give_him_200xp
a co zrobisz jeśli będziesz chciał użytkownikowi dać 201 expa? Stworzysz parę tysięcy takich funkcji, żeby każdy przypadek uwzględnić? raczej nie... dlatego funkcje mają parametry.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
okajtek1 nie posiada znajomych
Napisane przez GwynBleidD
w 22.07.2015 17:41
Napisane przez Sniper Elite
w 22.07.2015 16:52
Na początku najlepiej jakbyś liznął obojętnie jaki język programowania np. C bo zapewne żadnego jeszcze nie spróbowałeś. Dowiesz się co nieco.
Później tutki na forum.
A co do opisu funkcji masz je tu: http://amxx.pl/dokumentacja(po polsku, ale nie wszystkie są opisane), a tu: http://www.amxmodx.org/api/ po angielsku.
Później edycja prostych pluginów, pisanie własnych i pomału do przodu.
get_user_xp to funkcja w pluginie, przejrzyj silnik cod moda.
Do pracy nad kodem źródłowym lepiej nadaje się Notepad++. Tu masz jak go skonfigurować pod amxx: http://amxx.pl/topic...-pracy-notepad/
Napisane przez krzysztofr
w 27.06.2015 09:29
Witam a o to moja pierwsza paczka opublikowana na tym forum
W paczce znajduje się kilka zabaw, więc na serwerze nie będziecie się nudzili.
Wgrany jest taż spadochron i marker.
Bind na marker: bind "klawisz" "+paint"
tam gdzie pisze klawisz wpisujecie np. v i będziecie mieli marker pod klawisz v.
Pobieranie plików(link)
http://www98.zippysh...uPs2b/file.html
Rozpakuj pliki z folderu cstrike(pobranego) do twojego cstrike serwera.
Jak zakończy się przesyłanie to wejdź w plugins.ini i powinieneś widzieć:
; -----------------------------------------
; Amx Mod X 1.8.2 | HLDS 2013 | Pukawka.pl; -----------------------------------------; AMX Mod X plugins; Admin Base - Always one has to be activatedadmin.amxx ; admin base (required for any admin-related);admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx); Basicadmincmd.amxx ; basic admin console commandsadminhelp.amxx ; help command for admin console commandsadminslots.amxx ; slot reservationmultilingual.amxx ; Multi-Lingual management; Menusmenufront.amxx ; front-end for admin menuscmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.);telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by pluginjail_hsday.amxx; Chat / Messagesadminchat.amxx ; console chat commandsantiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the serverscrollmsg.amxx ; displays a scrolling messageimessage.amxx ; displays information messagesadminvote.amxx ; vote commands; Map relatednextmap.amxx ; displays next map in mapcyclemapchooser.amxx ; allows to vote for next maptimeleft.amxx ; displays time left on map; Configurationpausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some pluginsstatscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands; Counter-Strike;restmenu.amxx ; restrict weapons menustatsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!);miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)adminchat.amxxblokujemy_dzwieki.amxxcs_player_models_api.amxxCzapki.amxxjail_api_jailbreak.amxxjail_ball.amxxjail_freeday.amxxjail_gangi.amxxjail_ganiany.amxxjail_hsday.amxxjail_kd.amxxjail_menu.amxxjail_ozyw.amxxjail_paintball.amxxjail_plasma.amxxjail_plasma2.amxxjail_polowanie.amxxjail_team.amxxjail_wojnagangow.amxxjail_zbijak.amxxjail_zyczenia.amxxlosowanie.amxxmarkertylkoprowadzacy.amxxparachute.amxxpdm.amxxpodziel.amxxruletka.amxxShop.amxxsvip_vip.amxxsvipinfo.amxxvipinfo.amxx; Enable to use AMX Mod plugins;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer
Jeżeli w plugins.ini wszystko się zgadza to zamknij wszystko i ciesz się grą!
Jeżeli zauważyłeś jakieś błędy lub chcesz abym coś usunął/dodał pisz.
Pozdrawiam
Napisane przez
^Szeregowy^
w 12.07.2015 17:34
//------------------------------------------------------
// Admin Blink
// Stolen mostly from code by scoutPractice and jtp10181
//------------------------------------------------------
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
new g_szSound[] = "sound/teleport.mp3";public plugin_init()
{
register_plugin("Admin Blink","1.0","scoutPractice")
register_clcmd("amx_blink", "admin_blink", ADMIN_USER," - Blink to location")
}
new checkCount[33]
new blinkSpot[33][3]
new origBlinkSpot[33][3]
new g_lastPosition[33][3]
public admin_blink(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,1)) return PLUGIN_HANDLED
get_user_origin(id,blinkSpot[id],3)
origBlinkSpot[id][0] = blinkSpot[id][0]
origBlinkSpot[id][1] = blinkSpot[id][1]
origBlinkSpot[id][2] = blinkSpot[id][2]
blinkSpot[id][2] += 45
set_user_origin(id,blinkSpot[id])
checkCount[id] = 1
positionChangeTimer(id)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public positionChangeTimer(id)
{
if (!is_user_alive(id)) return
new Float:velocity[3]
get_user_origin(id, g_lastPosition[id])
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
if ( velocity[0] == 0.0 && velocity[1] == 0.0 && velocity[2] ) {
velocity[0] = 50.0
velocity[1] = 50.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
}
set_task(0.1,"positionChangeCheck",id)
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public positionChangeCheck(id)
{
if (!is_user_alive(id)) return
new origin[3]
get_user_origin(id, origin)
if ( g_lastPosition[id][0] == origin[0] && g_lastPosition[id][1] == origin[1] && g_lastPosition[id][2] == origin[2]) {
switch(checkCount[id]) {
case 0 : blink_movecheck(id, 0, 0, 0) // Original
case 1 : blink_movecheck(id, 0, 0, 80) // Up
case 2 : blink_movecheck(id, 0, 0, -110) // Down
case 3 : blink_movecheck(id, 0, 30, 0) // Forward
case 4 : blink_movecheck(id, 0, -30, 0) // Back
case 5 : blink_movecheck(id, -30, 0, 0) // Left
case 6 : blink_movecheck(id, 30, 0, 0) // Right
case 7 : blink_movecheck(id, -30, 30, 0) // Forward-Left
case 8 : blink_movecheck(id, 30, 30, 0) // Forward-Right
case 9 : blink_movecheck(id, -30, -30, 0) // Back-Left
case 10: blink_movecheck(id, 30, -30, 0) // Back-Right
case 11: blink_movecheck(id, 0, 30, 60) // Up-Forward
case 12: blink_movecheck(id, 0, 30, -110) // Down-Forward
case 13: blink_movecheck(id, 0, -30, 60) // Up-Back
case 14: blink_movecheck(id, 0, -30, -110) // Down-Back
case 15: blink_movecheck(id, -30, 0, 60) // Up-Left
case 16: blink_movecheck(id, 30, 0, 60) // Up-Right
case 17: blink_movecheck(id, -30, 0, -110) // Down-Left
case 18: blink_movecheck(id, 30, 0, -110) // Down-Right
default: user_kill(id)
}
return
}
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public blink_movecheck(id, mX, mY, mZ)
{
blinkSpot[id][0] = origBlinkSpot[id][0] + mX
blinkSpot[id][1] = origBlinkSpot[id][1] + mY
blinkSpot[id][2] = origBlinkSpot[id][2] + mZ
set_user_origin(id,blinkSpot[id])
checkCount[id]++
positionChangeTimer(id)
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public plugin_precache()
{
precache_sound(g_szSound);
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public client_connect(id)
{
client_cmd(id, "spk %s", g_szSound);
}
Napisane przez
^Szeregowy^
w 11.07.2015 23:22
moze
pod includy dajesz
new g_szSound[] = "sciezka/dzwiek.wav";
public plugin_precache()
{
precache_sound(g_szSound);
}
i do danej funkcji
client_cmd(id, "spk %s", g_szSound);
Napisane przez
^Szeregowy^
w 11.07.2015 20:29
Dodajesz
public plugin_precache()
{
precache_sound( "sciezka/random1.wav")
precache_sound( "sciezka/random2.wav")
precache_sound( "sciezka/random3.wav")
precache_sound( "sciezka/random4.wav")
}
potem funkcje ktora odpowiada za losowy dzwiek
public Dzwiek(id)
{
switch(random_num(1,4))
{
case 1:
client_cmd(0,"spk sciezka/random1")
case 2:
client_cmd(0,"spk sciezka/random2")
case 3:
client_cmd(0,"spk sciezka/random3")
case 4:
client_cmd(0,"spk sciezka/random/4")
}
}
Napisane przez Epal
w 08.07.2015 11:21
Napisane przez Epal
w 08.07.2015 11:48
Napisane przez Epal
w 08.07.2015 12:05
Tu masz plugin do podmieniania broni wszystko jest tam opisane:http://amxx.pl/topic...replacement-13/
Napisane przez Epal
w 08.07.2015 12:12
Napisane przez Epal
w 08.07.2015 12:16
Napisane przez Epal
w 08.07.2015 09:44
Napisane przez Fonebik
w 07.07.2015 12:53
Napisane przez
P0Y3B
w 06.07.2015 17:39
cod_killxp 40000 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 400000 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 6000 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 40001 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 1 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 0 //ustawia blokowanie podnoszenia broni
Napisane przez Fonebik
w 05.07.2015 20:04