Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

GroQu .! - zdjęcie

GroQu .!

Rejestracja: 25.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.06.2013 17:21
-----

#532478 Przerobka skinu dla Admina

Napisane przez Pan Marian w 07.04.2013 13:13

#include <amxmodx>

#include <cstrike>

#include <hamsandwich>



forward amxbans_admin_connect(id);



new bool:g_Vip[33];



public plugin_init(){

    register_plugin("VIP Ultimate", "12.1.0.2", "benio101 & speedkill");

    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);

}

public client_authorized(id){

    if(get_user_flags(id) & 1 == 1){

        client_authorized_vip(id);

    }

}

public client_authorized_vip(id){

    g_Vip[id]=true;

}

public client_disconnect(id){

    if(g_Vip[id]){

        client_disconnect_vip(id);

    }

}

public client_disconnect_vip(id){

    g_Vip[id]=false;

}

public SpawnedEventPre(id){

    if(g_Vip[id]){

        if(is_user_alive(id)){

            SpawnedEventPreVip(id);

        }

    }

}

public plugin_precache(){

    precache_model("models/player/scream/scream.mdl");

}

public SpawnedEventPreVip(id){

    cs_set_user_model(id,"scream");

}

public amxbans_admin_connect(id){

    client_authorized(id);

}
Tak wygląda plugin. Nazwa modelu nosi scream i tak samo folder znajdujący się w folderze models/player.


#532647 Problem z kompilacją.

Napisane przez Truskawkowy1997 w 08.04.2013 05:01

Siemanko. Na wstępie chcialbym powiedzieć że dopiero się uczę z amx i chcialbym Was prosić o spolszczenie. Otoż pobrałem chooser weapon dla surwiworka ale on ma tylko mp5, awp i cos tam jeszcze. Chcialbym poprosić kogoś doświadczonego o dodanie następujących rzeczy:
m4a1
xm1014
ak47

I zmienić z rosyjskiego na polski ,bo wybor broni nie jest po polsku..

Załączone pliki




#532184 [ROZWIĄZANE] Prośba o klase Trust

Napisane przez bulka w 06.04.2013 19:40


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Trust";
new const opis[] = "XM1014 1/10";
new const bronie = (1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_XM1014 && damage > 20.0 && random_num(1,10) == 1 && ma_klase[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}



#531129 Mała modyfikacja klasy Fighter

Napisane przez koong w 03.04.2013 20:00

łap dodane
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const nazwa[] = "Fighter [Mega]";
new const opis[] = "AK47 1/14 + Eliminator Rozrzutu + 1/3 z HE";
new const bronie = (1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "glut1997");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[Fighter [Mega]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
give_item(id,"weapon_hegrenade")
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}
public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(ma_klase[id] && get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK)
{
new Float:punchangle[3]
pev(id, pev_punchangle, punchangle)
for(new i=0; i<3;i++)
punchangle[i]*=0.9;
set_pev(id, pev_punchangle, punchangle)
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && random_num(1,14) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 1


#529529 [ROZWIĄZANE] Modyfikacja klasy kusznik

Napisane przez koong w 29.03.2013 21:37

dodane sprawdź czy działa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#530011 [ROZWIĄZANE] Modyfikacja klasy kusznik

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 31.03.2013 11:45

Masz :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#522769 Prosba o 3 klasy premium m.in. Fighter

Napisane przez Lewy. w 08.03.2013 16:00

Załączony plik  codclass_cwaniak.sma   3,47 KB  41 Ilość pobrań
  codclass_cwaniak.amxx
Załączony plik  Dual MP5.rar   663,83 KB  42 Ilość pobrań


Przepraszam za post pod postem ale mój limit na załączniki nie pozwalał mi dodać owej klasy w tamtym pośćie. Jeśli można to proszę je scalić. Ale na razie dodaję je tu.
Modele do /models a sound do /sound

Załączony plik  BOW.rar   1002,83 KB  52 Ilość pobrań

Załączony plik  codclass_lucznik.sma   3,56 KB  44 Ilość pobrań
  codclass_lucznik.amxx


#516965 Prosba o 3 klasy premium m.in. Fighter

Napisane przez glut w 18.02.2013 21:32

Proszę :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#516952 [ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy Cwaniak

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 18.02.2013 21:15

Łap, jak coś bedzie nie tak to pisz, ale powinno byc dobrze.
Mozesz pisac PW, bo chyba juz tu nie zajrze.

Gravity = 400 z 800
DoubleJump

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#516479 [ROZWIĄZANE] Skompilowanie jednego pliku sma

Napisane przez QuahodronN w 17.02.2013 15:25

Sorry coś chyba załącznik nie zatrybił xD

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#516079 Prośba o klasy Bomberman, Botek, Nietoperz, Zawodowiec

Napisane przez PiHu w 16.02.2013 18:06

proszę:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#513635 Prośba o klase Samuraj [Giga] i Nina

Napisane przez Engi w 10.02.2013 22:47

Czesc. Chcialbym aby ktos mi zrobil klase:
Nazwa: Samuraj [Giga]
Opis: 1/1 PPM + 500/800 Gravitacji + 3 Skoki + w 5% widoczny
ADMIN_LEVEL G
5% wydoczny to jest 13/255


Nazwa: Assassin
Opis: 1/3 PPM + 500/800 Gravitacji + 30% widoczny
30% widoczny to 75/255

Sam zrobilbym sobie ta klase lecz nie potrafie zrobic z noza 1/1 :/ Probowalem nawet w generatorze klas i nie dziala 1/1 :/

Z góry dziekuje



1.
Spoiler



2.
Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#511455 Problem z wgraniem paczki na serwer.

Napisane przez White w 05.02.2013 21:52

Wgraj dproto: http://amxx.pl/topic...nonsteam-steam/
  • +
  • -
  • 1


#511457 Problem z wgraniem paczki na serwer.

Napisane przez sekio w 05.02.2013 21:55

Wydaje mi się że nie musisz nawet dproto wgrywać , wejdz do folderu metamod i do plugin.ini dopisz
linux addons/dproto/dproto_i386.so



#371991 Dodaje klasy i nic. Pomocy

Napisane przez WiWaldi:* w 27.02.2012 16:02

Wejdź w config i dopisz nazwę pluginu klasy do plugins-codmod.ini