Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

poloo89 - zdjęcie

poloo89

Rejestracja: 03.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.05.2012 15:43
-----

Moje tematy

Jaka funkcja sprawdzi zniszczenie.

26.04.2012 12:12

Witam, Przy wykorzystaniu jakiej funkcji mogę sprawdzić jaki gracz zniszczył np drzwi, skrzynkę.. ?

Jak ustawic kolor noktowizora ?

23.04.2012 22:01

witam, mam pewien problem związany z noktowizorem.. .

w pluginie biohazard mam stocka :

stock set_zombie_attibutes(index)
{
//(...)
fm_set_user_nvg(index)
//(...)
}


i chcialbym ustawic sobie inny kolor tego noktowizora... jest on strasznie razacy po oczach nie jest to przyjemne grajac na mapach gdzie w duzej mierze jest ciemno... chcialbym zmniejszyc troche jego jaskrawosc... ustawic wiecej zieleni niz bieli...

sciagalem 2 pluginy na zmiane nvg ... jeden to byl

custom_nvg.amxx ( caly czas mruga... oczoplousu mozna dostac... )
oraz
custom_nightvision_v2b.amxx ( niby wszystko ok, chodz duzo wiecej zrzera FPS ... ale jest inny mankament ze noktowizor dostają wszyscy ... a to nie o to chodzi na zombie modzie :)) )

jest jakas komenda na ustawienie koloru nvg dla funkcji fm_set_user_nvg lub cs_set_user_nvg ?

pozdrawiam.

Zdarzenie - uderzenie nożem..

21.04.2012 08:45

Witam, jaki event zarajestruje mi zdarzenie uderzania nożem ? (PPM / IN_ATTACK2) ??

Pozdrawiam.

problem z popychaniem/podrzucaniem gracza.

20.04.2012 17:20

Witam !

W internecie znalazłem owy plugin:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <biohazard>
#include <engine>
#define PLUGIN "Push player"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "OneEyed & Sn!ff3r"
new cvar
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cvar = register_cvar("amx_moveplayer", "1")

register_touch("player", "player", "touchtouch")
}
public touchtouch(player, player2)
{
if(get_pcvar_num(cvar))
{
if((!(task_exists(player * 1000 + player2))) &&
(!(task_exists(player2 * 1000 + player))) &&
(get_user_button(player) & IN_ATTACK2) &&
is_user_zombie(player) &&
is_user_zombie(player2))
{
new Float:speed[2][3]
new Float:over_speed[3]

set_task(0.2, "empty_space", player * 1000 + player2)
set_task(0.2, "empty_space", player2 * 1000 + player)

entity_get_vector(player, EV_VEC_velocity, speed[0])
entity_get_vector(player2, EV_VEC_velocity, speed[1])

for(new i = 0; i < 3; i++)
{
over_speed[i] = speed[0][i] + speed[1][i]
speed[0][i] += over_speed[i] * 0.65
speed[1][i] -= over_speed[i] * 0.65
}
entity_set_vector(player, EV_VEC_velocity, speed[0])
entity_set_vector(player2, EV_VEC_velocity, speed[1])
}
}
}
public empty_space() {}



Wg opisu powinien on popychać Zombie przy nacisnieciu PPM. Niestety efekt nie był do końca osiągalny dlatego też trochę plugin przerobiłem w ten sposób:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <biohazard>
#include <engine>
#define PLUGIN "Push player"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "OneEyed & Sn!ff3r"
new cvar
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cvar = register_cvar("amx_moveplayer", "1")

register_touch("player", "player", "touchtouch")
}
public touchtouch(player2, player)
{
if(get_pcvar_num(cvar))
{
if((!(task_exists(player * 1000 + player2))) &&
(!(task_exists(player2 * 1000 + player))) &&
(get_user_button(player2) & IN_ATTACK2) &&
is_user_zombie(player) &&
is_user_zombie(player2))
{
new Float:speed[2][3]
new Float:over_speed[3]

set_task(0.2, "empty_space", player * 1000 + player2)
set_task(0.2, "empty_space", player2 * 1000 + player)

entity_get_vector(player, EV_VEC_velocity, speed[0])
entity_get_vector(player2, EV_VEC_velocity, speed[1])

for(new i = 0; i < 3; i++)
{
over_speed[i] = speed[0][i] + speed[1][i]
speed[0][i] += over_speed[i] * 1.0
//speed[1][i] -= over_speed[i] * 4.0 //0.65
}
entity_set_vector(player, EV_VEC_velocity, speed[0])
entity_set_vector(player2, EV_VEC_velocity, speed[1])
}
}
}
public empty_space() {}



Po kilku poprawkach otrzymuję zamierzony efekt... zombie sie przesuwa podczas popychania... jednak brakuje jednej funkcjonalności... otóż mam problem z podrzuceniem zombie do góry... tak jakby popchaniem w osi pionowej...

Ma ktoś pomysł co zrobić z tym plugiem aby mozna było podrzucać zombie w górę ?

pozdrawiam.

Popychanie gracza

18.04.2012 21:45

Witam, Poszukuję pluginu na BIOHAZARD, który stworzy możliwość popychania się przez zombie przy użyciu prawego klawisza myszy...
Bardzo proszę o pomoc. pozdrawiam.