Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Header size: 688 bytes Code size: 3724 bytes Data size: 908 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion Total requirements: 21704 bytes Done.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02.11.2012 23:14
klasa Duch ktora ma 30secund nie przenosi przez sciane o to sma i podczas kompilacji informacje
Załączone pliki
Użytkownik benio101 edytował ten post 05.11.2012 19:08
Dodanie znacznika CODE
#2
Napisano 02.11.2012 23:45
Zobacz
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#define CZAS_NOCLIP 30
new const nazwa[] = "Duch";
new const opis[] = "Przechodzi przez sciany przez 30 sek";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 40;
new bool:uzyl[33];
new msg_bartime;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
uzyl[id] = false;
}
public cod_class_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(uzyl[id])
{
ColorChat(id, RED, "Juz wykorzystales item!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP);
set_bartime(id, CZAS_NOCLIP);
set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id);
uzyl[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false;
public WylaczNoclip(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_WALK);
new Float:origin[3];
pev(id, pev_origin, origin);
if (!is_hull_vacant(origin, pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id))
user_silentkill(id);
}
stock bool:is_hull_vacant(const Float:origin[3], hull,id)
{
static tr;
engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, id, tr)
if (!get_tr2(tr, TR_StartSolid) || !get_tr2(tr, TR_AllSolid))
return true;
return false;
}
public set_bartime(id, czas)
{
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id);
write_short(czas);
message_end();
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
#3
Napisano 03.11.2012 11:10
Podaj tutaj sma to dodamy
#4 Gość_21977_*
Napisano 05.11.2012 19:09
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
Scripting AMXX → Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
do
Scripting AMXX → Pluginy
Ten temat został przeniesiony z forum
Scripting AMXX → Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
do
Scripting AMXX → Pluginy
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Naprawienie
|
Naprawienie
Ranking top15 nie pokazuje dobrze graczyNapisany przez Trust12186, 19.01.2024 naprawienie, ranking, top15 |
|
|||
Naprawienie
Problem z rankingiem - /Top15Napisany przez Kasjer, 27.07.2022 naprawienie |
|
||||
Naprawienie
Problem VIP - GENERATORNapisany przez DUDUS, 13.03.2019 naprawienie |
|
||||
Naprawienie
Sklep 4FunNapisany przez empi997, 10.01.2019 naprawienie |
|
||||
Naprawienie
SVIP problem?proszę o pomoc Napisany przez Axeroz, 29.12.2018 naprawienie |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych