Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
StaT
Rejestracja: 05.04.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.11.2013 19:35





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 28
- Odwiedzin: 2 656
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
WWY
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
StaT nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#430890 AutoAddAdmins ! ( Wersja 1.5 )
Napisane przez Gh0st
w 11.07.2012 15:09
#431315 AutoAddAdmins ! ( Wersja 1.5 )
Napisane przez Gh0st
w 12.07.2012 17:56
#430072 txtAM - Txt Account Manager
Napisane przez Gh0st
w 09.07.2012 08:55
#429970 txtAM - Txt Account Manager
Napisane przez Gh0st
w 08.07.2012 19:30
#429584 DiabloMod nie zapisuje EXP/LVL
Napisane przez Gh0st
w 07.07.2012 14:26
UPDATE `tutaj_wpisz_nazwe_tabeli_diablo` ADD `man` int(11)
to zapytanie należy wkleić ręcznie w phpmyadmin w zakładce SQL

w diablo mod by Onyke nie ma opisów klas, więc to normalne że ta komenda nie chce ci działać.@up + nie działa komenda /klasy która odpowiada za opis klas
#429588 [ROZWIĄZANE] Error Logi - nie wiadomo czego dotyczą - JailBreak
Napisane przez Gh0st
w 07.07.2012 14:42
#428790 txtAM - Txt Account Manager
Napisane przez Gh0st
w 05.07.2012 15:35
#357915 [ROZWIĄZANE] Toshiba C650D - Czy da się wymienić Procesor?
Napisane przez Gh0st
w 04.02.2012 10:41

Mam pytanie, szukałem na wielu forach ale nigdzie nie mogę znaleść informacji na temat czy w tym laptopie da się wymienić procek, czy poprostu jest przylutowany ... ( czego bym nie chciał )
Napisz tutaj wiecej informacji odnosnie laptopa, ponieważ szukałem i nie mogłem znaleść identycznego,
Toshiba Stellite C650D
- Procek - AMD Athlon ( tm ) II p320 Dual-Core Processor ( 2CPUs), ~2.1Ghz
- Pamięc Ram - 4096Mb
- Karta graficzna - ATI Mobility Readeon HD 4200 Series ( 1913Mb )
- Os - Windows 7
- Dysk Twardy - 296GB

#357539 DiabloMod by Gh0st
Napisane przez Gh0st
w 03.02.2012 14:51
#356971 DiabloMod by Gh0st
Napisane przez Gh0st
w 02.02.2012 13:19
#356658 DiabloMod by Gh0st
Napisane przez Gh0st
w 01.02.2012 19:38
Przedstawiam wam mój diablo mod, zrobiony na potrzeby mojego serwera.
- Max 100Lv.
- Exp Raczej Slow
Link do orginalnego DiabloModa, gdzie znajdują się modele oraz wszystko potrzebne do jego wgrania na serwer ( cvary ... itp )
http://amxx.pl/topic/8621-diablo-mod-59l-sql/
To co mogę powiedzieć o mojej jakże skromnej i moim zdaniem dobrej przeróbce można powiedzieć to:
- Punkty Mana ( mojego autorstwa )
- Rozbudowany sklep za Punkty powyżej
- Możliwość Kupna klasy Diablo, za uzbierane punkty mana
- Klasa premium ( ADMIN_LEVEL_H - T )
- Frakcje
- Podział opisów klas na frakcje
- 2 Nowe statystyki. ( Niewidzialność od 35 Poziomu / Kasa )
- Usprawniona baza danych
- Łatwa możliwość edycji sklepu za punkty mana, poprzez tablice.
- Sklep z dodatkowymi skilami, za Mane.

Nie będę go rozwijał gdyż wstawiłem go tylko dlatego, że marnował mi się na dysku. Jedyne o co proszę to... nie podszywajcie się pod autora tej edycji, nie tak jak było z Diablomod by Onyke, 100 wiadomości na gg miałem, czy nie chce kupić


Załączone pliki
-
SMA I AMXX.rar 267,03 KB 838 Ilość pobrań
-
dbmod_5.9l.amxx 221,3 KB 48 Ilość pobrań
-
dbmod_5.9l.sma 237,31 KB 752 Ilość pobrań
dbmod_5.9l.amxx
#355390 Nagroda w postaci Monet [Questy Gh0st]
Napisane przez Gh0st
w 29.01.2012 20:44
Witam, przedstawię tutaj krótki poradnik jak można dodać nagrodę w postaci Monet po wykonaniu jakiegoś questa
Questy:
http://amxx.pl/topic...ersja-3-update/
Monety:
http://amxx.pl/topic...3-system-monet/
A więc zaczynamy

Szukamy:
#define PREFIX "Questy"
Dodajemy Pod:
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);
Szukamy:
new Array: gNagroda;
Dodajemy pod:
new Array: gNagrodaCoins;
Szukamy:
gNagroda = ArrayCreate();
Dodajemy Pod:
gNagrodaCoins = ArrayCreate();
Szukamy
dane[4][32];
Zmieniamy na:
dane[5][32];
Szukamy:
parse(tresc, dane[0], 31, dane[1], 31, dane[2], 31, dane[3], 31);
Zmieniamy na:
parse(tresc, dane[0], 31, dane[1], 31, dane[2], 31, dane[3], 31, dane[4], 31);
Szukamy:
ArrayPushCell(gNagroda, str_to_num(dane[3]));
Pod dodajemy:
ArrayPushCell(gNagrodaCoins, str_to_num(dane[4]));
Zamieniamy Public:
public menu_first_handle(id, menu, item)
Na:
public menu_first_handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new menu2 = menu_create("Wybierz Quest:","menu_handle")
new formats[128]
for(new i = 0;i<MaxQuest;i++)
{
if(ArrayGetCell(gPrzedzial, i) == item)
{
switch(ArrayGetCell(gTyp, i))
{
case KILL: formatex(formats, 127, "Zabij %i osob Nagroda: %i expa %i Monet", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
case HEADSHOT: formatex(formats, 127, "Jebnij %i HeadShotow Nagroda: %i expa %i Monet", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
case SUBSTRATES: formatex(formats, 127, "Podloz %i bomb Nagroda: %i expa %i Monet", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
case RESUCE_HOSTAGES: formatex(formats, 127, "Uratuj %i razy hosty Nagroda: %i expa %i Monet", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
case DISARM: formatex(formats, 127, "Rozbroj %i bomb Nagroda: %i expa %i Monet", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
case DMG: formatex(formats, 127, "Zadaj %i obrazen Nagroda: %i expa %i Monet", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
}
menu_additem(menu2, formats);
}
}
iPlayerPrzedzial[id] = item;
menu_setprop(menu2, MPROP_PERPAGE, 6);
menu_display(id,menu2,0)
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED
}
Szukamy:
new award = ArrayGetCell(gNagroda, iPlayerQuestID[id]);
Dodajemy Pod:
new award_coins = ArrayGetCell(gNagrodaCoins, iPlayerQuestID[id]);
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id) + award_coins);
Szukamy:
formatex(formats, 511, "Gratulacje! Ukonczyles Quest, otrzymales %i expa", award);
Zmieniamy na
formatex(formats, 511, "Gratulacje! Ukonczyles Quest, otrzymales %i expa i %i Monet", award, award_coins);
Od teraz nasze questy wyglądają Tak:
"Przedział" "ile" "typ misji" "nagroda expa" "nagroda monet"
#354275 Przydatne funkcje MySQL w PHP
Napisane przez Gh0st
w 27.01.2012 12:17

Spis nie jest MEGA duży, tak jak wcześniej napisałem zawiera tylko przydatne funkcje.
Proszę pisać jakie jeszcze można dodać

Funkcje Mysql:
mysql_connect - Otwiera połączenie z serwerem Mysql
mysql_connect($host, $user, $pass)
Zwracane wartości: Dodatni identyfikator połączenia jeżeli połączenie się powiedzie lub komunikat błędu jeżeli połączenie się nie powiedzie.
Dodatkowy opis: Brak
mysql_select_db - wybiera bazę MySQL
mysql_select_db($baza [,$id_polaczenia])
Zwracane wartości: Prawdę jeśli sukces, false jeśli błąd.
Dodatkowy opis: Jako $id_polaczenia podajemy nasz identyfikator otrzymany podczas użycia funkcji mysql_connect, jeśli natomiast nie zostanie podany żaden identyfikator, zostanie użyte ostatnio nawiązane połączenie, jeśli żadne połączenie nie zostanie odnalezione wywoła funkcję mysql_connect() z pustymi argumentami co w skutku prowadzi do wyświetlenia erroru
mysql_query - Wysyła zapytanie do serwera mysql
mysql_query($query [,$id_polaczenia])
Zwracane wartości: True jeśli zapytanie się powiodło i może zostać wykonane przez serwer mysql, false jeśli natomiast się nie powiodło.
Dodatkowy opis: mysql_query wysyła zapytanie do aktywnej bazy na serwerze skojarzonym z podanym identyfikatorem połączenia. Jeżeli $id_polaczenia nie został podany, wykorzystywane jest ostatnio otwarte połączenie. Jeżeli żadne połączenie nie jest otwarte, podejęta zostanie próba wyołania mysql_connect bez argumentów.
mysql_num_rows - Pobiera liczbę wierszy w wyniku
mysql_num_rows( $result )
Zwracane wartości: Ilość wierszy w wyniku
Dodatkowy opis: Brak
mysql_free_result - Zwalnia pamięć zajmowaną przez wynik
mysql_free_result( $result )
Zwracane wartości: Brak
Dodatkowy opis: mysql_free_result używa się tylko w wypadkach obawy zajęcia zbyt dużej ilości pamięci podczas pracy skryptu. Cała pamięć przydzielona wynikowi skojarzonemu z podanym identyfikatorem wyniku będzie automatycznie zwolniona.
mysql_field_len - długość danego pola
mysql_field_len( $result, $field_offset )
Zwracane wartości: Zwraca długość danego pola
Dodatkowy opis: Brak
mysql_fetch_object - Zapisuje Wierwsz wyniku jako obiect.
$object = mysql_fetch_object( $result [,$result_typ] );
echo $object->field;
Zwracane wartości: obiekt, którego właściwości zawierają pobrany wiersz, lub fałsz, jeżeli nie ma więcej wierszy.
Dodatkowy opis: Opcjonalny argument result_typ jest stałą i może przyjmować następujące wartości: MYSQL_ASSOC, MYSQL_NUM, and MYSQL_BOTH. Szybkość tej funkcji jest identyczna jak mysql_fetch_array i prawie taka sama jak mysql_fetch_row
mysql_fetch_row - Zapisuje wiersz wyniku w tablicy wyliczeniowej
$row = mysql_fetch_row( $result );
echo $row[0]; // pierwsza kolumna;
Zwracane wartości: Tablicę zawierającą wiersz lub fałsz jeżeli nie ma więcej wierszy.
Dodatkowy opis: Brak
mysql_fetch_array - Zapisuje wiersz wyniku w tablicy przyporządkowującej
$array = mysql_fetch_array( $result[,$result_typ] );
echo $array['field'];
Zwracane wartości: Zwraca tablicę zawierającą pobrany wiersz, lub fałsz jeżeli nie ma więcej wierszy.
Dodatkowy opis: mysql_fetch_array jest rozszerzoną wersją mysql_fetch_row. Oprócz zapisywania danych w indeksach numerycznych, zapisuje je też w indeksach przyporządkowujących (asocjacyjnych), używając nazw pól jako kluczy.
mysql_drop_db - usuwa bazę MySQL
mysql_drop_db( $datebase_name [,$id_polaczenia] )
Zwracane wartości: True jeśli sukces, false jeśli niepowodzenie
Dodatkowy opis: Brak
mysql_error - Wyświetla komunikat błędu z ostatniej operacji mysql
mysql_error([$id_polaczenia]);
Zwracane wartości: Komunikat błędu
Dodatkowy opis: Brak
mysql_errno - Zwraca numer komunikatu błędu z ostatniej operacji MySQL.
mysql_errno([$id_polaczenia]);
Zwracane wartości: numer komunikatu błędu z ostatniej operacji MySQL.
Dodatkowy opis: Brak
mysql_change_user - Zmienia zalogowanego użytkownika w aktywnym połączeniu
mysql_change_user($user, $password [, $database, $id_polaczenia] );
Zwracane wartości: Brak
Dodatkowy opis: Jeśli zmiana użytkownika się nie powiedzie, użytkownik aktualnie zalogowany pozostanie bez zmian.
mysql_close - Zamyka połączenie z serwerem MySQL
mysql_close( [$id_polaczenia] );
Zwracane wartości: True jeśli sukces, false jeśli błąd
Dodatkowy opis: mysql_close zamyka połączenie z serwerem MySQL skojarzone z podanym identyfikatorem połączenia. Jeżli identyfikator połączenia nie został podany, domyślnie wykorzystywane jest ostatnie połączenie.. mysql_close nie zamyka połączeń podtrzymywanych nawiązanych za pomocą funkcji mysql_pconnect.
mysql_create_db - tworzy bazę danych
mysql_create_db( $db_name );
Zwracane wartości: True jeśli sukces, false jeśli bład
Dodatkowy opis: Brak
mysql_list_dbs - Pobiera nazwy baz dostępnych na serwerze MySQL
mysql_list_dbs( [$id_polaczenia] );
Zwracane wartości: mysql_list_dbs zwróci wynik zawierający nazwy baz dostępnych na serwerze skojarzonym z identyfikatorem połączenia. Żeby uzyskać nazwy za wskaźnika wyniku należy użyć funkcji mysql_tablename.
Dodatkowy opis: Brak
mysql_tablename - Zwraca nazwę tabeli
mysql_tablename( $result, $i);
Zwracane wartości: Zwraca nazwę tabeli
Dodatkowy opis: mysql_tablename przyjmuje jako argumenty wskaźnik wyniku zwrócony przez mysql_list_tables oraz liczbę indeksową i zwraca nazwę tabeli. Można użyć funkcji mysql_num_rows do uzyskania liczby nazw tabel przechowywanych we wskaźniku wyniku.
mysql_field_seek - Przesuwa wskaźnik wyniku do wybranego pola
mysql_field_seek($result, $field_offset);
Zwracane wartości: Brak
Dodatkowy opis: Przesuwa się na wybrane pole. Jeżeli kolejne wywołanie mysql_fetch_field nie będzie zawierać indeksu pola, wtedy zwrócone zostanie to pole.
mysql_num_fields - Zwraca liczbę pól w wyniku
mysql_num_fields( $result );
Zwracane wartości: Liczbę pól w wyniku
Dodatkowy opis: Brak
Dla amxx.pl - Zakaz Kopiowania na inne fora

#428771 txtAM - Txt Account Manager
Napisane przez Gh0st
w 05.07.2012 14:47

Dla chętnych tym którym "znudziło" się korzystanie z mysql pod jakieś małe projekty. Prosty system logowania/rejestracji na plikach ( Klasa ).
<?php @session_start();
/**
* 1.0v Beta
* txtAM - txt account manager
*
* skrypt oparty na plikach.
*/
class txtAM
{
var $root_folder = './account/';
var $time = 0;
var $data = array('login'=>0,
'password'=>1,
'email'=>2,
'register_time'=>3);
var $salt = "@!$%^&*()FVCDX";
function txtAM(){
$this->time = time();
}
function delete($login)
{
$account_dir = $this->account_dir($login);
if( !file_exists($account_dir) )
{
print "This user does not exist ...";
return false;
}
@unlink($account_dir);
}
function login($login, $password)
{
$user = $this->account_dir($login);
if( !file_exists($user) )
{
print "incorrect data";
return false;
}
$line = $this->readLine($user);
$pass = $line[1];
if( md5($password) != $pass )
{
print "incorrect data";
return false;
}
$_SESSION['user'] = $line;
}
function create_account($login, $password, $email)
{
if( empty($login) or empty($password) or empty($email) )
{
print "Not given username, password or e-mail";
return false;
}
if( !strstr($email, '@') )
{
print "The given e-mail is invalid";
return false;
}
$account_dir = $this->account_dir($login);
if( file_exists($account_dir) )
{
print "This username is already taken";
return false;
}
$file = $login . "\n";
$file .= md5($password) . "\n";
$file .= $email . "\n";
$file .= $this->time;
file_put_contents($account_dir, $file);
print "Your account has been successfully established";
return true;
}
function getInfo( $info ){
return $_SESSION['user'][ $this->data[$info] ];
}
function account_dir($login)
{
$len = strlen($login);
for($i=0; $i<$len; $i++){
$file .= ord($login[$i]);
}
return $this->root_folder.$file.'.'.md5($login.$this->salt);
}
function readLine($user){
return explode("\n", file_get_contents($user));
}
}
var $salt = "@!$%^&*()FVCDX";
ten salt należy sobie zmienić na dowolny ciąg znaków, każdy powinien to zrobić ponieważ zmniejsza to szanse na włamanie się na konto.
Funkcje:
$am->login($login, $password)
Logujemy się na konto podanymi danymi, login $login i hasło $password
$am->create_account($login, $password, $email)
tworzymy konto
$am->delete($login)
usuwamy konto
$am->getInfo($info)
Pobieramy informacje dotyczące naszego konta na którym aktualnie się znajdujemy...
typy zmiennej $info są następujące:
login, password, email, register_time
Do poprawnego działania, musimy mieć na serwerze folder "account" lub inny folder, nazwę można zmienić w:
var $root_folder
Ktoś ma pomysł jaką funkcje jeszcze można dodać? pisać w temacie...

#413466 SMS Shop 2.0 by G[o]Q
Napisane przez G[o]Q
w 22.05.2012 20:36
Sklepik jest bardzo prosty w obsłudze m.in dzięki łatwemu dodawaniu własnych modułów(usług).
Sklep zawiera prosty system rejestracji/logowania oraz panel admina w którym możemy zarządzać newsami,dodawać użytkownikom daną ilość naszej waluty oraz kilka innych rzeczy.
W paczce jest wrzucone kilka modułów a cala konfiguracja sklepu to tylko edycja plików w folderze configs.
Jeśli chodzi o dodawanie modułów to w panelu wpisujemy nazwę modułu, nazwę w menu oraz link do pliku php obsługującego moduł(ścieżka względna np diablo/diablo.php)
Zakładka serwery w PA służy do włączania modułów dla danego serwera oczywiście jeśli moduł wspiera taką opcję na liście są servery pobrane dynamicznie z amxbans i pod kazdym serverem mozemy zaznaczyć jaki moduł ma być aktywny w praktyce ma to sens np przy module od rezerwacji mianowicie przy którym serverze zaznaczymy rezerwacje to pojawi się on na liście rozwijalnej w module rezerwacja
UWAGA
Jedynym warunkiem z mojej strony jako udostępniającego skrypt jest nie usuwanie zakładki autor z menu oraz nie usuwanie stopki
UWAGA2
Jeśli macie pomysły dt. skryptu lub znaleźliście jakiś bug piszcie w tym temacie to pomysły zostaną wprowadzone w życie.
Jeśli ktoś jest chętny może zrobić grafikę którą ja zakoduję i tez udostępnię wersję z inną grafiką
UWAGA3
Kiedy pisałem skrypt obsługa dotpay'a była ok i wszystko działało ale nie jestem pewien czy coś się nie zmieniło od strony dotpay'a więc jak będzie jakiś problem to piszcie
Live demo: Sklep
logowanie admin:admin
Czekam na opinie

Załączone pliki
-
sklep.rar 66,67 KB 1329 Ilość pobrań
-
sklep_v2.1.rar 557,96 KB 2964 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: StaT
- Regulamin