
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
XeX
Rejestracja: 04.03.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.06.2014 13:51





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 94
- Odwiedzin: 2 459
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
a czy to wazne?
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Suwałki
Kontakt
#514347 Proszę o perk : Moc Azgardu.
Napisane przez CR4ATOR
w 12.02.2013 20:09

#514523 Proszę o perk : Moc Azgardu.
Napisane przez CR4ATOR
w 13.02.2013 07:08
#514203 Proszę o perk : Moc Azgardu.
Napisane przez Fili:P
w 12.02.2013 15:18
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include < csx >
#include < fun >
new nazwa[] = "Moc Azgardu";
new opis[] = "Dostajesz 100 pkt. kazdej umiejetnosci, za zabojstwo dostajesz 50 hp";
new bool:perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(nazwa, opis);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id)+100);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id)+100);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_health(id)+100);
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_health(id)+100);
perk[id]=true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id)-100);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id)-100);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_health(id)-100);
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_health(id)-100);
perk[id]=false;
}
public client_death( kid )
{
if( !is_user_alive( kid ) )
return
if( !perk[kid] )
return
set_user_health( kid, get_user_health( kid ) + 50 );
}
#513587 Proszę o perk : Moc Azgardu.
Napisane przez Fili:P
w 10.02.2013 20:33
Łap poprawny:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include < csx >
#include < fun >
new nazwa[] = "Moc Azgardu";
new opis[] = "Dostajesz 100 pkt. kazdej umiejetnosci, za zabojstwo dostajesz 50 hp";
new bool:perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(nazwa, opis);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+100);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+100);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+100);
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+100);
perk[id]=true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-100);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-100);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-100);
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-100);
perk[id]=false;
}
public client_death( kid )
{
if( !is_user_alive( kid ) )
return
if( !perk[kid] )
return
set_user_health( kid, get_user_health( kid ) + 50 );
}
#392353 [Perk] Increase Jump
Napisane przez Fili:P
w 06.04.2012 10:51

Cześć, przedstawiam wam perk mojego autorstwa, dzięki któremu wyżej skaczemy (nie grawitacja tylko velocity[2]), podczas skoku ciągnie się za nami trail i dostajemy lekkiej raczej małowidocznej modyfikacji punchangle. Serdecznie zachęcam do pobierania.
http://www.youtube.com/watch?v=06hao0J-zJ0&context=C43dd342ADvjVQa1PpcFNxeD1SiWeZSxPx8e9TKf6-fKGazgd_B3s=



#503287 Prośba o klase Ghost [Mega Premium]
Napisane przez Vasto_Lorde
w 18.01.2013 22:46
#326570 Przekazywanie perku innej osobie ( /daj, /oddaj )
Napisane przez Kaleka
w 25.11.2011 21:12

Plugin umożliwia przekazywanie Perków między graczami.
Została dodana wersja dla tych którzy używają wytrzymałość perku
Plugin był dostępny na stronie QTM_Peyote, której już nie ma.
Nie jestem autorem tego pluginu, od siebie dodałem tylko wersje z wytrzymałością
Dla serwerów z starym Cod: [QTM COD:MW Mod] Komenda /daj - AMXX.pl: Support AMX Mod X

say /daj - otwiera menu przekazywania perku
say /oddaj - otwiera menu przekazywania perku

1. Wrzucamy skompilowany plugin na nasz serwer.
2. Dopisujemy do plugins-codmod.ini:
OddajPerk.amxxLub
OddajPerk_wytrzymalosc.amxx

Dla serwerów bez wgranej wytrzymałości perków:



Dla serwerów z wgraną wytrzymałością perków:



#245756 Dodawanie itemu z losową wartością (Stary i Nowy)
Napisane przez Goliath
w 04.05.2011 19:18
CoD Stary
1. Otwieramy plik QTM_CodMod.sma.
2. Szukamy publica DajPrzedmiot.
3. W switch(przedmiot) dodajemy:
case nr. itemu:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(20, 40); //tutaj ustalamy z jakiego zakresu ma losować wartość itemu
}
4. W opisie itemu zmieniamy wartość jaką chcemy losować na LW np.:
"Zadajesz LW obrazen wiecej"
I teraz możemy użyć tej wartości w naszym itemie np. tak:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == numer itemu)
damage += float(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]);
CoD Nowy
1. Otwieramy .sma perku, jaki chcemy edytować.
2. Zmieniamy:
cod_register_perk(nazwa, opis)
Na:
cod_register_perk(nazwa, opis, 20, 40) //tutaj ustalamy z jakiego zakresu ma losować wartość itemu
(Pamiętaj, że argumenty "nazwa" i "opis", mogą nazywać się inaczej niż w przykładzie.)
3. W opisie perku zmieniamy wartość jaką chcemy losować na LW np.:
"Zadajesz LW obrazen wiecej"
4. Teraz dodajemy nową zmienną:
new wartosc_perku[33];
5. Zmieniamy:
public cod_perk_enabled(id)
Na:
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
6. Wewnątrz w/w publicu dodajemy:
wartosc_perku[id] = wartosc;
Przykładowe zastosowanie tej metody:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
SetHamParamFloat(4, damage+float(wartosc_perku[idattacker]))
return HAM_IGNORED;
}
Mam nadzieję, że coś zrozumieliście

#395360 Proszę o klasę.
Napisane przez d0naciak
w 10.04.2012 16:15
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>
#define PLUGIN "Spowalniacz"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "d0n tHe Pr0oo"
new const nazwa[] = "Spowalniacz";
new const opis[] = "1/10 szans na spowolnienie";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_P228;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33], Float:szybkosc[33], spowolniony[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = 1;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
}
public CurWeapon(id)
{
if(is_user_alive(id) && spowolniony[id])
{
set_user_maxspeed(id, 0.1);
}
}
public Koniec_Rundy()
{
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
{
if(spowolniony[i] && is_user_alive(i))
{
set_user_maxspeed(i, szybkosc[i]);
}
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & (1<<1) && random_num(1, 10) == 1 && !spowolniony[this])
{
spowolniony[this] = 1;
CurWeapon(this);
szybkosc[this] = get_user_maxspeed(this);
}
return HAM_IGNORED;
}
#395564 Proszę o klasę.
Napisane przez d0naciak
w 11.04.2012 05:26
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>
#define PLUGIN "Spowalniacz"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "d0n tHe Pr0oo"
new const nazwa[] = "Spowalniacz";
new const opis[] = "1/10 szans na spowolnienie";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_P228;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33], Float:szybkosc[33], spowolniony[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = 1;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
}
public CurWeapon(id)
{
if(is_user_alive(id) && spowolniony[id])
{
set_user_maxspeed(id, 0.1);
}
}
public Koniec_Rundy()
{
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
{
if(spowolniony[i] && is_user_alive(i))
{
set_user_maxspeed(i, szybkosc[i]);
spowolniony[i] = 0;
}
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & (1<<1) && random_num(1, 10) == 1 && !spowolniony[this])
{
szybkosc[this] = get_user_maxspeed(this);
spowolniony[this] = 1;
CurWeapon(this);
}
return HAM_IGNORED;
}
#394479 Proszę o napisanie pluginu do hostów.
Napisane przez
Flk
w 09.04.2012 10:31
#394342 Prosze o kilka latwych perkow , daje +
Napisane przez
Flk
w 08.04.2012 22:33










#394267 Prosba o klasy/perki
Napisane przez
Flk
w 08.04.2012 20:46
#394323 Prosba o klasy/perki
Napisane przez
Flk
w 08.04.2012 22:00
#393165 Klasa zloty wojownik
Napisane przez
Flk
w 07.04.2012 13:19

Nazwa klasy: Zloty wojownik
Opis:Ma 3 sekund niesmiertelnosci. Zlote AK47 ,z niej + 10 Dmg
Bronie: AK47, DEAGLE

codclass_zloty.amxx wrzucamy do: addons / amxmodx / plugins
codclass_zloty.sma wrzucamy do: addons / amxmodx / scripting



Jest to 1 moja klasa

- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: XeX
- Regulamin