Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Mr. Lazy - zdjęcie

Mr. Lazy

Rejestracja: 18.05.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.04.2016 21:45
-----

#416164 [DeathRun Pack] v1 Linux+Windows

Napisane przez 1993Bubi w 31.05.2012 13:15

Musisz sam wgrać.
  • +
  • -
  • 1


#214184 [DeathRun Pack] v1 Linux+Windows

Napisane przez Gufinsky w 09.02.2011 17:25

Dołączona grafika



Dołączona grafika

- Amxmodx 1.8.2
- Unikalny VIP
- Unikalny /respawn
- Guziki końcowe są już ustawione (DeathRun Timer)
- Dodany ad_manager z funkcja you, która pobiera nick gracza

Dołączona grafika

- Gram na DeathRun'ach od około 2 lat
- Starałem się zrobić tą paczkę jak najlepiej umiem
- Docencie jakoś moją prace
- Mam nadzieję, że się spodoba
- Paczka gotowa do wrzucenia na serwer



Dołączona grafika
Konsola:
sm_reset - restartuje rekord speeda na aktualnej mapie (dla admina)
Czat:
/best - pokazuje gracza i czas w jakim przeszedl mape
/grawitacja - dla VIPA zmienia grawitacje
/speed - dla VIPa zmienia speed
/freeze - kupujemy granat zamrazajcy
fps - komendy na szybsze bh
/info - pokazuje info co posiada vip
/drshop - pokazuje deathrun shop


Dołączona grafika

Spoiler


Plugins.ini

Spoiler



Dołączona grafika

- Wrzucasz wszystko do folderu cstrike
- Restart serwera / mapy
- I gotowe
- Życzę miłej gry



Dołączona grafika


[DeathRun Pack]v1 Linux

http://www7.zippysha...04632/file.html
Dołączona grafika

- Coś nie działa? Pisz w tym temacie!
- Chcesz coś dodać? Pisz w tym temacie!
- Chcesz coś usunąć z paczki? Pisz w tym temacie!
- Jakieś problemy z paczką? Pisz w tym temacie!
- Oceń paczkę! Pisz w tym temacie!
- Jeśli ktoś będzie chciał mogę zrobić MapPack DeathRun








Zakaz kopiowania na inne fora bez zgody autora.




Edit v1
18.03.12
Pracuję nad wersją v2 deathrun pack'a.
  • +
  • -
  • 60


#5907 Jak zainstalować PodBot'y do Amx Mod X

Napisane przez baku w 17.05.2008 16:16

A więc najpierw sciągasz PodBoty :
http://www.sendspace.pl/file/acJqww7E/

Wrzucasz je do cstrike/addons

Następnie w addons/metamod/plugins.ini dopisujesz linike :
;; PodBot
win32 addons/podbot/podbot_mm.dll
linux addons/podbot/podbot_mm_i386.so
Wchodzimy do: /cstrike/addons/podbot i otwieramy notatnikiem podbot.cfg. Szukamy linijki pb_password "pomiędzy cudzysłowami wpisz twoje hasło"

Teraz załączasz cs'a i w konsoli wpisujesz :
setinfo _pbadminpw "tutaj wpisz hasło ktore wpisałeś w podbot.cfg"
A tu zrób sobie binda na menu :
bind "=" "pb menu"
Pod przyciskiem = masz podbota

I to wszystko ;]


Tutorial wykonany dla www.amxx.pl
Copyright � 2008 baku. Kopiowanie zabronione.

  • +
  • -
  • 114


#415531 Roundsound by sCerR*!

Napisane przez sCerR..*! w 28.05.2012 22:25

To moja pierwsza paczka RoundSound i myślę, że wam się spodoba :D


Ilość utworów:
8
Typ dźwięku:
.mp3
Długość utworów:
14 - 22 sek





Tytuły piosenek:

nuta1: Grubson & Emilia - One
nuta2: Hemp Gru - Amnezja
nuta3: Grubson & Emilia - Naprawimy to
nuta4: 3oda Kru - Chillout
nuta5: Mesajah - Ładna i cwana
nuta6: Chwytak & Dj Wiktor - Napijmy się gorzoły
nuta7: WuWunio - Zawsze coś (Oj tam, oj tam)
nuta8: Junior Stress - Nie po, to by łapać słońce

Instrukcja:


Przesłac pliki do: cstrike/addons/amxmodx/configs


cstrike/addons/amxmodx/plugins


cstrike/addons/amxmodx/data


cstrike/addons/amxmodx/scripting


Piosenki przesłac do: cstrike/sound/misc



Pobrać:



http://www6.zippysha...06137/file.html


  • +
  • -
  • 5


#138254 PODBOT

Napisane przez Harsay w 24.05.2010 21:53

PODBOT


Opis:
Są to boty które możesz dodać do swojego serwera (offline jaki i online).

Paczka zawiera:
Configs
Waypoints
pbmm_v3 Docs
Bots Chats
dll, i386.so, amd64.so.

Kompatybilne z grami:
Counter-Strike 1.5
Counter-Strike 1.6
Counter-Strike: Condition Zero

Wymagania:
metamod

Instalacja:
1. Plik "podbot"wrzucamy do folderu "addons"
2. Wchodzimy do folderu "metamod" i w pliku "plugins.ini" wpisujemy:
Dla Windows
win32 addons/podbot/podbot_mm.dll
Dla Linux procesory amd:
linux addons/podbot/podbot_mm_amd64.so
Dla Linux procesory intel:
linux addons/podbot/ podbot_mm_i386.so

Komendy:
pb menu -- wpisujemy w konsoli i otrzymujemy menu zarządzania botami

Download:
Załączony plik  podbot.zip   1,59 MB  5837 Ilość pobrań

Bots United - Filebase » POD-Bot mm » Latest Official Releases » Fullpack V3B20a
  • +
  • -
  • 6


#414991 [Szybko Potrzebne]Pare perków i klasa

Napisane przez sCerR..*! w 27.05.2012 14:05

Magiczny Scout:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Magiczny Scout";
new const perk_desc[] = "Dostajesz Scouta i dodatkowe 25dmg z niego.";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "sCerR*!");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_SCOUT);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!ma_perk[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET)
				cod_inflict_damage(idattacker, this, 25.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	  
		return HAM_IGNORED;
}


Błyskawica Elektryka:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new const perk_name[] = "Blyskawica Elektryka";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 2 blyskawice ktorymi zadajesz 55(+int) dmg";
public plugin_init()
{
register_plugin("Cod Item: Blyskawica Elektryka", "1.0", "sCerR*!");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("sprites/lgtning.spr");
}
public cod_perk_enabled(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
public cod_perk_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie Blyskawice!");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
  client_print(id, print_center, "Blyskawic mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
  poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
  ilosc_rakiet_gracza[id]--;
  new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
 
  entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
  entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

  new Ent = create_entity("info_target");

  entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
  entity_set_model(Ent, "sprites/lgtning.spr");

  vAngle[0] *= -1.0;

  entity_set_origin(Ent, Origin);
  entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

  entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
  entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
  entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

  VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
  entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{ 
  new pid = entlist[i];
 
  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
  if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(ent);
  ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}

  • +
  • -
  • 1


#414988 Proszę o Assasina

Napisane przez sCerR..*! w 27.05.2012 13:51

Assasin:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#411938 Usunięcie początkowej broni z klasy

Napisane przez Bloody_ w 18.05.2012 20:35

tu masz 100 razy lepszy kod: http://amxx.pl/wklejka/13373698210/

@UP sądząć po tym:

if(daj_c4[id]) {
give_item(id, "weapon_c4");

mogę się mylić ale poco mu dajesz c4 ?
  • +
  • -
  • 2


#412075 Prośba o pare klas i perków

Napisane przez Maniek974 w 19.05.2012 09:12

Awanturnik

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#412019 Prośba o 1 Perk.

Napisane przez Oporowiec w 19.05.2012 01:53

Spoiler


chyba powinno raczej bedzie dzialac ;D