Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wierzba1234 - zdjęcie

Wierzba1234

Rejestracja: 17.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.03.2012 14:10
-----

#313977 Sklepik Cod Mod

Napisane przez Misiaczek ;c w 27.10.2011 14:45

0.3

Gotowe
  • Przebudowa menu z VIP Area
  • Dodanie Apteczek
Do Zrobienia
  • Dodanie Dynamitów
  • Podzielenie części kodu na pliki .inl w celu lepszego manewrowania

  • +
  • -
  • 3


#238018 Grawitacja na nożu zamiast niewidzialnośći

Napisane przez Misiaczek ;c w 17.04.2011 11:48

Tutorial? Pisany na podstawie BF 1.0.5/1.0.6, lecz prawie tak samo zmienia sie to w 1.5.3/1.5.3a/1.5.5

1.0.5/1.0.6

Otwórz Plik: cons.inl

Zamień to:
new const gInvisAlphaValue[4] =
{
150, //Basic Shotgun Combat
100, //Veteran Shotgun Combat
70, //Expert Shotgun Combat
40
};

Na To:
/*new const gInvisAlphaValue[4] =
{
150, //Basic Shotgun Combat
100, //Veteran Shotgun Combat
70, //Expert Shotgun Combat
40
};*/


Otwórz Plik: badgepowers.inl

Zamień to:

public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_rendering(id);
g_invis[id] = false;
}
}
Na To:

public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
new Float:grav
switch(shotgunlevel)
{
case 1: grav = 0.875 //700
case 2: grav = 0.75 //600
case 3: grav = 0.625 //500
case 4: grav = 0.5 //400
}
fm_set_user_gravity(id, grav)
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_invis[id] = false;
}
}



1.5.3/1.5.3a/1.5.5

Otwórz Plik: cons.inl

Zamień to:
new const gInvisAlphaValue[4] =
{
150, //Basic Shotgun Combat
100, //Veteran Shotgun Combat
70 //Expert Shotgun Combat
};

Na To:
/*new const gInvisAlphaValue[4] =
{
150, //Basic Shotgun Combat
100, //Veteran Shotgun Combat
70 //Expert Shotgun Combat
};*/


Otwórz Plik: badgepowers.inl

Zamień to:

public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_rendering(id);
g_invis[id] = false;
}
}
Na To:

public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
new Float:grav
switch(shotgunlevel)
{
case 1: grav = 0.875 //700
case 2: grav = 0.75 //600
case 3: grav = 0.625 //500
}
fm_set_user_gravity(id, grav)
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_invis[id] = false;
}
}


Po ów zmianach Zapisujemy pliki i wykonujemy kompilacje lokalną Dołączona grafika

Jak coś jeszcze związane z BF2 potrzeba pisać na PW to może skrobnę "Tutorial" Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 10


#378456 Czarne tło po zabiciu?

Napisane przez IndeS w 10.03.2012 20:32

mp_fadetoblack 0 w serwer.cfg i nie bedzie czarnego tla po smierci :)
  • +
  • -
  • 1


#381464 Crashe

Napisane przez IndeS w 16.03.2012 08:26

wrzuc to co dał kolega wyżej bądz wyłącz plugin statsx.amxx i sprawdz czy bedzie ok. Jesli po dodaniu nie bedzie ok to go wyłącz i wtedy powinno byc ok.
  • +
  • -
  • 1


#374516 Instalacja BF2 + Zapis SQL + Statystyki

Napisane przez IndeS w 03.03.2012 15:33

Z racji chwili czasu i problemów wielu osób postanowiłem napisać poradnik.

Jego zawartość :
1. Wgranie BF2 z zapisem na SQL
2. Polączenie z Bazą Myqsl
3. Ustawienie bazy
4. Podłączenie statystyk

Zaczynamy:
1.
a) Sciagamy bf2 32 odznaki: Tutaj.
Dlaczego te? Ponieważ mają one dodatkowe cvary które pozwalają na łatwe połącznie z bazą.
b) Wchodzimy w cstrike\addons\amxmodx\scripting\ i otwieramy plik bf2rank.sma i w 3 linijce usówamy "//" przed #define SQL
powinno wygladać tak :

// Uncomment to use MySQL instead of the default nVault saving
#define SQL

c) Kompilujemy lokalnie
Poradnik : KLIK
d) Podmieniamy plik bf2rank.amxx znajdujacy sie w cstrike\addons\amxmodx\plugins\ na skompilowny przez nas
i wrzucamy wszystkie pliki zgodnie z instrukcja zawarta na stronce skad wielismy naszego bf2.

2. Aby połączyc naszego bf2 z bazą sql musimy wpisać odpowiednie dane do cvarów.
Cvary znajdują sie w cstrike/addons/amxmodx/configs/ w pliku amxx.cfg (powinnismy je dodac w kroku 1d).
Jeśli chodzi o połączenie interesują nas tylko te linijki:

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.1.0 | Ustawienia MySQL ] //
bf2rank_db_host "178.33.55.111" //Host bazy danych
bf2rank_db_user "sql_ts4530" //Użytkownik Bazy danych
bf2rank_db_pass "********" //Hasło bazy danych
bf2rank_db_database "sql_ts4530" //Nazwa bazy danych
to jest przykładowe uzypełnienie tych cvarów.

Po uzupełnieniu tych cvarow zapisujemy plik amxx.cfg i powinno działać.

3. Często występuje problem z połączeniem z bazą danych chociaż mamy dobrze wypełnione cvary.
Może to być spowodowane tym iż nasza baza nie zezwala na dostęp naszego serwera.
(w przypadku bazy danych na tym samym hostingu co serwer nie powinno być takiego problemu)
Tutaj jest opisane jak temu zaradzić: KLIK

4.Musimy mieć swój serwer www! Inaczej nic z tego! Jeśli mamy to :
Sciągamy statystyki do bf2 np. stad: KLIK
Znajdujemy plik config.php i wypełniamy:

$dbuser = "sql_ts4530"; - użytkownik
$dbpassword = "*********"; - hasło
$dbname = "sql_ts4530"; - nazwa bazy danych
$dbhost = "178.33.55.111"; - host bazy danych
$dbtable2 = "bf2ranks2"; - nazwa tabeli 2
$dbtable = "bf2ranks"; - nazwa tabeli 1
$ile = "50"; - ile ma wyswietlac graczy


W innych statystykach może być lekko inaczej z tym że pierwsze 4 występują zawsze.

Po wykonaniu odpowiednio wszystkich kroków powinniśmy mieć serwer bf2 mod 32 odznaki z zapisem na sql + baza danych + statystyki na stronie www.

Jeśli w poradniku są jakieś błędy proszę pisać! Podziękowania dla autorów tematów do których podałem linki i mam nadzieję że nie będą mieli nic przeciwko.
  • +
  • -
  • 4


#382807 [ROZWIĄZANE] Mam problem z amxx ponieważ nie da się zainstalować żadnych plug.

Napisane przez IndeS w 18.03.2012 12:54

napisz mi na gg 7261114 zobaczymy co da sie zrobic
  • +
  • -
  • 1


#382799 [ROZWIĄZANE] Mam problem z amxx ponieważ nie da się zainstalować żadnych plug.

Napisane przez IndeS w 18.03.2012 12:30

to może pokaż wycinek z konsoli serwera
  • +
  • -
  • 1


#382793 [ROZWIĄZANE] Mam problem z amxx ponieważ nie da się zainstalować żadnych plug.

Napisane przez IndeS w 18.03.2012 12:23

cstrike/addons/amxmodx/logs/
  • +
  • -
  • 1


#382744 [ROZWIĄZANE] Mam problem z amxx ponieważ nie da się zainstalować żadnych plug.

Napisane przez IndeS w 18.03.2012 11:04

Po zainstalowaniu zmieniales mape? Bo żeby plugin zaczął działać trzeba zmienić mape. Nie wiem jak to jest na pukawce. Ja instaluje pluginy sam które biore stad lub innych stron, lub wlasne. Instaluje wszystkie tak samo i nie ma żadnych problemów
  • +
  • -
  • 1


#382510 Medale CodMod

Napisane przez Sataris w 17.03.2012 21:30

Wrzuc na serwer BF2 i tyle... Nie beda sie "raczej" gryzly.