/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#define CZAS_NOCLIP 30
new const nazwa[] = "Duch";
new const opis[] = "Przechodzi przez sciany przez 30 sek";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 40;
new bool:uzyl[33];
new msg_bartime;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
uzyl[id] = false;
}
public cod_class_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(uzyl[id])
{
ColorChat(id, RED, "Juz wykorzystales item!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP);
set_bartime(id, CZAS_NOCLIP);
set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id);
uzyl[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false;
public WylaczNoclip(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_WALK);
new Float:origin[3];
pev(id, pev_origin, origin);
if (!is_hull_vacant(origin, pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id))
user_silentkill(id);
}
stock bool:is_hull_vacant(const Float:origin[3], hull,id)
{
static tr;
engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, id, tr)
if (!get_tr2(tr, TR_StartSolid) || !get_tr2(tr, TR_AllSolid))
return true;
return false;
}
public set_bartime(id, czas)
{
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id);
write_short(czas);
message_end();
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
nieznanynick2
Rejestracja: 20.04.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.11.2012 18:43





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 15
- Odwiedzin: 1 370
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
warszawa
Kontakt
-3
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
nieznanynick2 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#474443 klasa Duch nie przechodzi przez sciany
Napisane przez sNH.
w 02.11.2012 23:45
Zobacz
#474296 [ROZWIĄZANE] problem z kompilacja klasy teleporter
Napisane przez
Gość
w 02.11.2012 19:01


Na końcu funkcji nie było return, nie ma to większego znaczenia, więc dałem domyślne zero, po prostu nie wyświetla się ostrzeżenie przy kompilacji.
#474117 [ROZWIĄZANE] Prosba o 1 klase "uniwesalny szpieg"
Napisane przez
Emil29
w 02.11.2012 11:28
łap
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Uniwersalny Szpieg";
new const opis[] = "1/6 szansy na pojawienie się na poczatku rundy na respie wroga. Posiada stroj wroga";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "NothiNg");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
ZmienUbranie(id, 0);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ZmienUbranie(id, 1);
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(!ma_klase[id])
return;
if(random_num(1,6) == 1)
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
cs_set_user_team(id, team);
}
ZmienUbranie(id, 0)
}
public ZmienUbranie(id, reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,6);
cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#473714 Klasa Talib z awansami
Napisane przez
Emil29
w 01.11.2012 10:29
Witam. Przedstawiam wam klasę Talib z awansami. Pomysł na klasę wziąłem z tego tematu: http://amxx.pl/topic...63-awanse-klas/
Klasa:
Nazwa: Talib
Opis: Ma 1/8 z Deagle.
Gdy zdobędzie 50 lvl to awansuje do klasy:
Nazwa: Wyszkolony Talib
Opis: Ma 1/6 z Deagle.
Potem gdy zdobędzie 100 lvl to awansuje do klasy:
Nazwa:Elitarny Talib
Opis: Ma 1/5 z Deagle.
I gdy będzie miał 200 lvl to awansuje do klasy:
Nazwa: Wyspecjalizowany Talib
Opis: Ma 1/4 z Deagle.
Wszelkie błędy prosiłbym zgłaszać.
Klasa:
Nazwa: Talib
Opis: Ma 1/8 z Deagle.
Gdy zdobędzie 50 lvl to awansuje do klasy:
Nazwa: Wyszkolony Talib
Opis: Ma 1/6 z Deagle.
Potem gdy zdobędzie 100 lvl to awansuje do klasy:
Nazwa:Elitarny Talib
Opis: Ma 1/5 z Deagle.
I gdy będzie miał 200 lvl to awansuje do klasy:
Nazwa: Wyspecjalizowany Talib
Opis: Ma 1/4 z Deagle.
Wszelkie błędy prosiłbym zgłaszać.
Załączone pliki
-
Klasy talib.rar 14,88 KB 93 Ilość pobrań
#474065 [ROZWIĄZANE] Prosze o 4 perki złote naboje i inne
Napisane przez
Emil29
w 02.11.2012 08:05
Mistrz statystyk
Mistrz Scauta
łap
[uwaga=benio101]Posty zostały połączone[/uwaga]
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Mistrz";
new const perk_desc[] = "Dostajesz do kazdej statystyki +50";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+50);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+50);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+50);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+50);
}
public cod_perk_disabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-50);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-50);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-50);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-50);
}
Mistrz Scauta
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Mistrz scouta";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW na natychmiastowe zabicie ze Scauta";
new bool:ma_perk[33], wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 1, 3);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT);
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_SCOUT);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
łap
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Zlote Naboje";
new const perk_desc[] = "Zadajesz LW obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Emil29");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 32, 42);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
[uwaga=benio101]Posty zostały połączone[/uwaga]
#456453 [ROZWIĄZANE] pisanie klas
Napisane przez freetu
w 08.09.2012 12:13
Może chodzi Ci o to ?
http://amxx.pl/topic...skilli-do-klas/
Więcej poradników znajdziesz
http://amxx.pl/forum...i-oraz-pluginy/
http://amxx.pl/topic...skilli-do-klas/
Więcej poradników znajdziesz
http://amxx.pl/forum...i-oraz-pluginy/
#456446 [ROZWIĄZANE] pisanie klas
Napisane przez dasiek
w 08.09.2012 11:58
#456450 [ROZWIĄZANE] pisanie klas
Napisane przez glut
w 08.09.2012 12:02
#401455 wchodzenie na własny serwer
Napisane przez DarkBB
w 25.04.2012 09:09
#401528 wchodzenie na własny serwer
Napisane przez
fejk
w 25.04.2012 12:49
ale twój kolega z ns'a nie może wejść do Ciebie??
Radze wykupić hosting mniej zabawy, jeżeli jesteś laikiem to pomoc będziesz mógł znaleźć tutaj i u administracji hostingu.
Polecam fpsplay.net tanie serwery, a sądzę że taki Ci na razie starczy, a jeżeli chcesz coś od razu z górnej półki to 1s1k
Radze wykupić hosting mniej zabawy, jeżeli jesteś laikiem to pomoc będziesz mógł znaleźć tutaj i u administracji hostingu.
Polecam fpsplay.net tanie serwery, a sądzę że taki Ci na razie starczy, a jeżeli chcesz coś od razu z górnej półki to 1s1k

- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: nieznanynick2
- Regulamin