Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

TheRock - zdjęcie

TheRock

Rejestracja: 04.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.03.2016 16:35
*****

#551777 Wgrywanie stylu PHP By Przemo

Napisane przez TheRock w 03.07.2013 14:53

do folderu templates 


  • +
  • -
  • 1


#550691 Prośba o klasę Tajniak, Famaster i Zwinny żołnierz

Napisane przez TheRock w 29.06.2013 15:05

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <ColorChat>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Famas-ter";
new const opis[]    = "10 pkt = 1 dmg więcej z Famasa";
new const bronie    = (1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
    
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.55, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
 
 

  • +
  • -
  • 1


#530449 Problem z pluginem cod_adminmenu

Napisane przez TheRock w 01.04.2013 10:26

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#527109 [ZP] Basheee

Napisane przez TheRock w 22.03.2013 13:49

Dołączona grafika
Klasa potrafi przywołać nietoperze które przyciągają daną osobę
aby przywołać nietoperze trzeba nacisnąć G



Dołączona grafika


Plik .sma do scripting/
Plik .amxx do plugins/
Pliki .spr do sprites/
Pliki .mdl do models/
Pliki .wav do sound/


Dołączona grafika


Dołączona grafika



Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#524184 [ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy Partyzant

Napisane przez TheRock w 13.03.2013 13:50


/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Partyzant";
new const opis[] = "Zmniejszona widocznosc";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 65;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 100);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}


  • +
  • -
  • 1


#523482 [ROZWIĄZANE] Jak zrobić tak aby po wpisaniu /vip bylo info

Napisane przez TheRock w 10.03.2013 17:11

Plik .txt musisz zrobić w html'u oraz wgrywasz go do csstrike



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Info"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "TheRock"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /vip", "vip")
}

public vip(id) {
show_motd(id, "vip.txt", "Co posiada vip")
}

  • +
  • -
  • 1


#521233 Model smoka

Napisane przez TheRock w 03.03.2013 12:44

Proszę
Dołączona grafika

[ZP] Model : Paokai :: Zombie-Mod.ru
Dołączona grafika
DraGo :: Zombie-Mod.ru
  • +
  • -
  • 2


#517716 Ilosc HP nemezis

Napisane przez TheRock w 20.02.2013 21:54

zp_nem_health 0 // Życie [0 - ilość ludzi * życie zombie]
Proszę masz przecież cvara
  • +
  • -
  • 1


#504175 [ROZWIĄZANE] [ Szukam ] Plugin Roundsound

Napisane przez TheRock w 20.01.2013 15:20

http://amxx.pl/topic...962-roundsound/
  • +
  • -
  • 1


#492307 Klasa Oficer

Napisane przez TheRock w 21.12.2012 19:28

Dołączona grafika
new const nazwa[] = "Oficer";
new const opis[] = "Co runde dostaje losowa bron oraz umiejetnosc";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;



Dołączona grafika
Nie jestem autorem tej klasy.





Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11


#489013 Po wpisaniu say: /klasy by wyskakiwały opisy klas Ludzi

Napisane przez TheRock w 10.12.2012 13:45

Plik wrzucasz do cstrike
http://speedy.sh/7z4KP/klasy.txt
  • +
  • -
  • 1


#486509 [ZP] Extra Human Armor v3

Napisane przez TheRock w 03.12.2012 17:49

Oo..właśnie tego wczoraj szukałem +
  • +
  • -
  • 1


#486107 Nie działa XPMod

Napisane przez TheRock w 02.12.2012 16:29

A "include to gdzie" ?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>

  • +
  • -
  • 1


#485969 Prosba o klase Szpieg i 11 innych.

Napisane przez TheRock w 02.12.2012 12:22

Klasa szpieg

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>

new bool: ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Posiada mniejsza widocznosc na nozu i ubranie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

}

public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ZmienUbranie(id, 0);

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 45);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}


  • +
  • -
  • 1


#485967 [Klasa] Mag

Napisane przez TheRock w 02.12.2012 12:20

Ładna klasa leci +
  • +
  • -
  • 1