Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

lubiekeppa - zdjęcie

lubiekeppa

Rejestracja: 31.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.05.2012 11:14
-----

#394964 Prosze o 3 klasy.

Napisane przez SlajD. w 09.04.2012 23:02

Klasa :Deagl Sniper , staram sie jeszcze te 2 zrobic

Jak w sabotazyscie chcesz jeszcze te bronie z opisu , bo w opisie masz inne i w bronie masz inne to podmien :
new const bronie	= (1&--#60;&--#60;CSW_HEGRENADE)|(1&--#60;&--#60;CSW_TMP);
na to
new const bronie	= (1&--#60;&--#60;CSW_HEGRENADE)|(1&--#60;&--#60;CSW_M4A1)|(1&--#60;&--#60;CSW_TMP)|(1&--#60;&--#60;CSW_DEAGLE);

i taktyk wojenny

Załączone pliki




#394888 Prosze o naprawe klasy premium.

Napisane przez pfkers w 09.04.2012 20:48

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#define PLUGIN "Kameleon"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new const nazwa[] = "Marszalek";
new const opis[] = "Posiada M4A1 , AK47 , AWP , za kazdego fraga dostaje 35 hp";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
new bool:ma_klase[33];
new ilosc_skokow_gracza[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public CmdStart(id,uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new flags = get_entity_flags(id);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
if(ma_klase[id])
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(ma_klase[id])
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[Cod] Nie masz uprawnien do posiadania tej klasy");
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
}
public Death()
{
new attacker = read_data(1);
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!ma_klase[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;
new cur_health = get_user_health(attacker);
new max_health = 100+cod_get_user_health(attacker);
new new_health = cur_health+35<max_health? cur_health+35: max_health;
set_user_health(attacker, new_health);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Sprawdz


#394842 Prosze o naprawe klasy premium.

Napisane przez Oporowiec w 09.04.2012 19:51

zamien:

if(!get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)


na

if(!get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))



#394461 Prosze o kompilacje [wazne]

Napisane przez dasiek w 09.04.2012 09:59

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "Kameleon"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new const nazwa[] = "Marszalek";
new const opis[] = "Posiada M4A1 , AK47 , AWP , za kazdego fraga dostaje 35 hp";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{

new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);

if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
  cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47)
{
  cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
}
public Death()
{
new attacker = read_data(1);

if(!is_user_connected(attacker))
  return PLUGIN_CONTINUE;

if(!ma_klase[attacker])
  return PLUGIN_CONTINUE;

new cur_health = get_user_health(attacker);
new max_health = 100+cod_get_user_health(attacker);
new new_health = cur_health+35<max_health? cur_health+35: max_health;
set_user_health(attacker, new_health);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Kompilujący się marszałek.
  • +
  • -
  • 1


#392538 [ROZWIĄZANE] Komandos Klasa [wazne]

Napisane przez XeX w 06.04.2012 15:41

trzymaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#392486 [ROZWIĄZANE] Komandos Klasa [wazne]

Napisane przez CvS w 06.04.2012 13:38

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#391201 Pomoc z kompilacja! [wazne]

Napisane przez IndeS w 04.04.2012 16:05

/*
Plugin generated by AMXX-Studio
RoundSound by byQQ ala kju kju
CT i TT maja takie same nutki, ustalamy je nizej

Dziekuje, dobranoc!

**** Yea !

All rights reserved
*/

#include <amxmodx>

// #define RAND

new nutki[][] = {
"sound/1.mp3",
"sound/2.mp3",
"sound/3.mp3",
"sound/4.mp3",
"sound/5.mp3",
"sound/6.mp3",
"sound/7.mp3",
"sound/8.mp3",
"sound/9.mp3",
"sound/10.mp3",
"sound/11.mp3",
"sound/12.mp3",
"sound/13.mp3"
};

new title[][] = {
"Dj Antoine ft. The Beat Shakers - Ma Chérie",
"Pitbull - I Know You Want Me",
"Discovibez - Seniorita (Daan'D Summer Mix)",
"Don Omar & Lucenzo - Danza Kuduro",
"Long and Junior - Polskie Party",
"Tom Mountain Feat Nicco - Dance Hall Track (South Blast! & Crystal Rock Remix)",
"Snoop Dogg feat. David Guetta - Sweat",
"Loona - El Tiburon",
"Manian - Welcome To The Club (R!dd!ck Club Remix)",
"DJ Antoine feat. The Beat Shakers - Ma Cherie (DJ Antoine vs. Mad Mark 2k12 Mix)",
"Pitbull Ft. Ne-Yo & Nayer & Afrojack - Give Me Everything",
"Lolita - Joli Garcon (Rob & Chris remix) ",
"Katy Perry - E.T."
};
new tag[] = "!t[Cs-Dropsy.xaa.pl]";

new bool: g_odtwarzac[33];
new bylo_juz;
new SayText;

public plugin_precache() {
for(new i = 0; i < sizeof(nutki); i++) {
if(file_exists(nutki[i])) {
precache_generic(nutki[i]);
} else {
log_amx("[RSound] Nie ma dzwieku %s", nutki[i]);
}
}
}

public plugin_init() {
register_plugin("Round Sound", "1.4b", "byQQ");

register_event("SendAudio", "muzyka", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin");

register_clcmd("say /roundsound", "chce");

SayText = get_user_msgid("SayText");

set_task(180.0, "informacja", _, _, _, "b");
}

public client_connect(id) {
g_odtwarzac[id] = true;
}

public informacja() {
msg(0, "%s!g Wpisz /roundsound by wlaczyc/wylaczyc roundsound", tag);
}

public muzyka() {
new players[32], num, i, nutka;
get_players(players, num);

#if defined RAND
while((nutka = random_num(0, charsmax(nutki))) == bylo_juz) { }
#else
if(bylo_juz >= charsmax(nutki))
bylo_juz = 0;
else bylo_juz++;
#endif

nutka = bylo_juz;

for (i = 0; i < num; i++) {
new id = players[i];

if(g_odtwarzac[id]) {
msg(id, "%s!g Gramy teraz: !t%s.", tag, title[nutka]);
client_cmd(id, "mp3 stop; wait; stopsound");
playsound(id, nutki[nutka]);
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

public chce(id) {
msg(id, "%s!g RoundSound zostal %s", tag, g_odtwarzac[id] ? "wylaczony" : "wlaczony");

g_odtwarzac[id] = !g_odtwarzac[id];
}

stock playsound(id, const dzwiek[]) {
if(contain(dzwiek, ".mp3") != -1) {
client_cmd(id, "mp3 play %s", dzwiek);
} else {
client_cmd(id, "spk %s", dzwiek);
}
}

stock msg(const id, const string[], {Float, Sql, Resul,_}:...) {

new msgs[191], players[32], count = 1;
vformat(msgs, sizeof msgs - 1, string, 3);

replace_all(msgs,190,"!g","^4");
replace_all(msgs,190,"!y","^1");
replace_all(msgs,190,"!t","^3");

if(id) players[0] = id;
else get_players(players,count,"ch");

new index;
for (new i = 0 ; i < count ; i++)
{
index = players[i];
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SayText, _, index);
write_byte(index);
write_string(msgs);
message_end();
}
}


Brakowało Ci przecinków :P wyzej masz juz poprawiony plug :)
  • +
  • -
  • 1


#390707 [ROZWIĄZANE] (przerobienie)Dogranie 1/5 z he do Generala

Napisane przez TheDarkDez w 03.04.2012 17:38

Powinna pykać :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#390641 Bledy w konsloli [wazne]

Napisane przez Karlos221 w 03.04.2012 16:26

OK.To dodaj teraz na nowo inny.Masz go w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#389444 [ROZWIĄZANE] Klasa Ghost

Napisane przez Maniek974 w 01.04.2012 07:50

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#389245 [ROZWIĄZANE] Komenda /zamien

Napisane przez Kołodziej w 31.03.2012 21:35

http://amxx.pl/topic...ymiana-perkami/
  • +
  • -
  • 1


#388888 Klasa Kameleon

Napisane przez XeX w 31.03.2012 14:11

klasa zrobiona by CheQ a ja ci zmieniłem staty na takie jakie pisałeś, czekam **********

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0