Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

K4P1K - zdjęcie

K4P1K

Rejestracja: 24.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.12.2013 11:48
-----

#490106 High Ping Kicker dla (Gm)AMXBans [Brak spamu]

Napisane przez Gość w 14.12.2012 03:19

High Ping Kicker dla (Gm)AMXBans
Plugin banuje graczy z wysokim pingiem poprzez (Gm)AmxBans.

cvary
hpk_max_ping 120	// maksymalny dozwolony ping
hpk_check_times 6 // maksymalna liczba sprawdzeń podczas których można mieć ping większy niż dozwolony
hpk_check_delay 5.0 // interwał sprawdzania wartości pingu u graczy
hpk_ban_time 5 // czas (w minutach) na ile gracz będzie banowany za zbyt wysoki ping
hpk_immunitet_flags "a" // flagi immunitetu, osoby z tymi flagami nie będą sprawdzane


wymagane moduly
amxmodx

Działający (Gm)AmxBans z racji banowania poprzez niego.
Plugin działa zarówno na Steamie, S/NS, jak i na Non-Steamie.

opis
Plugin co określony interwał (hpk_check_delay) sprawdza pingi graczy bez immunitetu (hpk_immunitet_flags).
Jeśli dany gracz ma zbyt wysoki ping (ponad hpk_max_ping) ponad określoną liczbę wystąpień (hpk_check_times) z rzędu,
to zostaje zbanowany poprzez (Gm)AmxBans na określoną liczbę minut (hpk_ban_time).

inne informacje
Czas bana winien być liczbą naturalną, najlepiej dodatnią.
hpk_ban_time ustawiony na zero da bana permanentnego.

Powód bana można edytować poprzez zmianę tekstu z linijki zawierającej
Zbyt wysoki ping. Limit: %dms

zamieniając powód bana na inny, przy czym %d będzie zamienione na liczbę minut w postaci liczby.
Uwaga, by przypadkiem nie usunąć daszka ani cudzysłowów (tak, mają być dwa na końcu).

Plugin ma zastosowanie tylko dla serwerów, które korzystają z (Gm)Amxbans i banują za ping min. na minutę.
HPK nie spamuje, jak pozostałe jego wersje. Plusem jest także możliwość konfiguracji maksymalnego pingu cvarem.

download
Załączony plik  hpk.sma   1,4 KB  1788 Ilość pobrań
  hpk.amxx

Stara wersja:
Załączony plik  hpk.sma   1,35 KB  503 Ilość pobrań
  hpk.amxx


#1148 Admin Listen

Napisane przez Gomez w 14.02.2008 17:23

Adminlisten

Przedstawiam wam plugin dzięki ktoremy admini widza wszystkie rozmowy w say,
nawet te ktorych nie powinni widziec np. gracza z przeciwnej druzyny albo zmarłego

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 42


#192122 Kompilacja lokalna

Napisane przez Abes Mapper w 27.11.2010 19:13

Kompilacja lokalna

Czytając posty zauważyłem, że trochę ludzi ma problemy z kompilacją lokalną mimo iż jest tutorial.

Piszę ten poradnik w tym dziale aby pokazał się w spisie artykułów.
Jest jeszcze inny sposób kompilacji lokalnej ( Kompilacja lokalna - AMXX.pl: Support AMX Mod X - by R3X ) ale to tak jakby dla tych, którzy programują, robią coś w PAWN.

Ten sposób (o ile można to nazwać innym sposobem) jest łatwiejszy i szybszy.

1. Pobieramy plik z załącznika w zależności od naszego systemu operacyjnego
2. Rozpakowujemy byle gdzie
3. Wchodząc w folder scripting mamy różne pliki/foldery. Opiszę najważniejsze potrzebne do kompilacji
  • include - tutaj wklejamy wszystkie pliki .inc np.: colorchat.inc
  • Podstawowe sma - tutaj wkleiłem kody źródłowe z podstawowych pluginów (nie chciałem żebyście tracili czas na ich dodatkowym kompilowaniu)
  • compiled - w tym folderze znajdą się wszystkie skompilowane przez nas pluginy (folder utworzy się podczas pierwszej kompilacji)
  • compile.exe - program który odpalamy aby skompilować kod źródłowy
4. Teraz jak kompilować?
Nic prostrzego.
Plik .sma (czyli nasz kod źródłowy) wklejamy do głównego katalogu scripting tam gdzie jest compile.exe
Po wklejeniu uruchamiamy właśnie ten plik compile.exe i nasze pliki zaczną się kompilować.
Skompilowane pluginy znajdą się w folderze compiled

Jeżeli niektóre pluginy (np.: bf2, pokemod) mają dodatkowe foldery z plikami .inl to wklejamy je (foldery) do głównego katalogu scripting

Dodaję plik colorchat.inc
Jest wymagany przy kompilacji niektórych pluginów

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 32


#570259 [ROZWIĄZANE] Skompiluje mi ktoś Sklepik by MisieQ?

Napisane przez mastah7991 w 07.09.2013 16:33

jako ze jestem tylko na tel a to i tak ci sie przyda

amxx.pl/topic/37525-kompilacja-lokalna/

masz tam lokalny na okno i linuxa
  • +
  • -
  • 2


#552855 ZOMBIE INFECTION Lekka modifikacja

Napisane przez ZyciE w 06.07.2013 21:44

http://speedy.sh/wUr...ard-v2-Seth.rar

 

Łap ;)




#527469 ZOMBIE INFECTION Lekka modifikacja

Napisane przez ZyciE w 23.03.2013 15:36

Link do PACZKI : http://speedy.sh/YGKmb/Biohazard-v2-Seth.rar

Witam chce z wami podzielić się lekką zmodifkowaną paczką biohazardu przez mnie ; p
INSTALACJA STANDARDOWA
CO NOWEGO ?:
1.Została usunięta mgła
2.Zostały usunięte klasy i została tylko jedna Która ma 2000 hp [MAtka 4000]
3.I ta Najlepsza rzecz co każdy miał z nią problem Zostało !! ZWIĘKSZONE DMG Z BRONI!! Czyli że za head ak, m4 itd zadają po 60-90 a pompa 100[/size]
[size=5]4.Caly Bio został Spolszczony na Polski   [/size]
[size=5]5.Dodane Po pych zm i wyłączono [/class][/size]
[size=5]6.Spolszoczone cvary Bio
7. Zostały usunięte bronie + dodane nie które tutaj SS:

Dołączona grafika


#515629 [ROZWIĄZANE] Server shutting down!

Napisane przez Rodzyn w 15.02.2013 18:57

usuń z komendy startowej "-autoupdate" powinno pomóc - valve wprowadziło spore zamieszanie :(
  • +
  • -
  • 2