Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prosze o kompilacje [wazne]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 lubiekeppa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:104
  • Lokalizacja:cieszym
Offline

Napisano 09.04.2012 09:45

Witam , chcialem polaczyc klase Kameleon z perkiem adrenalina , lecz nie moge tego skompilowac.



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "Kameleon"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new const nazwa[] = "Marszalek";
new const opis[] = "Posiada M4A1 , AK47 , AWP , za kazdego fraga dostaje 35 hp";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public CurWeapon(id)
{

new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);

if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_perk(nazwa, opis);
    
    register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}

public cod_perk_enabled(id)
    ma_perk[id] = true;
    
public cod_perk_disabled(id)
    ma_perk[id] = false;

public Death()
{
    new attacker = read_data(1);
    
    if(!is_user_connected(attacker))
        return PLUGIN_CONTINUE;
        
    if(!ma_perk[attacker])
        return PLUGIN_CONTINUE;
        
    new cur_health = get_user_health(attacker);
    new max_health = 100+cod_get_user_health(attacker);
    new new_health = cur_health+35<max_health? cur_health+35: max_health;
    set_user_health(attacker, new_health);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


I jakby szlo to proszę o dodanie do tego ze za kazdego fraga dostaje tez pelny magazynek


Nizej sma kameleona i adrenaliny.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 09.04.2012 09:59

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "Kameleon"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new const nazwa[] = "Marszalek";
new const opis[] = "Posiada M4A1 , AK47 , AWP , za kazdego fraga dostaje 35 hp";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{

new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);

if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
  cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47)
{
  cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
}
public Death()
{
new attacker = read_data(1);

if(!is_user_connected(attacker))
  return PLUGIN_CONTINUE;

if(!ma_klase[attacker])
  return PLUGIN_CONTINUE;

new cur_health = get_user_health(attacker);
new max_health = 100+cod_get_user_health(attacker);
new new_health = cur_health+35<max_health? cur_health+35: max_health;
set_user_health(attacker, new_health);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Kompilujący się marszałek.
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#3 lubiekeppa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:104
  • Lokalizacja:cieszym
Offline

Napisano 09.04.2012 10:53

A MOZESZ DODAC JESZCZE ZE DOSTAJE DO TEGO PELNY MAGAZYNEK za fraga?

Użytkownik lubiekeppa edytował ten post 09.04.2012 10:58

  • +
  • -
  • 0

#4 Yakenn

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 09.04.2012 11:35

to już nie ten dział ^^
  • +
  • -
  • 0

#5 lubiekeppa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:104
  • Lokalizacja:cieszym
Offline

Napisano 09.04.2012 12:31

A gdzie w tym dodac admin_level_D?


Probowalem dodac to ale nie moge skompilowac.

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

Użytkownik lubiekeppa edytował ten post 09.04.2012 12:35

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych