Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Podstawowa instalacja pluginów w CodModzie

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2066
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 02.05.2012 19:33

*
Popularny

Ze wzgledu iz w Codzie Nowym nieco inacze dodaje sie pluginy, pokaze jak :D

Jezeli plugin to klasa

Spoiler


Jezeli plugin to perk
Spoiler


Jezeli plugin to dodatek
Spoiler



Wszelkie cvary dodajemy do addons/amxmodx/configs/codmod.cfg


Użytkownik d0naciak edytował ten post 24.10.2013 17:37

  • +
  • -
  • 5

#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 03.05.2012 19:49

Podpinam temat bo może się przydać nowym userom :)
  • +
  • -
  • 0

#3 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.05.2012 22:45

Nie chcę się czepiać, ale:

Jezeli plugin to dodatek

Chyba Ci nie wyszło ^^
A po drugie: od kiedy w nowym CoDzie dodaje się inaczej pluginy/cvary? ;>
  • +
  • -
  • 0

#4 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 05.05.2012 07:45

Równie dobrze możemy dodać perk/klase/dodatek w plugins.ini, ale ważne żeby było pod qtm_codmod.
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#5 donaciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2066
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 05.05.2012 10:34

Równie dobrze możemy dodać perk/klase/dodatek w plugins.ini, ale ważne żeby było pod qtm_codmod.


Ja dodalem tak, bo tak jest lepiej, wszystko ladnie ulozone :>


Nie chcę się czepiać, ale:

Jezeli plugin to dodatek

Chyba Ci nie wyszło ^^
A po drugie: od kiedy w nowym CoDzie dodaje się inaczej pluginy/cvary? ;>


1. Nie widze tutaj problemu :D
2. Yyyy, a jak inaczej ? Mozna cvary wpisywac do amxx.cfg, server.cfg. Mozna tez pluginy do plugins.ini, ale Peyot po to dodal to, zeby z tego korzystac no nie ? :D
  • +
  • -
  • 0

#6 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.05.2012 12:03

addons/amxmodx/configs/plugins-codmod.ini, i pod

Jezeli plugin to dodatek

Spoiler

Chodziło mi o nazwy plików - gerenalnie to powinno być *.amxx i *.sma, bo dodatki zwykle nie mają w nazwie codclass

Tak na marginesie - jeżeli klasa będzie przed QTM_CodMod.amxx, to też będzie działać :P
  • +
  • -
  • 0

#7 donaciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2066
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 05.05.2012 17:35

ale do tak dla porządku ;>


addons/amxmodx/configs/plugins-codmod.ini, i pod

Jezeli plugin to dodatek

Spoiler

Chodziło mi o nazwy plików - gerenalnie to powinno być *.amxx i *.sma, bo dodatki zwykle nie mają w nazwie codclass

Tak na marginesie - jeżeli klasa będzie przed QTM_CodMod.amxx, to też będzie działać :P


a no zwracam honor ;>
  • +
  • -
  • 0

#8 shajba.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 23.01.2014 11:41

Mam pytanie odnosnie pluginu say /sprzedaj. Polega on na wymianie 16000 kasy na 1 monete. Mam zrobiony ten plugin tylko nie wiem gdzie mam go wgrac. Moze ktos pomóc ?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych