- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- > Przeglądanie profilu: Reputacja: Dzacek
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Dzacek
Rejestracja: 03.04.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.04.2014 15:29





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 29
- Odwiedzin: 1 471
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Jbn
#514564 Generator klas- dodatki.
Napisane przez
Gość
w 13.02.2013 11:20
Temat pozostanie otwarty, by móc składać kolejne propozycje i prowadzić ew. dyskusje dot. kodu dodatków do klas.
#511273 Generator klas- dodatki.
Napisane przez M4n1k``
w 05.02.2013 18:27
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!is_user_connected(this)) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this)==get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(damage<=0) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker)==CSW_M4A1 && is_user_connected(idattacker)) cod_inflict_damage(idattacker, this, 150.0, 0.5, idinflictor, damagebits); //150 to ile dodatkowego DMG zadaje. 0.5 to ile int to 1DMG (tutaj gdy masz 2 int zadajesz 1 dmg wiecej) return HAM_IGNORED; }
Model broni:
public plugin_precache(){
precache_model("Tutaj ścieżka do modelu broni nóż");
precache_model("Tutaj ścieżka do modelu broni M4");
}
do plugin_init dodaj linijkę:
register_event("CurWeapon", "Bron", "be", "1=1");
Jako osobną funkcję wklej:
public Bron(id){
if(!ma_klase[id])
return;
if(read_data(2)==CSW_KNIFE) // <- Tutaj nazwa broni, w tym przypadku nóż
set_pev(id, pev_viewmodel2, "Tutaj ścieżka do modelu broni noza")
if(read_data(2)==CSW_M4A1) // <- Tutaj nazwa broni, w tym przypadku M4
set_pev(id, pev_viewmodel2, "Tutaj ścieżka do modelu broni M4")
}
Reszty nie mogę znaleźć.

Ew. któryś z userów na forum tutaj da.

#511238 Generator klas- dodatki.
Napisane przez M4n1k``
w 05.02.2013 17:42
- nowy model broni,
- nowy model gracz ( macie to w generatorze VIP),
- dodatkowe x+inteligencja,
- niewidzialność przez kilka sekund.
Więc zrobiłem ankietę, żeby nie było czegoś takiego, że zrobicie coś takiego dla 1 osoby.
#315772 Zmiana prędkości ataku bronią
Napisane przez MarWit
w 31.10.2011 13:23
W tym tutku pokaże jak zmienić szybkość ataku dla danej broni:)
1. Tworzymy klasę ( standard: punkty, nazwa/opis klasy, itd. )
2. W plugin init dodajemy:
- Jeżeli chcemy zmienić szybkość ataku nożem:
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwKnifeAttack_Post", 1)
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwKnifeAttack_Post", 1)
- Jeżeli chcemy zmienić szybkość ataku każdej innej broni:
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b")
3. Gdzieś niżej dodajemy:
- Dla noża:
public fwKnifeAttack_Post(this)
{
static id;
id = get_pdata_cbase(this, 41, 4);
if(!g_bMaKlase[id])
return HAM_IGNORED
static Float:fSpeedMultiplier = 0.3;
set_pdata_float( this, 46, ( get_pdata_float(this, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( this, 47, ( get_pdata_float(this, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( this, 48, ( get_pdata_float(this, 48, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
return HAM_IGNORED
}
- Dla kazdej innej broni
public eventCurWeapon(id)
{
if(!g_bMaKlase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
new iWeapon = read_data(2);
new iEnt;
static Float:fSpeedMultiplier = 0.3;
if(iWeapon == CSW_DEAGLE)
{
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)
set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Teraz drobne tłumaczenie:
Aby zwiększyć/zmniejszyć prędkość ataku zmieniamy
fSpeedMultiplier. Gdzie 0.3 ustawiamy na własną ( i mniejsza wartość tym wieksza prędkość ataku )
Aby zmienić bron na której ma być wieksza prędkość ataku:
1. Sposób ( tylko 1 bron ):
Szukamy linijki
if(iWeapon == CSW_DEAGLE)
gdzie CSW_DEAGLE zmieniamy na własne
oraz
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)
gdzie "weapon_deagle", zmieniamy na własne.
2. Sposób ( wiecej broni )
Zamiast
static Float:fSpeedMultiplier = 0.3;
if(iWeapon == CSW_DEAGLE)
{
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)
set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
}
dajemy
static Float:fSpeedMultiplier;
switch(iWeapon)
{
case CSW_AK47: {
fSpeedMultiplier = 0.3
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id)
}
case CSW_AWP: {
fSpeedMultiplier = 0.8
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id)
}
default: return PLUGIN_CONTINUE
}
set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
Oczywiście gdzie CSW_AWP/CSW_AK47 i "weapon_awp"/"weapon_ak47" zmieniamy na własne np. jeżeli chcemy mieć o połowe wiekszą predkość ataku na deagle, glock'u i m4 switch bedzie wyglądał tak:
switch(iWeapon)
{
case CSW_GLOCK18: {
fSpeedMultiplier = 0.5
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_glock18", id)
}
case CSW_DEAGLE: {
fSpeedMultiplier = 0.5
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)
}
case CSW_M4A1: {
fSpeedMultiplier = 0.5
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id)
}
default: return PLUGIN_CONTINUE
}
set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
Przykładowa klasa ( 5x szybszy atak na m4 )
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Szybkostrzelny";
new const opis[] = "Masz 5x wieksza prędkosc ataku na M4'ce";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:g_bMaKlase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "0.1", "MarWit")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b")
}
public cod_class_enabled(id)
g_bMaKlase[id] = true
public cod_class_disabled(id)
g_bMaKlase[id] = false
public eventCurWeapon(id)
{
if(!g_bMaKlase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
new iWeapon = read_data(2);
new iEnt;
static Float:fSpeedMultiplier = 0.2;
if(iWeapon == CSW_M4A1)
{
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id)
set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Przydatna strona z nazwami broni ( CSW_* oraz weapon_* ): KLIK lub KLIK
Jeżeli czegoś nie rozumiecie, piszcie pod tematem

#516111 Prośba o 33 klasy w tym 11 premium m.in "StrzelecOpozycji(Premium)"
Napisane przez
Yakashi
w 16.02.2013 18:58
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "** Brak Opisu **";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 90);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || CSW_KNIFE && random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
Ninja
#516117 Prośba o 33 klasy w tym 11 premium m.in "StrzelecOpozycji(Premium)"
Napisane przez M4n1k``
w 16.02.2013 19:03
#516094 Prośba o 33 klasy w tym 11 premium m.in "StrzelecOpozycji(Premium)"
Napisane przez M4n1k``
w 16.02.2013 18:39



#515652 Prośba o 33 klasy w tym 11 premium m.in "StrzelecOpozycji(Premium)"
Napisane przez
play12
w 15.02.2013 20:03
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = " MiniScouter"; new const opis[] = "1/4scout 1/7 deagl 1 mina"; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" new sprite_blast_miny; new ilosc_min_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("mine", "player", "DotykMiny"); register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1); } public plugin_precache() { precache_model(modelMiny); sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public client_disconnect(id) { new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine"); while(entMiny > 0) { if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public cod_class_enabled(id) { ilosc_min_gracza[id] = 1; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); } else { ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, modelMiny); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); } } public fwSpawn_Miny(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_min_gracza[id] = 1; } public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast_miny); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } } public NowaRunda_Miny() { new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(entMiny > 0) { remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,7) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Sprawdz klase 4.Kapitan (MPremium):
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = " Kapitan(MPremium)"; new const opis[] = "1/1 AWP 1/5 elites"; new const bronie = (1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_AWP); new const zdrowie = 50; new const kondycja = 70; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[ Kapitan(MPremium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } return COD_CONTINUE; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_ELITE && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Sprawdz klase XXL GhostSnajper :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "[XXL]GhostSnajper"; new const opis[] = "1/1 scout 1/3 deagl 4 miny gdy kuca ze scoutem slabo go widac (okolo 80 przezroczystosci)"; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" new sprite_blast_miny; new ilosc_min_gracza[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); register_touch("mine", "player", "DotykMiny"); register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1); } public plugin_precache() { precache_model(modelMiny); sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public client_disconnect(id) { new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine"); while(entMiny > 0) { if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[[XXL]GhostSnajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ilosc_min_gracza[id] = 4; ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); } else { ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, modelMiny); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); } } //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwSpawn_Miny(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_min_gracza[id] = 4; } public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast_miny); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } } public NowaRunda_Miny() { new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(entMiny > 0) { remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Klasa Lama sprawdz nie dałem jej kampy bo nie wiem co to za broń dałem tylko lame 1/20 z niej proszę sprawdz :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Lama"; new const opis[] = "ma auto lame/kampe deagl 1 mina 1/20 z lamy i kampy"; new const bronie = (1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" new sprite_blast_miny; new ilosc_min_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("mine", "player", "DotykMiny"); register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1); } public plugin_precache() { precache_model(modelMiny); sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public client_disconnect(id) { new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine"); while(entMiny > 0) { if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public cod_class_enabled(id) { ilosc_min_gracza[id] = 1; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); } else { ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, modelMiny); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); } } public fwSpawn_Miny(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_min_gracza[id] = 1; } public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast_miny); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } } public NowaRunda_Miny() { new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(entMiny > 0) { remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_G3SG1 && damage > 20.0 && random_num(1,20) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
#515789 [ROZWIĄZANE] Prośba o klase "MiniGhostSnajper" i 8 innych.
Napisane przez MAGNET
w 16.02.2013 00:36
Talib
Powstaniec
Predator
Załączone pliki
-
codclass_kapitan.sma 1,92 KB 26 Ilość pobrań
codclass_kapitan.amxx
-
codclass_talib.sma 1,77 KB 26 Ilość pobrań
codclass_talib.amxx
-
codclass_powstaniec.sma 1,96 KB 24 Ilość pobrań
codclass_powstaniec.amxx
-
codclass_predator.sma 2,13 KB 26 Ilość pobrań
codclass_predator.amxx
#144936 Statystyki - Call of Duty Mod: MW
Napisane przez SSB
w 17.06.2010 21:20
#514210 [ROZWIĄZANE] Prośba o klase "MiniGhostSnajper" i 8 innych.
Napisane przez
play12
w 12.02.2013 15:40
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "MiniGhostSnajper"; new const opis[] = "1/3 scout 2 miny 1/5 deagl."; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase [33]; new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" new sprite_blast_miny; new ilosc_min_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("mine", "player", "DotykMiny"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1); } public plugin_precache() { precache_model(modelMiny); sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public client_disconnect(id) { new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine"); while(entMiny > 0) { if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public cod_class_enabled(id) { ilosc_min_gracza[id] = 2; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); } else { ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, modelMiny); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); } } public fwSpawn_Miny(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_min_gracza[id] = 2; } public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast_miny); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } } public NowaRunda_Miny() { new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(entMiny > 0) { remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_DEAGL && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Sprawdz klase GhostSnajper(MegaPremium):
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "GhostSnajper(MegaPremium)"; new const opis[] = "1/1 scout podczas kucania z nim 60 niewidzialności 4 miny 1/3 deagl"; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" new sprite_blast_miny; new ilosc_min_gracza[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); register_touch("mine", "player", "DotykMiny"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1); } public plugin_precache() { precache_model(modelMiny); sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public client_disconnect(id) { new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine"); while(entMiny > 0) { if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[GhostSnajper(MegaPremium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ilosc_min_gracza[id] = 4; ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); } else { ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, modelMiny); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); } } //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwSpawn_Miny(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_min_gracza[id] = 4; } public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast_miny); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } } public NowaRunda_Miny() { new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(entMiny > 0) { remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_DEAGL && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) - tu sobie ustawiasz jaką flage chcesz.
Proszę klase Kapita(Premium)
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Kapitan(MegaPremium)"; new const opis[] = "1/1 awp 1/4 deagl 1/3 kosa 1/5 granat "; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Kapitan(MegaPremium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); return COD_CONTINUE; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_DEAGL && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Tak jak mówiłem tutaj ustawiasz sobie flage pod jaką chcesz mieć klasę premium. if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
#514243 [ROZWIĄZANE] Prośba o klase "MiniGhostSnajper" i 8 innych.
Napisane przez Play 4FuN
w 12.02.2013 16:41
#357467 Doświadczenie za asystę [Update 3.02.12]
Napisane przez ToRRent
w 03.02.2012 12:43

Przeróbka pluginu Kill Assist pod Nowego Cod moda

Gracz otrzymuje doświadczenie według wzoru
=50% expa za fraga + 1 xp za każdy lvl przeciwnika (jeżeli miał wyższy od nas)

- amx_killassist_enable 0-2 (default: 1)
0 = Wyłącz plugin / 1 =Asysty będzie wyświetlać w Death Notice (Górny prawy róg) / 2 = Asysty będzie wyświetlać w wiadomości Hud
- amx_killassist_mindamage 1-9999 (default: 30)
ilość dmg jaką musi wykonać gracz żeby zaliczyło asystę
- amx_killassist_givefrags 0/1 (default: 1)
Dać fraga graczowi który asystował ?
- amx_killassist_givemoney 0-16000 (default: 150)
Ile $$ dać pomocnikowi ?
- amx_killassist_onlyalive 0/1 (default: 1)
Czy tylko żywi pomocnicy mają otrzymywać wynagrodzenie za asystę ?

plik z rozszerzeniem .sma dodajemy do addons/amxmodx/scripting
plik z rozszerzeniem .amxx dodajemy do addons/amxmodx/plugins
w pliku plugins-codmod.ini znajdującym się w addons/amxmodx/configs dopisujemy pod
QTM_CodMod.amxxto
COD_Asysta.amxx




#514156 [ROZWIĄZANE] Prośba o klase "MiniGhostSnajper" i 8 innych.
Napisane przez Play 4FuN
w 12.02.2013 13:50
#513757 Prośba o 6 perkow m.in "nanosuid"
Napisane przez Play 4FuN
w 11.02.2013 12:47
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- > Przeglądanie profilu: Reputacja: Dzacek
- Regulamin