Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Naprawienie

klasa Duch nie przechodzi przez sciany

Naprawienie

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 nieznanynick2

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 02.11.2012 23:14

klasa Duch ktora ma 30secund nie przenosi przez sciane o to sma i podczas kompilacji informacje


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:			688 bytes
Code size:			 3724 bytes
Data size:			  908 bytes
Stack/heap size:	  16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   21704 bytes
Done.

(05.11.2012 19:08):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

Załączone pliki


Użytkownik benio101 edytował ten post 05.11.2012 19:08
Dodanie znacznika CODE

  • +
  • -
  • 0

#2 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 02.11.2012 23:45

Zobacz


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>

#define CZAS_NOCLIP 30

new const nazwa[] = "Duch";
new const opis[] = "Przechodzi przez sciany przez 30 sek";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 40;

new bool:uzyl[33];

new msg_bartime;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{
uzyl[id] = false;
}

public cod_class_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(uzyl[id])
{
ColorChat(id, RED, "Juz wykorzystales item!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP);
set_bartime(id, CZAS_NOCLIP);
set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id);
uzyl[id] = true;

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false;

public WylaczNoclip(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_WALK);

new Float:origin[3];

pev(id, pev_origin, origin);

if (!is_hull_vacant(origin, pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id))
user_silentkill(id);
}

stock bool:is_hull_vacant(const Float:origin[3], hull,id)
{
static tr;
engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, id, tr)
if (!get_tr2(tr, TR_StartSolid) || !get_tr2(tr, TR_AllSolid))
return true;

return false;
}

public set_bartime(id, czas)
{
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id);
write_short(czas);
message_end();
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 1

#3 Nightmare *

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:46
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Hecznarowice
Offline

Napisano 03.11.2012 11:10

Podaj tutaj sma to dodamy

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.11.2012 19:09

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXXProśby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją

do

Scripting AMXXPluginy





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Naprawienie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych