Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BattleField2

Grawitacja na nożu zamiast niewidzialnośći

BattleField2

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 17.04.2011 11:48

*
Popularny

Tutorial? Pisany na podstawie BF 1.0.5/1.0.6, lecz prawie tak samo zmienia sie to w 1.5.3/1.5.3a/1.5.5

1.0.5/1.0.6

Otwórz Plik: cons.inl

Zamień to:
new const gInvisAlphaValue[4] =
{
150, //Basic Shotgun Combat
100, //Veteran Shotgun Combat
70, //Expert Shotgun Combat
40
};

Na To:
/*new const gInvisAlphaValue[4] =
{
150, //Basic Shotgun Combat
100, //Veteran Shotgun Combat
70, //Expert Shotgun Combat
40
};*/


Otwórz Plik: badgepowers.inl

Zamień to:

public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_rendering(id);
g_invis[id] = false;
}
}
Na To:

public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
new Float:grav
switch(shotgunlevel)
{
case 1: grav = 0.875 //700
case 2: grav = 0.75 //600
case 3: grav = 0.625 //500
case 4: grav = 0.5 //400
}
fm_set_user_gravity(id, grav)
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_invis[id] = false;
}
}



1.5.3/1.5.3a/1.5.5

Otwórz Plik: cons.inl

Zamień to:
new const gInvisAlphaValue[4] =
{
150, //Basic Shotgun Combat
100, //Veteran Shotgun Combat
70 //Expert Shotgun Combat
};

Na To:
/*new const gInvisAlphaValue[4] =
{
150, //Basic Shotgun Combat
100, //Veteran Shotgun Combat
70 //Expert Shotgun Combat
};*/


Otwórz Plik: badgepowers.inl

Zamień to:

public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_rendering(id);
g_invis[id] = false;
}
}
Na To:

public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
new Float:grav
switch(shotgunlevel)
{
case 1: grav = 0.875 //700
case 2: grav = 0.75 //600
case 3: grav = 0.625 //500
}
fm_set_user_gravity(id, grav)
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_invis[id] = false;
}
}


Po ów zmianach Zapisujemy pliki i wykonujemy kompilacje lokalną Dołączona grafika

Jak coś jeszcze związane z BF2 potrzeba pisać na PW to może skrobnę "Tutorial" Dołączona grafika

Użytkownik MisieQ edytował ten post 08.09.2011 18:36

  • +
  • -
  • 10

#2 Wierzba1234

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:skarżysko-kamienna
Offline

Napisano 19.03.2012 20:53

Łap plusa
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: BattleField2

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych