Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

okajtek1 - zdjęcie

okajtek1

Rejestracja: 09.05.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.08.2015 21:56
-----

#707329 Pytania dotyczące scriptingu.

Napisane przez GwynBleidD w 22.07.2015 17:41


give_him_200xp

a co zrobisz jeśli będziesz chciał użytkownikowi dać 201 expa? Stworzysz parę tysięcy takich funkcji, żeby każdy przypadek uwzględnić? raczej nie... dlatego funkcje mają parametry.


  • +
  • -
  • 2


#707316 Pytania dotyczące scriptingu.

Napisane przez Sniper Elite w 22.07.2015 16:52

Na początku najlepiej jakbyś liznął obojętnie jaki język programowania np. C bo zapewne żadnego jeszcze nie spróbowałeś. Dowiesz się co nieco.

Później tutki na forum.

A co do opisu funkcji masz je tu: http://amxx.pl/dokumentacja(po polsku, ale nie wszystkie są opisane), a tu: http://www.amxmodx.org/api/ po angielsku.

Później edycja prostych pluginów, pisanie własnych i pomału do przodu.

 

get_user_xp to funkcja w pluginie, przejrzyj silnik cod moda.

 

Do pracy nad kodem źródłowym lepiej nadaje się Notepad++. Tu masz jak go skonfigurować pod amxxhttp://amxx.pl/topic...-pracy-notepad/


  • +
  • -
  • 1


#704158 Paczka JailBreak by krzysztofr

Napisane przez krzysztofr w 27.06.2015 09:29

Witam a o to moja pierwsza paczka opublikowana na tym forum

opis.png

W paczce znajduje się kilka zabaw, więc na serwerze nie będziecie się nudzili.

Wgrany jest taż spadochron i marker.

Bind na marker: bind "klawisz" "+paint"

tam gdzie pisze klawisz wpisujecie np. v i będziecie mieli marker pod klawisz v.

instalacja.png

Pobieranie plików(link)

http://www98.zippysh...uPs2b/file.html

Rozpakuj pliki z folderu cstrike(pobranego) do twojego cstrike serwera.

Jak zakończy się przesyłanie to wejdź w plugins.ini i powinieneś widzieć:

 

; -----------------------------------------

; Amx Mod X 1.8.2 | HLDS 2013 | Pukawka.pl
; -----------------------------------------
; AMX Mod X plugins
 
; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
 
; Basic
admincmd.amxx ; basic admin console commands
adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management
 
; Menus
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin
jail_hsday.amxx
 
; Chat / Messages
adminchat.amxx ; console chat commands
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
imessage.amxx ; displays information messages
adminvote.amxx ; vote commands
 
; Map related
nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
timeleft.amxx ; displays time left on map
 
; Configuration
pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands
 
; Counter-Strike
;restmenu.amxx ; restrict weapons menu
statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)
adminchat.amxx
blokujemy_dzwieki.amxx
cs_player_models_api.amxx
Czapki.amxx
jail_api_jailbreak.amxx
jail_ball.amxx
jail_freeday.amxx
jail_gangi.amxx
jail_ganiany.amxx
jail_hsday.amxx
jail_kd.amxx
jail_menu.amxx
jail_ozyw.amxx
jail_paintball.amxx
jail_plasma.amxx
jail_plasma2.amxx
jail_polowanie.amxx
jail_team.amxx
jail_wojnagangow.amxx
jail_zbijak.amxx
jail_zyczenia.amxx
losowanie.amxx
markertylkoprowadzacy.amxx
parachute.amxx
pdm.amxx
podziel.amxx
ruletka.amxx
Shop.amxx
svip_vip.amxx
svipinfo.amxx
vipinfo.amxx
 
 
; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer
 

Jeżeli w plugins.ini wszystko się zgadza to zamknij wszystko i ciesz się grą!

 

Jeżeli zauważyłeś jakieś błędy lub chcesz abym coś usunął/dodał pisz.

Pozdrawiam

 


  • +
  • -
  • 4


#706023 Dodanie do plugina dźwięku.

Napisane przez ^Szeregowy^ w 12.07.2015 17:34

 

//------------------------------------------------------
// Admin Blink
// Stolen mostly from code by scoutPractice and jtp10181
//------------------------------------------------------
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
new g_szSound[] = "sound/teleport.mp3";

public plugin_init()
{
    register_plugin("Admin Blink","1.0","scoutPractice")
    register_clcmd("amx_blink", "admin_blink", ADMIN_USER," - Blink to location")
}


new checkCount[33]
new blinkSpot[33][3]
new origBlinkSpot[33][3]
new g_lastPosition[33][3]

public admin_blink(id,level,cid)
{
    if(!cmd_access(id,level,cid,1)) return PLUGIN_HANDLED

    get_user_origin
(id,blinkSpot[id],3)
    origBlinkSpot[id][0] = blinkSpot[id][0]
    origBlinkSpot[id][1] = blinkSpot[id][1]
    origBlinkSpot[id][2] = blinkSpot[id][2]

    blinkSpot[id][2] += 45
    set_user_origin(id,blinkSpot[id])
    checkCount[id] = 1
    positionChangeTimer(id)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public positionChangeTimer(id)
{
    if (!is_user_alive(id)) return
    
    
new Float:velocity[3]
    get_user_origin(id, g_lastPosition[id])

    entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
    if ( velocity[0] == 0.0 && velocity[1] == 0.0 && velocity[2] ) {
        velocity[0] = 50.0
        velocity[1] = 50.0
        entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
    }

    set_task(0.1,"positionChangeCheck",id)
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public positionChangeCheck(id)
{
    if (!is_user_alive(id)) return

    new origin[3]
    get_user_origin(id, origin)

    if ( g_lastPosition[id][0] == origin[0] && g_lastPosition[id][1] == origin[1] && g_lastPosition[id][2] == origin[2]) {
        switch(checkCount[id]) {
            case 0 : blink_movecheck(id, 0, 0, 0)            // Original
            case 1 : blink_movecheck(id, 0, 0, 80)            // Up
            case 2 : blink_movecheck(id, 0, 0, -110)        // Down
            case 3 : blink_movecheck(id, 0, 30, 0)            // Forward
            case 4 : blink_movecheck(id, 0, -30, 0)            // Back
            case 5 : blink_movecheck(id, -30, 0, 0)            // Left
            case 6 : blink_movecheck(id, 30, 0, 0)            // Right
            case 7 : blink_movecheck(id, -30, 30, 0)        // Forward-Left
            case 8 : blink_movecheck(id, 30, 30, 0)            // Forward-Right
            case 9 : blink_movecheck(id, -30, -30, 0)        // Back-Left
            case 10: blink_movecheck(id, 30, -30, 0)        // Back-Right
            case 11: blink_movecheck(id, 0, 30, 60)            // Up-Forward
            case 12: blink_movecheck(id, 0, 30, -110)        // Down-Forward
            case 13: blink_movecheck(id, 0, -30, 60)        // Up-Back
            case 14: blink_movecheck(id, 0, -30, -110)        // Down-Back
            case 15: blink_movecheck(id, -30, 0, 60)        // Up-Left
            case 16: blink_movecheck(id, 30, 0, 60)            // Up-Right
            case 17: blink_movecheck(id, -30, 0, -110)        // Down-Left
            case 18: blink_movecheck(id, 30, 0, -110)        // Down-Right
            default: user_kill(id)
        }
        return
    }
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public blink_movecheck(id, mX, mY, mZ)
{
    blinkSpot[id][0] = origBlinkSpot[id][0] + mX
    blinkSpot
[id][1] = origBlinkSpot[id][1] + mY
    blinkSpot
[id][2] = origBlinkSpot[id][2] + mZ
    set_user_origin
(id,blinkSpot[id])
    checkCount[id]++
    positionChangeTimer(id)
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public plugin_precache()
{    
precache_sound
(g_szSound);
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public client_connect(id)
{
client_cmd(id, "spk %s", g_szSound);
}




#705948 Dodanie do plugina dźwięku.

Napisane przez ^Szeregowy^ w 11.07.2015 23:22

moze :D

pod includy dajesz

new g_szSound[] = "sciezka/dzwiek.wav";

 

public plugin_precache()

{

precache_sound(g_szSound);

}

i do danej funkcji

 

client_cmd(id, "spk %s", g_szSound);




#705929 Dodanie do plugina dźwięku.

Napisane przez ^Szeregowy^ w 11.07.2015 20:29

Dodajesz

 

public plugin_precache()
{
    precache_sound( "sciezka/random1.wav")
    precache_sound( "sciezka/random2.wav")
    precache_sound( "sciezka/random3.wav")
    precache_sound( "sciezka/random4.wav")
}

potem funkcje ktora odpowiada za losowy dzwiek

public Dzwiek(id)
{
    switch(random_num(1,4))
            {
            case 1:
                client_cmd(0,"spk sciezka/random1")    
            
case 2:
                client_cmd(0,"spk sciezka/random2")
            case 3:
                client_cmd(0,"spk sciezka/random3")
            case 4:
                client_cmd(0,"spk sciezka/random/4")
            }
}

 




#705545 Modele nie działają.

Napisane przez Epal w 08.07.2015 11:21

Jak chcesz podmienić model broni to tak np:

models/nowe_bronie/v_ak47.mdl

  • +
  • -
  • 1


#705548 Modele nie działają.

Napisane przez Epal w 08.07.2015 11:48

A te modele broni podmieniasz pluginem czy jak?


  • +
  • -
  • 1


#705550 Modele nie działają.

Napisane przez Epal w 08.07.2015 12:05

Tu masz plugin do podmieniania broni wszystko jest tam opisane:http://amxx.pl/topic...replacement-13/


  • +
  • -
  • 1


#705552 Modele nie działają.

Napisane przez Epal w 08.07.2015 12:12

jak masz też modele w_ i p_ to tesz możesz je podmienić a jeśli ich  nie masz to nie musisz ich podmieniać


  • +
  • -
  • 1


#705554 Modele nie działają.

Napisane przez Epal w 08.07.2015 12:16

A tutaj masz plugin do podmiany modeli graczy:http://amxx.pl/topic...ers-models-130/


  • +
  • -
  • 1


#705528 Modele nie działają.

Napisane przez Epal w 08.07.2015 09:44

model gracza musi być w folderze player inaczej nie zostanie podmieniony


  • +
  • -
  • 1


#705416 Ścieżka modelu dla klasy.

Napisane przez Fonebik w 07.07.2015 12:53

daj mi sma twojego pluginu

to ci poprawie bo 2 razy to samo musisz zrobic czyli zrobic folder futbolista/futbolista.mdl/futbolista/futbolista.mdl   czyli te 3 pierwsze nazwy to muszą być wtedy folderami. daj sma to ci poprawie.


  • +
  • -
  • 1


#705312 Nie mogę ustawić expa.

Napisane przez P0Y3B w 06.07.2015 17:39

OFF Server, usun nVAULT, wpisz do .cfg

cod_killxp 40000 // doswiadczenie za zabojstwo


cod_winxp 400000 // doswiadczenie za wygrana


cod_damagexp 6000 // doswiadczenie za 20 obrazen


cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP


cod_maxlevel 40001 // Maksymalny poziom


cod_levelratio 1 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu


cod_weaponsblocking 0 //ustawia blokowanie podnoszenia broni

Zresetuj serwer


#705205 Ścieżka modelu dla klasy.

Napisane przez Fonebik w 05.07.2015 20:04

wpisz models/premka/premka.mdl


  • +
  • -
  • 1