Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

poloo89 - zdjęcie

poloo89

Rejestracja: 03.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.05.2012 15:43
-----

Moje posty

W temacie: problem z popychaniem/podrzucaniem gracza.

30.04.2012 22:14

dobra jutro cos pokminie...

W temacie: problem z popychaniem/podrzucaniem gracza.

29.04.2012 13:41

groundentity == id

co ten warunek mialby sprawdzac ? czy gracz jest na ziemi ?

W temacie: problem z popychaniem/podrzucaniem gracza.

27.04.2012 16:55



dodaje jeszcze demko z prawidlowo dzialajacym podrzucaniem nakrecone na jednym z serwerow zombie.

jak widzicie tutaj bez problemowo zombie podrzuca sie bedąc jedno na drugim .... za kazdym razem leci w gore... co trzeba by bylo zmienic w moim pluginie aby uzyskac taki efekt ?

W temacie: problem z popychaniem/podrzucaniem gracza.

27.04.2012 15:25

eh no i wracam, no wracam... tym razem z wideo:



No i tutaj aktualna wersja pluga na jakiej nagrywany byl filmik:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <biohazard>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Push player"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "OneEyed & Sn!ff3r"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_touch("player", "player", "touch_Player")
}
public touch_Player( iToucher, iTouched )
{
if((!(task_exists(iToucher * 1000 + iTouched))) && (!(task_exists(iTouched * 1000 + iToucher))) && (get_user_button(iToucher) & IN_ATTACK2) && is_user_zombie(iToucher) && is_user_zombie(iTouched))
{
new Float:fVeloc[ 2 ][ 3 ];
new Float:speed[ 2 ][ 3 ];
set_task(0.1, "empty_space", iToucher * 1000 + iTouched)
set_task(0.1, "empty_space", iTouched * 1000 + iToucher)
entity_get_vector( iToucher, EV_VEC_velocity, fVeloc[ 0 ] );
entity_get_vector( iTouched, EV_VEC_velocity, fVeloc[ 1 ] );

/* OŚ X */
if ((fVeloc[0][0]) < 0)
{
speed[ 1 ][ 0 ] = (( (fVeloc[ 0 ][ 0 ] + fVeloc[ 1 ][ 0 ])*1.4 ) - 60.0);
}
else if ((fVeloc[0][0]) == 0)
{
speed[ 1 ][ 0 ] = (( (fVeloc[ 0 ][ 0 ] + fVeloc[ 1 ][ 0 ])*1.4 ));
}
else if ((fVeloc[0][0]) > 0)
{
speed[ 1 ][ 0 ] = (( (fVeloc[ 0 ][ 0 ] + fVeloc[ 1 ][ 0 ])*1.4 ) + 60.0);
}

/* OŚ Y */
if ((fVeloc[0][1]) < 0)
{
speed[ 1 ][ 1 ] = (( (fVeloc[ 0 ][ 1 ] + fVeloc[ 1 ][ 1 ])*1.4 ) - 60.0);
}
else if ((fVeloc[0][1]) == 0)
{
speed[ 1 ][ 1 ] = (( (fVeloc[ 0 ][ 1 ] + fVeloc[ 1 ][ 1 ])*1.4 ));
}
else if ((fVeloc[0][1]) > 0)
{
speed[ 1 ][ 1 ] = (( (fVeloc[ 0 ][ 1 ] + fVeloc[ 1 ][ 1 ])*1.4 ) + 60.0);
}


/* OŚ Z */
if( ((fVeloc[ 1 ][ 0 ])<=50.0) && ((fVeloc[ 1 ][ 1 ]) <= 50.0) )
{
if((fVeloc[ 1 ][ 2 ]) < 0 )
{
speed[ 1 ][ 2 ] = (((fVeloc[ 1 ][ 2 ])*-1.5)+(fVeloc[ 0 ][ 2 ]*1.5)+60.0)
}
else
{
speed[ 1 ][ 2 ] = (((fVeloc[ 1 ][ 2 ])*1.5)+(fVeloc[ 0 ][ 2 ]*1.5)+60.0)
}
}
else
{
speed[ 1 ][ 2 ] = ( (fVeloc[ 0 ][ 2 ] + fVeloc[ 1 ][ 2 ])*0.5) ;
}

entity_set_vector( iTouched, EV_VEC_velocity, speed[ 1 ] );
}
}
public empty_space() {}



Jak będzie trzeba powiedzieć dlaczego coś zmieniłem tak a nie inaczej to śmiało pytac :D


PROBLEM:

No więc jak na filmiku widać podsadzanie(podrzucanie do góry) dość średnio działa jeśli zombie stoi jeden na drugim to ciężko jest trafić tak żeby poleciał ku górze.. natomiast coś co też ująłem. Jeżeli zombie stoi jeden kolo drugiego i wypycha go w góre ... praktycznie za każdym razem można wyrzucić w górę z satysfakcjonującą efektywnością...

Posiadacie jakieś pomysły aby podrzucanie spod spodu było tak samo skuteczne jak od boku ?

pozdrawiam :))

W temacie: Jak ustawic kolor noktowizora ?

24.04.2012 08:54

hmm.. po robocie to sprawdzę.. powinno dzialać.. a jest jakiś lepszy sposob zeby fps tak nie siadly :D