Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie do plugina dźwięku.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 okajtek1

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 11.07.2015 19:44

Witam. Jak dodać dźwięk do pluginu przykładowego teleportacji czyli np. amx_blink. Jak dodać do tego kodu dźwięk , by np. był on w sound/random/random.wav . Co trzeba dopisać , gdzie? Dam pluusiki !

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 11.07.2015 20:29

Dodajesz

 

public plugin_precache()
{
    precache_sound( "sciezka/random1.wav")
    precache_sound( "sciezka/random2.wav")
    precache_sound( "sciezka/random3.wav")
    precache_sound( "sciezka/random4.wav")
}

potem funkcje ktora odpowiada za losowy dzwiek

public Dzwiek(id)
{
    switch(random_num(1,4))
            {
            case 1:
                client_cmd(0,"spk sciezka/random1")    
            
case 2:
                client_cmd(0,"spk sciezka/random2")
            case 3:
                client_cmd(0,"spk sciezka/random3")
            case 4:
                client_cmd(0,"spk sciezka/random/4")
            }
}

 


ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#3 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 11.07.2015 20:29

Dodajesz

 

public plugin_precache()
{
    precache_sound( "sciezka/random1.wav")
    precache_sound( "sciezka/random2.wav")
    precache_sound( "sciezka/random3.wav")
    precache_sound( "sciezka/random4.wav")
}

potem funkcje ktora odpowiada za losowy dzwiek

public Dzwiek(id)
{
    switch(random_num(1,4))
            {
            case 1:
                client_cmd(0,"spk sciezka/random1")    
            
case 2:
                client_cmd(0,"spk sciezka/random2")
            case 3:
                client_cmd(0,"spk sciezka/random3")
            case 4:
                client_cmd(0,"spk sciezka/random/4")
            }
}

 


ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#4 okajtek1

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 11.07.2015 21:49

A musi być ten losowy dźwięk? Nie może być jeden dźwięk?
  • +
  • -
  • 0

#5 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 11.07.2015 23:22

moze :D

pod includy dajesz

new g_szSound[] = "sciezka/dzwiek.wav";

 

public plugin_precache()

{

precache_sound(g_szSound);

}

i do danej funkcji

 

client_cmd(id, "spk %s", g_szSound);


Użytkownik ^Szeregowy^ edytował ten post 11.07.2015 23:41

ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#6 okajtek1

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 12.07.2015 16:00

Dzięki ziomek :)

 


  • +
  • -
  • 0

#7 okajtek1

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 12.07.2015 17:12

Czekaj , nie działa coś.

//------------------------------------------------------
// Admin Blink
// Stolen mostly from code by scoutPractice and jtp10181
//------------------------------------------------------
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Admin Blink","1.0","scoutPractice")
	register_clcmd("amx_blink", "admin_blink", ADMIN_USER," - Blink to location")
}

new g_szSound[] = "sound/teleport.mp3";
new checkCount[33]
new blinkSpot[33][3]
new origBlinkSpot[33][3]
new g_lastPosition[33][3]

public admin_blink(id,level,cid)
{
	if(!cmd_access(id,level,cid,1)) return PLUGIN_HANDLED

	get_user_origin(id,blinkSpot[id],3)
	origBlinkSpot[id][0] = blinkSpot[id][0]
	origBlinkSpot[id][1] = blinkSpot[id][1]
	origBlinkSpot[id][2] = blinkSpot[id][2]

	blinkSpot[id][2] += 45
	set_user_origin(id,blinkSpot[id])
	checkCount[id] = 1
	positionChangeTimer(id)
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public positionChangeTimer(id)
{
	if (!is_user_alive(id)) return
	
	new Float:velocity[3]
	get_user_origin(id, g_lastPosition[id])

	entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
	if ( velocity[0] == 0.0 && velocity[1] == 0.0 && velocity[2] ) {
		velocity[0] = 50.0
		velocity[1] = 50.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
	}

	set_task(0.1,"positionChangeCheck",id)
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public positionChangeCheck(id)
{
	if (!is_user_alive(id)) return

	new origin[3]
	get_user_origin(id, origin)

	if ( g_lastPosition[id][0] == origin[0] && g_lastPosition[id][1] == origin[1] && g_lastPosition[id][2] == origin[2]) {
		switch(checkCount[id]) {
			case 0 : blink_movecheck(id, 0, 0, 0)			// Original
			case 1 : blink_movecheck(id, 0, 0, 80)			// Up
			case 2 : blink_movecheck(id, 0, 0, -110)		// Down
			case 3 : blink_movecheck(id, 0, 30, 0)			// Forward
			case 4 : blink_movecheck(id, 0, -30, 0)			// Back
			case 5 : blink_movecheck(id, -30, 0, 0)			// Left
			case 6 : blink_movecheck(id, 30, 0, 0)			// Right
			case 7 : blink_movecheck(id, -30, 30, 0)		// Forward-Left
			case 8 : blink_movecheck(id, 30, 30, 0)			// Forward-Right
			case 9 : blink_movecheck(id, -30, -30, 0)		// Back-Left
			case 10: blink_movecheck(id, 30, -30, 0)		// Back-Right
			case 11: blink_movecheck(id, 0, 30, 60)			// Up-Forward
			case 12: blink_movecheck(id, 0, 30, -110)		// Down-Forward
			case 13: blink_movecheck(id, 0, -30, 60)		// Up-Back
			case 14: blink_movecheck(id, 0, -30, -110)		// Down-Back
			case 15: blink_movecheck(id, -30, 0, 60)		// Up-Left
			case 16: blink_movecheck(id, 30, 0, 60)			// Up-Right
			case 17: blink_movecheck(id, -30, 0, -110)		// Down-Left
			case 18: blink_movecheck(id, 30, 0, -110)		// Down-Right
			default: user_kill(id)
		}
		return
	}
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public blink_movecheck(id, mX, mY, mZ)
{
	blinkSpot[id][0] = origBlinkSpot[id][0] + mX
	blinkSpot[id][1] = origBlinkSpot[id][1] + mY
	blinkSpot[id][2] = origBlinkSpot[id][2] + mZ
	set_user_origin(id,blinkSpot[id])
	checkCount[id]++
	positionChangeTimer(id)
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public plugin_precache()
{	
precache_sound(g_szSound);
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public client_connect(id)
{
client_cmd(id, "spk %s", g_szSound);
}


  • +
  • -
  • 0

#8 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 12.07.2015 17:34

 

//------------------------------------------------------
// Admin Blink
// Stolen mostly from code by scoutPractice and jtp10181
//------------------------------------------------------
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
new g_szSound[] = "sound/teleport.mp3";

public plugin_init()
{
    register_plugin("Admin Blink","1.0","scoutPractice")
    register_clcmd("amx_blink", "admin_blink", ADMIN_USER," - Blink to location")
}


new checkCount[33]
new blinkSpot[33][3]
new origBlinkSpot[33][3]
new g_lastPosition[33][3]

public admin_blink(id,level,cid)
{
    if(!cmd_access(id,level,cid,1)) return PLUGIN_HANDLED

    get_user_origin
(id,blinkSpot[id],3)
    origBlinkSpot[id][0] = blinkSpot[id][0]
    origBlinkSpot[id][1] = blinkSpot[id][1]
    origBlinkSpot[id][2] = blinkSpot[id][2]

    blinkSpot[id][2] += 45
    set_user_origin(id,blinkSpot[id])
    checkCount[id] = 1
    positionChangeTimer(id)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public positionChangeTimer(id)
{
    if (!is_user_alive(id)) return
    
    
new Float:velocity[3]
    get_user_origin(id, g_lastPosition[id])

    entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
    if ( velocity[0] == 0.0 && velocity[1] == 0.0 && velocity[2] ) {
        velocity[0] = 50.0
        velocity[1] = 50.0
        entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
    }

    set_task(0.1,"positionChangeCheck",id)
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public positionChangeCheck(id)
{
    if (!is_user_alive(id)) return

    new origin[3]
    get_user_origin(id, origin)

    if ( g_lastPosition[id][0] == origin[0] && g_lastPosition[id][1] == origin[1] && g_lastPosition[id][2] == origin[2]) {
        switch(checkCount[id]) {
            case 0 : blink_movecheck(id, 0, 0, 0)            // Original
            case 1 : blink_movecheck(id, 0, 0, 80)            // Up
            case 2 : blink_movecheck(id, 0, 0, -110)        // Down
            case 3 : blink_movecheck(id, 0, 30, 0)            // Forward
            case 4 : blink_movecheck(id, 0, -30, 0)            // Back
            case 5 : blink_movecheck(id, -30, 0, 0)            // Left
            case 6 : blink_movecheck(id, 30, 0, 0)            // Right
            case 7 : blink_movecheck(id, -30, 30, 0)        // Forward-Left
            case 8 : blink_movecheck(id, 30, 30, 0)            // Forward-Right
            case 9 : blink_movecheck(id, -30, -30, 0)        // Back-Left
            case 10: blink_movecheck(id, 30, -30, 0)        // Back-Right
            case 11: blink_movecheck(id, 0, 30, 60)            // Up-Forward
            case 12: blink_movecheck(id, 0, 30, -110)        // Down-Forward
            case 13: blink_movecheck(id, 0, -30, 60)        // Up-Back
            case 14: blink_movecheck(id, 0, -30, -110)        // Down-Back
            case 15: blink_movecheck(id, -30, 0, 60)        // Up-Left
            case 16: blink_movecheck(id, 30, 0, 60)            // Up-Right
            case 17: blink_movecheck(id, -30, 0, -110)        // Down-Left
            case 18: blink_movecheck(id, 30, 0, -110)        // Down-Right
            default: user_kill(id)
        }
        return
    }
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public blink_movecheck(id, mX, mY, mZ)
{
    blinkSpot[id][0] = origBlinkSpot[id][0] + mX
    blinkSpot
[id][1] = origBlinkSpot[id][1] + mY
    blinkSpot
[id][2] = origBlinkSpot[id][2] + mZ
    set_user_origin
(id,blinkSpot[id])
    checkCount[id]++
    positionChangeTimer(id)
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public plugin_precache()
{    
precache_sound
(g_szSound);
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public client_connect(id)
{
client_cmd(id, "spk %s", g_szSound);
}


Użytkownik ^Szeregowy^ edytował ten post 12.07.2015 17:37

ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#9 okajtek1

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 12.07.2015 17:42

Dzięki :)

 

Ale dalej nie działa ! Zmieniłem ścieżkę na sound/teleport.wav , skompilowałem i ani nic się nie pobrało ani nie działa....


Użytkownik okajtek1 edytował ten post 12.07.2015 17:54

  • +
  • -
  • 0

#10 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 12.07.2015 17:57

jestes pewny ze wzuciles plik od dzwieku do FTP ? pod danym katalogiem 


ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#11 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 12.07.2015 17:57

jestes pewny ze wzuciles plik od dzwieku do FTP ? pod danym katalogiem 


ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#12 okajtek1

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 12.07.2015 18:16

Tak , wrzuciłem do sound , czyli tam gdzie zapisałem ;P


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg