Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
kolaseq
Rejestracja: 28.03.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.07.2023 11:00





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 10
- Odwiedzin: 2 018
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: 36 lat
- Urodziny: Maj 5, 1989
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Ostrów
Kontakt
#143726 Pisanie do pojedynczych graczy
Napisane przez Ojciec Dyrektor
w 12.06.2010 15:13
amx_psay <gracz> <wiadomosc> - Prywatna wiadomosc do wybranego gracza.
nie gwarantuje że działa :-P
#551610 Opisy Klas
Napisane przez StormShadow
w 03.07.2013 08:16
Proszę o podpięci do tematu kewina.
[Dodałem amxx+sma]
Załączone pliki
-
Klasy z opisami by Exhidi.rar 103,38 KB 354 Ilość pobrań
#139067 [Poradnik] AMXBans 6 "Jak i Co?" 2 + .PDF
Napisane przez Szyfrant
w 27.05.2010 16:17
'Szósteczka'
Wersja poradnika: v0.1
WERSJA W FORMACIE .PDF :
AMXBANS - Jak i Co 2 - AMXX - By Szyfrant.pdf 1,16 MB 2268 Ilość pobrań
Kolejna (już druga) odsłona poradnika "Jak i Co?" Nowy AMXBans ... Nowe funkcje... Nowy design... Ehh .
W miarę możliwości i czasu poradnik ten będzie aktualizowany.
Dobra bez gadania, lecimy z KONKRETAMI
Poradnik "Jak i Co? 'Szósteczka'" został stworzony dla AMXX.pl , KarczmaPodKepa.pl oraz Ciebie drogi użytkowniku.
By Szyfrant @ Al rajt rizerwt
Jak chcecie kopiować, proszę bardzo, ale nie zapomnijcie o stopce i autorze
1. Narzędzia Główne
Pasek nawigacji

Menu Admina

a ) Strefa Admina

Dodaj bana On-Line

Klikamy na "Podgląd" wcześniej przez nas wyypowanego.
Kolejnym Krokiem jest wybranie typu bana, powodu i czasu.
Namierzamy Gracza z listy i klikamy "Zbanuj". Jeśli chcemy, aby został wyrzucony natychmiastowo
klikamy dodatkowo "Wykop"
b ) Serwer

Ustawienia Serwera(ów)

Mogę co najwyżej krótko opisać.
1. RCON serwera Gry. niezbędny do zarządzania serwerem od strony WWW
2. MOTD - To co się pokazuje gdy ktoś dostanie bana

3. Opóźnienie MOTD - po jakim czasie wyświetli się MOTD
4. Można ustawić "Zestaw powodów banów" do danego serwera (o tym troszkę później).
5. Strefa czasowa - Różnice w czasie na naszym globie

6. Możesz wysyłać komendy z poziomu WWW. Użyć można wcześniej zdefiniowanych bądź własnych
------------------------------
Zarządzanie Powodami Banów

Dość ciekawe rozwiązanie


W tej opcji możemy utworzyć Zestawy Powodów Banów.
Po stworzeniu możemy dodać powody i podpiąć pod serwer
1. Tworzymy nowy Zestaw. Posłużę się PRZYKŁADEM (Serwer AIM)
2. Dodajemy nowy powód, możemy dodać ile się nam podoba oraz "Statyczny Czas Bana" - [O tym później] (Konsekwentny w stosunku do Powodu).
3. Następnie klikamy na "Edytuj" koło naszego przykładowego zestawu
4. Ostatnim krokiem jest zaznaczenie, które powody chcemy dodać do danego zestawu
ZAPISUJEMY I GOTOWE ;]
------------------------------
Zarządzanie Adminami AMXModX

1. Wpisujemy Nazwę Admina
2. Hasło Admina (Jeżeli mamy zamiar dać Admina na STEAM ID bądź IP nie musimy nic wpisywać. (Odczyt zależy od FLAG*)
3. Dodajemy Uprawnienia dostępu *
4. Wpisujemy Flagi. *
5. W tym wierszu wpisujemy to na co chcemy dać Admina (STEAM ID, IP, Nazwa
6. Nick Admina (Widoczny na liście Adminów)
7. Opcja do wyboru TAK/NIE. Wybieramy czy chcemy,aby dodany przez nas Admin był widoczny na Liście.
8. NASZE CUDO


Ustawiamy na jaki czas Admin ma być aktywny. Możemy wybrać dowolną ilość dni, bądź zaznaczyć "Na Zawsze" -
(Nie Polecam - Haha


9. Zaznaczamy, do którego serwera Admin ma być przypisany. Można zaznaczyć kilka na raz.
10. Hmm, zapewne nie wiecie do czego służy lecz powiadam wam, że jest to opcja niezwykle niezwykła.
Przedstawię pewną sytuację:
Młody Admin: "KU***!!! Czitujesz !!! Masz PERMA CW**U!!
5 minut później
Młody Admin: KU*** !!! RASZUJESZ MASZ PERMA !!!
I teraz, aby zapobiec takim sytuacją stworzony został Statystyczny Czas Bana
Do każdego powodu (czytaj "Zarządzanie Powodami Banów) możemy dopisać Statystyczny Czas Bana.
Gdy zaznaczymy tą opcję, Admin nie będzie mógł samemu wpisać czasu bana tylko automatycznie do każdego powodu
będzie dopisany czas bana (Taki jaki ustawimy lub zostanie załadowany standardowy).
Sprytne co? PEŁNA KONTROLA

*
Flagi i Zezwolenia Dostępu

Ustawienia Admina na serwerze

1. Wybieramy serwer i klikamy "Edytuj serwer"
2. Zaznaczamy czy admin ma być aktywny na serwerze
ZAPISUJEMY I WŁALA

------------------------------
c ) Strona

Zarządzanie Administratorami na stronie

1. Wpisujemy nazwę Admina
2. Podajemy E-Mail
3. Hasełko (SILNE

4. Powtarzamy

5. Wybieramy Poziom. (O tym później)
6. Klikamy "Dodaj" ... No i można się logować do WWW z nowego konta
------------------------------
Zarządzanie Poziomami Administratorów na stronie

Zarządzanie poziomami jest bardzo przydatne, jeżeli chcemy ograniczyć dostęp do pewnych funkcji Adminom WWW (NIE AMX'A)
Jak chcemy dodać nowy poziom klikamy na "Nowy poziom" i zaznaczamy opcje,
które chcemy aby były dostępne w danym poziomie. Klikam na "Zapisz"
GOTOWE
Nie będę opisywał opcji poziomów, gdyż jest to tylko kwestia wyboru TAK/NIE i wszystko jest wyraźnie ukazane.
------------------------------
Ustawienia menu użytkownika (Dla Zaawansowanych!!!)

W tym menu możemy edytować nasz Pasek Nawigacji.
Zaznaczyłem kolorami okienka, które są odpowiednikami
Możemy dodać Nowy odnośnik np. Stronę Główną naszej sieci lub zmienić pozycję wyświetlania
Nie będę tego bliżej opisywać gdyż przy większym kombinowaniu, amatorzy (nie chce nikogo urazić) mogą sobie pousuwać menu

------------------------------
Ustawienia strony


Nie ma co opisywać. Wybór opcji TAK/NIE. Wszystko jest jasno pokazane
------------------------------
2. Narzędzia Opcjonalne
d ) Inne

Moduł Administracji

Też nie ma co opisywać. Możemy włączyć/wyłączyć moduł(y) opcją "Aktywny"
Aktualizacja/Wersja

Informacje dotyczące Wersji WWW i pluginu. Dodatkowo załączone Logi zmian

Logi

Tutaj możemy usuwać/sprawdzać logi adminów WWW.
Zaczniemy od filtrowania logów:
1. Wybieramy Admina, którego chcemy "podglądnąć"
2. Następnie wybieramy Akcję, którą chcemy zobaczyć kiedy została wykonana
3. Klikamy na "Idź" i pokazuje nam Logi

Teraz Usuwanie
Są 2 Opcje:
4. Usuwanie wszystkich logów
5. Usuwanie logów starszych niż "X" dni (W miejsce X wpisujemy liczbę dni, sprzed których mają być usunięte logi)
e ) Moduły

Standardowo zamieszczony jest jeden moduł Import/Eksport. Więc omówimy tylko jego .
Import/Eksport
Możemy Importować lub Eksportować nasze dane do plików bądź bazy. Zarówno ze starej wersji i nowej .


W największym czerwonym kółeczku u góry znajdują się kopie zapasowe wcześniej przez nas utworzone. Możemy je pobrać na komputer lub usunąć

Zapis bazy jako plik sql.
1. Zapis tylko struktury czyli tylko tabeli
2. Usuwa tabele bazy
3. Usuwa całe wiersze. Po prostu nie będzie wyglądało ładnie

4. Jeśli zaznaczymy tą opcję Automatycznie otworzy nam się okienko do pobrania pliku
Zapis banów jako plik sql.
Zapisuje wszystkie bany w pliku sql.
5. Patrz pkt. 4.
Import z pliku banned.cfg
6. Wybieramy powód bana który ma być użyty przy imporcie.
7. Wpisujemy Nick zbanowanego gracza. ( Trochę to głupie)
8. Wpisujemy Serwer, tzn "Strona WWW lub Serwer Gry )
9. Data - Wiadomo

10. Wybieramy plik z banami z naszego komputera (cfg.)
NO I IMPORTUJEMY!!
Import z bazy AMXBans 5.x
11. Wpisujemy Adres Hosta starej bazy AMXBansa
12. Następnie Nazwę Użytkownika
13. Potem Hasło
14. Nazwę bazy
15. Tabelę banów (Jeżeli baza była standardowo zainstalowana to najlepiej zostawić)
16. Jak zaznaczymy tą opcję, zostaną importowane tylko bany Permanentne.
17. Gdy zaznaczymy poprzednie bany zostaną usunięte.
Klikamy "Sprawdź połączenie", jeżeli wszystko dobrze klikamy "Import"
18. Jak zaznaczymy tę opcję, wszystkie bany poprzednio przez nas importowane zostaną USUNIĘTE.
19. Po zaznaczeni tej opcji Wszystkie bany będą "Chronione" przed importem.
Eksport do pliku banned.cfg
20. Eksportowane będą bany tylko Permamentne (Na Zawsze)
21. Po zaznaczeniu tej opcji do banów będą dodane ich Powody
22. Patrz pkt. 4.
------------------------------------------------------
Poradnik "Jak i Co? 'Szósteczka'" został stworzony dla AMXX.pl , KarczmaPodKepa.pl oraz Ciebie drogi użytkowniku.
By Szyfrant @ Al rajt rizerwt
Jak chcecie kopiować, proszę bardzo, ale nie zapomnijcie o stopce i autorze
#379826 Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.1a
Napisane przez Misiaczek ;c
w 13.03.2012 05:46
by MisieQ
Bazuje na Battlefield 2 : Rank Mod v.1.5.3 by pRED*
(poprawki z 1.5.5 sa wgrane )

Jest to system rang znany z popularnej gry Battlefield 2
Im więcej wrogów zabijesz, tym większą masz rangę.
Można otrzymać Specjalne Odznaki które są w 6 poziomach: Poczatkujacy, Podstawowy, Weteran, Expert,Profesjonalista, Licencja agenta 007
Dla każdego poziomu gdy się korzysta z danej broni, można otrzymać różne bonusy.
Są także medale

Zapis rankingu jest na nick/steamid/ip ustawiane za pomocą cvaru "csstats_rank" w amxx.cfg

Skopiuj i wklej do amxx.cfg
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0] //
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| Ustawienia Glowne ] //
bf2_active 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz Plugin (Standardowo 1 - Wlaczony)
bf2_badges 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz system odznak (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf2_badgepowers 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz moce dla odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf2_awp 0 //(1|0) - AWP/Scout. Co ma dostac gracz jesli posiada odznake za bron snajperska (Standradowo 0 - Scout)
bf2_ffa 0 //(1|0) - Wlacz/wyłącz atakowanie druzyny dla zdobycia fragow i uzycia odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf2_xpmultiplier 0.1 //(dziesietna) - Wielkosc jaka ma byc do nastepnej rangi. (z 0.1 to jest: 15 trzeba zabic aby miec range 1, 20 000 zabic aby byc w top randze) (Standradowo 0.1)
bf2_xpminplayers 2 //(int) - Minimalna ilosc graczy, wymagana aby zdobywac pkt za wybuch/rozbrojenie bomby oraz za kradziez flag (jesli gramy w tryb CTF) (Standradowo 2)
bf2_reset_days 21 //(int) - Liczba dni gdy gracz nie gra po ktorych kasuje sie jego XP (Uwaga: obecnie dziala tylko z zapisem SQL/MYSQL) (Standradowo 21)
bf2_icon_time 1.5 //(dziesietna) - Czas w jakim maja sie wyswietlac ikony nad graczami (info o randze) jak na nich nacelujesz (Standradowo 1.5)
bf2_help_url "http://misieq.elsat.net.pl/amxx/" //(znaki) - strona na ktorej umieszczone sa pliki pomocy (opcjonalnie) nie dodawaj na koncu /
bf2_statustext 1 //(int) - Wlacz/wyłącz punkty, # odznaki, rang info oraz inne w hud (Standradowo 1 - Wlaczone)
bf2_hud_options "abcde" //(flagi) - Ustawienia hud gracza, nie dziala jesli Opcja PlayerName jest wlaczona (Standradowo "abcde")
//flag a - Wyswietl Zdrowie/Pancerz/Bron dla druzyny
//flag b - Wyswietl Range dla druzyny
//flag c - Wyswietl Range dla wrogow
//flag d - Nie wyswietlaj informacji jesli wrog jest niewidzialny (dana odznaka umozliwia niewidzialnosc)
//flag e - Wyswietl graficzna Range nad glowami graczy
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| CS Flags ] //
bf2_flag_kills 2 //(int) - Ile punktow za przejecie flagi
bf2_flag_round_kills 0 //(int) - Ile punktow za wygrana runde
bf2_flag_match_kills 0 //(int) - Ile punktow za wygrany mecz
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| Dodatkowe Ustawienia ] //
bf2_wymus "1" //(1|0) - Wlacz/wyłącz wymuszanie hud_centerid 0 oraz cl_shadows 0
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| Ustawienia MySQL ] //
bf2_db_host "localhost" //Host bazy danych
bf2_db_user "root" //Użytkownik Bazy danych
bf2_db_pass "root" //Haski bazy danych
bf2_db_database "bf2rank" //Nazwa bazy danych
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| VIP ] //
bf2_vip_money_per_damage "3" // Dodatkowa Kasa za kazde zadane obrazenia (Standardowo 3)
bf2_vip_money_kill_bonus "500" // Dodatkowa Kasa za zabicie HSem (Standardowo 500)
bf2_vip_money_hs_bonus "300" // Dodatkowa Kasa za zabicie (Standardowo 300)
bf2_vip_hp "15" // Dodatkowe HP za zabicie (Standardowo 15)
bf2_vip_hp_hs "30" // Dodatkowe HP za zabicie HSem (Standardowo 30)
bf2_vip_max_hp "200" // Maksymalna ilosc HP od VIPa (Standardowo 200)
bf2_vip_menu "1" //(1|0) - Menu broni po bf2_vip_menu_runda rundzie (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf2_vip_menu_runda "3" // Po ilu rundach ma dzialac menu broni vipa (Standardowo 3)
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| Odznaki ] //
bf2_odznaka_hp "10" // Dodatkowe HP za odznake Supportu (Standardowo 10)
bf2_odznaka_szybkosc "15.0" // Dodatkowa Szybkosc za odznake SMG (Standardowo 15)
bf2_odznaka_kasa "150" // Dodatkowa Kasa za odznake Platny Morderaca (Standardowo 150)
bf2_odznaka_grawitacja_1 "0.9375" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 1 (Standardowo 0.9375)
bf2_odznaka_grawitacja_2 "0.875" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 2 (Standardowo 0.875)
bf2_odznaka_grawitacja_3 "0.8125" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 3 (Standardowo 0.8125)
bf2_odznaka_grawitacja_4 "0.75" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 4 (Standardowo 0.75)
bf2_odznaka_grawitacja_5 "0.65625" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 5 (Standardowo 0.65625)
bf2_odznaka_grawitacja_6 "0.5625" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 6 (Standardowo 0.5625)
bf2_dodatkowy_armor_1 "50" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 1 (Standardowo 50)
bf2_dodatkowy_armor_2 "100" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 2 (Standardowo 100)
bf2_dodatkowy_armor_3 "150" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 3 (Standardowo 150)
bf2_dodatkowy_armor_4 "200" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 4 (Standardowo 200)
bf2_dodatkowy_armor_5 "250" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 5 (Standardowo 250)
bf2_dodatkowy_armor_6 "300" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 6 (Standardowo 300)
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0] //

say:
/bf2menu - pokazuje menu główne
bf2menu - j/w
/bf2 - j/w
bf2 - j/w
/menu - j/w
menu - j/w
/ranks - pokazuje dostępne rangi do zdobycia
/odznaki1 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.1
/odznaki2 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.2
/odznaki3 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.3
/odznaki4 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.4
/odznaki5 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.5
/gracze - pokazuje jacy gracze grają na serwerze i jaką mają range
/hud - odświeża hud
/pomoc - pokazuje okienko z pomocą
/bf2helpmenu - pokazuje menu z pomocą
/bf2adminmenu - pokazuje menu admina
/bf2stats - pokazuje twoje statystyki broni
konsola:
bf2_resetstats - resetuje twoje staty

bf2_addbadge <gracz> <odznaka> <level> - możliwość dania graczowi odznake. Odznaki w granicach 0-5 a level w granicach 0-3
bf2_addkills <gracz> <zabicia> - możliwość dodania fragów dla gracza.
bf2_resetserverstats - kasowanie całego rankingu na serwie (dla tego pluginu)

1.Zapis rankingu i wszelkiego rodzaju XP zależy od cvaru w amxx.cfg
W takim przypadku będzie zapisywało na nick.// Rank mode
// 0 - na nick
// 1 - na SteamID
// 2 - na IP
//
csstats_rank 0
2. Możemy edytować poziomy rang. Są one w const.inl
new const RANKXP[MAX_RANKS]=
{
0,
150,
500,
800,
2500,
5000,
8000,
20000,
50000,
60000,
75000,
90000,
115000,
125000,
150000,
180000,
200000
}
Z tego co widzę to po prostu jeżeli chcemy inny rank np.: zamiast 15 dać 34 i zamiast 50 dać 56 to trzeba dodać na końcu zero - 0
Czyli będzie to mniej więcej tak:
new const RANKXP[MAX_RANKS]=
{
0,
340,
560,
[...]
3. Pliki pomocy są na hostingu moim prywatnym hostingu więc będą na AMEN

Oczywiście możemy wrzucić wszystko na swój hosting i trzeba jedynie zmienić w cvarze.
Cvar można także zostawić pusty i wszystko załaduje się z addons/amxmodx/configs/bf2 lecz w mniej rozbudowanym kodzie.
Moj hosting z Plikami Pomocy;)
bf2_help_url "http://misieq.silema...mxx/bf2webdocs"
4. Możemy także edytować flage admina. Znajduje się to w bf2rank.sma:
#define ADMIN_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
#define ADMIN_RESET ADMIN_IMMUNITY
Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!
5. Włączenie kolorowego say. Znajduje się to w bf2rank.sma:
znajdź:
zamień na://#define KOLOROWY_SAY
#define KOLOROWY_SAY
Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!
6. Włączenie zapisu na MySQL. Znajduje się to w bf2rank.sma:
znajdź:
zamień na://#define SQL
#define SQL
dodatkowo trzeba jeszcze ustawić cvary

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0 | Ustawienia MySQL ] //
bf2rank_db_host "localhost" //Host bazy danych
bf2rank_db_user "root" //Użytkownik Bazy danych
bf2rank_db_pass "root" //Haski bazy danych
bf2rank_db_database "bf2rank" //Nazwa bazy danych
Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!
7. Włączenie V.I.P z BF2. Znajduje się to w bf2rank.sma:
znajdź:
zamień na://#define VIP_BF2
#define VIP_BF2
dodatkowo trzeba jeszcze ustawić cvary

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| VIP ] //
bf2_vip_money_per_damage "3" // Dodatkowa Kasa za kazde zadane obrazenia (Standardowo 3)
bf2_vip_money_kill_bonus "500" // Dodatkowa Kasa za zabicie HSem (Standardowo 500)
bf2_vip_money_hs_bonus "300" // Dodatkowa Kasa za zabicie (Standardowo 300)
bf2_vip_hp "15" // Dodatkowe HP za zabicie (Standardowo 15)
bf2_vip_hp_hs "30" // Dodatkowe HP za zabicie HSem (Standardowo 30)
bf2_vip_max_hp "200" // Maksymalna ilosc HP od VIPa (Standardowo 200)
bf2_vip_menu "1" //(1|0) - Menu broni po bf2_vip_menu_runda rundzie (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf2_vip_menu_runda "3" // Po ilu rundach ma dzialac menu broni vipa (Standardowo 3)
Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!
8. Włączenie Prefixów w BF2. Znajduje się to w bf2rank.sma:
znajdź:
zamień na://#define PREFIX
#define PREFIX
Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!

W BF2 Rank Mod 1.5.0 PL znajduje się folder WWW, należy go wypakować na hosting jeżeli chcemy mieć na swoim czyli tak aby było np.: www.jakas-strona.pl/bf2webdocs
W BF2 Rank Mod 1.5.0 PL znajduje się folder AMXX, jego chyba wiadomo gdzie wypakować. (przykład: C:Program FilesValve)
Na koniec trzeba tylko otworzyć plugins.ini i dopisać: bf2rank.amxx

CStrike
CSX
FakeMeta
Fun
Hamsandwich
nVault or MySQL (zależy jaką forme zapisu wybierzesz)

Lista Zmian:
1.5.1a:
* Naprawiono bug cichego chodzenia jak sie ma odznake z SMG
1.5.1:
* Poprawione Menu Vip (Bronie)
* Usunęto <tutor> bo i tak był nie używany
* Usunięto <weapon.inc> czy jak ktoś woli <weapon> zastąpienie tego funkcją z <fun>
1.1.1~1.5.0:
* Masa poprawek i dodatków których az nie chce mi sie wymieniać
1.1.0:
* Usunięcie modułu CStrike

* Usunięcie modułu Fun
* Dodanie nowego pliku inl (stock.inl) z dodatkowymi stockami które pomogły zastąpić moduły Fun oraz CStrike

1.0.7:
* Łatwiejsza konfiguracja MySQL(osobne cvary)
* Poprawiony cvar bf2_wymus

1.0.6:
* Poprawiono numeracje (wcześniej pisało 1.0.4

* Poprawione ze jak się miało 12 odznak to się nie dostawało pancerza

* Poprawiono błąd z dawaniem maksymalnej wartości pancerza
* Poprawiona komenda bf2_resetserverstats
* Poprawiona odznak Assaul Badge(HP) aby dodawała hp tylko w tedy gdy nasza wartość jest mniejsza od tej którą aktualnie mamy(usuwa bugi erroru z vip plugin itp)
* Zmieniono 3 ostatnie odznaki aby można je było zdobyć gdy odznaki są wyłączone
* Zmieniono tryb ładowania danych, na szybszy i aby nie powodował błędów z botam
1.0.5:
* Zamieniono komendy bf2_hud i bf2_shadows na bf2_wymus
* Poprawiono menu
* Poprawiono wymuszanie ustawień
1.0.4:
* Poprawione komendy bf2_hud i bf2_shadows
* Naprawiono błąd cichego chodzenia
* Mała poprawka w plikach pomocy
1.0.3:
* Poprawka odznaki odpowiedzialnej za dawanie HE oraz optymalizacja owego kodu
* Dodanie wymuszanie cl_shadows (mozna to wylaczyc

* Dodanie przycisku Wstecz w menu
* Lekkie zmiany w menu

* Dodanie pliku .amxx z colorchatem aktywnym
* Zmieniony opis jednej z odznak
1.0.2:
* Usunięcie starej definicji semicolon
* Male poprawki w menu
* Mini poprawka błędu z 1.0.1
1.0.1:
* Naprawiono zapis odznaki Profesjonalista
* Poprawiona mały błąd wywołujący error
* Poprawiono informacje o ilosci zdobytych odznak
1.0:
* Naprawiony błąd z zapisame nvalut
* Dodano Kolorowy Say
* Poprawka kilku błędów
* Dodanie 21 rangi "Marszalek Polski"
* Dodanie 4 Poziomu odznak "Profesjonalista"
* Dodanie komendy "/gracze" ktorej brakowało

* Dodanie wymuszanie hudcenterid "1" (mozna to wylaczyc

* Poprawione pliki pomocy
* Dodanie colorchat.inc do paczki
* Mod bazuje na Battlefield 2 : Rank Mod v1.5.3 by pRED*
Jeżeli ktoś zauważy jakieś błędy językowe bądź inne to proszę pisać

W Przypadku usunięcia informacji o autorze edycji, pomoc nie zostanie udzielona

Archwium Spakowane jest 7Zip'em tak więc proszę to tez 7Zip'em wypakowywać albo błąd będzie
Zakaz kopiowania Moda na inne fora. Wersja tylko dla użytkowników AMXX.pl
Załączone pliki
-
Battlefield 2 - Rank Mod 1.5.1a PL.zip 760,59 KB 3812 Ilość pobrań
#414218 Modele i dźwięki z TF2 do CS'a
Napisane przez DarkGL
w 25.05.2012 17:24
#205089 Modele i inne na Cod Mod edited By HubertTM
Napisane przez Droso
w 11.01.2011 16:46
SIEMA.OTO PACZKA Z MODELAMI I PLUGINEM CWZ KTÓRY ZMIENIA CELOWNIK I
BULLET DAMAGE KTÓRY POKAZUJE OBRAŻENIA
Oto lista pluginÓw to trzeba dopisać do plugins.ini :
zamiana_modeli.amxx ; zmienia modele cwz.amxx ; dodaje celownik na ppm / jeśli nie chcesz celownika na PPM to wyłącz ten plug bulletdamage.amxx ;pokazuje obrazenia ktore zadales i ktore dostales
Cvary:
-brak
Jakie bronie zmienia plugin :
-m4
-ak47
-mp5
-tmp
-m249 (krowa)
-Xm1014 szybki szotgan
-m3 wolny shot
-usp
-glock
-p90
-aug
-awp
-deagle
-knife
ScreenShoty (nie wszystkie bronie!)
M4- CLICK
AWP: GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > AWP > Silver awp > Screens)
Ak47 - screen brak jest podobne do starego bardziej nowoczesne i ma celownik laserowy jaki były w Cod MW
AUG- GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > AUG > MRC AUG > Screens)
P90 - GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > p90 > MRC(P90) > Screens)
DEAGLE - GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > Desert Eagle > V1985 Deagle On shortez Anims > Screens)
M3- WYPAS : GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > M3 > Akimbo Shotguns: Spas 12 + Winchester Model 1887 > Screens)
XM- GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > Xm > Akimbo Shotguns:XM> Screens)
CELOWNIK JAK NACISNIESZ PPM : ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
Wiem że to nie wszystkie, ale styl załapaliście

Instalacja:
cwz.ammx zamiana_modeli.amxx i bulletdamage.amxx wrzucić do addons/plugins i na końcu plugins.ini dopisać te trzy pluginy .
Jeszcze modele.ini wrzucić do addons/configs
Modele broni itp... wrzucić do cstrike/models/codgb/
To chyba wszystko jak by nie działało pisać.
DOWNLOAD:

lub hosting zewnętrzny:
Kliknij aby pobrać / Click to download
(jeśli chcecie .sma, pluginÓw są kilka postÓw niżej

Nie działa? Napisz w komentarzach może coś nie dodałem.
Jeśli czegoś nie wrzucisz (modeli) na pewno błąd .
Jest to paczka z mojego servera . Proszę pisać kto pobierał i oceniać paczkę .
#update 17.03.12r - nowy hosting + HubertTM nie zapomina o swoich paczkach/pluginach

Pozdrawiam HubertTM
#448136 CoD MoD by FLK
Napisane przez
Flk
w 18.08.2012 17:20


cod_inteligencja "150" //ustawia limit inteligencji
cod_zdrowie "200" //ustawia limit zdrowia
cod_wytrzymalosc "150" //ustawia limit wytrzymalosci
cod_kondycja "200" //ustawia limit kondycji
cod_niewidzialnosc "200" //ustawia limit niewidzialnosci
cod_armor "100" //ustawia limit armoru

gracz za pomocoą komendy /hud może ustawić kolor huda
Screen: http://zapodaj.net/i...ee42e6ff8c7.bmp
Screen:

Screen: http://zapodaj.net/i...6f638bdeeb3.bmp

BronMistrz - Moze podnosic wszystkie bronie
Bronie - M4A1, DEAGLE

Jak ktoś bedzie chciał edytować klase BronMistrz


#395793 CoD MoD by FLK
Napisane przez
Flk
w 11.04.2012 17:42
Przedstawiam wam moją paczkę call of duty mod
Paczka jest zrobiona pod 501lvl
100 - Doświadczenie za zabójstwo
50 - Doświadczenie za wygrana rundę
1 - Doświadczenie za 20 obrażeń
501 - Maksymalny poziom
Klasy są podzielone na dwie frakcje
http://pctr.pl/pics/...8c0f44682da.bmp
Klasy Zwykle
Snajper
- 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z AWP, 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM) - AWP, DEAGLE
Komandos
- Natychmiastowe zabicie z noza(PPM) - DEAGLE
Strzelec Wyborowy
- M4A1, AK47
Obronca
Widzi miny M249, HE, SMOKE, FLASH;
Lekarz
Posiada dwie apteczki -SG552
Wsparcie Ogniowe
- Posiada dwie rakiety - MP5NAVY
Saper
- Posiada 3 miny - P90
Rusher
- XM1014, M3
Partyzant
- Posiada 3 minu, 2xdmg z USP, dostaje HE, mniej widoczny - HE, CSW_USP
Pozer
- 2 rakiety, dość szybki USP, AK47
Ratownik
- Posiada umiejetnosc wskrzeszania - AK47, DEAGLE
Ghost
- Odbija 3 pociski na runde - Elite, Famas
Lambyda
- Ma zmniejszoną grawitacje - MP5
Longer
- Ma moduł odrzutowy - AK47
Rebeliant
- 1/9 szansy na natychmiastowe zabicie z USP lub GLOCK'a - Glock, USP, Hegrenade
Szturmowiec
- M4A1
Taktyk Wojenny
- Nie słychac jego krokow - Glock, M4A1
Telegrafista
- Widzi wrogow na radarze - AK47, Deagle
Terrorysta
- SG552
Inzynier
- Moze stawiac dzialko - Mac10. P90
Chuligan
- Ma 1/10 szans na wyrzucenie broni wrogowi - Hegrenade, APW, Flashbang, Deagle
Klasy Premium
Lzejszy Kapitan
- Posiada 1/2 z HE i 1/1 z scouta - Hegrenade, Gali
General
- Wybucha po smierci zadajac 40(+intelgencja) obrazen
- M4A1, Hegrenade, Deagle, Flashbang, Smokegrenade[/code]
Replicant
- Moze stawiac swoje repliki, ktore odbijaja obrazenia - MP5, Hegrenade, Flashbang
Pro Sniper
- Klasa premium, ma 1/1 szansy na zabicie z AWP oraz noza, gdy kuca z nozem jest slabo widoczna - Deagle, Awp
Ice Shooter
- Masz lodowe pociski i 1/12 szansy na zamrozenie przeciwnika. Zamrozenie trwa 5 sec. - Famas, Elite
Phantom
- Klasa premium, dodatkowe 25 procent obrazen z AK47 - AK47
Czlonek Armii
- Co runde dostaje 10 HE, 5 smokow i 0 flashy, ma zmniejszone obrazenia HE - HE, FLASHBANG, SMOKE, MP5NAVY
Profesjonalny lekarz
- Posiada 4 apteczki, 10xdmg z deagle - MP5NAVY, DEAGLE
Profesjonalny ratownik
- Posiada umiejetnosc wskrzeszania, 2 rakiety, cicho biega, 2xdmg degle - M4A1, DEAGLE
Profesjonalny Szturmowiec
- Ma podwojny skok i 2 rakiety - M4A1, DEAGLE
Nowe Statystyki
Niewidzialność
Armor
http://pctr.pl/pics/...9fb02ac6be1.bmp
HUD
- Nowy kolor
- Dodane HP
- ExP w procentach

//Moc medyka. ustawieni dla klas Ratownik, Profesjonalny ratownik
cod_revkit_time 3
Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health 100
Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance 100
Z jakiego maksymalnej odległo¶ć można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling 30
Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise 50
Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling 30
Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile 2
Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10
//Sklep
shop_ibuprofen 4000 - koszt ibuprofenu
shop_fenacetyna 3000 - koszt tenacetyny
shop_tramal 6000 - koszt tramalu
shop_amfetamina 16000 - koszt amfetaminy
shop_lotto 16000 - koszt lotto
shop_doswiadczenie 16000 - koszt doswiadczenia
shop_ruletka 10000 - koszt ruletki
shop_ibuhp 10 - ilość życia dodawana przez ibuprofen
shop_fenhp 25 - ilość życia dodawana przez fenacetyna
shop_tramhp 50 - ilość życia dodawana przez tramal
shop_gravity 0.50 - mnożnik grawitacji po kupieniu amfetaminy
shop_expmin 25 - minimalny exp który możemy dostać po kupnie doświadczenia
shop_expmax 250 - maksymalny exp który możemy dostać po kupnie doświadczenia
Paczka

Aktualizacja 2.0

Aktualizacja 2.1

Aktualizacja 2.2

A tu modele do paczki 2.2
Models.rar - download. Darmowy hosting plików.
models.rar - Speedy Share - upload your files here
http://www8.zippysha...76567/file.html
http://sendfile.pl/309221/models.rar
http://hostuje.net/f...4ea9e35a93f5179
#448379 Prośba o dwie klasy
Napisane przez Hleb
w 19.08.2012 10:24
#389737 [ROZWIĄZANE] Mod BF2 - przyznawanie punktów
Napisane przez Lejpin
w 01.04.2012 17:01
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Battlefield 2 Rank Mod by pRED* | Translated to Polish by Misiek & Korzen | www.Bomb-Site.pl // // An attempt to recreate the battlefield ranking system onto cs1.6 // Currently features the basics of the ranking system, with no power up gain recieved from leveling. // // Ranks are based on the number of kills from the csstats system // // Badges can also be earned to get power up bonuses - See rewards list. Or look at /bf2menu in game // // // Wish list: Add some more badges maybe? Ive put some ideas in comments... // Rank pictures.. // // Known Bugs General optimisation stuff - Ive done most in the wiki tut but there may be more // // Rewards: Knife - 20/40/60% of damage done with knife returned to player. // Support - Recoil with M249 reduced 1/3,1/2,Full // Pistol - Chance of stopping opponent when u get shot (not sure if its working..) // Assault - 10/20/30 Bonus HP when spawning // Sniper - 1/3,1/2,Full Chance of Free awp/scout // Explosives - Free Grenade/Free Defuse Kit/Free Full nade set // // Credits: Xuntric and PM for their combined work on the XP based plugin tutorial (load, save and menu stuff..) // Avalanche for the removed cone of fire in i_aim_good plugin (used for lowered recoil on the para) // Phantom Warrior and palehorse for inadvertently giving me the idea for this (Military Rank Mod thread..) // ev0d00b cos I stole lots of code out of his/our Capture the Hax Plugin // Ubernet (games.uber.net.nz) for giving me a test server and help test the mod // stupok69 for helping fix the /whois command // Geesu for all his defined cs weapon speeds used in wc3ft (resetting users speed after imobilising them), // and some great examples of screen flashes and shakes. // Cheap_Suit for the extra recoil code // Hawk522 for his tutorial on SQLx (and helping me debug problems with it) // styremelaker for massive amount of csdm testing. // vittu for going through the code and finding heaps of mistakes and efficiency changes // teamme06 for his colorchat code // vittu again for supporting my plugin more than I do.. // BlueRaja for player kills and score update code from his damage multiplier plugin (big copy, paste of the kill function) // palehorse for the web html documents // vittu for testing and helping fix bugs in the code. // emp' for the new amxx menu tutorial // // Cvars: bf2_active (1|0) - Turns the plugin on or off - Default 1 // bf2_badges (1|0) - Turns the badge system on or off - Default 1 // bf2_awp (1|0) - Is user given an awp or scout by having the sniper badge - Default 0 (scout) // bf2_xpmultiplier (1|0) - Changes the kill multiplier needed to reach each level - Default 0.1 (15 kills for rank 1, 20k kills for top rank) // bf2_sql (1|0) - Turns Switches between SQL and vault saving - Default 1 (SQL) // bf2_icon_time (float) - Time (in seconds) to show the rank icon above peoples heads 0=disabled. default 1.5 // bf2_flag_kills (int) - CS flags - How many bf2 points are awarded for capturing a flag // bf2_flag_round_kills - CS flags - How many bf2 points are awarded for winning a round // bf2_flag_match_kills - CS flags - How many bf2 points are awarded for winning the match // bf2_flag_min_players - CS flags - Min number of plays before above points get awarded // bf2_help_url (string) - remote folder where the bf2 web docs are stored (optional) do not include the trailing / // bf2_badgepowers (1|0) - enable/disable the powers for the badgess // bf2_hud_options "abcde" // a Display Health/Armour/Weapon for teammates // b Display Rank for teammates // c Display Rank for enemies // d Hide display for invisible enemies // e Move the display to above peoples heads // // // Cmds: say /bf2menu - Shows the Main Menu // say /who - Shows a list of player and their rank // say /whois <name> - Show the rank and badges of a specific player // say /whostats <name> - Show the stats page for a player // say /hud - Redisplays the HUD // say /ranks - Shows the kill xp table // say /bf2stats - your personal stats pages // say /pomoc - Displays a Help MOTD // say /badges1 - Displays a Help MOTD on some of the badges // say /badges2 - Displays a Help MOTD on the rest of the badges // say /badges3 - Badges 3 // bf2_addbagde <player> <badge> <level> - Gives a badge to player. Requires Ban admin access. Badge <0-5>. Level <0-3> // bf2_addkills <player> <kills> - Adds to a players kills.. Also requires ban access // // Changes: 1.1 - Fixed Bug with Veteran Assault badge // Added SQL support (bf2_sql 1) // Changed support badge to bonus speed (added code for extra damage, recoil - will finish when amxx 1.77 is released) // Sounds, Screen Shake, User glows.. // 1.2 - Massive change to make global kill counting actually work.. // Added screen to view weapon stats "say /bf2stats" or use the menu // Added concmd "bf2_vaultload" to forcibly load your own data from the vault (im using it to convert my stats from vault to sql) // Tell people to type bf2_vaultload into console and their badges will be restored. Other than that probably a useless command // 1.21 - Added a badge check 5 seconds before map changes. // 1.22 - bf2_addbadge admin command added // 1.23 - Added CSDM functionality. Give hp/weapons on all spawns. // Recoded badge checking to be individual on player death // Fixed HP bug and added message "beginning badge check" // 1.30 - Starting work on 4 New ranks // Shows Teammates rank when you look at them. // Give 50,100,200 armour for having 6,12 or 18 badges.. // Bf2 now saves totalkills itself. Prevents csstats resets.. // bf2_addkills (admin abuse tool? - or to reset after csstats reset), gives x kills to a player // Reduced the amount of saving to vault - causing server lag. // Changed to nVault saving. Now uses only 1 vault data instead of 14. // Fixed armour being lower than you had before // Split file into large set of includes. Way easier to find functions you want. // Added +3 kills for defuse/explode. Cs flags mod support // 1.31 - Lowered chance of imobilising happening. // Changed damage event and bomb events to the csx forward versions and created a csx forward include // Capped knife badge damage to 130 // Removed bf2_vaultload (pointless now.) // Fixed some spelling newbie mistakes.. // Fixed immunity problems // Moved inl and config files into their own folder.. // Probably a few other things too.. // 1.4 - Fixed wrong sprites displaying // fixed double hp gain on round reset (CSDM) // added /whostats command // bf2_help_url (and web motds) and bf2_badgepowers cvars // fixed sprites // CSDM badges not being awarded. // Top ranked in server display message // New menus // reset your stats command // Medals other new stats // Logging admin commands // Two new badges. Fixed Explosives badge for csdm // Heaps of new stats options + saving them (server and player) // Changed power for support // SQL now a defined option // Moved needed fakemeta_util functions into a separate file (included) // New HUD system thanks to vittu (added cvar to control it) // bf2_reset_days cvar - number of days without playing till xp gets reset // // // // Requires: Fakemeta, Csstats, fakemeta_util /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <amxconst> #include <csstats> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include "bf2/fakemeta_util_mini.inl" #include <csx> #include <fun> #define ADMIN_LEVEL ADMIN_BAN #define ADMIN_RESET ADMIN_CFG new const PLUGIN[] = "Battlefield2 Rank Mod" new const AUTHOR[] = "pRED*" new const VERSION[] = "1.4" //Compile Settings //#define CSDM //#define SQL //Message sending variables new gmsgStatusText; new gmsgScreenFade; //new gmsgScreenShake; new gmsgDeathMsg; new gmsgScoreInfo; new gmsgSayText; new g_status_sync; #define MAX_RANKS 17 #define MAX_BADGES 8 //Motd variables new configsdir[200] new configfile[200] //Cvar vars new g_bf2_active; new g_badges_active; new g_free_awp; new g_xp_multiplier; new g_icon_hold; new g_flag_kills; new g_help_url; new g_powers; new g_flag_round_kills new g_flag_match_kills new g_flag_min_players new g_hud_options new g_prune_days //Current players info new g_PlayerRank[33]; new g_PlayerBadges[33][MAX_BADGES]; new knifekills[33]; new pistolkills[33]; new sniperkills[33]; new parakills[33]; new defuses[33]; new plants[33]; new explosions[33]; new accuracy[33]; new totalkills[33]; new authid[33][32]; new smgkills[33]; new shotgunkills[33]; new riflekills[33]; new grenadekills[33]; new bronze[33]; new silver[33]; new gold[33]; //Temp storage variables new nextrank[33]; new numofbadges[33]; new bool:newplayer[33]; new g_lastwpn[33] //new g_lastclip[33] new bool:imobile[33]; new bool:freezetime; new highestrank new highestrankid new statsloaded[33] new g_friend[33]; new g_invis[33]; new menuselection[33]; //Server stats new highestrankserver new highestrankservername[30] new mostkills new mostkillsid new mostkillsname[30] new mostwins new mostwinsname[30] new menuselected[33][3]; //0 - Badge/Kills selected 0/1 //1 - Badgenum/Kills //2 - Badgelevel //Sound Vars new g_Sound1[] = "buttons/bell1.wav"; //Rank gained sound new g_Sound2[] = "fvox/bell.wav"; //Badges earned sound //Sprite vars new spritefile[21][36]; new sprite[21]; //Bf2 includes //SQl vars #if defined SQL new Handle:g_SqlTuple new Handle:g_SqlTuple2 new g_Cache[512] new bool:SQLenabled; #else //nVault. new g_Vault; #endif #if defined SQL #include <sqlx> #include "bf2/sql.inl" #else #include <nvault> #endif #include "bf2/effect.inl" #include "bf2/const.inl" #include "bf2/cmds.inl" #include "bf2/events.inl" #include "bf2/save.inl" #include "bf2/forwards.inl" #include "bf2/check.inl" #include "bf2/badgepowers.inl" #include "bf2/menu.inl" #include "bf2/hud.inl" #include "bf2/othermods.inl" #include "bf2/csx.inl" #if defined CSDM #include "bf2/bf2_csdm.inl" #endif public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); //Register all the say commands //Public register_clcmd("say /ranks","show_rankhelp",0, "Shows The Rank Help"); register_clcmd("say_team /ranks","show_rankhelp",0, "Shows The Rank Help"); register_clcmd("say /odznaki1","show_badgehelp",0, "Shows The Badge Help"); register_clcmd("say_team /odznaki1","show_badgehelp",0, "Shows The Badge Help"); register_clcmd("say /odznaki2","show_badgehelp2",0, "Shows The Badge Help 2"); register_clcmd("say_team /odznaki2","show_badgehelp2",0, "Shows The Badge Help 2"); register_clcmd("say /odznaki3","show_badgehelp3",0, "Shows The Badge Help 3"); register_clcmd("say_team /odznaki3","show_badgehelp3",0, "Shows The Badge Help 3"); register_clcmd("say", "cmd_say", 0, "<target> ") register_clcmd("say_team", "cmd_say", 0, "<target> ") register_clcmd("say /gracze", "cmd_who", 0, "Display a list of player and their levels") register_clcmd("say_team /gracze", "cmd_who", 0, "Display a list of player and their levels") register_clcmd("say /hud", "ShowHUD", 0, "Shows the HUD") register_clcmd("say_team /hud", "ShowHUD", 0, "Shows the HUD") register_clcmd("say /pomoc", "cmd_help", 0, "Displays the Help") register_clcmd("say_team /pomoc", "cmd_help", 0, "Displays the Help") register_clcmd("say /bf2menu", "Bf2menu", 0, "Displays the Menu") register_clcmd("say_team /bf2menu", "Bf2menu", 0, "Displays the Menu") register_clcmd("say bf2menu", "Bf2menu", 0, "Displays the Menu") register_clcmd("say_team bf2menu", "Bf2menu", 0, "Displays the Menu") register_clcmd("say /bf2", "Bf2menu", 0, "Displays the Menu") register_clcmd("say_team /bf2", "Bf2menu", 0, "Displays the Menu") register_clcmd("say bf2", "Bf2menu", 0, "Displays the Menu") register_clcmd("say_team bf2", "Bf2menu", 0, "Displays the Menu") register_clcmd("say /menu", "Bf2menu", 0, "Displays the Menu") register_clcmd("say_team /menu", "Bf2menu", 0, "Displays the Menu") register_clcmd("say menu", "Bf2menu", 0, "Displays the Menu") register_clcmd("say_team menu", "Bf2menu", 0, "Displays the Menu") register_clcmd("say /pomoc", "Bf2menu", 0, "Displays the Menu") register_clcmd("say_team /pomoc", "Bf2menu", 0, "Displays the Menu") register_clcmd("say pomoc", "Bf2menu", 0, "Displays the Menu") register_clcmd("say_team pomoc", "Bf2menu", 0, "Displays the Menu") register_clcmd("say /bf2helpmenu", "helpmenu", 0, "Displays the Help Menu") register_clcmd("say_team /bf2helpmenu", "helpmenu", 0, "Displays the Help Menu") register_clcmd("say /bf2statsmenu", "helpmenu", 0, "Displays the Stats Menu") register_clcmd("say_team /bf2statsmenu", "helpmenu", 0, "Displays the Stats Menu") register_clcmd("say /bf2adminmenu", "adminmenu", 0, "Displays the Admin Menu") register_clcmd("say_team /bf2adminmenu", "adminmenu", 0, "Displays the Admin Menu") register_clcmd("say /bf2stats", "show_stats", 0, "Shows your current weapon stats") register_clcmd("say_team /bf2stats", "show_stats", 0, "Shows your current weapon stats") register_clcmd("say /serverstats", "show_server_stats", 0, "Shows your current weapon stats") register_clcmd("say_team /serverstats", "show_server_stats", 0, "Shows your current weapon stats") register_clcmd("say /bf2save", "save_badges", 0, "Shows your current weapon stats") register_clcmd("say_team /bf2save", "save_badges", 0, "Shows your current weapon stats") register_clcmd("bf2_resetstats", "reset_stats", 0, "Resets all of your stats") //Admin register_clcmd("bf2_addbadge", "add_badge", ADMIN_LEVEL, "<player> <badge#> <level#>") register_clcmd("bf2_addkills", "add_kills", ADMIN_LEVEL, "<player> <kills#>") register_clcmd("bf2_resetserverstats", "reset_all_stats", ADMIN_LEVEL, "Erases all players stats") //Cvars //FCVAR_SERVER cvar for game monitor. register_cvar("bf2_version",VERSION,FCVAR_SERVER) g_bf2_active = register_cvar("bf2_active", "1") g_badges_active = register_cvar("bf2_badges", "1") g_free_awp = register_cvar("bf2_awp", "0") g_xp_multiplier = register_cvar("bf2_xpmultiplier", "0.1") g_icon_hold = register_cvar("bf2_icon_time","1.5") g_flag_kills = register_cvar("bf2_flag_kills","2") g_flag_round_kills = register_cvar("bf2_flag_round_kills", "0") g_flag_match_kills = register_cvar("bf2_flag_match_kills", "0") g_flag_min_players = register_cvar("bf2_flag_min_players", "3") g_help_url = register_cvar("bf2_help_url","http://amxx.pl/bf2/bf2webdocs/") g_powers = register_cvar("bf2_badgepowers","1") g_hud_options = register_cvar("bf2_hud_options","abcd") g_prune_days = register_cvar("bf2_reset_days","21") //Message sending. gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText"); gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade"); //gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake"); gmsgScoreInfo = get_user_msgid("ScoreInfo"); gmsgDeathMsg = get_user_msgid("DeathMsg"); gmsgSayText = get_user_msgid("SayText"); //Register events, logs and forwards to be captured register_event("ResetHUD", "event_hud_reset", "be") register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0") //add freeztime start code register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be","1=1") register_logevent("end_freezetime", 2,"0=World triggered","1=Round_Start"); //freezetime end code register_logevent("Event_Round_End", 2, "1=Round_End"); register_message(SVC_INTERMISSION,"event_intermission") register_event("StatusValue", "setTeam", "be", "1=1"); register_event("StatusValue", "on_ShowStatus", "be", "1=2", "2!0"); register_event("StatusValue", "on_HideStatus", "be", "1=1", "2=0"); register_message(get_user_msgid("StatusValue"), "hook_StatusValue"); g_status_sync = CreateHudSyncObj(); } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Powinno pomoc
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: kolaseq
- Regulamin