Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[Perk] Increase Jump

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 06.04.2012 10:51

*
Popularny

Dołączona grafika
Cześć, przedstawiam wam perk mojego autorstwa, dzięki któremu wyżej skaczemy (nie grawitacja tylko velocity[2]), podczas skoku ciągnie się za nami trail i dostajemy lekkiej raczej małowidocznej modyfikacji punchangle. Serdecznie zachęcam do pobierania.
http://www.youtube.com/watch?v=06hao0J-zJ0&context=C43dd342ADvjVQa1PpcFNxeD1SiWeZSxPx8e9TKf6-fKGazgd_B3s=
Dołączona grafika
Załączony plik  codperk_increasejump.sma   1,95 KB  181 Ilość pobrań
  codperk_increasejump.amxx
  • +
  • -
  • 13

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#2 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 09.04.2012 12:22

Zrobiłbyś na flagę t. :ok:
  • +
  • -
  • 0

#3 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 10.04.2012 14:55

Zrobiłbyś na flagę t. :ok:

Sprawdź:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "[Perk] Increase jump"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Fili:P"

new bool:ma_perk[33];
new bool:g_playerUseJump[33];
new g_trail;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_CmdStart, "fw_CmdStart");
cod_register_perk("Increase jump", "Wyzej skaczesz");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ham_preTakeDamage");
}
public plugin_precache()
{
g_trail = precache_model("sprites/smoke.spr");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
return COD_STOP;
ma_perk[id]=true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id]=false;
}
public ham_preTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(damagebits == (1<<5) && ma_perk[this] && g_playerUseJump[this])
{
SetHamParamFloat(4, 0.0);
g_playerUseJump[this]=false;
}
}
public fw_CmdStart(id, uc_handle)
{
if(get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && ma_perk[id] && !g_playerUseJump[id])
{
new Float:fVelocity[3];
pev(id, pev_velocity, fVelocity);
fVelocity[2]+=random_float(250.0, 350.0);
set_pev(id, pev_velocity, fVelocity);
new Float:fPunchangle[3];
fPunchangle[0] = random_float(1.0, 10.0);
fPunchangle[1] = random_float(1.0, 10.0);
fPunchangle[2] = random_float(1.0, 10.0);
set_pev(id, pev_punchangle, fPunchangle);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_BEAMFOLLOW);
write_short(id);
write_short(g_trail);
write_byte(3);
write_byte(5);
write_byte(random_num(0,255));
write_byte(random_num(0,255));
write_byte(random_num(0,255));
write_byte(120);
message_end();
g_playerUseJump[id]=true;
set_task(0.1, "IsOnGround", id, _, _, "b");
}
}
public IsOnGround(id)
{
if(pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND)
{
g_playerUseJump[id]=false;
if(task_exists(id))
remove_task(id);
}
}

  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#4 korski

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:78
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 11.04.2012 12:12

U mnie nie skacze tak wysoko jak na filmiku, dopiero jak kupie grawitacje, ale dymek spoko.
  • +
  • -
  • 0

Piłeś?!


#5 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 11.04.2012 12:58

Aktywuje się ten skok jakoś bo jak spacja only to nie działa.
  • +
  • -
  • 0

#6 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 11.04.2012 13:43

Aktywuje się ten skok jakoś bo jak spacja only to nie działa.

No idziesz, idzesz skaczesz i tak wysoko cie powinno wyrzucić.

Jeśli chce ktoś aby wyżej się skakało to zmieniamy linię:

fVelocity[2]+=random_float(250.0, 350.0);


  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#7 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 11.04.2012 15:20

Można tak zrobić że jak naciska się spacje cały czas to będzie tak latał.?
  • +
  • -
  • 0

#8 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 11.04.2012 15:25

Można tak zrobić że jak naciska się spacje cały czas to będzie tak latał.?

Oczywiście że tak
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#9 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 11.04.2012 16:26

A jak?? ;P tak żeby jak będę naciskał to będę latał.
  • +
  • -
  • 0

#10 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 11.04.2012 16:42

uzywasz velocity_by_aim, następnym razem pisz w dziale pytania
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#11 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 11.04.2012 18:09

O.o tego jeszcze nie widziałem +
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych