http://speedy.sh/NVper/Minecraft.rar
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez White
w 19.08.2013 12:15
Napisane przez Klakier
w 01.08.2013 13:37
Sprawdź to:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Zliczanie" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Klakier" new players[32]; new tts_alive_num; new cts_alive_num; new cts_num; new tts_num; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, AUTHOR, VERSION) register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); } public CmdStart(id, sth, uc_handle) { if(!task_exists(id+20133)) set_task(1.0, "show", id+20133, _, _, "b"); } public show(id) { id -= 20133; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+20133); return PLUGIN_CONTINUE; } count(); set_hudmessage(42, 212, 255, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); show_hudmessage(id, "%i TT vs CT %i^n%i zywych %i", tts_num, cts_num, tts_alive_num, cts_alive_num) return PLUGIN_CONTINUE; } stock count() { new Num; get_players(players,Num, "h") cts_num = tts_num = tts_alive_num = cts_alive_num = 0 for(new i=0;i<Num;i++) { new id = players[i] if(get_user_team(id) == 1) { tts_num++; if(is_user_alive(id)) tts_alive_num++; } else if(get_user_team(id) == 2) { cts_num++; if(is_user_alive(id)) cts_alive_num++; } } }
Napisane przez DarkGL
w 09.08.2011 10:40
// ile procent daje jedno uderzenie w działko (przy budowaniu) inzynier_percent 4 // ile hp ma dzialko inzynier_health 600 //ile dmg zadaje dzialko przy trafieniu podajemy liczbę rzeczywistą ! inzynier_damage 15.0
Napisane przez QTM. Peyote
w 18.11.2010 19:48
Prawda mniejsza wydajność.Czy takie rozbicie każdy item i klasa na odzielne pluginy jest dobre nie jestem do końca przekonany ale to moje zdanie
co prawda łatwiej się czymś takim zarządza
Wiem, taką wymyślili twórcy Call of Duty:MW.perk(dziwna nazwa)
Po co ?Nie lepszym pomyslem bylo by uzycie tablic dynamicznych
Napisane przez Cypis'
w 23.08.2012 16:52
Jest to jailbreak napisany przez zemnie, ale też w niektórych częściach ktoś mi pomógł
Podziękowania dla:
DarkGL - za pomoc przy static
Fili:P - za grafikę do broni
Co on ma w sobie:
Komendy:
Komendy ogólne:
say /menu - główne menu
say /czasgry - pokazuje czas gry przegranej na serwerze
Komendy dla Więźnia:
say /lr - menu z życzeniami dla ostatniego więźnia
Komendy dla Strażnika:
say /oddaj - menu do oddawania prowadzenia
say /obsluga - jak jestes prowadzacym i nie daleś ostatniemu wieźniowi życzenia to po wpisaniu tego wyskoczy ci ponowanie menu z obsluga
say /guns - menu wyboru broni
+revision - służy do przeszukiwania wieźniów
Komendy dla Admina:
jail_addct "< steamid > / <nick>" - służy do banowania graczy tych ktorych nie ma na serwerze żeby niemogli dojsc do CT (flaga - "d")
jail_delct "< steamid > / <nick>" - służy do odbanowywania graczy żeby mogli dojsc do CT (flaga - "d")
jail_menuban - menu banowania obecnych graczy co sa na serwerze żeby nie mogli dojsc do CT (flaga - "d")
+adminvoice - gdy admin mówi mutuje resztę (flaga - "d")
Komendy dla H@:
jail_cele - służy do tego, aby było można otworzyć cele przyciskiem z menu (flaga - "l")
jail_tt_mikro "0" //Ustawia czy mikro dla TT ma byc od poczatku rundy wlaczone (1) lub wylaczone (0) (Standardowo 0)
jail_tt_to_ct "5" //Ustawiamy ile TT ma przypadać na 1 CT (Standardowo 5)
jail_ct_steam "0" //Ustawiamy czy tylko steam moze dojsc do CT (Standardowo 0)
jail_ct_time "60" //Ustawiamy ile gracz ma przegrac zeby mogl dojsc do CT (Standardowo 60min)
Kopiujemy zawartość folderu cstrike z JailBreak.rar do folderu cstrike na serwerze.
#define JAIL_CONTINUE 0
#define JAIL_HANDLED -1
#define JAIL_FORCE_TT 1
#define JAIL_FORCE_CT 2
/*------------------------------
Rejstruje zabawe i dodaje ja do menu zabaw
@return - zwraca return index'u dodanej zabawy
------------------------------*/
native jail_register_game(name_game[]);
/*------------------------------
Rejstruje zyczenie i dodaje ja do menu zyczen
@return - zwraca return index'u dodanego zyczenia
------------------------------*/
native jail_register_wish(name_wish[]);
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - mikro dla wieźniów włączone | false - mikro dla więźniów wyłączone
------------------------------*/
native bool:jail_get_prisoners_micro();
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - walka dla wieźniów włączona | false - walka dla więźniów wyłączona
------------------------------*/
native bool:jail_get_prisoners_fight();
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz ma freedaya | false - gracz nie ma freedaya
@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma freeday'a
------------------------------*/
native bool:jail_get_prisoner_free(id);
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz ma duszka | false - gracz nie ma duszka
@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma duszka
------------------------------*/
native bool:jail_get_prisoner_ghost(id);
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz nie moze podnosic broni, brac broni ich z automatu, leczyc sie i wyrzucac broni | false - przeciwnieństwo "true"
@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma ustawiona blokade
------------------------------*/
native bool:jail_get_user_block(id);
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz jest poszukiwany | false - nie jest poszukiwany
@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy jest poszukiwany
------------------------------*/
native bool:jail_get_poszukiwany(id);
/*------------------------------
Zwraca przez Return index ostatniego więźnia
------------------------------*/
native jail_get_prisoner_last();
/*------------------------------
Zwraca przez Return index prowadzacego straznika
------------------------------*/
native jail_get_prowadzacy();
/*------------------------------
Zwraca przez Return numer dnia
------------------------------*/
native jail_get_days();
/*------------------------------
Zwraca przez Return numer zabawy
------------------------------*/
native jail_get_play_game_id();
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to mikro dla więźniów będzie włączone, jak false to mikro dla więźniów będzie wyłączone
@bool:info - pokazuje informacje w say czy włączyło się czy włączyło mikro dla więźników
------------------------------*/
native jail_set_prisoners_micro(bool:wartosc, bool:info=true);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to walka dla więźniów będzie włączona, jak false to walka dla więźniów będzie wyłączona
@bool:modele - jak ustawimy true to modele rekawic bokserskich beda właczone, jak false to będą modele piesci
@bool:info - pokazuje informacje w say czy włączono czy wyłączono walke dla więźników
------------------------------*/
native jail_set_prisoners_fight(bool:wartosc, bool:modele=true, bool:info=true);
/*------------------------------
@bool:id - index gracza któremu chcemy dać freeday
@bool:wartosc - jak damy true to ustawi freedaya, jak false to nie
@bool:nextround - jak damy true to ustawi freedaya w nastepnej rundzie, jak false to nie
@return - zwraca "return = 0" kiedy nie moze ustawic freedaya, zwraca "return = 1" kiedy ustawilo freedaya
------------------------------*/
native jail_set_prisoner_free(id, bool:wartosc=true, bool:nextround=true);
/*------------------------------
@bool:id - index gracza któremu chcemy dać duszka
@bool:wartosc - jak damy true to ustawi duszka, jak false to nie
@bool:nextround - jak damy true to ustawi duszka w nastepnej rundzie, jak false to nie
@return - zwraca "return = 0" kiedy nie moze ustawic duszka, zwraca "return = 1" kiedy ustawilo duszka
------------------------------*/
native jail_set_prisoner_ghost(id, bool:wartosc=true, bool:nextround=true);
/*------------------------------
@bool:id - index gracza, któremu chcemy zablokowac podnoszenie broni, branie ich z automatu, wyrzucanie broni, leczenie sie
@bool:wartosc - true jak chcemy zablokowac, false jak odblokowac
------------------------------*/
native jail_set_user_block(id, bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to TT bedzie niesmiertelne, jake false to bedzie mozna ich zabic
------------------------------*/
native jail_set_god_tt(bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to CT bedzie niesmiertelne, jake false to bedzie mozna ich zabic
------------------------------*/
native jail_set_god_ct(bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to CT nie bedzie moglo zabic TT, jake false to bedzie mogło zabic
------------------------------*/
native jail_set_ct_hit_tt(bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to TT nie bedzie moglo zabic CT, jake false to bedzie mogło zabic
------------------------------*/
native jail_set_tt_hit_ct(bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:id - index gracza, któremu chcemy dać prowadzacego straznika
Jak damy id=0 to wtedy usuniemy prowadzacego straznika
------------------------------*/
native jail_set_prowadzacy(id);
/*------------------------------
Wyswietla menu z broniami danemu graczowi
@id - index gracza
@bool:bronie - jak ustawimy na true to graczowi wyświetli się menu broni maszynowych do wyboru
@bool:pistolety - jak ustawimy na true to graczowi wyświetli się menu z pistoletami do wyboru
@bitsum_bronie - tu ustawiamy BITOWO jakich broni ma NIEBYĆ w menu broni maszynowych
@bitsum_pistolety - tu ustawiamy BITOWO jakich broni ma NIEBYĆ w menu pistoletów
Notka:
- Jeżeli bool:bronie i bool:pistolety będą ustawione na false to nie wyświetli się menu
- Jeżeli bool:bronie i bool:pistolety będą ustawione na true to najpierw wyświetli się menu broni maszynowych a później menu pistoletów
Przykład usunięcia AWP i SCOUTA z menu broni maszynowych:
jail_set_user_weapons(id, true, false, (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_SCOUT), 0);
------------------------------*/
native jail_set_user_menuweapons(id, bool:bronie, bool:pistolety, bitsum_bronie=0, bitsum_pistolety=0);
/*------------------------------
Otwiera wszystkie cele lub zamyka
------------------------------*/
native jail_open_cele();
/*------------------------------
Natyw ten mozna wykorzystac do wywolywania forwardu OnDayStartPre w celu uruchomienia jakiejs zabawy
@day - index dnia lub zabawy
@bool:fast - jezeli damy true to wywola forward bez sprawdzania czy nie minelo 60s lub nie zmienila sie ilosc graczy, jak false to musi sprawdzac
@return - zwraca "return = 1" jeżeli forwad OnDayStartPre wywoła sie, zwraca "return = 0" jeżeli jest rożnica w graczach lub minelo 60s
------------------------------*/
native jail_set_play_game(day, bool:fast=false);
/*------------------------------
Ustawia predkosc danemu graczowi
@id - index gracza, ktoremu chcemy ustawic predkosc
@Float:speed - wartosc predkosci
Notatka:
Zeby gracz nie mogl chodzi wartosc Float:speed trzeba ustawic na 0.1
------------------------------*/
native jail_set_user_speed(id, Float:speed);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas rozpoczesnia dnia (rundy), przed frezztime. dzięki temu forwardowi mozna dodawac w rozne dni zautomatyzowane zabawy.
@day - jest to index dnia/zabawy
@szInfo[256] - ustawienie informacji na hud (te na zielono)
@szInfo2[512] - ustawienie informacji na hud (te na czerowno)
@setting[10] - tu ustawia sie dane jaki ma miec dzien/zabawa, resetuja sie one po zakonczeniu dnia (rundy)
@gTimeRound - zwraca czas w sekundach do konca dnia (rundy)
------------------------------*/
forward OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound);
/*------------------------------
Rozni sie od OnDayStartPre tym ze wywoluje sie po frezztime i ma mniej argumentow. Sluzy do otwierania cel, wyswietlania czasu na hud, itd. ...
@day - jest to numer dnia/zabawy
------------------------------*/
forward OnDayStartPost(day);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas dania ostatniemu więźniowi możliwość wybrania życzenia.
Ten foward nadaje się też do resetowania/ustawiania jakiś zmiennych.
@id - jest to index ostatniego wieźnia
------------------------------*/
forward OnLastPrisonerShowWish(id);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas wybrania zyczenie prze ostatniego więźnia.
Ten foward nadaje się też do resetowania/ustawiania jakiś zmiennych
@id - jest to index ostatniego wieźnia
@wish - jest to index zyczenia wybranego przez wieznia
return JAIL_CONTINUE - nic nie zablokuje
return JAIL_HANDLED - zablokuje wybranie zyczenia
------------------------------*/
forward OnLastPrisonerTakeWish(id, wish);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas zakonczenia kazdego dnia (rundy), przeznaczyony do resetowania zmiennych.
@day - jest to id_zabawy jeżeli w tym dniu takowa była, lub id_dnia
------------------------------*/
forward OnRemoveData(day);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas dolaczania do druzny, nie wywoluje sie jak gracz wchodzi na spect.
@id - jest to index gracza
@team - jest to numer teamu do jakiego gracz chce dojsc
@tt - ilosc osob w TT
@ct - ilosc osob w CT
return JAIL_CONTINUE - nic nie zablokuje
return JAIL_HANDLED - blokuje wybranie teamu, czyli gracz nie wybierze teamu
return JAIL_FORCE_TT - gracz dolaczy do tt
return JAIL_FORCE_CT - gracz dolaczy do ct
------------------------------*/
forward OnJoinTeam(id, team, tt, ct);
1.0.1
1.0.2
1.0.3
1.0.4
1.0.5
1.0.6
1.0.6a
Download:
JailBreak.rar 3,92 MB 16339 Ilość pobrań
Jak znajdziecie jakiś bugi w kodzie to piszcie w temacie spróbuje naprawić
I jeżeli macie jakiś propozycje to też piszcie
Napisane przez PawciX
w 24.01.2009 20:32
wanted_start "1000" początek poszukiwań kasa wanted_extra "500" Dostawanie kasy za zabicie
Napisane przez QTM. Peyote
w 12.12.2010 17:24
Plugin dzięki któremu boty będą samodzielnie wybierały klasę, przydzielały punkty. Klasy Wsparcie Ogniowe, Medyk, Saper oraz Demolitions będą używały swoich umiejętności. Testowany z PODBOT'ami.
Standardowa
Napisane przez QTM. Peyote
w 18.11.2010 18:56
Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW. Główną zmianą jest budowa moda. Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami. Podziękowania dla: MieTeK - za grafa. Szyfrant - za testa.
say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy. say /klasy - Otwiera menu opisów klas. say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku. say /perki - Otwiera menu opisów perków. say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk. say /reset - Resetuje statystyki. say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki. say /pomoc - Tajne.
cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo. cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana. cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen. cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP. cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom. cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu. cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!
forward cod_perk_changed(id, perk); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku ------------------------------*/ forward cod_class_changed(id, klasa); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy ------------------------------*/ forward cod_perk_enabled(id, wartosc); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_used(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku ------------------------------*/ forward cod_class_enabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_class_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji ------------------------------*/
native cod_get_user_xp(id); /*------------------------------ Zwraca doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_level(id); /*------------------------------ Zwraca poziom gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_points(id) /*------------------------------ Zwraca punkty gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_xp(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_class(id); /*------------------------------ Zwraca klase gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0); /*------------------------------ Ustawia klase gracza, jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast ------------------------------*/ native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0); /*------------------------------ Zwraca perk gracza, oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku ------------------------------*/ native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1); /*------------------------------ Ustawia perk gracza. Jezeli wartosc = -1, wartosc perku bedzie losowa. Jezeli perk = -1 perk bedzie losowy ------------------------------*/ native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_points_to_health(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_points_to_intelligence(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_points_to_trim(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_points_to_stamina(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0); /*------------------------------ Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji ------------------------------*/ native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]); /*------------------------------ Zwaca numer perku o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_perks_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc perkow ------------------------------*/ native cod_get_perk_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]); /*------------------------------ Zwaca numer klasy o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_classes_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc klas ------------------------------*/ native cod_get_class_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe klasy do Return ------------------------------*/ native cod_get_class_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis klasy do Return ------------------------------*/ native cod_give_weapon(id, bron); /*------------------------------ Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie ------------------------------*/ native cod_take_weapon(id, bron); /*------------------------------ Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania ------------------------------*/ native cod_set_user_shield(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia tarcze gracza. ------------------------------*/ native cod_set_user_nightvision(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia noktowizor gracza. ------------------------------*/ native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0); /*------------------------------ Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer ------------------------------*/ native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci); /*------------------------------ Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer ------------------------------*/ native cod_get_level_xp(poziom); /*------------------------------ Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu ------------------------------*/
Napisane przez QTM. Peyote
w 28.04.2010 23:08
Mamy 10 klas(9 zwykłych i 1 premium) do wyboru, każda z nich ma inne bronie oraz umiejętności.
say /reset - resetuje statystyki gracza say /klasa - otwiera menu wyboru klasy say /klasy - otwiera menu z opisami klas say /wyrzuc - wyrzuca przedmiot say /przedmiot - pokazuje informacje o przedmiocie
cod_killxp - ustala ilość doświadczenia za zabójstwo cod_bombxp - ustala ilość doświadczenia za podlozenie/rozbrojenie bomby
Hamsandwich Fakemeta Engine Fun Nvault Cstrike
Klasa premium dostępna jest po dodaniu flagi "T"
//#define BOTY
#define BOTY
Standardowa
Napisane przez R3X
w 14.10.2011 18:40
Napisane przez ExTaza?!
w 06.01.2012 16:06
Napisane przez ZoMm
w 21.01.2008 15:49
polskie radio na Serwerze
Napisane przez R3X
w 03.07.2010 14:49
Napisane przez R3X
w 03.07.2010 14:47
+wdechtą komendą gracz wstrzymuje oddech, jest o tym informowany przy każdym zerknięciu w lunetę
//Uncomment to +use control //#define CONTROL_BY_IN_USEna
//Uncomment to +use control #define CONTROL_BY_IN_USE
amx_snipereff_duration 5.0
amx_snipereff_interval 2.0
amx_snipereff_stand_noise 0.01
amx_snipereff_duck_noise 0.006
amx_snipereff_heart 1
Napisane przez Droso
w 05.07.2012 14:24
Moda zaczynałem pisać w 2011 roku, i tak oto powstał pisałem go powoli, na początku było to pisanie z pamięci, ponieważ nie miałem Crysis 2, i grałem u kuzyna [za słaby komputer]. W tym roku kupiłem i nowy komputer i Crysis 2, prace ruszyły od razu i teraz zamierzam go publikować.
O co chodzi w grze?
Aby mod działał dla gracza prawidłowo, musi on wpisać /bind, wtedy na shift przypisany bedzie Sprint. [Dzięki aktualizacji gracz nie musi juz bindowac pancerzu i mocy ;)]
Krótko:
Maskowanie - na przycisk e [+use] - stajesz sie niewidzialny [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]
Pancerz - na przycisk q [lastinv] - jestes bardziej odporny na strzaly [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]
Moce modułowe - na przycisk c [radio3] - tym używasz mocy modułowych. [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]
Nanowizja - na przycisk n [nightvision] - widzisz niewidzialnych [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]
Sprint - na przycisk shift [+fast_run] - biegasz sprintem [TRZEBA BINDOWAĆ [gracz musi wpisać /bind]]
Zacznę od trybów, mamy trzy tryby Maskowanie, Pancerz, Nanowizja. Dzięki maskowaniu stajesz się niewidzialny, aż do skończenia energii, lub aż do wystrzelenia naboi, strzał od razu demaskuje.
Tryb pancerza - dzięki niemu otrzymywane przez nas obrażenia są mniejsze, energia czerpie się podczas użytku pancerza, oraz podczas otrzymywania obrażeń.
Tryb Nanowizji (pod przyciskiem noktowizji [N]) - Czerpie energię podczas użytku, dzięki niemu wykrywamy ciepło, więc widzimy niewidzialnych.
Teraz szybko o sprint'cie, skoku - czerpią energię, dzięki sprintowi szybciej biegniemy, a podczas skoku mamy mniejszą grawitację [jeśli mamy wystarczająco dużo energii]
Tryby Pancerza i Maskowania posiadają Poziomy dla każdego z nich maksymalny to 12.
Im większy poziom w trybie Pancerza, tym bardziej zostaną zmniejszone obrażenia oraz pobór energii.
Im większy poziom w trybie Maskowania, tym wolniej pobierana jest energia [dzięki czemu możemy dłużej pobiegać w tym trybie.
Powyższe tryby expimy poprzez korzystanie z nich (co 0.1 sec dostajemy 1xp) oraz poprzez zabijanie ustalane cvarem,
za ciche zabicie dostajemy więcej XP [z noża] (ustalane cvarem)
Poziomy powyższych trybów odblokowują także moduły, po wybraniu klasy wyświetla nam się menu z modułami, moduły urozmaicają grę, ponieważ dostajemy moce.
Są trzy kategorie modułów:
Kategoria "Moduł Pancerza"
Uderzenie z powietrza (nacisnij C w powietrzu, aby zadac obrazenia wrogom w poblizu)Kategoria "Moduł Mocy"
Uzupełnienie pakietu(Za zabicie magazynki zostaja uzupełnione)#define MODELEdodaj //
//#define ZAPIS 1
cry_knifekillxp 50 // o ile wiecej dostaniesz expa za zabojstwo z noza cry_killxp 50 // ile dostajesz expa za zabojstwo przeciwnika cry_adddmgknife 35 // o ile wiecej ma zadawac obrazen noz cry_regeneration 1 // regeneracja wlaczona ? 0= wyl 1= wl cry_hpmax 98 // do ilu hp ma regenerowac sie zycie (zalecane 98) cry_hpadd 3 // ile ma dodawac hp w ciagu 1 sec regeneracji cry_termovision 1 // czy chcesz miec tryb termowzije (widzisz niewidzialnych, zalecam, jesli chcesz zeby gracze ciagle nie byli w niewidzialnosci :)), ale jest warunek musisz zainstalowac plugin hotvision 0=wyl 1=wl cry_sprint 25 // ile ma zabierac energii za sprint, (wartosc musisz byc wieksza od 12) w ciagu 0.1 sec, wartosc 25 jest bardzo dobra. cry_killstreak_p 600 // ile ma ustawiac hp za 5 killstreak // JEZELI ZAINSTALOWALES HOTVISION CVARY : hotvision_enabled 1 // 1- wl 0= wyl hotvision_radar 2 // 2- zasieg nieograniczony 1- zasieg ustawiany cvarem hotvision_radar_range 204.0 // w jakim zasiegu dziala hotvision (ale cos mi to nie dziala :/) hotvision_models 1 // czy ma podswietlac modele broni 1= wl 0 =wyl, zalecane 1 zeby termowizja dzialala sprawnie hotvision_walls 0 // czy termowizja ma dzialac jak wh ? 0 =wyl 1=wl hotvision_effect_fix 3 // zalecane 3, bardziej zaawansowane
/pomoc - pokazuje MOTD jak grac, bindowac itp /bind - binduje Shift -sprint, /unbind - przywraca dawne bindy [a raczej przypisuje standardowe] [Przywraca na Shift - wolne chodzenie] /klasa - zmienia klase /klasy - opis klas /moduly bądź /reset - możemy zmienić moduły.NATYWY I FORWARDY.
