Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

saVek - zdjęcie

saVek

Rejestracja: 11.06.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.06.2012 17:18
-----

Moje tematy

Kompilacja pokemoda

11.06.2012 20:46

Prosił bym o skompilowanie plików z załącznika. Jest to pokemod http://amxx.pl/topic...est-for-public/

Problem mam w tym, że gdy zmieniam zapis z STEAM_ID na NICK czyli:
//how to save data ( 0 - steamid ; 1 - nickname )
#define SAVE_ID 0
Podczas kompilacji wyrzuca mi błąd. W podanym linku jest już skompilowany plik ale jest w nim tylko zmieniony zapisy. W plikach z załącznika zostało zmienione w defines.inl z 12 na 45:
#define MAX_PC_POKES 12 //max pokes that someone can have in PC
oraz w costum.inl zapisy na nick patrz @UP i max lvl z 99 na 300
//reading in the xp_table.ini will not go above this
#define MAX_LEVELS 99