Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

porskype - zdjęcie

porskype

Rejestracja: 17.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.05.2012 18:49
-----

#206087 Przerobienie timeleft i nextmap

Napisane przez Zapalka w 15.01.2011 14:02

Już naprawione.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#21577 SpecInfo + PL

Napisane przez mapo w 27.10.2008 22:31

SpecInfo v1.3.1



Opis:
Ten plugin wyświetla listę obserwujących żywego gracza. Ta lista jest widoczna dla żywego gracza jak i dla obserwatora. Obserwatorzy mogą też zobaczyć jakie klawisze naciska żywy gracz, można zobaczyć tylko W, A, S, D oraz skok i kucanie.

Lista serwerów używających plugin:
http://www.game-moni... ... e=variable

Komendy:

say /speclist : Pokazuję listę obserwujących.
say /speckeys : Pokazuje klawisze dla obserwującego gracza.
say /spechide : Admini z Immunitetem po wpisaniu tej komendy, mogą być nie wyświetlani w liście obserwujących
say /showkeys : Pokazuje klawisze które my naciskamy, gdy żyjemy.

Cvary:

si_enabled <1|0> : Włącza plugin.

si_list_enabled <1|0> : Włącza listę obserwatorów.
si_keys_enabled <1|0> : Włącza pokazywanie naciskanych przycisków dla obserwatorów.
si_list_default <1|0> : Domyślnie on/off state for spec list when a client joins.
si_keys_default <1|0> : Domyślnie on/off state for key view when a client joins.

si_immunity <0|1> : Admini mający immunitet, mogą być nie pokazywani na liście obserwatorów .

si_msg_r <45|...> : HUD message red value.
si_msg_g <89|...> : HUD message green value.
si_msg_b <116|...> : HUD message blue value.

Screeny:

http://forums.allied... ... 1181179545
http://forums.allied... ... 1181179550
http://forums.allied... ... 1181179555

Instalacja:


Standardowa: http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20
Tyle że plik specinfo.txt wgrywam do addons/amxmodx/data/lang

Nie wiedziałem tylko jak spolszczyć dwóch cvar'ów
Link do oryginalnego tematu: http://forums.allied...ead.php?t=55943

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#399524 Moc wyrzucenie broni przeciwnikowi

Napisane przez ogieR8 w 20.04.2012 19:25

Nowy public :

Spoiler


Zamień na :

Spoiler


Masz ;)
  • +
  • -
  • 1


#398594 Prefiksy klasy przed nickiem

Napisane przez glut w 17.04.2012 21:01

No to zaczynamy

Szukamy

public plugin_init()
{


Pod tym dodajemy

register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");


A na samym końcu dodajemy

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt)
{
new id = get_msg_arg_int(1);

if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new szTmp[256],szTmp2[256]
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )

new szPrefix[64]
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s - %d]",Race[player_class[id]],player_lvl[id]);

if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All"))
{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else
{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
}

set_msg_arg_string(2,szTmp2);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


To wszystko :)
  • +
  • -
  • 3