Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zohan^ - zdjęcie

Zohan^

Rejestracja: 10.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.05.2012 18:58
*****

#405189 [ROZWIĄZANE] Wybór map

Napisane przez Drzanas w 02.05.2012 15:54

W pliku
maps.ini
też masz te mapy?
  • +
  • -
  • 1


#405211 [ROZWIĄZANE] Wybór map

Napisane przez IndeS w 02.05.2012 16:35

zacznijmy od tego jaki masz plugin do zmiany map. Bo rozne pluginy do zarzadzania mapami biora z roznych plikow.
A mapy ktore ma admin w amxmodmenu sa w pliki maps.ini zawsze :)
Podam to cos wiem:
1. Mapchooser - mapy bierze glownie z mapcycle
2. Deagles map menager - mapcycle/mapchoice zalezy jak ustawisz
3. Galileo - nie wiem, nie mialem :P

Chodzi o to ze w folderze z ktorego Twoj plugin pobiera mapy do votowania musza byc one dopisane.
Tak samo jest jesli chodzi o admina, jesli nie bedziesz mial dopisanej mapy do folderu maps.ini to admin w amxmodmenu nie bedzie ich widzial!
  • +
  • -
  • 1


#401446 Prośba o klase

Napisane przez Siedem w 25.04.2012 08:19

+ 15 dmg do czego i do czego int x 0.25 = dmg

masz tutaj 15 + int dmg na p90

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#403575 Klasa Tyskie :)

Napisane przez C@w@ler w 29.04.2012 15:05

To wyżej nie działa, niżej jest poprawnie


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <fakemeta>
new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";
new const nazwa[] = "Tyskie (Premium)";
new const opis[] = "Dostaje AK47 , za każde zabójstwo 35 HP , 2 Pioruny Użycie klawisz ( E ) oraz zmniejszona Grawitacja";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 75;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };
new ma_klase[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka i C@w@ler");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Tyskie (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ilosc_blyskawic[id] = 2;
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = 0;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
}
public cod_class_skill_used(id) {
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);
if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;
puscBlyskawice(id, ofiara, 35.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
remove_entity(ent);
//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == 1) {
ilosc_blyskawic[id] = 3;
}
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}



#402075 Klasa Widmo

Napisane przez ToJaDevil w 26.04.2012 15:32

proszę :) nie jestem pewien na 100% czy widzi niewidzialnych

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#402064 Prośba o klase

Napisane przez ToJaDevil w 26.04.2012 15:22

proszę :)

AA i znalazlem blad w Elitarnym Ninji Wiec dam ci ja tutaj :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#402080 Prośba o klase

Napisane przez ToJaDevil w 26.04.2012 15:40

proszę :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#402051 Prośba o klase

Napisane przez ToJaDevil w 26.04.2012 14:59

proszę :

//Edit Nie dodalem niewidzialnosci sorka :) za chwile dam z niewidzialnoscią .


// Edit Ok poprawiłem

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#401061 Jak dodać dmg do danej broni.

Napisane przez Misiaczek ;c w 24.04.2012 13:31

  • Pod includami dodajesz
    #define DMG_BULLET (1<<1)
    
  • W plugin_init dopisujesz
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
Na koniec kodu:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}


Tam gdzie YYY dajesz nazwę broni w której chcesz dodatkowe dmg np CSW_M4A1T
to ci się przyda Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Tam gdzi XX.X dodatkowe dmg np 20.0


#define DMG_BULLET (1<<1)

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}


ja się pytam po co?

nie lepiej
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & (1<<1))
cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}


ale jak tam kto woli ^^
  • +
  • -
  • 1


#401059 Jak dodać dmg do danej broni.

Napisane przez Maniek974 w 24.04.2012 13:15

  • Pod includami dodajesz
    #define DMG_BULLET (1<<1)
    
  • W plugin_init dopisujesz
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
Na koniec kodu:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}


Tam gdzie YYY dajesz nazwę broni w której chcesz dodatkowe dmg np CSW_M4A1T
to ci się przyda http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
Tam gdzi XX.X dodatkowe dmg np 20.0
  • +
  • -
  • 1


#401044 Problem z komendą cod_setlvl

Napisane przez Pro-Skill w 24.04.2012 12:38

http://amxx.pl/topic...dmin-menu-v-15/

Dodaj plugin.
wpisz /adminmenu w say, ustaw lvl/perk i sprawdź czy działa.
  • +
  • -
  • 1


#386131 [ROZWIĄZANE] Jak dodać dmg do broni?

Napisane przez Maniek974 w 25.03.2012 16:39

1.Pod bibliotekami dopisujesz :
#define DMG_BULLET (1<<1)


2. W plugin_init dopisujesz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

3.Dodajesz public :
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 12.0, 0.00, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Tam gdzie CSW_M4A1 możesz dać dowolną broń to ci się przyda http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
a wy 12.0 ile ma dawać dodatkowego dmg

Testuj
  • +
  • -
  • 3


#337692 KillStreak 1.3.4a, 1.4c ; Wyzwania

Napisane przez Cypis' w 21.12.2011 19:45

Witam, przedstawiam wam plugin mojego autorstwa, który jak się zabije przeciwnika to dostajemy nagrodę czyli 'KillStreak'. Nagrody za zabicia są następujące:
- 3 zabicia - UAV
- 4 zabicia - Care Package lub Counter-UAV
- 5 zabicia - Predator
- 6 zabicia - Airstreak (nalot)
- 8 zabicia - Sentry Gun
- 15 zabicia - EMP
- 20 zabicia - NUKE

Jak użyć Kill Streaka:
say /ks
say /killstreak

Cvary:
ks_hpsentry "2500.0" // ile ma miec hp sentry gun
ks_sentry_remove "1" // jesli 1 usuwa sentry w nowej rundzie, jak 0 to nie

Screenshot:
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Instalacja:
Standardowa

UWAGA! Wymagany jest Amx Mod X 1.8.1 lub wyższy do działania pluginu

Changelog:

1.0:
- pierwsza wersja

1.0.1:
- poprawka spadającej paczki

1.1:
- Dodano nowe dźwięki,
- Dodano poprawki do Predatora, Care Package, Emp i Nuke,
- Dodano menu wyboru nagród,
- Zmniejszono trochę kod

1.1.1:
- dodana poprawka dotyku entów (były rlogi)

1.1.2:
- usunięcie native menu_addtext (przez to niektórym nie działał killstreak)

1.2:
- wersja niepublikowana (dodanie sentry guna)

1.3:
- naprawienie bugów w Sentry gunie,
- naprawienie bugów z EMP,
- dodanie paska jak wejdziemy w Care Package (pasek jak przy brojeniu bomby),
- dodanie nowych dźwięków

1.3.1:
- dodanie cvaru "ks_hpsentry",
- dodanie informacji w chat kto użył killstreaka

1.3.2:
- naprawienie Sentry Guna (jak kucaliśmy to nie strzelał),
- Jak zabijemy kogoś z Sentry Guna lub z Nalotu lub z innej rzeczy to liczy te zabicie do rankingu,
- Dodanie UAV dla całej drużyny i po 60s od użycia UAV znika (tak jak w COD MW2 tylko że tam jest 30s)

1.3.3:
- 1.3.2 była zła wersja nie ta wgrałem,
- dodanie cvara na usunięcie sentry guna

1.3.4:
- dodano do sentry guna materiał, żeby były odgłosy gdy strzelamy w niego
- dodano że jak mamy tarcze założną to sentry nie strzela
- poprawiono UAV (teraz podlicza cały czas z uav)

1.3.4a:
- naprawiono wszystkie bugi, które zrobiłem wczoraj

Plany:
- Dodanie Emergency AriDrop (jest w wersji BETA 1.4)

Załączony plik  killstreak.sma   30,55 KB  5087 Ilość pobrań
  killstreak.amxx
Załączony plik  modele-dzwieki.rar   3,85 MB  8070 Ilość pobrań


--------------------------------------------

Wersja BETA 1.4 :

Changelog:
1.4a:
- dodano Emergency AriDrop, jest on od 8 zabójstw
- dodano komendę say /ks2
- naprawiono wszelkie bugi
- dodano większą losowość nagród z skrzynki

1.4b
- naprawiono błąd z "[CSTRIKE] Invalid player 12"
- zamieniono kilka funkcji cs_get_user_team na get_user_team - ponieważ get_user_team nie wywala błedu po wyjsciu gracza
- naprawiono błąd że po użyciu nuke serwer creshował bo w cvar amx_nextmap posiadał nieprawidłową mape
- zmieniono kilka typów w message_begin z MSG_ONE_UNRELIABLE na MSG_BROADCAST, żeby plugin w pewnych miejscach nie używał pętli for
- w Emergency AriDrop naprawiono że w każdej paczce jest coś innego (wcześniej mogły być np. 4 sentry guny z paczek)

1.4c
- dodanie EngFunc_GetAttachment do sentryguna
- ta wersja będzie umożliwiać dodanie wyzwań, które później udostępnię

Instalacja dodatkowych dźwięków (trzeba wypakować rar):
Załączony plik  modele-dzwieki.rar   3,85 MB  8070 Ilość pobrań

po wgraniu tego wgrywamy to do sound/mw :
Załączony plik  dzwieki-emergairdrop.rar   218,89 KB  2812 Ilość pobrań


SMA - sentry gun będzie atakował gracza z tarczą:
Załączony plik  killstreak-tarcza.sma   37,6 KB  1624 Ilość pobrań
  killstreak-tarcza.amxx

SMA2 - sentry gun nie będzie atakował gracza z tarczą:
Załączony plik  killstreak-bez.sma   37,6 KB  1508 Ilość pobrań
  killstreak-bez.amxx

Wyzwania do KillStreaka 1.4c:
[cod nowy] KillStreak 1.3.4a | 1.4c - Poradniki, Łatki oraz Pluginy - AMXX.pl: Support AMX Mod X - strona 4

Jak będą jakieś bugi pisać w temacie.
--------------------------------------------

Plugin nie wymaga CodModa
Podziękowania dla Krecik'a za zmodernizowanie modelu Sentry Guna

Zakaz kopiowania i wykorzystywania innych treści bez zgody autora. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©
  • +
  • -
  • 69


#280027 Klasa inżynier - Stawianie działka

Napisane przez DarkGL w 09.08.2011 10:40

Jest to klasa z cod mod dark edition przerobiona do nowego coda może ona stawiać działko które strzela do przeciwników

http://www.youtube.com/watch?v=fqTQZK67DQU

Cvary:
// ile procent daje jedno uderzenie w działko (przy budowaniu)
inzynier_percent 4
// ile hp ma dzialko
inzynier_health 600
//ile dmg zadaje dzialko przy trafieniu podajemy liczbę rzeczywistą !
inzynier_damage 15.0

Wersja że tylko przeciwnik może rozwalić ci działko:
Załączony plik  codclass_inzynier.sma   17,55 KB  2128 Ilość pobrań
  codclass_inzynier.amxx
Załączony plik  codclass_inzynier.amxx   23,18 KB  415 Ilość pobrań


Wersja że każdy może rozwalić działko:
Załączony plik  codclass_inzynier.sma   17,09 KB  709 Ilość pobrań
  codclass_inzynier.amxx
Załączony plik  codclass_inzynier.amxx   22,7 KB  123 Ilość pobrań



models do folderu models i sounds do folderu sounds
Załączony plik  modele i dzwieki.rar   102,86 KB  10985 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 48


#306045 Zmniejszenie widoczności dla klasy

Napisane przez d0naciak w 10.10.2011 19:10

W tym poradniku pokaze jak zmniejszyc widocznośc dla klasy :

ZMIANA WIDOCZNOSCI

Spoiler


ZMNIEJSZENIE WIDOCZNOŚCI NA NOŻU
Spoiler

ZMNIEJSZENIE WIDOCZNOŚCI PODCZAS KUCANIA

Spoiler

ZMNIEJSZENIE WIDOCZNOŚCI PODCZAS KUCANIA NA NOŻU

Spoiler

ZMIANA WIDOCZNOSCI, AŻ DO OTRZYMANIA DMG
Spoiler

  • +
  • -
  • 13