do folderu templates
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
TheRock
Rejestracja: 04.03.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.03.2016 16:35
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 402
- Odwiedzin: 8 587
- Tytuł: Wszechobecny
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Grudzień 27, 1995
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Zloczew
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#551777 Wgrywanie stylu PHP By Przemo
Napisane przez TheRock w 03.07.2013 14:53
#550691 Prośba o klasę Tajniak, Famaster i Zwinny żołnierz
Napisane przez TheRock w 29.06.2013 15:05
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <codmod>#include <hamsandwich>#include <cstrike>#include <ColorChat>#define DMG_BULLET (1<<1)new const nazwa[] = "Famas-ter";new const opis[] = "10 pkt = 1 dmg więcej z Famasa";new const bronie = (1<<CSW_FAMAS);new const zdrowie = 20;new const kondycja = 5;new const inteligencja = 0;new const wytrzymalosc = 30;new ma_klase[33];public plugin_init(){register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");}public cod_class_enabled(id){ma_klase[id] = true;}public cod_class_disabled(id){ma_klase[id] = false;}public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){if(!is_user_connected(idattacker))return HAM_IGNORED;if(!ma_klase[idattacker])return HAM_IGNORED;if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.55, idinflictor, damagebits);return HAM_IGNORED;}
#530449 Problem z pluginem cod_adminmenu
Napisane przez TheRock w 01.04.2013 10:26
#527109 [ZP] Basheee
Napisane przez TheRock w 22.03.2013 13:49
Klasa potrafi przywołać nietoperze które przyciągają daną osobę
aby przywołać nietoperze trzeba nacisnąć G
Plik .sma do scripting/
Plik .amxx do plugins/
Pliki .spr do sprites/
Pliki .mdl do models/
Pliki .wav do sound/
Załączone pliki
-
modele.rar 1,11 MB 350 Ilość pobrań
-
DJB_ZbClass_Banchee_ZP43.sma 10,57 KB 358 Ilość pobrań
DJB_ZbClass_Banchee_ZP43.amxx
#524184 [ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy Partyzant
Napisane przez TheRock w 13.03.2013 13:50
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Partyzant";
new const opis[] = "Zmniejszona widocznosc";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 65;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 100);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
#523482 [ROZWIĄZANE] Jak zrobić tak aby po wpisaniu /vip bylo info
Napisane przez TheRock w 10.03.2013 17:11
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Info"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "TheRock"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /vip", "vip")
}
public vip(id) {
show_motd(id, "vip.txt", "Co posiada vip")
}
#521233 Model smoka
Napisane przez TheRock w 03.03.2013 12:44
#517716 Ilosc HP nemezis
Napisane przez TheRock w 20.02.2013 21:54
#504175 [ROZWIĄZANE] [ Szukam ] Plugin Roundsound
Napisane przez TheRock w 20.01.2013 15:20
#492307 Klasa Oficer
Napisane przez TheRock w 21.12.2012 19:28
new const nazwa[] = "Oficer";
new const opis[] = "Co runde dostaje losowa bron oraz umiejetnosc";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
Nie jestem autorem tej klasy.
Załączone pliki
-
codclass_oficer.sma 27,54 KB 354 Ilość pobrań
codclass_oficer.amxx
#489013 Po wpisaniu say: /klasy by wyskakiwały opisy klas Ludzi
Napisane przez TheRock w 10.12.2012 13:45
#486509 [ZP] Extra Human Armor v3
Napisane przez TheRock w 03.12.2012 17:49
#486107 Nie działa XPMod
Napisane przez TheRock w 02.12.2012 16:29
#485969 Prosba o klase Szpieg i 11 innych.
Napisane przez TheRock w 02.12.2012 12:22
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
new bool: ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Posiada mniejsza widocznosc na nozu i ubranie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ZmienUbranie(id, 0);
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 45);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#485967 [Klasa] Mag
Napisane przez TheRock w 02.12.2012 12:20
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: TheRock
- Regulamin