



To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Play 4FuN
w 26.10.2012 18:53
Napisane przez Play 4FuN
w 04.02.2013 16:42
Napisane przez Play 4FuN
w 04.02.2013 16:28
Napisane przez Play 4FuN
w 11.02.2013 12:47
Napisane przez Play 4FuN
w 18.01.2013 16:02
Napisane przez Play 4FuN
w 13.01.2013 12:43
Napisane przez Play 4FuN
w 01.02.2013 19:38
Napisane przez Play 4FuN
w 12.01.2013 15:38
Napisane przez Play 4FuN
w 12.01.2013 10:55
Napisane przez Play 4FuN
w 10.01.2013 15:42
Napisane przez .::Nicko::.
w 05.05.2013 15:38
Napisane przez CiotMan
w 04.05.2013 11:59
Elitarny Sniper:
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <codmod>#include <hamsandwich>#include <cstrike>new const nazwa[] = "Elitarny Sniper";new const opis[] = "1/3 ze scouta";new const bronie = (1<<CSW_SCOUT);new const zdrowie = 0;new const kondycja = 0;new const inteligencja = 0;new const wytrzymalosc = 0;new ma_klase[33];public plugin_init(){register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");}public cod_class_enabled(id){if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)){client_print(id, print_chat, "[Elitarny Sniper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")return COD_STOP;}ma_klase[id] = true;return COD_CONTINUE;}public cod_class_disabled(id){ma_klase[id] = false;}public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )return HAM_IGNORED;cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));return HAM_HANDLED;}
Napisane przez
Rychu :d
w 04.05.2013 09:52
Napisane przez d0naciak
w 02.05.2012 19:33
Ze wzgledu iz w Codzie Nowym nieco inacze dodaje sie pluginy, pokaze jak
Jezeli plugin to klasa
;Klasy
Wpisujemy
codclass_*.amxx
* - nazwa pliku
ZAPAMIĘTAJ! Nie każda klasa musi zaczynać się od codclass!
;Perki
Wpisujemy
codperk_*.amxx
* - nazwa pliku
ZAPAMIĘTAJ! Nie każdy perk musi zaczynać się codperk!
*.amxx
* - nazwa pliku
Napisane przez dzej-dzej
w 30.12.2011 16:52
$opis_strony = 'www.nazwastrony.pl';//tutaj wpisujesz nazwe swojej strony
$host = '91.876.456.23';//tutaj wpisujesz host swego FTP
$user = 'S3F5D3';//tutaj podajesz urzytkownika swego FTP
$password = 'swirek901';// tu podajesz haslo swego FTP
$sciezka = 'cstrike/addons/amxmodx/data/vault/';// tu podajesz ścieżkę do swego zapisu vault
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)"
Connection... OK
Logged in!
Downloaded!
Disconnect
<ul class="menu">
<li><a href="http://nazwatwojejstronki/www/">Statystyki</a><li>(Statystyki-lub twoja wlasna nazwa)
<li><a href="http://nazwatwojejstronki/www/">Statystyki</a><li>
<!-- BEGIN switch_user_logged_in -->