Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Michał Bęben - zdjęcie

Michał Bęben

Rejestracja: 16.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.04.2012 17:31
-----

Moje posty

W temacie: Problem z generatorem klass cod mod

20.03.2012 10:00

http://amxx.pl/gener...a85328db5ca4005 to ten link który chciałeś

W temacie: Prośba o dwie klasy

19.03.2012 15:52

Zapomniałem dodać że Wsparcie admin_level_b a komandos admin_level_c
Ps.: Piszę nowy post ponieważ nie moge edytować

W temacie: Problem z generatorem klass cod mod

19.03.2012 08:25

Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X (właśnie go zrobiłem i nic) próbowałem też użyć kompilatora sma ale jak go zkompilowałem to on zajmował około 1 mb a zwykle pliki zajmują jakieś od 4 - 8 kb

W temacie: 1/x z wybranych broni

18.03.2012 19:35

Tylko że tutaj nie widze nawet czegoś podobnego do tego: if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_UMP45 && random_num(1,14) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "(PREMIUM)Elite Snajper";
new const opis[] = "200 hp bazowe oraz 1/1 z awp i noża (obydwa przyciski)";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[(PREMIUM)Elite Snajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 128);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}