#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> forward amxbans_admin_connect(id); new bool:g_Vip[33]; public plugin_init(){ register_plugin("VIP Ultimate", "12.1.0.2", "benio101 & speedkill"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1); } public client_authorized(id){ if(get_user_flags(id) & 1 == 1){ client_authorized_vip(id); } } public client_authorized_vip(id){ g_Vip[id]=true; } public client_disconnect(id){ if(g_Vip[id]){ client_disconnect_vip(id); } } public client_disconnect_vip(id){ g_Vip[id]=false; } public SpawnedEventPre(id){ if(g_Vip[id]){ if(is_user_alive(id)){ SpawnedEventPreVip(id); } } } public plugin_precache(){ precache_model("models/player/scream/scream.mdl"); } public SpawnedEventPreVip(id){ cs_set_user_model(id,"scream"); } public amxbans_admin_connect(id){ client_authorized(id); }Tak wygląda plugin. Nazwa modelu nosi scream i tak samo folder znajdujący się w folderze models/player.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
GroQu .!
Rejestracja: 25.02.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.06.2013 17:21





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 98
- Odwiedzin: 2 175
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Olek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Piła
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
GroQu .! nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#532478 Przerobka skinu dla Admina
Napisane przez
Pan Marian
w 07.04.2013 13:13
#532647 Problem z kompilacją.
Napisane przez
Truskawkowy1997
w 08.04.2013 05:01
m4a1
xm1014
ak47
I zmienić z rosyjskiego na polski ,bo wybor broni nie jest po polsku..
Załączone pliki
-
Zombie-Mod.ru_zp_choose_the_weapons_survivor.rar 7,97 KB 36 Ilość pobrań
#532184 [ROZWIĄZANE] Prośba o klase Trust
Napisane przez
bulka
w 06.04.2013 19:40
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Trust";
new const opis[] = "XM1014 1/10";
new const bronie = (1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_XM1014 && damage > 20.0 && random_num(1,10) == 1 && ma_klase[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
#531129 Mała modyfikacja klasy Fighter
Napisane przez koong
w 03.04.2013 20:00
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const nazwa[] = "Fighter [Mega]";
new const opis[] = "AK47 1/14 + Eliminator Rozrzutu + 1/3 z HE";
new const bronie = (1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "glut1997");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[Fighter [Mega]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
give_item(id,"weapon_hegrenade")
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(ma_klase[id] && get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK)
{
new Float:punchangle[3]
pev(id, pev_punchangle, punchangle)
for(new i=0; i<3;i++)
punchangle[i]*=0.9;
set_pev(id, pev_punchangle, punchangle)
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && random_num(1,14) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
#529529 [ROZWIĄZANE] Modyfikacja klasy kusznik
Napisane przez koong
w 29.03.2013 21:37
Załączone pliki
-
codclass_kusznik.sma 4,48 KB 19 Ilość pobrań
codclass_kusznik.amxx
#530011 [ROZWIĄZANE] Modyfikacja klasy kusznik
Napisane przez Kewin. (ZeZ)
w 31.03.2013 11:45
#522769 Prosba o 3 klasy premium m.in. Fighter
Napisane przez
Lewy.
w 08.03.2013 16:00



Przepraszam za post pod postem ale mój limit na załączniki nie pozwalał mi dodać owej klasy w tamtym pośćie. Jeśli można to proszę je scalić. Ale na razie dodaję je tu.
Modele do /models a sound do /sound



#516965 Prosba o 3 klasy premium m.in. Fighter
Napisane przez glut
w 18.02.2013 21:32
#516952 [ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy Cwaniak
Napisane przez Kewin. (ZeZ)
w 18.02.2013 21:15
Mozesz pisac PW, bo chyba juz tu nie zajrze.
Gravity = 400 z 800
DoubleJump
Załączone pliki
-
codmod_rusher.sma 3,42 KB 32 Ilość pobrań
codmod_rusher.amxx
#516479 [ROZWIĄZANE] Skompilowanie jednego pliku sma
Napisane przez QuahodronN
w 17.02.2013 15:25
#516079 Prośba o klasy Bomberman, Botek, Nietoperz, Zawodowiec
Napisane przez PiHu
w 16.02.2013 18:06
Załączone pliki
-
codclass_zawodowiec.sma 1,24 KB 50 Ilość pobrań
codclass_zawodowiec.amxx
-
codclass_bomberman.sma 4,83 KB 57 Ilość pobrań
codclass_bomberman.amxx
#513635 Prośba o klase Samuraj [Giga] i Nina
Napisane przez Engi
w 10.02.2013 22:47
Czesc. Chcialbym aby ktos mi zrobil klase:
Nazwa: Samuraj [Giga]
Opis: 1/1 PPM + 500/800 Gravitacji + 3 Skoki + w 5% widoczny
ADMIN_LEVEL G
5% wydoczny to jest 13/255
Nazwa: Assassin
Opis: 1/3 PPM + 500/800 Gravitacji + 30% widoczny
30% widoczny to 75/255
Sam zrobilbym sobie ta klase lecz nie potrafie zrobic z noza 1/1Probowalem nawet w generatorze klas i nie dziala 1/1
Z góry dziekuje
1.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Samuraj [Giga]";
new const opis[] = "1/1 PPM + 500/800 Gravitacji + 3 Skoki + w 5% widoczny";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Samuraj [Giga]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 13);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 1.0 && IN_ATTACK2)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
2.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Assasin";
new const opis[] = "1/3 PPM + 500/800 Gravitacji + 30% widoczny";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 75);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}
}public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 1.0 && random_num(1,3) == 1 && IN_ATTACK2)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
#511455 Problem z wgraniem paczki na serwer.
Napisane przez White
w 05.02.2013 21:52
#511457 Problem z wgraniem paczki na serwer.
Napisane przez
sekio
w 05.02.2013 21:55
linux addons/dproto/dproto_i386.so
#371991 Dodaje klasy i nic. Pomocy
Napisane przez
WiWaldi:*
w 27.02.2012 16:02
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: GroQu .!
- Regulamin