Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

nieznanynick2 - zdjęcie

nieznanynick2

Rejestracja: 20.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.11.2012 18:43
-----

#474443 klasa Duch nie przechodzi przez sciany

Napisane przez sNH. w 02.11.2012 23:45

Zobacz


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>

#define CZAS_NOCLIP 30

new const nazwa[] = "Duch";
new const opis[] = "Przechodzi przez sciany przez 30 sek";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 40;

new bool:uzyl[33];

new msg_bartime;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{
uzyl[id] = false;
}

public cod_class_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(uzyl[id])
{
ColorChat(id, RED, "Juz wykorzystales item!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP);
set_bartime(id, CZAS_NOCLIP);
set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id);
uzyl[id] = true;

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false;

public WylaczNoclip(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_WALK);

new Float:origin[3];

pev(id, pev_origin, origin);

if (!is_hull_vacant(origin, pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id))
user_silentkill(id);
}

stock bool:is_hull_vacant(const Float:origin[3], hull,id)
{
static tr;
engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, id, tr)
if (!get_tr2(tr, TR_StartSolid) || !get_tr2(tr, TR_AllSolid))
return true;

return false;
}

public set_bartime(id, czas)
{
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id);
write_short(czas);
message_end();
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 1


#474296 [ROZWIĄZANE] problem z kompilacja klasy teleporter

Napisane przez Gość w 02.11.2012 19:01

Załączony plik  codclass_teleporter.sma   2,77 KB  21 Ilość pobrań
  codclass_teleporter.amxx

Na końcu funkcji nie było return, nie ma to większego znaczenia, więc dałem domyślne zero, po prostu nie wyświetla się ostrzeżenie przy kompilacji.


#474117 [ROZWIĄZANE] Prosba o 1 klase "uniwesalny szpieg"

Napisane przez Emil29 w 02.11.2012 11:28

łap


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Uniwersalny Szpieg";
new const opis[] = "1/6 szansy na pojawienie się na poczatku rundy na respie wroga. Posiada stroj wroga";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new ma_klase[33];


new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "NothiNg");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_defuse(id, 1);

ma_klase[id] = true;

ZmienUbranie(id, 0);
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

ZmienUbranie(id, 1);
}

public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(!ma_klase[id])
return;

if(random_num(1,6) == 1)
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);

cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);

cs_set_user_team(id, team);
}
ZmienUbranie(id, 0)
}

public ZmienUbranie(id, reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,6);
cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}




#473714 Klasa Talib z awansami

Napisane przez Emil29 w 01.11.2012 10:29

Witam. Przedstawiam wam klasę Talib z awansami. Pomysł na klasę wziąłem z tego tematu: http://amxx.pl/topic...63-awanse-klas/

Klasa:
Nazwa: Talib
Opis: Ma 1/8 z Deagle.

Gdy zdobędzie 50 lvl to awansuje do klasy:
Nazwa: Wyszkolony Talib
Opis: Ma 1/6 z Deagle.

Potem gdy zdobędzie 100 lvl to awansuje do klasy:
Nazwa:Elitarny Talib
Opis: Ma 1/5 z Deagle.

I gdy będzie miał 200 lvl to awansuje do klasy:
Nazwa: Wyspecjalizowany Talib
Opis: Ma 1/4 z Deagle.

Wszelkie błędy prosiłbym zgłaszać.

Załączone pliki




#474065 [ROZWIĄZANE] Prosze o 4 perki złote naboje i inne

Napisane przez Emil29 w 02.11.2012 08:05

Mistrz statystyk

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Mistrz";
new const perk_desc[] = "Dostajesz do kazdej statystyki +50";


public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+50);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+50);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+50);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+50);
}

public cod_perk_disabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-50);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-50);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-50);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-50);
}



Mistrz Scauta

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Mistrz scouta";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW na natychmiastowe zabicie ze Scauta";

new bool:ma_perk[33], wartosc_perku[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 1, 3);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT);
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_SCOUT);
ma_perk[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


łap

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Zlote Naboje";
new const perk_desc[] = "Zadajesz LW obrazen wiecej";

new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Emil29");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 32, 42);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}



[uwaga=benio101]Posty zostały połączone[/uwaga]


#456453 [ROZWIĄZANE] pisanie klas

Napisane przez freetu w 08.09.2012 12:13

Może chodzi Ci o to ?

http://amxx.pl/topic...skilli-do-klas/

Więcej poradników znajdziesz
http://amxx.pl/forum...i-oraz-pluginy/
  • +
  • -
  • 1


#456446 [ROZWIĄZANE] pisanie klas

Napisane przez dasiek w 08.09.2012 11:58

Takie kody do klas to ci nikt nie da za darmo. Chyba że znalazłbyś osobę, która za darmo takie coś robi, ale wątpię byś znalazł.


Dołączona grafika


Masa poradników na forum - polecam dział Gotowe Funkcje .
  • +
  • -
  • 1


#456450 [ROZWIĄZANE] pisanie klas

Napisane przez glut w 08.09.2012 12:02

Tak jak kolega wyżej oraz polecam ściągać gotowe klasy i patrzyć w kod na moce i można wyciągać sobie i stworzyć własne klasy :)
  • +
  • -
  • 1


#401455 wchodzenie na własny serwer

Napisane przez DarkBB w 25.04.2012 09:09

Napisz na gg 7389999 to pogadamy o tym.
  • +
  • -
  • 1


#401528 wchodzenie na własny serwer

Napisane przez fejk w 25.04.2012 12:49

ale twój kolega z ns'a nie może wejść do Ciebie??

Radze wykupić hosting mniej zabawy, jeżeli jesteś laikiem to pomoc będziesz mógł znaleźć tutaj i u administracji hostingu.

Polecam fpsplay.net tanie serwery, a sądzę że taki Ci na razie starczy, a jeżeli chcesz coś od razu z górnej półki to 1s1k ^^