Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

XeX - zdjęcie

XeX

Rejestracja: 04.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.06.2014 13:51
-----

#396024 Prośba o perki i klase

Napisane przez XeX w 12.04.2012 03:40

3maj: klasa i 2 perki

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#393854 Kilka klas oraz perków

Napisane przez XeX w 08.04.2012 11:49

ile na ile z noza ma miec ninja?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Niewidoczny w 80% i posiada podwójny skok";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}



jeśli coś źle to pisz
  • +
  • -
  • 1


#393715 Kilka klas oraz perków

Napisane przez XeX w 08.04.2012 08:11

trzymaj 2 perki

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#393063 [ROZWIĄZANE] Granatnik cod mod nowy

Napisane przez XeX w 07.04.2012 11:37

trzymaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#392699 Prośba o paczkę perków

Napisane przez XeX w 06.04.2012 19:04

nie wszystkie perki ale duza ilosc ,sma skompiluj i gotowe , bo nie mam czasu a tak bym ci dal z amxx trzymaj link :http://speedy.sh/ruhHQ/perki.rar
  • +
  • -
  • 2


#392538 [ROZWIĄZANE] Komandos Klasa [wazne]

Napisane przez XeX w 06.04.2012 15:41

trzymaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#390777 Prośba O Klasy

Napisane przez XeX w 03.04.2012 18:48

trzymaj taliba:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#388888 Klasa Kameleon

Napisane przez XeX w 31.03.2012 14:11

klasa zrobiona by CheQ a ja ci zmieniłem staty na takie jakie pisałeś, czekam **********

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0


#381647 Proszę o pomoc z botami.

Napisane przez XeX w 16.03.2012 15:49

po co sma klasy ci dac?
  • +
  • -
  • 1