// POBIERANIE I USTAWIANIE ENERGII native get_energy(id); native set_energy(id, energy); //POBIERANIE I USTAWIANIE LVLI MASKOWANIA I PANCERZA native get_cloak_level(id); native set_cloak_level(id, level); native get_armor_level(id); native set_armor_level(id, level); // POBIERANIE XP LUB USTAWIANIE XP DLA TRYBU MASKOWANIA native get_cloak_xp(id); native set_cloak_xp(id, xp); // POBIERANIE LUB USTAWIANIE XP PANCERZA native get_armor_xp(id); native set_armor_xp(id, xp); //POBIERANIE TRYBU ORAZ USTAWIANIE 0= Zaden 1= Samo maskowanie 2= sam pancerz 3= sama nanowizja 4= maskowanie i nanowizja 5= pancerz i nanowizja native get_nanomode(id); native set_nanomode(id, number); // ustawianie 0 = wylacza wszystko reszta tak jak wyzej ;) 4 i 5 tez dodalem ;D /* Nie testowano set_nanomode, ale powinno dzialac ;) */ // POBIERANIE NUMERU MODULU 0 == ZADEN ///UWAGA ZWRACA NUMER! np. w Maskowaniu 1 to Super Maskowanie/// native get_cloak_module(id); native get_power_module(id); native get_armor_module(id); /* Przyklad uzycia powyzszych natywow [a wlasciwie 1 :D] jest w modyfikacji Cry Ukryj Bron podczas Maskowania */ // POBIERANIE NAZWE KLASY ! native get_class_name(klasa, Return[]); /* pobiera nazwe klasy do tablicy przyklad new klasato[32]; get_class_name(1, klasato) Numer 1 to atak wiec zapisze sie atak ;) Jeśli chcesz wiedziec jaka klase ma gracz zobacz forward class_changed(id, number_class); */ native get_killstreak_mode(id); // pobiera moc killstreaka gracza // przyklad gracz za 3 zabicia zdobywa radar jak sprawdzimy tym natywem killstreak zwroci 1 // 0 = nic, bez radaru i przeciazenia // 1 = sam radar (3 zabicia) // 2 = samo przeciazenie (5 zabic) // 3 = radar i przeciazenie (5 zabic, tylko ze radar dziala 60 sec wiec musi zabic 2 wciagu 60 sec, aby zwrocilo 3) forward energy_critical(id); /* Gracz nie ma energii Graczowi skonczyla sie energia, lub strzelil w trybie maskowania [wtedy energia spada do 0] */ forward class_changed(id, number_class); /* Gracz zmienil klase [number_class to numer klasy jaki wybral 1=Atack 2=Zwiadowca etc..] */ forward module_changed(id); /* Gracz zmienil moduly Wykonuje sie jak gracz zmienil ostatni tryb modulu. */ forward mode_changed(id); /* Gracz zmienil tryb np. Maskowanie na Pancerz, albo wlaczyl Nanowizje Mala Uwaga forward wykonuje sie takze kiedy gracz wylacza tryb. Uwaga 2: Kiedy masz zero energii i wszystkie tryby wylaczaja sie to ten forward NIE wykonuje sie, aby to wykryc nalezy uzyc energy_critical(index) */
QTM. Peyote - za silnik Call Of Duty - Beta DarkGL - za napisanie pluginu sprint (oraz gotowe funkcje na forum) ConnorMcLeod - za plugin "Advanced Weapon Tracers" oraz za funkcje "szybkie przeladowanie broni" Cypis i Bernio101 - za pomoc z radarem Sebul - za pomoc z kilkoma bledami na forum. Miczu i Gutkowi - za diablo, dzięki ktoremu jest modul uderzenie z powietrza cypis'owi - za kod bazooki z Cod'a G[O]Q'owi - za pomoc w zapisie Maniek974 - za testy diablix'owi - za .inc pozycja i ruch Oraz dla uzytkownikow forum, ktorzy pomogli mi, a ktorych pominalem [Sorry że bez polskich znaków, zaczerpnięte z .sma]Modyfikacje od HubertTM: