Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

XeX - zdjęcie

XeX

Rejestracja: 04.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.06.2014 13:51
-----

#514347 Proszę o perk : Moc Azgardu.

Napisane przez CR4ATOR w 12.02.2013 20:09

A ten? :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#514523 Proszę o perk : Moc Azgardu.

Napisane przez CR4ATOR w 13.02.2013 07:08

Sprawdz:)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#514203 Proszę o perk : Moc Azgardu.

Napisane przez Fili:P w 12.02.2013 15:18

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include < csx >
#include < fun >

new nazwa[] = "Moc Azgardu";
new opis[] = "Dostajesz 100 pkt. kazdej umiejetnosci, za zabojstwo dostajesz 50 hp";
new bool:perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(nazwa, opis);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id)+100);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id)+100);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_health(id)+100);
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_health(id)+100);
perk[id]=true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id)-100);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id)-100);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_health(id)-100);
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_health(id)-100);
perk[id]=false;
}
public client_death( kid )
{
if( !is_user_alive( kid ) )
return
if( !perk[kid] )
return
set_user_health( kid, get_user_health( kid ) + 50 );
}

  • +
  • -
  • 1


#513587 Proszę o perk : Moc Azgardu.

Napisane przez Fili:P w 10.02.2013 20:33

Powyższy perk źle działa...
Łap poprawny:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include < csx >
#include < fun >

new nazwa[] = "Moc Azgardu";
new opis[] = "Dostajesz 100 pkt. kazdej umiejetnosci, za zabojstwo dostajesz 50 hp";
new bool:perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(nazwa, opis);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+100);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+100);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+100);
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+100);
perk[id]=true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-100);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-100);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-100);
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-100);
perk[id]=false;
}
public client_death( kid )
{
if( !is_user_alive( kid ) )
return
if( !perk[kid] )
return
set_user_health( kid, get_user_health( kid ) + 50 );
}

  • +
  • -
  • 1


#392353 [Perk] Increase Jump

Napisane przez Fili:P w 06.04.2012 10:51

Dołączona grafika
Cześć, przedstawiam wam perk mojego autorstwa, dzięki któremu wyżej skaczemy (nie grawitacja tylko velocity[2]), podczas skoku ciągnie się za nami trail i dostajemy lekkiej raczej małowidocznej modyfikacji punchangle. Serdecznie zachęcam do pobierania.
http://www.youtube.com/watch?v=06hao0J-zJ0&context=C43dd342ADvjVQa1PpcFNxeD1SiWeZSxPx8e9TKf6-fKGazgd_B3s=
Dołączona grafika
Załączony plik  codperk_increasejump.sma   1,95 KB  231 Ilość pobrań
  codperk_increasejump.amxx
  • +
  • -
  • 13


#503287 Prośba o klase Ghost [Mega Premium]

Napisane przez Vasto_Lorde w 18.01.2013 22:46

Proszę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#326570 Przekazywanie perku innej osobie ( /daj, /oddaj )

Napisane przez Kaleka w 25.11.2011 21:12

Dołączona grafika
Plugin umożliwia przekazywanie Perków między graczami.
Została dodana wersja dla tych którzy używają wytrzymałość perku
Plugin był dostępny na stronie QTM_Peyote, której już nie ma.
Nie jestem autorem tego pluginu, od siebie dodałem tylko wersje z wytrzymałością
Dla serwerów z starym Cod: [QTM COD:MW Mod] Komenda /daj - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Dołączona grafika
say /daj  -  otwiera menu przekazywania perku
say /oddaj  -  otwiera menu przekazywania perku


Dołączona grafika
1. Wrzucamy skompilowany plugin na nasz serwer.
2. Dopisujemy do plugins-codmod.ini:
OddajPerk.amxx
Lub
OddajPerk_wytrzymalosc.amxx

Dołączona grafika
Dla serwerów bez wgranej wytrzymałości perków:
Załączony plik  OddajPerk.sma   2,49 KB  2693 Ilość pobrań
  OddajPerk.amxx
Załączony plik  OddajPerk.amxx   3,77 KB  329 Ilość pobrań


Dla serwerów z wgraną wytrzymałością perków:
Załączony plik  OddajPerk_wytrzymalosc.amxx   3,91 KB  153 Ilość pobrań

Załączony plik  OddajPerk_wytrzymalosc.sma   2,58 KB  959 Ilość pobrań
  OddajPerk_wytrzymalosc.amxx
  • +
  • -
  • 37


#245756 Dodawanie itemu z losową wartością (Stary i Nowy)

Napisane przez Goliath w 04.05.2011 19:18

Z racji tego, że dużo osób ma z tym problemy, postanowiłem napisać poradnik. Wbrew pozorom nie jest to takie trudne.

CoD Stary
1. Otwieramy plik QTM_CodMod.sma.
2. Szukamy publica DajPrzedmiot.
3. W switch(przedmiot) dodajemy:
case nr. itemu:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(20, 40); //tutaj ustalamy z jakiego zakresu ma losować wartość itemu
}

4. W opisie itemu zmieniamy wartość jaką chcemy losować na LW np.:
"Zadajesz LW obrazen wiecej"


I teraz możemy użyć tej wartości w naszym itemie np. tak:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == numer itemu)
damage += float(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]);


CoD Nowy
1. Otwieramy .sma perku, jaki chcemy edytować.
2. Zmieniamy:
cod_register_perk(nazwa, opis)

Na:
cod_register_perk(nazwa, opis, 20, 40) //tutaj ustalamy z jakiego zakresu ma losować wartość itemu

(Pamiętaj, że argumenty "nazwa" i "opis", mogą nazywać się inaczej niż w przykładzie.)
3. W opisie perku zmieniamy wartość jaką chcemy losować na LW np.:
"Zadajesz LW obrazen wiecej"

4. Teraz dodajemy nową zmienną:
new wartosc_perku[33];

5. Zmieniamy:
public cod_perk_enabled(id)

Na:
public cod_perk_enabled(id, wartosc)

6. Wewnątrz w/w publicu dodajemy:
wartosc_perku[id] = wartosc;


Przykładowe zastosowanie tej metody:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
SetHamParamFloat(4, damage+float(wartosc_perku[idattacker]))

return HAM_IGNORED;
}


Mam nadzieję, że coś zrozumieliście ;)
  • +
  • -
  • 5


#395360 Proszę o klasę.

Napisane przez d0naciak w 10.04.2012 16:15




/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Spowalniacz"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "d0n tHe Pr0oo"

new const nazwa[] = "Spowalniacz";
new const opis[] = "1/10 szans na spowolnienie";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_P228;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;

new ma_klase[33], Float:szybkosc[33], spowolniony[33];


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = 1;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
}

public CurWeapon(id)
{
if(is_user_alive(id) && spowolniony[id])
{
set_user_maxspeed(id, 0.1);
}
}

public Koniec_Rundy()
{
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
{
if(spowolniony[i] && is_user_alive(i))
{
set_user_maxspeed(i, szybkosc[i]);
}
}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & (1<<1) && random_num(1, 10) == 1 && !spowolniony[this])
{
spowolniony[this] = 1;
CurWeapon(this);
szybkosc[this] = get_user_maxspeed(this);
}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#395564 Proszę o klasę.

Napisane przez d0naciak w 11.04.2012 05:26


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Spowalniacz"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "d0n tHe Pr0oo"

new const nazwa[] = "Spowalniacz";
new const opis[] = "1/10 szans na spowolnienie";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_P228;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;

new ma_klase[33], Float:szybkosc[33], spowolniony[33];


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = 1;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
}

public CurWeapon(id)
{
if(is_user_alive(id) && spowolniony[id])
{
set_user_maxspeed(id, 0.1);
}
}

public Koniec_Rundy()
{
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
{
if(spowolniony[i] && is_user_alive(i))
{
set_user_maxspeed(i, szybkosc[i]);
spowolniony[i] = 0;
}
}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & (1<<1) && random_num(1, 10) == 1 && !spowolniony[this])
{
szybkosc[this] = get_user_maxspeed(this);
spowolniony[this] = 1;
CurWeapon(this);
}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#394479 Proszę o napisanie pluginu do hostów.

Napisane przez Flk w 09.04.2012 10:31

masz zobacz czy działaZałączony plik  cod_xphost.sma   547 bajtów  33 Ilość pobrań
  cod_xphost.amxx


#394342 Prosze o kilka latwych perkow , daje +

Napisane przez Flk w 08.04.2012 22:33

Załączony plik  codperk_czerwonakula.sma   1,05 KB  17 Ilość pobrań
  codperk_czerwonakula.amxx
Załączony plik  codperk_srebrnakula.sma   1,05 KB  23 Ilość pobrań
  codperk_srebrnakula.amxx
Załączony plik  codperk_zelaznynaboj.sma   1,05 KB  14 Ilość pobrań
  codperk_zelaznynaboj.amxx
Załączony plik  codperk_zlotabron.sma   1,13 KB  19 Ilość pobrań
  codperk_zlotabron.amxx
Załączony plik  codperk_zlotakula.sma   1,05 KB  14 Ilość pobrań
  codperk_zlotakula.amxx


#394267 Prosba o klasy/perki

Napisane przez Flk w 08.04.2012 20:46

Załączony plik  codclass_szpieg.sma   1,27 KB  34 Ilość pobrań
  codclass_szpieg.amxx


#394323 Prosba o klasy/perki

Napisane przez Flk w 08.04.2012 22:00

Załączony plik  codclass_emejzing.sma   6,03 KB  35 Ilość pobrań
  codclass_emejzing.amxx
dobra łap


#393165 Klasa zloty wojownik

Napisane przez Flk w 07.04.2012 13:19

opis
Nazwa klasy: Zloty wojownik
Opis:Ma 3 sekund niesmiertelnosci. Zlote AK47 ,z niej + 10 Dmg
Bronie: AK47, DEAGLE
instalacja
codclass_zloty.amxx wrzucamy do: addons / amxmodx / plugins
codclass_zloty.sma wrzucamy do: addons / amxmodx / scripting

Załączony plik  codclass_zloty.sma   3,23 KB  580 Ilość pobrań
  codclass_zloty.amxx
Załączony plik  models.rar   1,43 MB  557 Ilość pobrań


Jest to 1 moja klasa :)