Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Michał Bęben - zdjęcie

Michał Bęben

Rejestracja: 16.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.04.2012 17:31
-----

Moje tematy

Prośba o dwie klasy

19.03.2012 14:00

Witam
Czy mógłby ktoś zrobić takie dwie klasy: (PREMIUM)Elitarne Wsparcie Ogniowe oraz (PREMIUM)Elitarny Komandos
Wsparcie:
Życie: 175 hp
Kondycja: 50
Inteligencja: 100
Wytrzymałość: 5
10 rakietek oraz 1/2 z mp5 1/1 na wyrzucenie broni
Dostaje MP5 i żeby wyrzucał pistolsy ponieważ zawsze dostaje się albo glocka lub usp
Komandos:
Życie 250 hp
Kondycja: 150
Inteligencja50
Wytrzymałość: 20
1/1 z noża (lpm oraz ppm) oraz 1/2 z deagla 1/1 na wyrzucenie broni
Dostaje Deagle
Zrobiłbym je w generatorze ale jak próbuje to pokazuje mi że nie ma takiego pliku

Problem z generatorem klass cod mod

18.03.2012 22:52

Mam problem ponieważ chcę zrobić klasę która ma:
75 życia ,50wytrzymałości ,5 inteligencji ,50 kondycji ,1/1 z noża, 1/2 z deagle i 1/1 na wytrącenie broni
Próbowałem już chyba ze 100 razy ale zawsze jak biore generuj a potem kompiluj i próbuje pobrać to pisze że nie ma takiego pliku
Wiecie może w czym problem?

1/x z wybranych broni

18.03.2012 19:24

Mam pytanie czy dałoby się przerobić ten kod aby z awp było 1/1 a z deagla 1/4? Jeżeli tak to bym prosił abyście przerobili lub chociaż napisali jak
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "(PREMIUM)Elite Snajper";
new const opis[] = "200 hp bazowe oraz 1/1 z awp i noża (obydwa przyciski)";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[(PREMIUM)Elite Snajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 128);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}


Wybuch bomby

18.03.2012 17:12

Mam pytanie czy byłaby możliwość zrobienia pluginu przez ktory gdy ct strzela w podłożoną bombę to ona automatycznie wybucha?

Problem z kompilacją plików .sma

16.03.2012 18:24

Jak w temacie napisałem mam problem z kompilacją plików .sma. Próbowałem na stronce skompilować poprzez kompilację lokalną ale nic nie pomaga. na razie próbuje skompilować 1 plik (w załączniku) ale mi się nie udaje może ktoś pomógł by mi z tym problemem?