Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Nygusek - zdjęcie

Nygusek

Rejestracja: 11.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.07.2014 13:28
-----

#144796 [Base Builder] Zombie Mod v6.5.3 [14/02/2011]

Napisane przez XereS w 17.06.2010 14:30

Witam :kwiaty:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Przedstawiam wam moda w ktorym zombie maja cel zabic ludzi. Ludzie maja 150 sekund(cvarem mozna zmienic) na zbudowanie swojej kampy. Zeby zbudowac kampe użyj klawisze "e" (+use) , a potem ukladaj klocki.

Dołączona grafika

Instalacja Pluginów AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


Dołączona grafika

bb_buildtime 150 // Czas budowy
bb_preptime "30" //Czas przygotowania (?) (0 wyłącza)
bb_zombie_health 2500 // Zdrowie zombie
bb_infection_respawn "5" // Odrodzenie zainfekowanych ocalałych(w sekundach)
bb_showmovers "1" // Pokazuje ostatniego gracza kto używał danego obiektu
bb_lockblocks "1" // Blokowanie obiektów
bb_lockmax "10" // Max blokad
bb_colormode "1" // Tryb kolorów <0/1/2> 0 - menu, 1- jeden kolor dla danego gracza, 2 - losowo
bb_max_move_dist "768" // Max dystans pchania
bb_min_move_dist "32" // Min dystans przyciagania
bb_min_dist_set "64" // Minimalna odległość do przesuwania klockow
bb_resetblocks "1" // Resetowanie obiektów w nowej rundzie
bb_zombie_supercut "0" // Jeden cios aby zabić (dla zombie)
bb_gunsmenu "1" // Użyj menu broni który jest wbudowany (1) lub użyj jakiegoś innego (0)
bb_give_nades h // Jakie granaty maja byc dane graczowi podczas wyboru broni h = HE, f = Flashbang s = Smoke
bb_weapons abcdeghijlmnqrstuvwx // Jakie bronie maja byc w menu

Scout: a
XM1014: b
Mac-10: c
AUG: d
UMP45: e
SG550: f
Galil: g
Famas: h
AWP: i
MP5: j
M249: k
M3: l
M4A1: m
TMP: n
G3SG1: o
SG552: p
AK-47: q
P90: r
P228: s
Dual Elites: t
Fiveseven: u
USP: v
Glock18: w
Deagle: x

Dołączona grafika

+use - przeniesienie klocka, najlepeij zbindowac bind f +grab
/guns - wybieranie broni
/respawn - gdy nie zrespi sie zombie to najlepiej to wpisac
/fixspawn - to jest jak czlowiek sie zablokuje
/help - pomoc w HUD
/rules - zasady w HUD
/round - rundy (przyklad: 3 z 4)

/respawn, /revive, /fixspawn = Odrodzenie ręczne
/class = Otwiera menu klas
/lock, /claim = Zablokuj, odblokuj obiekt
/whois <color> = Wyswietla kto aktualnie uzywa danego koloru (Tirant uzywa Czerwonego)
/colors = Otwiera menu kolorów (zgodnie z CVAR-em)
/mycolor = Powraca do twojego koloru
/random = Wybiera dla ciebie losowy kolor
/guns = Otwiera menu broni dla ciebie

Dołączona grafika
/releasezombies = Ręczne rozpoczęcie rundy
/guns <target> = Otwiera menu broni dla danego gracza
/swap <player> = Zmiana drużyny danemu graczowi
/revive <player> = Odradza danego gracza
/ban <player> = Ban/Unban danego gracza z budowania

Konsola
bb_buildban <player> // Ban/Unban danego gracza
bb_unbuildban <player> //Ban/Unban danego gracza
bb_bban <player> //Ban/Unban danego gracza

bb_lock //Blokuje/Odblokowuje obiekt na który się celuje
bb_claim //Blokuje/Odblokowuje obiekt na który się celuje

bb_revive <player> // Odradza danego gracza
bb_swap <player> // Zmiana drużyny danemu graczowi (bez śmierci)
bb_startround // Wcześniejsze rozpoczęcie rundy (także koniec budowania)

Dołączona grafika
Spis pluginów Base Bulider:
1. [Base Buildier] No Stucking - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
2. [Base Buildier] No TT Spawn Blocking - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
3. [Base Buildier] One Camp One Player - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
4. [Base Buildier] One Player To Block - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
5. [Base Builder] System Ammo Packów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
6. [Base Builder] Extra Item - Większe magazynki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
7. [Base Builder] Extra Item - Speed - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
8. [Base Builder] Extra Item - Napalm&Frost - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
9. [Base Builder] Extra Item - Auto Lama - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
10. [Base Builder] Extra Item - Krowa - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Może to komuś ułatwić sprawę. Jeśli chcecie dodać inny plugin związany z tym modem, proszę pisać na PW.


Jeżeli chcemy mieć "kredyty", to w kodzie na samym początku szukamy:

//Enable this only if you have bought the credits plugin
//#define BB_CREDITS

i zmieniamy na:

//Enable this only if you have bought the credits plugin
#define BB_CREDITS

Oczywiście konieczna jest ponowna kompilacja.

Dołączona grafika

bb_map_pack.zip (4.07 MB)
basebuilder65 - Models.zip (3.04 MB)
basebuilder65 - Sounds.zip (2.18 MB)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 33


#290149 [BaseBuilder] Sklep za Fragi

Napisane przez Muzzi w 30.08.2011 19:48

[BaseBuilder] Sklep za Fragi
by Muzzi


Chciałbym wam przedstawić, mój stary plugin którego kiedyś używałem na swoim serwerze basebuilder. Postanowiłem go opublikować, gdyż jest mi nie potrzebny, kod pisałem bardzo dawno, początki pawna ;f


Dołączona grafika

Tutaj można wpisywać komendy, po których ma być otwierany sklep. Po dodaniu komend, należy ponownie skompilować plugin i wgrać ponownie na serwer Dołączona grafika
new const g_Commands[][] = {    "say /sklep",    "say /shop",    "say /kup",    "say /buy",    "say_team /sklep",    "say_team /shop",    "say_team /kup",    "say_team /buy"};



Dołączona grafika

W sklepiku znajduje się:
CT:
- Granat HE,
- Granat SMOKE,
- AutoKampa tt,
- 'Krowa',
- +200 HP,
- +500 ARMORU

TT:
- +500 HP,
- +2000 HP,
- GodMode(10s),
- Niewidzialnosc(10s)




Nie bijcie za kodzik Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#307752 Generator klas COD Mod

Napisane przez R3X w 14.10.2011 18:40

Przygotowaliśmy dla Was Generator klas (link również w menu Dodatki AMXX)

Wypełnij formularz i pobierz własną klasę do nowego Cod moda. Oprócz wyboru broni i statystyk klasy możliwe jest też dołączanie różnych dodatków. Na razie jest ich kilka, niedługo będą kolejne.

Mam nadzieję, że się przyda :)
  • +
  • -
  • 98


#189724 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 22:33

a czy bug z 0 hp zostal naprawiony ?

Tak

Sadze ze nikt niebedzie uzywal itemu poprzez wpisanie tego raczej proponuje aby uzyc ... nalezy wcisnac klawisz C

W pomocy jest napisane "standardowo C".
  • +
  • -
  • 3


#249996 Diablomod by Onyke

Napisane przez Onyke w 16.05.2011 16:45

Diablomod 5.9l by Onyke




Dołączona grafika
Plik diablo_onyke.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik diablo_onyke.sma do addons/amxmodx/scripting
Archiwum "diablo_onyke.rar" wypakować do cstrike.
Wejdz do addons/amxmodx/configs/plugins.ini i na samym końcu dopisz: diablo_onyke.amxx
Dołączona grafika
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#include <fun>
#include <fakemeta_util>
#include <sqlx>
#include <csx>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <xs>
#include <nvault>
Dołączona grafika
diablo_sql_host "Adres bazy MySQL"
diablo_sql_user "Użytkownik bazy"
diablo_sql_pass "Hasło użytkownika"
diablo_sql_database "Nazwa bazy danych"
diablo_sql_table "diablomod"
diablo_sql_save "Zapis bazy 0-2"
//0 - Nick
//1 - IP
//2 - STEAMID
diablo_xpbonus 20 //Ilość expa za zabicie (standardowo ustawione na 7)
diablo_xpbonus2 40 //Ilość expa za wykonania celu mapy (standardowo ustawione na 75)
diablo_xpbonus3 20 //Okresla ile dosw. dostajesz za wygranie rundy przez twoj team
diablo_durability 10 //Okresla ilosc tracenia jakosci za każdym razem,kiedy uderzy cie przeciwnik
diablo_spawnchance 7 //1/x - szansa na zrespienia gracza
SaveXp 1 //1/0 zapisywanie doświadczenia
diablo_classes abcdefghijkl //kt&#243;re klasy maja być dostępne
diablo_avg 0 //zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1)
diablo_dmg_exp 0 //za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)
//Cvarow podanych niżej nie zmieniaj
sv_hook "1"
sv_hookthrowspeed "2000"
sv_hookspeed "600"
sv_hookwidth "32"
sv_hooksound "1"
sv_hookcolor "0"
sv_hookplayers "1"
sv_hookinterrupt "0"
sv_hookadminonly "0"
sv_hooksky "1"
sv_hookopendoors "1"
sv_hookbuttons "1"
sv_hookpickweapons "1"
sv_hookhostfollow "1"
sv_hookinstant "0"
sv_hooknoise "0"
sv_hookmax "0"
sv_hookdelay "0.0"
//Koniec cvar&#243;w kt&#243;rych masz nie zmieniać
Dołączona grafika
Max lvl: 100
Max pkt na statystyke: 50
Tabela Expa: Podstawowa
Frakcje: Bohaterowie, Potwory, Zwierzęta, Premium
Ilość klas: 28 Dołączona grafika
Ilość itemów: 120+
Usunięte: większość (jak nie wszystkie) bugi podstawowego diablo.
Doświadczenie za wygraną runde.
Questy ( Dzięki DarkGL Dołączona grafika )
System many: z bardzo rozbudowanym sklepem za nią.
Nowe moce typu: lina pająka, rakiety, lustrzane pancerze itp
Exp leci od: 4 graczy online
Poradnik dostępny: Tutaj [KLIK]
Chyba tyle, a jak o czymś zapomniałem to będzie to niespodzianka Dołączona grafika
Dołączona grafika
/drop, /d - wyrzuca aktualnie posiadany item.
/item, /i, /przedmiot, /p - pokazuje informacje na temat aktualnie posiadanego itemu.
/klasa, /k, klasa - wyświetla menu z wyborem klas / Pamiętaj wchodząc pierwszy raz na serwa klasa będzie dostępna po zmianie mapy !!
/speed, /s - pokazuje aktualną prędkość
/gracze, /g - pokazuje listę graczy online z ich klasą,itemem itp
/czary, /cz - pokazuje obecne statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność)
/rune, /r - wyświetla sklep za kasę
/mana, /m - wyświetla sklep za mane
/exp - wyświetla obecną ilość expa i ile brakuje do następnego poziomu
/reset - resetuje statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność)
/questy, /quest - wyświetla menu z misjami(questami)
Dołączona grafika
Sorry za taką jakość ale innego ssa nie miałem, a na tym ssie był adres mojego forum.
Diablo ciut się różni od tego na SS
Dołączona grafika
Zauważone błędy:
Kilka itemów nie ma opisu i jak dobrze pamiętam kilka nie działa.
WAŻNE






Żeby usunąć "reklamy" wpisz w .sma słowo "amxx.pl" i zamień na swój adres forum po czym ponownie przekompiluj.
Wyskakuje Ci błąd - "undefined symbol "YELLOW"" ? Zobacz ten temat.
Żeby zmienić ilość graczy od ilu leci exp znajdź "if(zablokuj < 4 && amount < 200)" i "4" zamień na tyle od ilu ma lecieć (masło maślane)
Diablomod może nie jest jakoś super optymalnie przerobiony ale to dlatego że jest to stara wersja mojego diablo i wtedy jeszcze byłem newbie.(Zresztą mój serwer nie miał problemów z utrzymaniem go)
Stworzone na bazie Diablo Mod 5.9l przy użyciu dost. poradników i własnych doświadczeniach.
Zakaz kopiowania bez zgody autora lub administracji forum.





Dołączona grafika
Modele:
Załączony plik  diablo_onyke.rar   1,27 MB  5828 Ilość pobrań

.SMA:
Załączony plik  diablo_onyke.sma   402,1 KB  4300 Ilość pobrań
  diablo_onyke.amxx - aby pobrać plik .amxx kliknij "Pobierz Plugin"

Poradnik WWW by Suis
Załączony plik  Poradnik WWW by Suis.rar   8,29 KB  2601 Ilość pobrań

Statystyki WWW [KLIK]
  • +
  • -
  • 68


#345190 Diablomod by Onyke

Napisane przez Onyke w 05.01.2012 22:10

Pietras11 vip daje 3 klasy premium?

Standardowo tak ale możesz zmienić edytując linie
6224 (Klasa Griswold)
6235 (Klasa Kowal)
6248 (Klasa Demonolog)
Dokładnie to
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)
Gdzie ADMIN_LEVEL_F to na jaką flagę ma być dana klasa
  • +
  • -
  • 2


#465933 [ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnością

Napisane przez Damian Pionk w 10.10.2012 13:26

Witam,
mam problem z codmodem, ponieważ nie działają mi perki z niewidzialnością jak i klasy co mają niewidzialność. Perki działają na innych serwerach dobrze i klasy. A na moim coś nie działają. Np. Kamuflaż powinien robić kogoś niewidzialnego a tak nie jest klasa jest dalej widzialna. Prosiłbym o pomoc. Daje plusa :)


#465962 [ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnością

Napisane przez sNH. w 10.10.2012 14:40

Może w silniku coda czegoś nie dodałeś, lub masz starszą wersję.
  • +
  • -
  • 2


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39662 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natyw&#243;w, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#402145 Skrzydla Archaniola

Napisane przez d0naciak w 26.04.2012 17:24

Informacje
Kiedys gralem na diablo modzie i bardzo lubilem item "Skrzydla Archaniola". Na potrzeby swojego serwera, zrobilem go w postaci perku i klasy na coda nowego. Kiedy jestesmy w powietrzu i uzyjemu go, spadamy na ziemie wywolując trzesienie ziemii, zadajac obrazenia graczom znajdujacym sie blisko nas.

Konfiguracja



#define DAMAGE 300.0 //Damage trzesienia
#define DAMAGE_INT 1.0 //Ilosc wzrostu damage przy dodaniu 1 pkt inteligencji
#define ODLEGLOSC 200.0 //odleglosc razenia trzesienia

Instalacja Standardowa

Download
Załączony plik  codperk_skrzydlaarchaniola.sma   1,93 KB  588 Ilość pobrań
  codperk_skrzydlaarchaniola.amxx
Załączony plik  codclass_wsparciepowietrzne.sma   2,14 KB  352 Ilość pobrań
  codclass_wsparciepowietrzne.amxx


  • +
  • -
  • 20


#351915 Klasa AirMan

Napisane przez Acer w 20.01.2012 18:26

Tak jak mówiłem, powstała i klasa, kupa dobrej roboty.


#351771 Klasa AirMan

Napisane przez aVee` w 20.01.2012 11:53

Przerobiłem tą klasę na premium dodałem trochę broni, ale... nalot działa tylko granaty nie wybuchają - skaczą w powietrzu.

@edit

Wgralem orginalne pliki i tez posicki nie bybuchaja tylko skacza w miejscu...


Dołączona grafika





#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#define MAX 32
new const nazwa[] = "AirMan [UltraPremium]";
new const opis[] = "Mozesz wezwac Nalot pod (E) 2x na runde !";
new const bronie = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new sprite_blast;
new bool:nalot[MAX+1];
new ilosc_uzyc[33]
new PobraneOrigin[3], ZmienKilla[2];
new ma_klase[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "_nothing_");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)


}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/p_hegrenade.mdl");
precache_model("models/cod_plane.mdl");
precache_sound("mw/jet_fly1.wav");
precache_sound("mw/air_friend.wav");
precache_sound("mw/air_enemy.wav");
precache_sound("mw/air_give.wav");
}
public Spawn(id)
{
ilosc_uzyc[id] = 2

}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Robocop] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_uzyc[id] = 2
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ilosc_uzyc[id] = 0
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(ilosc_uzyc[id]>0)
{
CreateNalot(id);
ilosc_uzyc[id]--;
client_print(id,print_center,"Pozostal%s ci jeszcze %d nalot%s",((ilosc_uzyc[id]==1)?"":"o"),ilosc_uzyc[id],((ilosc_uzyc[id]==1)?"":(ilosc_uzyc[id]<0 && ilosc_uzyc[id]>0)?"t":"ow"))
}
else
{
client_print(id,print_center,"Nie mozesz juz uzyc skilla !")
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public CreateNalot(id)
{
new num, players[32];
get_players(players, num, "gh");
for(new a = 0; a < num; a++)
{
new i = players[a];
if(get_user_team(id) != get_user_team(i))
client_cmd(i, "spk sound/mw/air_enemy.wav");
else
client_cmd(i, "spk sound/mw/air_friend.wav");
}
print_info(id, "Airstrike");
set_task(1.0, "CreateBombs", id+997, _, _, "a", 3);
CreatePlane(id);
nalot[id] = false;
}
public CreateBombs(taskid)
{
new id = (taskid-997);

new radlocation[3];
PobraneOrigin[0] += random_num(-300,300);
PobraneOrigin[1] += random_num(-300,300);
PobraneOrigin[2] += 50;

for(new i=0; i<15; i++)
{
radlocation[0] = PobraneOrigin[0]+1*random_num(-150,150);
radlocation[1] = PobraneOrigin[1]+1*random_num(-150,150);
radlocation[2] = PobraneOrigin[2];

new Float:LocVec[3];
IVecFVec(radlocation, LocVec);
create_ent(id, "bomb", "models/p_hegrenade.mdl", 2, 10, LocVec);
}
}
public CreatePlane(id)
{
new Float:Origin[3], Float:Angle[3], Float:Velocity[3], ent;

get_user_origin(id, PobraneOrigin, 3);

velocity_by_aim(id, 1000, Velocity);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, Origin);
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, Angle);

Angle[0] = Velocity[2] = 0.0;
Origin[2] += 200.0;

create_ent(id, "samolot", "models/cod_plane.mdl", 2, 8, Origin, ent);

entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, Velocity);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Angle);

emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "mw/jet_fly1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
set_task(4.5, "del_plane", ent+5731);
}
public del_plane(taskid)
remove_entity(taskid-5731);
public touchedrocket(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;

bombs_explode(ent, 100.0, 150.0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock print_info(id, const nagroda[], const nazwa[] = "y")
{
new nick[64];
get_user_name(id, nick, 63);
client_print(0, print_chat, "%s wezwan%s przez %s", nagroda, nazwa, nick);
}
stock create_ent(id, szName[], szModel[], iSolid, iMovetype, Float:fOrigin[3], &ent=-1)
{
new ent1 = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent1, EV_SZ_classname, szName);
entity_set_model(ent1, szModel);
entity_set_int(ent1, EV_INT_solid, iSolid);
entity_set_int(ent1, EV_INT_movetype, iMovetype);
entity_set_edict(ent1, EV_ENT_owner, id);
entity_set_origin(ent1, fOrigin);

if(ent != -1)
ent = ent1;
}
bombs_explode(ent, Float:zadaje, Float:promien)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:entOrigin[3], Float:fDamage, Float:Origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, entOrigin);
entOrigin[2] += 1.0;

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", promien, entlist, 32);
for(new i=0; i < numfound; i++)
{
new victim = entlist[i];
if(!is_user_alive(victim) || get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
continue;

entity_get_vector(victim, EV_VEC_origin, Origin);
fDamage = zadaje - floatmul(zadaje, floatdiv(get_distance_f(Origin, entOrigin), promien));
fDamage *= estimate_take_hurt(entOrigin, victim, 0);
if(fDamage>0.0)
UTIL_Kill(attacker, victim, fDamage, DMG_BULLET);
}
Sprite_Blast(entOrigin);
remove_entity(ent);
}
stock Float:estimate_take_hurt(Float:fPoint[3], ent, ignored)
{
new Float:fFraction, Float:fOrigin[3], tr;
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
engfunc(EngFunc_TraceLine, fPoint, fOrigin, DONT_IGNORE_MONSTERS, ignored, tr);
get_tr2(tr, TR_flFraction, fFraction);
if(fFraction == 1.0 || get_tr2(tr, TR_pHit) == ent)
return 1.0;
return 0.6;
}
stock UTIL_Kill(atakujacy, obrywajacy, Float:damage, damagebits, ile=0)
{
ZmienKilla[ile] |= (1<<atakujacy);
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, obrywajacy, atakujacy, atakujacy, damage, damagebits);
ZmienKilla[ile] &= ~(1<<atakujacy);
}
stock Sprite_Blast(Float:iOrigin[3])
{
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(floatround(iOrigin[0]));
write_coord(floatround(iOrigin[1]));
write_coord(floatround(iOrigin[2]));
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
}

  • +
  • -
  • 2


#320241 Klasa Predator

Napisane przez wiekoma w 11.11.2011 00:16

Daje plik .amxx dla tych nieznających się na kompilacji
Jeśli pomogłem daj -

Załączone pliki


  • +
  • -
  • -2


#395026 Klasa Astronauta

Napisane przez TheEvten w 10.04.2012 07:42

Witam , chciałbym przedstawić moją klase astronauta która ma:
-No Recoil
-Kazdy skok inny (od 150 do 650 unitow/sec)
-Deagla i HE
Jest to moja pierwsza klasa do codmoda nowego.

Przy wysylaniu pliku .amxx pisze "Nie masz uprawnień do wysyłania tego typu plików" dlatego daje tylko .sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 29


#395878 Zrobiłem klasy Deathrunmod jak zrobić teraz deathrunmod z klasami

Napisane przez Na 5tyk w 11.04.2012 19:47

Jak chodzi ci o DeathRunModa by ToJaTwojTelefon to klasy dodajesz w *.sma bo to jest przerobka starego CODa.
  • +
  • -
  • 1