Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prosze o naprawe klasy premium.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 lubiekeppa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:104
  • Lokalizacja:cieszym
Offline

Napisano 09.04.2012 19:14

Co w tej klasie jest zle ze niedziala jako klasa premium?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#define PLUGIN "Kameleon"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new const nazwa[] = "Marszalek";
new const opis[] = "Posiada M4A1 , AK47 , AWP , za kazdego fraga dostaje 35 hp";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
new bool:ma_klase[33];
new ilosc_skokow_gracza[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public CmdStart(id,uc_handle)
{
  if(!is_user_alive(id))
  return FMRES_IGNORED;

  new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
  new flags = get_entity_flags(id);
  new oldbutton = get_user_oldbutton(id);

  if(ma_klase[id])
{
  if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
  {
   ilosc_skokow_gracza[id]--;
   new Float:velocity[3];
   entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
   velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
   entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
  }
  else if(flags & FL_ONGROUND)
  {
   ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
   if(ma_klase[id])
    ilosc_skokow_gracza[id]++;
  }
}
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)
{
  client_print(id, print_chat, "[Cod] Nie masz uprawnien do posiadania tej klasy");
  return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{

new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);

if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
  cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47)
{
  cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
}
public Death()
{
new attacker = read_data(1);

if(!is_user_connected(attacker))
  return PLUGIN_CONTINUE;

if(!ma_klase[attacker])
  return PLUGIN_CONTINUE;

new cur_health = get_user_health(attacker);
new max_health = 100+cod_get_user_health(attacker);
new new_health = cur_health+35<max_health? cur_health+35: max_health;
set_user_health(attacker, new_health);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 09.04.2012 19:51

zamien:

if(!get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)


na

if(!get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#3 lubiekeppa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:104
  • Lokalizacja:cieszym
Offline

Napisano 09.04.2012 19:58

mozesz mi to zrobic i skompilowac bo ja niemoge
  • +
  • -
  • 0

#4 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 09.04.2012 20:05

if(!get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))


jak tak zrobisz to nie skompilujesz sma...

ADMIN_LEVEL_D to jest flaga "p" chyba wiesz o tym

#5 lubiekeppa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:104
  • Lokalizacja:cieszym
Offline

Napisano 09.04.2012 20:06

to jak to mam zrobic zeby wgrac na serwer?
  • +
  • -
  • 0

#6 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 09.04.2012 20:11

tak jak ty masz sprawdz... i premke masz na fladze "p"

#7 lubiekeppa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:104
  • Lokalizacja:cieszym
Offline

Napisano 09.04.2012 20:13

ale sluchaj jak to dam w takim stanie jak napisalem w 1 poscie to ta klase kazdy moze uzywac
  • +
  • -
  • 0

#8 Żółw Mina

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 09.04.2012 20:16

Ja bym to dał na ADMIN_LEVEL_H... Według mnie to najlepsza flaga...

#9 lubiekeppa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:104
  • Lokalizacja:cieszym
Offline

Napisano 09.04.2012 20:31

ale ja chce na admin level d

proszę o podanie gotowego pliku
  • +
  • -
  • 0

#10 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 09.04.2012 20:48

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#define PLUGIN "Kameleon"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new const nazwa[] = "Marszalek";
new const opis[] = "Posiada M4A1 , AK47 , AWP , za kazdego fraga dostaje 35 hp";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
new bool:ma_klase[33];
new ilosc_skokow_gracza[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public CmdStart(id,uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new flags = get_entity_flags(id);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
if(ma_klase[id])
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(ma_klase[id])
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[Cod] Nie masz uprawnien do posiadania tej klasy");
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
}
public Death()
{
new attacker = read_data(1);
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!ma_klase[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;
new cur_health = get_user_health(attacker);
new max_health = 100+cod_get_user_health(attacker);
new new_health = cur_health+35<max_health? cur_health+35: max_health;
set_user_health(attacker, new_health);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Sprawdz




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych