Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Mr. Lazy
Rejestracja: 18.05.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.04.2016 21:45





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 12
- Odwiedzin: 2 088
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Kordian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Piła
Kontakt
#416164 [DeathRun Pack] v1 Linux+Windows
Napisane przez 1993Bubi
w 31.05.2012 13:15
#214184 [DeathRun Pack] v1 Linux+Windows
Napisane przez Gufinsky
w 09.02.2011 17:25

- Amxmodx 1.8.2
- Unikalny VIP
- Unikalny /respawn
- Guziki końcowe są już ustawione (DeathRun Timer)
- Dodany ad_manager z funkcja you, która pobiera nick gracza

- Gram na DeathRun'ach od około 2 lat
- Starałem się zrobić tą paczkę jak najlepiej umiem
- Docencie jakoś moją prace
- Mam nadzieję, że się spodoba
- Paczka gotowa do wrzucenia na serwer

Konsola: sm_reset - restartuje rekord speeda na aktualnej mapie (dla admina) Czat: /best - pokazuje gracza i czas w jakim przeszedl mape /grawitacja - dla VIPA zmienia grawitacje /speed - dla VIPa zmienia speed /freeze - kupujemy granat zamrazajcy fps - komendy na szybsze bh /info - pokazuje info co posiada vip /drshop - pokazuje deathrun shop

////////// DeathRun Manager 1=włącz; 0=wyłącz Włącz/wyłącz plugin deathrun_toggle 1 Włącz/wyłącz blokowanie spray`ów deathrun_spray 1/ Włącz/wyłącz blokowanie komend radiowych deathrun_radio 1 Włącz/wyłącz dawanie USP dla CT deathrun_giveusp 0 Włącz/wyłącz strefę kupowania deathrun_removebz 1 Włącz/wyłącz usuwanie pieniędzy i czasu z ekranu HUD deathrun_hidehud 0 Włącz/wyłącz blokowanie pieniędzy deathrun_blockmoney 0 Włącz/wyłącz blokowanie komendy 'kill' w konsoli deathrun_blockkill 0 Włącz/wyłącz przenikanie przez innych graczy deathrun_semiclip 1/ Włącz/wyłącz system żyć, jeśli ustawione na 2, terroryści ze zwycięskiej drużyny otrzymają 1 punkt życia deathrun_lifesystem 2 Jeśli ustawione na 1, wyświetlana nazwa gry to 'Deathrun v3.0' deathrun_gamename 1 Włącz/wyłącz tracenie HP przez TT przy upadku z wysokości deathrun_terrnfd 1 ////////////// SpecList amx_speclist 1 Włączony / Wyłączony plugin. amx_speclist_immunity 1 / jesli 1 - gracze z flagą "a" nie bedą wyswietlani na liście 0 - gracze z flagą "a" bedą na liście. //////////// AFK KISS afk_kicktime 150 - Po jakim czasie gracz ma być wykopany. afk_slaytime 60 - Po jakim czasie gracz ma być zgładzony. afk_minplayers 8 - Minimalna ilość graczy przy których ma pracować plugin. afk_slayplayers 