Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Bug perki

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 bambus259

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 04.05.2012 12:04

Siema wgrywam juz 2 raz z innego cod moda perk platynowe naboje lub fart strzelca i pisze "zadajesz 0 obrazen więcej) albo "masz 1/0 na natychmiastowe zabicie z usp/glock" pomoze ktoś ? daje wam sma 2 perkow

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 game4player

    Początkujący

  • Girl

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:ALeks
Offline

Napisano 04.05.2012 20:35

Fart Strzelca :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new wartosc_perku[33];
new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin("Fart Strzelca", "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk("Fart Strzelca", "Masz 1/3 szans na natychmiastowe zabicie z USP/GLOCK18", 6, 12);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) != 1)
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon != CSW_USP && weapon != CSW_GLOCK18)
return HAM_IGNORED;

SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this)))

return HAM_IGNORED;
}

Platynowe



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Platynowe Naboje";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 30 obrazen wiecej";

new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 25, 32);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Użytkownik Goliath edytował ten post 04.05.2012 20:45

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych