rozstaw namiot pod domem i wlej wody do wiaderka + internet gratis. Szału nie ma, ale fale mozesz sam zrobić na boisku.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez dasiek w 01.07.2013 08:54
Napisane przez sebul w 10.06.2013 19:47
Napisane przez Hleb w 28.04.2013 18:06
Edycja pluginu - http://amxx.pl/topic...zymalosc-perku/ by QTM. Peyote.
Co zostało zmienione:
-przede wszystkim, dodano wytrzymałość dla 2 perku
-zastąpiono natywy register_event na "kanapkową" (zwłaszcza rejestrację zdarzenia śmierci, ponieważ w najlepszym przypadku generowało 320 errorów na sekundę)
-po zmianie klasy, wytrzymałości perków nie odnawiają się.
plugin zadziała tylko na systemie 2 perków by Cypis'
http://amxx.pl/topic...-sloty-na-perk/
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc, lp); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza, przy czym gdy lp = 0, to dla 1 perku, zas dla lp = 1 - dla 2 perku. native cod_get_perk_durability(id, lp); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza, przy czym gdy lp = 0, to dla 1 perku, zas dla lp = 1 - dla 2 perku.
wytrzymalosc_perku.sma 3,25 KB 213 Ilość pobrań
wytrzymalosc_perku.amxx
Napisane przez d0naciak w 25.04.2013 08:58
Plugin dodający nową broń do GGPro, jest to sentry gun od cypisa sterowany przez gracza
Wrzucamy zawartość pliki.zip do folderu cstrike/
Dodajemy gg_weapon_sentry.amxx do plugins-ggpro.ini
Dodajemy nazwę sentry do listy broni w gg_weapons/NAZWA_MAPY.ini
Wymagana kompilacja lokalna z biblioteką ggpro załączoną w głównym temacie moda
gg_weapon_sentry.sma 12,25 KB 41 Ilość pobrań
gg_weapon_sentry.amxx
pliki.zip 254,69 KB 42 Ilość pobrań
Napisane przez Misiaczek ;c w 23.04.2013 09:13
Death Sprite & Sound
by MisieQ
Witam
Napisane przez Pan Marian w 13.04.2013 13:30
Bump,
Jeżeli będziecie mieli jakieś pomysły dotyczące sklepu, zapraszam do powiedzenia o tym w tym temacie. Zrobię co się da.
Napisane przez Pan Marian w 07.04.2013 11:09
Napisane przez DarkGL w 08.06.2012 15:16
Napisane przez Warjat w 02.04.2013 07:00
Może jesteś nierozgarnięty i czekasz na pro gotowca i tylko wkleisz pliki i będziesz miał serwer + graczy + zarobki , mylisz się to także jest ciężka praca ogarnąć serwer bo raz ci się będzie crashował 2 raz musisz edytować sam silnik żeby wiedzieć co w nim jest i czego szukaćsory ale mam z ostatniego postu i nowa baze mialem
bugi jakie byly ?
brak pioruna?
stalker 100 hp ?? spoko
i inne
paczka byla juz w necie dawno i nie jestes autorem jej ? [edytowana przez kogos innego - moze cos tam dodales i tyle ]
HUD na pol ekranu
public zrob_gildie(id) { if(player_lvl[id] < 80){ // Zmienne powiedzmy 20/30 jak było w przed aktualizacją (btw u mnie jest naprawdę slow exp) ColorChat(id,GREEN,"[GIDLIA]^x01 Aby zalozyc wlasna Gildie musisz miec co najmniej 30 LVL na dowolnej klasie") return PLUGIN_HANDLED }Piszę to bo może komuś się przyda.
To sobie go edytuj wystarczy poszukać set_hudmessageHUD na pol ekranu
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0); if(c_longjump[id] != 1) { show_hudmessage(id, "Klasa: %s^nLevel: %i (%0.0f%s)^nItem: %s[%i]^nGildia: %s^nArtefakt: %s^nMana: %i", Race[player_class[id]], player_lvl[id],perc, "%",player_item_name[id],item_durability[id],nazwa_gildi[id],artefakt_info[player_artefakt[id]],mana_gracza[id]); } else { show_hudmessage(id, "Klasa: %s^nLevel: %i (%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nItem: %s[%i]^nGildia: %s^nArtefakt: %s^nMana: %i", Race[player_class[id]], player_lvl[id],perc, "%",JumpsLeft[id], JumpsMax[id], player_item_name[id],item_durability[id],nazwa_gildi[id],artefakt_info[player_artefakt[id]],mana_gracza[id]); }Myślę że się przyda.
Napisane przez Misiaczek ;c w 31.03.2013 07:14
Napisane przez he1st w 16.03.2013 14:56
Napisane przez he1st w 07.03.2013 20:10
Napisane przez piotrkowianin01 w 09.03.2013 16:54
Napisane przez DarkGL w 24.12.2011 17:12
//ekran ma się zaciemnić 1 - tak 0 - nie cytaty_black_screen 1
Napisane przez Na 5tyk w 07.03.2013 14:14