Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy Cwaniak

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 GroQu .!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 16.02.2013 19:15

Chcialbym by ta klasa miala caly czas mniejsza gravitacje i 2 skoki, a nie po wcisnieciu binda. Chodzi o usuniecie SPECIAL i dodanie normalnie mniejszej gravitacji i 2 skokow :)
Ma byc jeszcze premium: ADMIN_LEVEL_E

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new  cvar_ilosc_special;
new bool:ma_klase[33];
new ma_special[33];
new bool:special_uzyty[33];
new msg_bartime;

new const nazwa[] = "Cwaniak [Mega]";
new const opis[] = "Dwie MP5, dodatkowe 5(+inteligencja) obrazen. Special: Zmniejszona grawitacja + Skoki";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_ELITE);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Eustachy");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cvar_ilosc_special = register_cvar("special_ilosc", "2");
	register_clcmd("special", "class_special_used");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public cod_class_enabled(id)
{
new ilosc_special = get_pcvar_num(cvar_ilosc_special);
ma_klase[id] = true;
ma_special[id] = ilosc_special;
special_uzyty[id] = false;
}



public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ma_special[id] = 0;
special_uzyty[id] = false;
}

public plugin_precache()
{
								precache_model("models/v_mp5dual.mdl");
								//powyżej zmieniasz ścieżki do nowych modeli
}
public CurWeapon(id)
{
								new weapon = read_data(2);
								if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
								{
																if(weapon == CSW_MP5NAVY) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
																{
																								set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_mp5dual.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
																}
								}
new iWeapon = read_data(2);
				new iEnt;
				static Float:fSpeedMultiplier = 0.85;
				if(iWeapon == CSW_MP5NAVY)
				{
								iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id)
								set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
								set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
				}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 2.0, 0.19, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
// SPECIAL
public class_special_used(id)
{
if(!is_user_connected(id))
  return;

if(!ma_klase[id])
  return;
if(!ma_special[id]>0)
{
  ColorChat(id, GREEN, "Wykorzystaleś juz speciale.");
  return;
}
if(special_uzyty[id])
{
  ColorChat(id, GREEN, "Special jest juz wlaczony.");
  return;
}
ma_special[id] -= 1;
special_uzyty[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Special on.");
set_bartime(id, 10);
set_user_gravity(id, 400.0/800.0);
set_task(10.0, "WylaczSpecial", id);
ShowAmmo(id);
}

// SPECIAL
public WylaczSpecial(id)
{
special_uzyty[id] = false;
ColorChat(id, GREEN, "Special off");
set_user_gravity(id, 1.0);
}
public set_bartime(id, czas)
{
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id);
write_short(czas);
message_end();
}
public ResetHUD(id)
{
new ilosc_special = get_pcvar_num(cvar_ilosc_special);
ma_special[id] = ilosc_special;
special_uzyty[id] = false;
ShowAmmo(id);
}
ShowAmmo(id)
{
new ilosc_special = get_pcvar_num(cvar_ilosc_special);
	new ammo[51]
	formatex(ammo, 50, "Liczba speciali: %i/%i",ma_special[id], ilosc_special)
	message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("StatusText"), {0,0,0}, id)
	write_byte(0)
	write_string(ammo)
	message_end()
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
if(!special_uzyty[id])
  return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP))
{
   new Float:velocity[3];
   pev(id, pev_velocity,velocity);
   velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
   set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}

return FMRES_IGNORED;
}
// +special by Eustachy8

Użytkownik GroQu .! edytował ten post 16.02.2013 19:30

  • +
  • -
  • 0

#2 GroQu .!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 17.02.2013 19:53

Refresh.

Moglby mi ktos przerobic ta klase? Zalezy mi na czasie :/
  • +
  • -
  • 0

#3 GroQu .!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 18.02.2013 20:44

ref
  • +
  • -
  • 0

#4 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 18.02.2013 21:15

Łap, jak coś bedzie nie tak to pisz, ale powinno byc dobrze.
Mozesz pisac PW, bo chyba juz tu nie zajrze.

Gravity = 400 z 800
DoubleJump

Załączone pliki


Użytkownik Kewin. edytował ten post 18.02.2013 21:16

  • +
  • -
  • 1

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#5 GroQu .!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 19.02.2013 17:20

O jejku dziekuje ! Leci plusik !
  • +
  • -
  • 0

#6 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 19.02.2013 20:43

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych