Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

game4player - zdjęcie

game4player

Rejestracja: 20.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.05.2012 12:09
-----

#406542 Bloka rakiet cod onwy

Napisane przez game4player w 04.05.2012 20:41

W klasie to blokujesz

znajdz w klasie

set_task(2.0,"moznauzywac")

zmien na

set_task(15.0,"moznauzywac")

Tam gdzie 15.0 domyslny czas ustawiasz w twoim przypadku

set_task(25.0,"moznauzywac")
  • +
  • -
  • -1


#406541 Blokowanie podstawowych broni usp,glock

Napisane przez game4player w 04.05.2012 20:40

Cod nowy

Znajdz

new bronie_druzyny

i zamien na to

new bronie_druzyny[] = {0, 0, 0},
bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;
  • +
  • -
  • 1


#406537 Bug perki

Napisane przez game4player w 04.05.2012 20:35

Fart Strzelca :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new wartosc_perku[33];
new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin("Fart Strzelca", "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk("Fart Strzelca", "Masz 1/3 szans na natychmiastowe zabicie z USP/GLOCK18", 6, 12);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) != 1)
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon != CSW_USP && weapon != CSW_GLOCK18)
return HAM_IGNORED;

SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this)))

return HAM_IGNORED;
}

Platynowe



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Platynowe Naboje";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 30 obrazen wiecej";

new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 25, 32);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0


#406532 Proźba o zrobienie kodu ze 100k lvl

Napisane przez game4player w 04.05.2012 20:29

- Otwieramy QTM_CodMod.sma
- Szukamy
public PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom)
return power(poziom, 2)*get_pcvar_num(cvar_proporcja_poziomu);



- i Zmieniamy na

public PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom)
{
poziom = poziom/10
return power(poziom, 2)*get_pcvar_num(cvar_proporcja_poziomu);
|


poziom/10 liczbę 10 trzeba zwiększać zależnie od poziomu dla serwera 1 000 000 lvli to 65

- kompilujemy i gotowe

Licze na +
  • +
  • -
  • 1


#406530 exp za zabicie itd

Napisane przez game4player w 04.05.2012 20:25

cod_killxp 3500// doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 5000// doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 750// doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 40001// Maksymalny poziom
cod_levelratio 1// ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni
cod_exp1 "50000" // ilosc doswiadczenia za 1 miejsce
cod_exp2 "25000" // ilosc doswiadczenia za 2 miejsce
cod_exp3 "10000" // ilosc doswiadczenia za 3 miejsce

Przy takich na moim codzie miałem 32/32 sloty zajęte, taki sam lvl

Liczę na +
  • +
  • -
  • 1