Gotowe
- Przebudowa menu z VIP Area
- Dodanie Apteczek
- Dodanie Dynamitów
- Podzielenie części kodu na pliki .inl w celu lepszego manewrowania
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Misiaczek ;c w 27.10.2011 14:45
Napisane przez Misiaczek ;c w 17.04.2011 11:48
new const gInvisAlphaValue[4] =
{
150, //Basic Shotgun Combat
100, //Veteran Shotgun Combat
70, //Expert Shotgun Combat
40
};
/*new const gInvisAlphaValue[4] =
{
150, //Basic Shotgun Combat
100, //Veteran Shotgun Combat
70, //Expert Shotgun Combat
40
};*/
Na To:
public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;
new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];
if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_rendering(id);
g_invis[id] = false;
}
}
public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;
new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];
if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
new Float:grav
switch(shotgunlevel)
{
case 1: grav = 0.875 //700
case 2: grav = 0.75 //600
case 3: grav = 0.625 //500
case 4: grav = 0.5 //400
}
fm_set_user_gravity(id, grav)
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_invis[id] = false;
}
}
new const gInvisAlphaValue[4] =
{
150, //Basic Shotgun Combat
100, //Veteran Shotgun Combat
70 //Expert Shotgun Combat
};
/*new const gInvisAlphaValue[4] =
{
150, //Basic Shotgun Combat
100, //Veteran Shotgun Combat
70 //Expert Shotgun Combat
};*/
Na To:
public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;
new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];
if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_rendering(id);
g_invis[id] = false;
}
}
public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;
new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];
if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
new Float:grav
switch(shotgunlevel)
{
case 1: grav = 0.875 //700
case 2: grav = 0.75 //600
case 3: grav = 0.625 //500
}
fm_set_user_gravity(id, grav)
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_invis[id] = false;
}
}
Napisane przez IndeS w 10.03.2012 20:32
Napisane przez IndeS w 03.03.2012 15:33
c) Kompilujemy lokalnie// Uncomment to use MySQL instead of the default nVault saving
#define SQL
Po uzupełnieniu tych cvarow zapisujemy plik amxx.cfg i powinno działać.// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.1.0 | Ustawienia MySQL ] //
bf2rank_db_host "178.33.55.111" //Host bazy danych
bf2rank_db_user "sql_ts4530" //Użytkownik Bazy danych
bf2rank_db_pass "********" //Hasło bazy danych
bf2rank_db_database "sql_ts4530" //Nazwa bazy danych
to jest przykładowe uzypełnienie tych cvarów.
$dbuser = "sql_ts4530"; - użytkownik
$dbpassword = "*********"; - hasło
$dbname = "sql_ts4530"; - nazwa bazy danych
$dbhost = "178.33.55.111"; - host bazy danych
$dbtable2 = "bf2ranks2"; - nazwa tabeli 2
$dbtable = "bf2ranks"; - nazwa tabeli 1
$ile = "50"; - ile ma wyswietlac graczy
Napisane przez IndeS w 18.03.2012 12:54
Napisane przez IndeS w 18.03.2012 12:30
Napisane przez IndeS w 18.03.2012 12:23
Napisane przez IndeS w 18.03.2012 11:04
Napisane przez Sataris w 17.03.2012 21:30