support for grenades and pistols to the Extra Items Weapons List * Added a notice for players when the last zombie/human leaves * Fixed flares potentially turning into smokegrenades when changing their duration * Infection Bomb can now kill the last human * Minor changes to the code - Version: 3.56 (Jun 13, 2008) * Added support for ambience sounds * Added CVAR to control whether player's money should be removed: zp_remove_money * Added CVAR to ignore Nemesis/Survivor frags: zp_nem_ignore_frags/zp_surv_ignore_frags * Added CVAR to give the last human an extra health reward: zp_human_last_extrahp * Fixed compiler error when trying to use the alternative model changing method. * Fixed zombieplague.log entries being formatted somewhat incorrectly. -Version: 3.55 (Jun 09, 2008) * Public release.




Wersja Beta/Aktualizacje
Lista Zmian
* Added back unstuck option to main menu
* Added back CVAR to prevent consecutive game modes (zp_prevent_consecutive_modes)
* Fixed custom glow not removed after player disconnects (nemesis, survivor, and rage zombie glow)
* Fixed last nemesis/survivor leaving not replaced by another nemesis/survivor
* Fixed PODBots not getting nightvision automatically
* Fixed zombie defense multiplier not ignored for Nemesis
* Fixed "respawn as zombie" flag not reset if deathmatch respawn event is blocked
* Fixed CVAR to respawn players after "worldspawn kill" (now works correctly)
* API: Added "zp_fw_class_human_select_post" that executes after player selects a class in the menu
* API: Added "zp_class_human_get_max_health(id, classid)"
* API: Allow natives to unfreeze/stop burning
- Version: 5.0.7 (Nov 02, 2011)
* Fixed MP3 ambience sounds not downloaded
* Fixed respawning after round end / respawning twice (deathmatch module)
* API: Added native to randomly spawn a player
* API: Added natives to set players on fire/freeze (custom nades)
- Version: 5.0.6 (Oct 11, 2011)
* Fixed zombie respawning without the sound of the infection
* Fixed custom human knife model support missing in zombieplague.ini (V_KNIFE HUMAN setting)
* Fixed frost/fire nades ignoring Zombie Madness
* Fixed an exploit that would allow buying more than 1 weapon from the buy menus
* Fixed ZP 4.3 subplugin compatibility (natives zp_get_zombie_maxhealth, zp_has_round_started)
* Added Biohazard subplugin compatibility (beta, no zombie class support yet)
* API: Added natives/forwards to get whether player is frozen/burning and to block them[/code]


#282429 Jak zainstalowac Dproto
Napisane przez DarkGL
w 13.08.2011 13:39
edytujemy plik plugins.ini metamod'a (zwykle cstrike/addons/metamod/plugins.ini) i dodajemy w nim na początku linijkę:
win32 addons\dproto\dproto.dll
(dla serwera windows)
lub
linux addons/dproto/dproto_i386.so
(dla serwera linux)
#447305 Problem z wejściem na serwer
Napisane przez 3majFason
w 16.08.2012 18:49

#195939 Obsługa botów CodMod
Napisane przez QTM. Peyote
w 12.12.2010 17:24

Plugin dzięki któremu boty będą samodzielnie wybierały klasę, przydzielały punkty. Klasy Wsparcie Ogniowe, Medyk, Saper oraz Demolitions będą używały swoich umiejętności. Testowany z PODBOT'ami.

Standardowa

----------------> Link


PLUGIN WYMAGA NAJNOWSZEGO CODMODA! [CoD Nowy] Call of Duty: MW Mod [UPDATE] - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#442410 Nauka pisania pluginów od podstaw
Napisane przez Leihto
w 07.08.2012 23:08
Najprościej jest postawić sobie jakiś cel i próbować go spełnić.
Jeżeli będziesz próbował napisać 'większego moda', to rozpisz sobie wszystkie czynności na zwykłej kartce, bo w pamięci możesz coś pomieszać.
Jeżeli napiszesz coś 'nieoptymanie' to też nie szkodzi. Przecież nikt się nie urodził od razu tak 'za***isty' żeby wszystko umieć bezbłędnie (no pomijając jedną osobę [która twierdzi że umiała wszystko od razu]).
Ucz się na błędach, bo je przynajmniej zapamiętasz.
Praktyka, praktyka, praktyka!
#445229 [ L3X ] Lista Serwerów
Napisane przez Leihto
w 12.08.2012 19:57

Oto mój kolejny "hook" do IP Board

Tym razem jest to "Lista Serwerów" wyświetlająca się TYLKO (na razie) w sidebarze.


Sam skrypt jest zarządzany TYLKO CZĘŚCIOWO z Panelu administracyjnego (jest to wersja komercyjna. W wersji "pełnej" - płatnej jest obsługa całkowicie z panelu admina).
Opcje dostępne z panelu admina:


Hook instalujemy, tak jak każdy inny.
Otwieramy katalog dostępny pod linkiem który ustawiamy w Panelu Admina (domyślnie /public/lista_serwerow/).
W nim znajdują się 2 pliki i folder. Otwieramy plik serwery.lista.php i edytujemy go według instrukcji poniżej:
W pliku znajdują się tablice wielowymiarowe. Kopiujemy dolną:
array( "ip" => "192.168.1.1:27015", "on" => 1, "bany" => "#", "staty" => "#", "hltv" => "#" ),
I odpowiednio wpisujemy własne wartości.
IP: Wpisujemy ip swojego serwera, razem z portem!
ON: Czy serwer ma być wyświetlany w liście?
Bany: Link do amxbansa (jak nie ma, pozastawiamy puste[""])
Staty: Link do web-statów (jak nie ma, pozastawiamy puste[""])
HLTV: Link do demek HLTV (jak nie ma, pozastawiamy puste [""])
Każdy kolejny serwer podajemy kopiując tablicę, w taki sposób:
// Serwer nr 1 array( "ip" => "192.168.1.1:27015", "on" => 1, "bany" => "#", "staty" => "#", "hltv" => "#" ), // Serwer nr 2 array( "ip" => "192.168.1.1:27015", "on" => 1, "bany" => "#", "staty" => "#", "hltv" => "#" ),
Folder public umieszczamy w katalogu głównym forum!
Inne Informacje:
/**************************************************** * Hook IPB - Lista Serwerów w Sidebarze * * Wersja: 1.0.0 * * Autor: Leihto * * Dla: Graj24.eu & Amxx.pl & forum.invisionize.pl * * Licencja: Standardowa GNU * * Skrypt rozpowszechniany za DARMO! Zakaz sprzedaży!* * Proszę o nie usuwanie stopki z pluginu! * *****************************************************/
Proszę o nie usuwanie stopki z pluginu (w templatce).

Załączone pliki
-
Lista Serwerów IPB by Leihto.rar 223,33 KB 350 Ilość pobrań
#114401 Zmienne - Co I Jak?
Napisane przez destrojer
w 24.02.2010 23:19
Po 1 nie wiem jak się uczyłeś, ale nie rozpowszechniaj takich bzdur dobrze?
Po 2 zmienne w tym sensie co Ty przedstawiłeś definiujemy a nie deklarujemy. Jest różnica między tymi pojęciami.
Po 3
jak już chcesz tak pisać to uważaj na słownictwo. Nie ma czegoś takiego jak OBSZAR PAMIĘCI, jak już to komórka pamięci i nie jest to język prosty jeśli chodzi o tłumaczenie czegoś zielonym.Najprościej ujmując zmienna jest to obszar ulokowany w pamięci komputera przechowywujący dane różnego typu
Po 4
rozumiem, ze inicjacja seksualna tak? Zmienne się inicjALIZuje. Poza tym to jest przypisanie do zmiennej wartości a nie zainicjalizowanie jej.Inicjacja:
Pierwsze przypisanie wartości do zmiennej po jej utworzeniu:
new zmienna;
zmienna = 1;
Po 5
zero jest logicznym fałszem więc jest wartością mój drogi.Przy ich tworzeniu automatycznie ustawiane są na 0( nie przechowywują żadnych danych, są po prostu puste)
Po 6
zmienna może Ci co najwyżej przechować jeden znak. Teraz czas na małą zabawę. Jestem zielony i czytam to co napisałeś w nawiasie. Tworzę coś takiegoString:
Zmienna przechowywująca string - ciąg znaków. Po nazwie wystarczy dodać dwa nawiasy(lub więcej w zależności jaką tablice chcemy stworzyć)
Deklaracja:
new zmienna[ilosc_znakow_tablicy];
new a[[[[[[[[2]]]][[]]][[]]]]];, zrobiłem tak bo napisałeś to bardzo skrótowo i tym samym nie zrozumiale dla noobków.
Po 7
w PAWN nie ma TYPÓW zmiennych, są tylko tagi.W Pawnie można spotkać następujące typy zmiennych:
Po 8
kiedy świnie zaczną latać. Takie coś (bo nie mam pomysłu jak to nazwać) wywoła tylko błędy i nic więcej. Jeśli nie wiesz czym jest stock to nie pisz o tym dobrze?Stock:
Wiele osób używa je, ale tak naprawdę nie wie jak one działają. Zmienne te są tworzone tylko wtedy, jeżeli są używane, w innym wypadku kompilator je ignoruje. Zazwyczaj używane w plikach nagłówkowych .inc .
Deklaracja:
stock zmienna;
Już mi się nie chce wyliczać, znudziło mi sie
Wyjaśniłeś to bardzo pobieżnie. Nie wspomniałeś jaka różnica miedzy stałą a makrodefinicją, nie wspomniałeś dlaczego w pewnych sytuacjach stosowanie makrodefinicji jest mniej praktyczne niż stałych. Mały przykładStałe:
Działają tak samo jak zmienne, lecz zmienną ich nie można nazwać gdyż byłaby to kompletna sprzeczność. Różnią się tym, że poprzez cały czas mają jedną wartość, która zostanie im przypisana, nie można na nich wykonywać żadnych operacji oprócz pobierania ich wartości. Przy tworzeniu przed nazwą trzeba dodać przedrostek 'const'
Makrodefinicje:
Bardzo podobne do zmiennych, działają na zasadzie "niech X będzie Y". Tak więc jeżeli do makrodefinicji X przypiszemy Y każdorazowe wpisanie w kodzie X skutkuje wywołaniem Y. Programiści używają ich najczęściej aby zaoszczędzić sobie wpisywania długich nazw funkcji, lub ścieżek do plików. Nie ma ograniczeń co do typu przechowywanych w nich danych. Tworzenie:
new const a = 2 + 2; #define WYNIK 2+2 printf(" Wynik 1: %i\n Wynik2: %i", (a * 2), WYNIK * 2 );
W 1 przypadku wynikiem bedzie 8, w drugim 6. Dlaczego? Bo kompilator zastępuje każda definicję jej wartością.
Trochę już zmęczony jestem.
Nigdy więcej nie patrz na mnie takim wzrokiem
Nigdy więcej nie miej takich zimnych oczu
Pozdrawiam.
Dziękuję, dobranoc
D.
#445123 [ROZWIĄZANE] Prosba o zrobienie łatwego sklepu
Napisane przez Barto_12_SAS
w 12.08.2012 16:02
Komendy :
a) ustaw 150 hp
- /kuphp
- /buyhp

- /kupkase
- /buymoney .
Pozdrawiam i życzę udanych zakupów

Załączone pliki
-
sklepik.sma 1,68 KB 42 Ilość pobrań
sklepik.amxx
#444691 [ROZWIĄZANE] Prośba o zrobienie pluginu
Napisane przez dasiek
w 11.08.2012 18:34
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" new komenda[] = "komenda"; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd(komenda,"DajKase") } public DajKase(id) cs_set_user_money(id,5000)
#444515 [ROZWIĄZANE] Problem z dodaniem admina
Napisane przez dasiek
w 11.08.2012 14:09
#444534 [ROZWIĄZANE] Problem z dodaniem admina
Napisane przez DriveR.`
w 11.08.2012 14:25
#111562 Dproto [0.9.187] - Instalacja i konfiguracja (NonSteam + Steam)
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 12.02.2010 22:51
dproto jest pluginem metamod umożliwiającym granie na jednym serwerze graczom posiadającym Steam oraz Non Steam (protokół 48 i 47).
[error=Uwaga!]Nowa wersja dproto NIE BĘDZIE działała na nowej wersji HLDS!
Autor zapowiedział, że wersję pod nowe HLDS wyda dopiero, gdy Valve zaprzestanie aktualizacji dla GoldSource.[/error]
Instalacja dproto:
Instalacja przebiega standardowo jak dla pluginów metamod czyli:
- Pobieramy i rozpakowujemy paczkę z pluginem:
dproto_187.zip 168,59 KB 10779 Ilość pobrań
[warn=Portek]Żeby DPROTO 0.8.65+ działało poprawnie należy zaktualizować plik dproto.cfg![/warn]
dproto_179.zip 175,9 KB 6244 Ilość pobrań
dproto_0_9_87.rar 149,77 KB 13238 Ilość pobrań
dproto_0_9_86.rar 144,6 KB 1024 Ilość pobrań
dproto_0_8_72.rar 138,69 KB 936 Ilość pobrań
dproto_0_8_68.rar 137,08 KB 860 Ilość pobrań
dproto_0_8_65.rar 128,43 KB 680 Ilość pobrań
dproto_0_8_61.rar 132,02 KB 650 Ilość pobrań
dproto_0_4_8p.rar 132,46 KB 847 Ilość pobrań
dproto_0_3_7.rar 117,65 KB 1050 Ilość pobrań
- W katalogu cstrike/addons/ tworzymy folder i nazywamy go dproto
- kopiujemy do niego plik dproto.dll (w przypadku serwera windows) lub dproto_i386.so (w przypadku serwera linux). [pliki te w paczce znajdują się w katalogu bin/]
- edytujemy plik plugins.ini metamod'a (zwykle cstrike/addons/metamod/plugins.ini) i dodajemy w nim na początku linijkę:
win32 addons\dproto\dproto.dll
(dla serwera windows)
lublinux addons/dproto/dproto_i386.so
(dla serwera linux) - kopiujemy plik dproto.cfg do głównego katalogu lub katalogu gry (cstrike/)
- uruchamiany serwer dodając do linii strartowej -binary ./hlds_i686
Jeżeli po wpisaniu w konsoli komendy meta list otrzymamy coś podobnego do:
To znaczy że instalacja przebiegła pomyślnie.Currently loaded plugins:
description stat pend file vers src load unlod
[ 1] dproto RUN - dproto_i386.so v0.9.179 ini Start Never
[ 2] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm_i386. v1.8.1.3 ini Start ANY
2 plugins, 2 running
Od wersji 0.4.5 dproto została zaimplementowana poprawka dzięki której xds_opt nie jest już potrzebne
Instalacja xds_opt:
- Instalacja przebiega standardowo jak dla pluginów metamod czyli:
- Pobieramy:
dla serwerów windows:xds_opt_windows.rar 83,83 KB 1687 Ilość pobrań
dla serwerów linux:xds_opt_linux.rar 41,5 KB 2046 Ilość pobrań
- W katalogu cstrike/addons/ tworzymy folder i nazywamy go xdsopt a następnie rozpakowujemy do niego paczkę z pluginem
- edytujemy plik plugins.ini metamod'a (zwykle cstrike/addons/metamod/plugins.ini) i dodajemy w nim linijkę:
win32 addons\xdsopt\xds_opt.dll
(dla serwera windows)
lublinux addons/xdsopt/xds_opt.so
(dla serwera linux) - uruchamiany ponownie serwer.
Jeżeli po wpisaniu w konsoli komendy meta list znajdujemy:
To znaczy że instalacja przebiegła pomyślnie.[ 3] xdsopt RUN - xds_opt.so v0.1 ini Start Never
Choć dla serwerów Windows wymagane są tylko linijki z prefix'em win32 a serwerów Linux z prefixem linuxwin32 addons\dproto\dproto.dll
linux addons/dproto/dproto_i386.so
win32 addons\amxmodx\dlls\amxmodx_mm.dll
linux addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so
win32 addons\xdsopt\xds_opt.dll
linux addons/xdsopt/xds_opt.so

Changelog:
0.9.187:
- Dodano patch na exploit FVU
- naprawiono błąd "STEAM userid keysize is bogus" dla klientów SteamEmuclients
- naprawiono error "Invalid challenge format" wyślietkalny klientowi przy łączeniu się z serwerem
- Naprawiono kilka błędów
- Usunięte opcje subserwera i "master-client" - opcje te nie są więcej potrzebne
- "Added challenge checking code to "rules" and "players list" requests handlers" - tłumaczenie wydaje się bezsensowne, więc nie tłumaczę
0.9.87
- Poprawiono generowanie steamid dla Steamclient'a 2009
- Naprawiono: Status VAC zawsze "chroniony" na serwerach Windows
- Przeniesiono wszystkie opcje wykrywacza fałszywych graczy do dproto.cfg
- Uaktualniono przykładowe pluginy amxx
- Dodano drobną poprawkę dla luki w zabezpieczeniach fragmentu parsera netchan
- Poprawione wykrywanie fałszywych klientów (od argentyńskich hakierów)
- Ulepszono i poprawiono kod odpowiedzialny za detekcję floodowania pakietami i wykrywanie fałszywych klientów
- Aktualizacja pluginów - AMXX API
- Poprawa bugu z cid_AVSMP, wcześniej cały czas miało wartość 1
- Dodano pomocne komendy do monitorowania zagrożeń, więcej w pliku Readme.txt
- poprawka wielu błędów
- dodane wsparcie dla klientów AVSMP (Scrackowany Steam)
- poprawka dla losowych svc_bad przy połączeniu
- poprawione wykrywanie botów
- poprawiony problem z bibliotekami AMD
- poprawiony hybrydowy tryb wyświetlania (Ulibione)
- boty nie będą już wyrzucane, ani banowane
- poprawiono bug który wyrzucał serwer gdy ten pracował z banami DB (?) (banid)
- poprawka względem nowego kodu revEmu
- projekt przeniesiony do nowego systemu oznaczeń, obecny format: MAJOR.MINOR.REVISION
- dodano support poprzednich wersji biblitek
- dodano support dla revEmu/SteamClient2009
- dodany został parametr konfiguracyjny umożliwiający ustawienie pierwszego prefiksu dla klientów z emulowanym SteamID, np. gracze z revEmu mogą być identyfikowani jako STEAM_4_0_xx
- dodano drugi poziom ochrony przed wszystkimi rodzajami fałszywych klientów (expliot?)
- dodano ochronę przed floodowaniem serwera zapytaniami bez połączenia z serwerem (PlayerList, ServerInfo, Rules)
- dodano opcje "HLTVExcept_IP", umożliwiającą ustawienie z jakiego IP hltv może się łączyć z serwerem (działa z cid_HLTV = 5). Przydatne jeśli używasz pluginu HLTVReport, ale nie chcesz aby inne HLTV łączyło się z serwerem.
- Kod źródłowy nie będzie więcej dostępny publicznie
- (nietestowane) "VAC Problem" - umożliwiający grę graczom zbanowanym na VAC
- naprawiono błąd przepełnienia bufora w SV_ParseCvarValue2()
- naprawiono błąd powodujące crashe na serwerach linux'owych w przypadku gdy serwer uruchamiał użytkownik bez uprawnień do zapisu w katalogu root
- naprawiono problem powodujący wyrzucenie graczy z błędem "Unknown HLTV Type"
- poprawka w kodzie anti-svc_bad
- - Poprawka "Server failed to transmit file AY&SY" - pewien rodzaj sys_bad
- - Poprawiono GameNameChanger pod windows
- - Support UTF8 Chat/Nick usunięty
- - Poprawka związana z wyrzucaniem graczy z starszym patchem aniżeli 21
- - Naprawiono "NET_SendPacket"
- - Istnieje wiele zmian w dproto.cfg. Nowe dproto i stary config nie będzie działać!
- - Dproto obsługuje wszystkie istniejące (i miejmy nadzieję w przyszłości) v48 silników dla systemów Windows i Linux (w tym engine_amd.so/engine_i486.so).
- - Naprawione usterki w SV_ParseVoiceData () wykorzystywanej przez expliot hlds_vcrash.
W wersji 0.4.1 pojawił się tymczasowy fix exploit'a hlds_vcrash.
Aby z niego skorzystać należy pobrać:

I podmienić pliki.
W przypadku windows'a jest to swds.dll, natomiast dla linux'a należy podmienić plik engine_i686.so
Konfiguracja dproto:
Konfiguracja polega na edycji pliku dproto.cfg znajdującego się w katalogu cstrike.
(Podane wartości są wartościami standardowymi)
Sposób zapisu działań:LoggingMode = 2
1 = Konsola
2 = Pliki Log
3 = Obie metody
Sposób weryfikacji danych Userinfo:UserinfoVerification = 3
1 = Sprawdza maksymalny rozmiar podczas łączenia się (Wykorzystuje wartość MaxUserInfoSize)
2 = Usuwa nieużywane pola userinfo (Wykorzystuje wartości ValidInfoFields)
3 = Obie metody
Sprawdzanie jest wymagane i ma na celu ograniczenie przepełnień bufora i błędów svc_bad.
Aby zapewnić działanie ustawienia języka u graczy należy do ValidInfoFields_Engine dodać \langMaxUserInfoSize = 230
ValidInfoFields_Engine = \name\bottomcolor\topcolor\model\cl_lc\cl_lw\cl_updaterate\cl_dlmax\rate\_pw\*hltv\password
ValidInfoFields_cstrike = \_vgui_menus\_cl_autowepswitch
ValidInfoFields_ag = \cl_autowepswitch
Jeżeli chcemy korzystać również z innych wartości userinfo to należy je wszystkie dodać do pola ValidInfoFields_Engine oddzielone od siebie znakiem odwróconego slash'a: "\" np:
ValidInfoFields_Engine = \name\bottomcolor\topcolor\model\cl_lc\cl_lw\cl_updaterate\cl_dlmax\rate\_pw\*hltv\password\lang\_res
Zarządzanie autoryzacją (authid).cid_HLTV = 7 //HLTV
cid_NoSteam47 = 8 //NS bez możliwości generowania ID
cid_NoSteam48 = 10 //NS bez możliwości generowania ID
cid_Steam = 1 //Steam
cid_SteamPending = 9 //Autoryzowany poprawnie lecz bez poprawnego steamid (np STEAM_0:0:0)
cid_RevEmu = 1 //gracze z revEmu ( >= 9.74)
cid_OldRevEmu = 1 //gracze ze starszą wersją revEmu
cid_SteamEmu = 1 //gracze z hCupa's SteamEmu
cid_Setti = 3 //SETTI
1: Rzeczywiste ID (lub generowane) steam (STEAM_xx:xx:xx)
2: Rzeczywiste ID (lub generowane) valve (VALVE_xx:xx:xx)
3: STEAM_ generowane na podstwie IP
4: VALVE_ generowane na podstwie IP
5: Przestarzałe - gracz zostanie wyrzucony
6: (zarezerwowane do przyszłego użycia)
7: HLTV
8: STEAM_ID_LAN
9: STEAM_ID_PENDING
10: VALVE_ID_LAN
11: VALVE_ID_PENDING
12: STEAM_666:88:666
Wymuszanie ID analogowe do eSTEAMATiON dla starszych wersji evEmu i SteamEmuSteamEmuCompatMode = 1
0 = wyłączone
1 = włączone
Poprawka generowania ID w eST w wersji 0.3.1OldEstCompatMode = 0
0 = wyłączona
1 = włączona
//Prefixy w generowanym IDIPGen_Prefix1 = 0 //a
IPGen_Prefix2 = 4 //b
Liczby naturalneSTEAM_a:b:c
//Autoryzację serwera.DisableNativeAuth = 0
0 = włączona
1 = wyłączona
Wyłączenie autoryzacji (1) zalecane dla starszych serwerów, zapobiega zatrzymaniu serwera podczas startu.
Wysyłane informacje o serwerze.ServerInfoAnswerType = 2
0 = Nowy styl ( Silnik Source'a)
1 = Stary styl (Poprawia niedziałanie "ulubionych" u graczy NS)
2 = Styl Hybrydowy - aktualnie najlepszy, serwer widoczny dla wszystkich
Włącza emulacje master-klient. Pomaga w rejestracji na liście master.MasterClient = 0
Używaj gdy jest błąd "You server is old" i tylko z opcją -nomaster
0 = emulacja wyłączona
1 = emulacja włączona
Ustawia wersję gry wysyłaną do master-serwera.Master_GameVersion = 1.1.2.6/Stdio
Włącza mini-serwer przekierowujący na serwer główny.SubServer_Enable = 0
0 = wyłączony
1 = włączony
Te opcje (SubServer_) są użyteczne jeżeli chcesz aby wszyscy widzieli serwer.SubServer_Port = 28015 //port na którym będzie działał mini-serwer.
SubServer_MasterClient = 0 //używanie opcji master-klient
SubServer_AnswerType = 0 //rodzaj odpowiedzi
SubServer_RedirectCommand = connect 169.254.141.3:27015 //wysyłana komenda
SubServer_IP = 0.0.0.0 //ip mini-serwera
Możliwe jest aby serwer główny i mini-serwer korzystały z innych rodzai odpowiedzi. Wtedy użytkownicy którzy nie "widzą" głównego serwera będą w stanie zobaczyć mini-serwer.
Nazwa gry wyświetlana graczom. W przypadku zostawienia pustego pola zostanie wyświetlana standardowa nazwa.Game_Name =
Poprawka wyświetlania właściwego ID graczy w przypadku korzystania z monitoringu HLStats.HLStatsPlayerIdFix = 0
0 = wyłączona
1 = włączona - używaj tylko wtedy gdy korzystasz z HLStats
Eksportuj wersję dproto.ExportVersion = 1
0 = cvar dp_version nie będzie eksportowany do zasad serwera
1 = cvar dp_version będzie eksportowany. Widoczny będzie w programach monitorujących (typu HLSW)
Oficjalny temat oraz zawsze aktualna wersja pod adresem: dproto.com lub cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?f=29&t=55986
#444510 Kilka Skilli do klas.
Napisane przez dasiek
w 11.08.2012 14:00

Plugin który ułatwia pisanie klas/itemów do Coda. Możliwe iż zadziała na Starym Codzie jak i na diablo.
Skille:
v1
*long_jump(modul odrzutowy)
*double_jump (Podwojny skok)
*no_recoil ( Brak rozrzutu)
*small_recoil ( Ogranicznik Rozrzutu)
*enemy_suit (Strój przeciwnika)
*weapon_kill ( Szansa na zabicie przeciwnika)
*respawn(Szansa na odrodzenia)
*hp_kill ( Hp za zabójstwo)
Plugin będzie akutalizowany w nowe itemy (Miny,Apteczki rakiety i inne pierdy)
Instalacja
plik cod_skill.amxx wrzucamy do plugins i jego nazwe dodajemy dodajemy do plugins-codmod.ini POD SILNIKIEM CODA - plik cod_skille.inc wrzucamy do Scripting/includes.
Jak dodać skill
Skill dodajemy za pomocą cod_set_skill(id,skill,ma) w cod_class_enabled(id). jeśli go chcemy zabrac w cod_class_disabled(id) dodajemy ten linijke z cod_class_enabled tylko z parametrem 0

Przykłąd - podwójny skok.
public cod_class_enabled(id) { cod_set_skill(id,double_jump,1) } public cod_class_disabled(id) { cod_set_skill(id,double_jump,0) }
Jak dodac 1/x z zabicia
dodajemy podobnie jak w poprzednim przykładzie natywem
cod_set_weapon_kill(id,bron,Ile)
na miejsce broni wpisujemy bron (z poczatkiem CSW_) a jako parametr ile wpisujemy szanse. Jak dodamy 2 to bedzie 1/2 jak 5 to 1/5 etc.
Jak mamy duzo skilli w miejsce parametru / broni wpisujemy 0 i wyzeruje nam wszystkie skille

To chyba tyle...

Załączone pliki
-
cod_skill.sma 5,61 KB 204 Ilość pobrań
cod_skill.amxx
-
cod_skille.inc 452 bajtów 156 Ilość pobrań
#269799 Wiadomości prywatne!
Napisane przez
Zaszka
w 14.07.2011 16:06
Komendy w pluginie:
say /priv - otwiera menu graczy na serverze.
Jak wysłać wiadomość?
Wpisujesz /priv na zwykłym czacie, wybierasz gracza, wpisujesz dowolną wiadomość i naciskasz ENTER!
Tyle!
Autorem pluginu jestem ja
Plugin powstał z nudów, jak większość pluginów?
Załączone pliki
-
priv_msg.sma 1,66 KB 535 Ilość pobrań
priv_msg.amxx
-
priv_msg.amxx 3,65 KB 68 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Lodowy Pingwin
- Regulamin