maps.initeż masz te mapy?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zohan^
Rejestracja: 10.04.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.05.2012 18:58





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 48
- Odwiedzin: 2 864
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Październik 14, 1996
-
Imię
Arek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Skalbmierz
-
Zainteresowania
Pilka nożna, Programowanie
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Zohan^ nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#405189 [ROZWIĄZANE] Wybór map
Napisane przez Drzanas
w 02.05.2012 15:54
#405211 [ROZWIĄZANE] Wybór map
Napisane przez IndeS
w 02.05.2012 16:35
A mapy ktore ma admin w amxmodmenu sa w pliki maps.ini zawsze

Podam to cos wiem:
1. Mapchooser - mapy bierze glownie z mapcycle
2. Deagles map menager - mapcycle/mapchoice zalezy jak ustawisz
3. Galileo - nie wiem, nie mialem

Chodzi o to ze w folderze z ktorego Twoj plugin pobiera mapy do votowania musza byc one dopisane.
Tak samo jest jesli chodzi o admina, jesli nie bedziesz mial dopisanej mapy do folderu maps.ini to admin w amxmodmenu nie bedzie ich widzial!
#401446 Prośba o klase
Napisane przez Siedem
w 25.04.2012 08:19
masz tutaj 15 + int dmg na p90
Załączone pliki
-
SpeedPremium.sma 4,49 KB 33 Ilość pobrań
SpeedPremium.amxx
#403575 Klasa Tyskie :)
Napisane przez
C@w@ler
w 29.04.2012 15:05
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <fakemeta>
new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";
new const nazwa[] = "Tyskie (Premium)";
new const opis[] = "Dostaje AK47 , za każde zabójstwo 35 HP , 2 Pioruny Użycie klawisz ( E ) oraz zmniejszona Grawitacja";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 75;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };
new ma_klase[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka i C@w@ler");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Tyskie (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ilosc_blyskawic[id] = 2;
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = 0;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
}
public cod_class_skill_used(id) {
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);
if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;
puscBlyskawice(id, ofiara, 35.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
remove_entity(ent);
//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == 1) {
ilosc_blyskawic[id] = 3;
}
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
#402075 Klasa Widmo
Napisane przez ToJaDevil
w 26.04.2012 15:32

Załączone pliki
-
codclass_Widmo.sma 2,1 KB 55 Ilość pobrań
codclass_Widmo.amxx
#402064 Prośba o klase
Napisane przez ToJaDevil
w 26.04.2012 15:22

AA i znalazlem blad w Elitarnym Ninji Wiec dam ci ja tutaj

Załączone pliki
-
codclass_ElitarnyNinja.sma 2,84 KB 21 Ilość pobrań
codclass_ElitarnyNinja.amxx
-
codclass_Jerem.sma 5,18 KB 23 Ilość pobrań
codclass_Jerem.amxx
#402080 Prośba o klase
Napisane przez ToJaDevil
w 26.04.2012 15:40
#402051 Prośba o klase
Napisane przez ToJaDevil
w 26.04.2012 14:59
//Edit Nie dodalem niewidzialnosci sorka

// Edit Ok poprawiłem
Załączone pliki
-
codclass_ElitarnyNinja.sma 2,79 KB 24 Ilość pobrań
codclass_ElitarnyNinja.amxx
#401061 Jak dodać dmg do danej broni.
Napisane przez Misiaczek ;c
w 24.04.2012 13:31
Na koniec kodu:
- Pod includami dodajesz
#define DMG_BULLET (1<<1)- W plugin_init dopisujesz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Tam gdzie YYY dajesz nazwę broni w której chcesz dodatkowe dmg np CSW_M4A1T
to ci się przyda Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Tam gdzi XX.X dodatkowe dmg np 20.0
#define DMG_BULLET (1<<1)
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
ja się pytam po co?
nie lepiej
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & (1<<1))
cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
ale jak tam kto woli

#401059 Jak dodać dmg do danej broni.
Napisane przez Maniek974
w 24.04.2012 13:15
- Pod includami dodajesz
#define DMG_BULLET (1<<1)
- W plugin_init dopisujesz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Tam gdzie YYY dajesz nazwę broni w której chcesz dodatkowe dmg np CSW_M4A1T
to ci się przyda http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
Tam gdzi XX.X dodatkowe dmg np 20.0
#401044 Problem z komendą cod_setlvl
Napisane przez Pro-Skill
w 24.04.2012 12:38
Dodaj plugin.
wpisz /adminmenu w say, ustaw lvl/perk i sprawdź czy działa.
#386131 [ROZWIĄZANE] Jak dodać dmg do broni?
Napisane przez Maniek974
w 25.03.2012 16:39
#define DMG_BULLET (1<<1)
2. W plugin_init dopisujesz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
3.Dodajesz public :
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 12.0, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Tam gdzie CSW_M4A1 możesz dać dowolną broń to ci się przyda http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
a wy 12.0 ile ma dawać dodatkowego dmg
Testuj
#337692 KillStreak 1.3.4a, 1.4c ; Wyzwania
Napisane przez Cypis'
w 21.12.2011 19:45
- 3 zabicia - UAV
- 4 zabicia - Care Package lub Counter-UAV
- 5 zabicia - Predator
- 6 zabicia - Airstreak (nalot)
- 8 zabicia - Sentry Gun
- 15 zabicia - EMP
- 20 zabicia - NUKE
Jak użyć Kill Streaka:
say /ks
say /killstreak
Cvary:
ks_hpsentry "2500.0" // ile ma miec hp sentry gun ks_sentry_remove "1" // jesli 1 usuwa sentry w nowej rundzie, jak 0 to nie
Screenshot:


Instalacja:
Standardowa
UWAGA! Wymagany jest Amx Mod X 1.8.1 lub wyższy do działania pluginu
Changelog:
1.0: - pierwsza wersja 1.0.1: - poprawka spadającej paczki 1.1: - Dodano nowe dźwięki, - Dodano poprawki do Predatora, Care Package, Emp i Nuke, - Dodano menu wyboru nagród, - Zmniejszono trochę kod 1.1.1: - dodana poprawka dotyku entów (były rlogi) 1.1.2: - usunięcie native menu_addtext (przez to niektórym nie działał killstreak) 1.2: - wersja niepublikowana (dodanie sentry guna) 1.3: - naprawienie bugów w Sentry gunie, - naprawienie bugów z EMP, - dodanie paska jak wejdziemy w Care Package (pasek jak przy brojeniu bomby), - dodanie nowych dźwięków 1.3.1: - dodanie cvaru "ks_hpsentry", - dodanie informacji w chat kto użył killstreaka 1.3.2: - naprawienie Sentry Guna (jak kucaliśmy to nie strzelał), - Jak zabijemy kogoś z Sentry Guna lub z Nalotu lub z innej rzeczy to liczy te zabicie do rankingu, - Dodanie UAV dla całej drużyny i po 60s od użycia UAV znika (tak jak w COD MW2 tylko że tam jest 30s) 1.3.3: - 1.3.2 była zła wersja nie ta wgrałem, - dodanie cvara na usunięcie sentry guna 1.3.4: - dodano do sentry guna materiał, żeby były odgłosy gdy strzelamy w niego - dodano że jak mamy tarcze założną to sentry nie strzela - poprawiono UAV (teraz podlicza cały czas z uav) 1.3.4a: - naprawiono wszystkie bugi, które zrobiłem wczoraj
Plany:



--------------------------------------------
Wersja BETA 1.4 :
Changelog:
1.4a: - dodano Emergency AriDrop, jest on od 8 zabójstw - dodano komendę say /ks2 - naprawiono wszelkie bugi - dodano większą losowość nagród z skrzynki 1.4b - naprawiono błąd z "[CSTRIKE] Invalid player 12" - zamieniono kilka funkcji cs_get_user_team na get_user_team - ponieważ get_user_team nie wywala błedu po wyjsciu gracza - naprawiono błąd że po użyciu nuke serwer creshował bo w cvar amx_nextmap posiadał nieprawidłową mape - zmieniono kilka typów w message_begin z MSG_ONE_UNRELIABLE na MSG_BROADCAST, żeby plugin w pewnych miejscach nie używał pętli for - w Emergency AriDrop naprawiono że w każdej paczce jest coś innego (wcześniej mogły być np. 4 sentry guny z paczek) 1.4c - dodanie EngFunc_GetAttachment do sentryguna - ta wersja będzie umożliwiać dodanie wyzwań, które później udostępnię
Instalacja dodatkowych dźwięków (trzeba wypakować rar):

po wgraniu tego wgrywamy to do sound/mw :

SMA - sentry gun będzie atakował gracza z tarczą:


SMA2 - sentry gun nie będzie atakował gracza z tarczą:


Wyzwania do KillStreaka 1.4c:
[cod nowy] KillStreak 1.3.4a | 1.4c - Poradniki, Łatki oraz Pluginy - AMXX.pl: Support AMX Mod X - strona 4
Jak będą jakieś bugi pisać w temacie.
--------------------------------------------
Plugin nie wymaga CodModa
Podziękowania dla Krecik'a za zmodernizowanie modelu Sentry Guna
Zakaz kopiowania i wykorzystywania innych treści bez zgody autora. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©
#280027 Klasa inżynier - Stawianie działka
Napisane przez DarkGL
w 09.08.2011 10:40
http://www.youtube.com/watch?v=fqTQZK67DQU
Cvary:
// ile procent daje jedno uderzenie w działko (przy budowaniu) inzynier_percent 4 // ile hp ma dzialko inzynier_health 600 //ile dmg zadaje dzialko przy trafieniu podajemy liczbę rzeczywistą ! inzynier_damage 15.0
Wersja że tylko przeciwnik może rozwalić ci działko:



Wersja że każdy może rozwalić działko:



models do folderu models i sounds do folderu sounds

#306045 Zmniejszenie widoczności dla klasy
Napisane przez d0naciak
w 10.10.2011 19:10
ZMIANA WIDOCZNOSCI
Tworzymy przykladowa klase :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Niewidek";
new const opis[] = "Niewidoczny";
new const bronie = 1<<<<<
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
Pod tym :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
Dodajemy :
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
Na samym końcu pluginu dodajemy :
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
Tam gdzie pisze :
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
A dokładniej :
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
Zmieniamy widocznośc edytując liczbę 255 zmieniamy widocznosc klasy (od 1 do 255, napisz 0 aby była całkowicie niewidoczna)
ZMNIEJSZENIE WIDOCZNOŚCI NA NOŻU
Tworzymy przykladowa klase :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Niewidek";
new const opis[] = "Niewidoczny na nozu";
new const bronie = 1<<<<<
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
I pod :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
Dodajemy :
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
Na samym końcu pluginu dodajemy :
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
Oraz :
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
I tutaj :
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
else
Zmieniamy widocznośc na nożu edytując liczbę 255 (minimalna widocznośc to 1 maksymalna 255, napisz 0 aby była całkowicie niewidoczna)
ZMNIEJSZENIE WIDOCZNOŚCI PODCZAS KUCANIA
Tworzymy przykladowa klase :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Niewidek";
new const opis[] = "Niewidoczny gdy kuca";
new const bronie = 1<<<<<
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
Pod tym :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
Dodajemy :
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
Na samym końcu pluginu dodajemy :
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
Oraz :
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
I tutaj :
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
else
Zmieniamy widocznośc kucając edytując liczbę 255 (minimalna widocznośc to 1 maksymalna 255, napisz 0 aby była całkowicie niewidoczna)
ZMNIEJSZENIE WIDOCZNOŚCI PODCZAS KUCANIA NA NOŻU
Tworzymy przykladowa klase :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Niewidek";
new const opis[] = "Niewidoczny na nozu gdy kuca";
new const bronie = 1<<<<<
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
Pod tym :
#include <amxmodx>
#include <codmod>
Dodajemy :
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
Na samym końcu pluginu dodajemy :
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
Oraz :
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
I tutaj :
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
else
Zmieniamy widocznośc kucając na nożu edytując liczbę 255 (minimalna widocznośc to 1 maksymalna 255, napisz 0 aby była całkowicie niewidoczna)
ZMIANA WIDOCZNOSCI, AŻ DO OTRZYMANIA DMG
Myślę że po przeczytaniu powyższych poradników pojełeś wiedzę, i nie muszę tłumaczyc

Trzymaj sma


- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Zohan^
- Regulamin