1 - Czy zabijać gracza gdy jest zbyt długo AFK. afk_adminimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem jest nietykalny. afk_adminkickimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem nie może być wykopany. afk_options 1 - Wykopanie gracza po upływie dozwolonego czasu 0 - przełącza gracza na spec. następnie wykopuje. afk_show_counter 0 - Ustaw na 0 to będzie pokazywać "AFK-Counter" od czasu do czasu. afk_rename 1 - Zmiana nicku gracza na "[AFK] nick" kiedy jest AFK. afk_speckick 0 - Wykopywanie graczy z spec. afk_speckicktime 300 - Czas po jakim gracze będą wykopywani ze spec. ( dobrze uwzględnić więcej sekund ponieważ często gracze kręcą demo oszustom ). /////////// rekordy speeda sm_enabled "1" // 1 - Plugin włączony 0 - Plugin Wyłączony sm_upadte "0.1" // Co ile ma aktualizować się HUD (Napis z prawej strony ekranu) Standardowo 0.1 sm_terro "0" // 1 - Sprawdza również speed również u terro, 0 - nie sprawdza speeda u terro //////// FREEZE TRAPS freezetrap_distribute 2 freezetrap_limit 2 freezetrap_cost 8000 ////////// tl fix mp_timelimit_fix 19 mp_timelimit_restart 0 ////////// dont say ips ip_banviolators 0 // 1 - banowanie, 0 - sama podmiana tekstu /////////////// REASON KICKER amx_kick_r1 "Skracasz" amx_kick_r2 "Bugujesz" amx_kick_r3 "AFK" amx_kick_r4 "Spamujesz" amx_kick_r5 "Reklamujesz" amx_kick_r6 "Lamisz" amx_kick_r7 "Wyzywasz" ///////////////// przydzielanie tjm_join_team 2
Plugins.ini
; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) ReasonKicker.amxx ; reason kicka plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle ;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here DeathrunManager.amxx ; Główny plugin DeathRuna DRM_trigger_hurt_fix.amxx ; DR hurt fix Deathrun_Shop.amxx ; DR shop /drshop speclist.amxx ; W rogu pokazuje ktos na obserwuje ad_manager.amxx ; reklama z [you] hpk.amxx ; kickuje graczy z duzym pingiem = 115 use_button_once.amxx ; tt moze tylko raz uzyc pulapki team_join.amxx ; wymusza dojscie do ct afkkisss.amxx ; kickuje afk timer.amxx ; rekordy map BestSpeed_Edition_v2.amxx ; rekordy speeda respawn.amxx ; /respawn - gdy mamy 8k$ odradzamy sie bunnyhop.amxx ; auto bh autobuyfix.amxx ; fix na crashe *** vip.amxx ; vip - wiecej info po wpisnaiu /info freezetraps.amxx ; granat zamrazajcy pulapki Galileo.amxx ; vote map Allow_round_finish.amxx ; pozwala dokonaczyc runde tl_fix.amxx ; staly timeleft swear_replacement.amxx ; cenzura dontsayips.amxx ; blokada reklamy ip drfps.amxx ; /fps

- Wrzucasz wszystko do folderu cstrike
- Restart serwera / mapy
- I gotowe
- Życzę miłej gry

[DeathRun Pack]v1 Linux
http://www7.zippysha...04632/file.html

- Coś nie działa? Pisz w tym temacie!
- Chcesz coś dodać? Pisz w tym temacie!
- Chcesz coś usunąć z paczki? Pisz w tym temacie!
- Jakieś problemy z paczką? Pisz w tym temacie!
- Oceń paczkę! Pisz w tym temacie!
- Jeśli ktoś będzie chciał mogę zrobić MapPack DeathRun
Zakaz kopiowania na inne fora bez zgody autora.
Edit v1
18.03.12
Pracuję nad wersją v2 deathrun pack'a.
#5907 Jak zainstalować PodBot'y do Amx Mod X
Napisane przez baku
w 17.05.2008 16:16
http://www.sendspace.pl/file/acJqww7E/
Wrzucasz je do cstrike/addons
Następnie w addons/metamod/plugins.ini dopisujesz linike :
;; PodBot win32 addons/podbot/podbot_mm.dll linux addons/podbot/podbot_mm_i386.soWchodzimy do: /cstrike/addons/podbot i otwieramy notatnikiem podbot.cfg. Szukamy linijki pb_password "pomiędzy cudzysłowami wpisz twoje hasło"
Teraz załączasz cs'a i w konsoli wpisujesz :
setinfo _pbadminpw "tutaj wpisz hasło ktore wpisałeś w podbot.cfg"A tu zrób sobie binda na menu :
bind "=" "pb menu"Pod przyciskiem = masz podbota
I to wszystko ;]
Tutorial wykonany dla www.amxx.pl
Copyright � 2008 baku. Kopiowanie zabronione.
#415531 Roundsound by sCerR*!
Napisane przez sCerR..*!
w 28.05.2012 22:25
To moja pierwsza paczka RoundSound i myślę, że wam się spodoba
Ilość utworów:
8
Typ dźwięku:
.mp3
Długość utworów:
14 - 22 sek
Tytuły piosenek:
nuta1: Grubson & Emilia - One
nuta2: Hemp Gru - Amnezja
nuta3: Grubson & Emilia - Naprawimy to
nuta4: 3oda Kru - Chillout
nuta5: Mesajah - Ładna i cwana
nuta6: Chwytak & Dj Wiktor - Napijmy się gorzoły
nuta7: WuWunio - Zawsze coś (Oj tam, oj tam)
nuta8: Junior Stress - Nie po, to by łapać słońce
Instrukcja:
Przesłac pliki do: cstrike/addons/amxmodx/configs
cstrike/addons/amxmodx/plugins
cstrike/addons/amxmodx/data
cstrike/addons/amxmodx/scripting
Piosenki przesłac do: cstrike/sound/misc
Pobrać:
#138254 PODBOT
Napisane przez Harsay
w 24.05.2010 21:53
PODBOT
Opis:
Są to boty które możesz dodać do swojego serwera (offline jaki i online).
Paczka zawiera:
Configs Waypoints pbmm_v3 Docs Bots Chats dll, i386.so, amd64.so.
Kompatybilne z grami:
Counter-Strike 1.5 Counter-Strike 1.6 Counter-Strike: Condition Zero
Wymagania:
metamod
Instalacja:
1. Plik "podbot"wrzucamy do folderu "addons"
2. Wchodzimy do folderu "metamod" i w pliku "plugins.ini" wpisujemy:
Dla Windows
win32 addons/podbot/podbot_mm.dllDla Linux procesory amd:
linux addons/podbot/podbot_mm_amd64.soDla Linux procesory intel:
linux addons/podbot/ podbot_mm_i386.so
Komendy:
pb menu -- wpisujemy w konsoli i otrzymujemy menu zarządzania botami
Download:

Bots United - Filebase » POD-Bot mm » Latest Official Releases » Fullpack V3B20a
#414991 [Szybko Potrzebne]Pare perków i klasa
Napisane przez sCerR..*!
w 27.05.2012 14:05
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Magiczny Scout"; new const perk_desc[] = "Dostajesz Scouta i dodatkowe 25dmg z niego."; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "sCerR*!"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT); ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_SCOUT); ma_perk[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 25.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Błyskawica Elektryka:
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new const perk_name[] = "Blyskawica Elektryka"; new const perk_desc[] = "Dostajesz 2 blyskawice ktorymi zadajesz 55(+int) dmg"; public plugin_init() { register_plugin("Cod Item: Blyskawica Elektryka", "1.0", "sCerR*!"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("sprites/lgtning.spr"); } public cod_perk_enabled(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; public cod_perk_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie Blyskawice!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Blyskawic mozesz uzywac co 2 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "sprites/lgtning.spr"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public ResetHUD(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "rocket"); } }
#414988 Proszę o Assasina
Napisane przez sCerR..*!
w 27.05.2012 13:51
#411938 Usunięcie początkowej broni z klasy
Napisane przez Bloody_
w 18.05.2012 20:35
@UP sądząć po tym:
if(daj_c4[id]) {
give_item(id, "weapon_c4");
mogę się mylić ale poco mu dajesz c4 ?
#412075 Prośba o pare klas i perków
Napisane przez Maniek974
w 19.05.2012 09:12
Załączone pliki
-
codclass_awanturnik.sma 4,24 KB 47 Ilość pobrań
codclass_awanturnik.amxx
#412019 Prośba o 1 Perk.
Napisane przez
Oporowiec
w 19.05.2012 01:53
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Stalker ring";
new const perk_desc[] = "Jestes niewidzialny, posiadasz 5 hp";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "RPK. Macior");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_perk[id] = false;
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_perk[id])
set_task(0.5, "UstawStalker", id)
}
public UstawStalker(id)
{
if(is_user_connected(id))
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
set_user_health(id, 5);
}
}
chyba powinno raczej bedzie dzialac ;D
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Mr. Lazy
- Regulamin