Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

killerosw - zdjęcie

killerosw

Rejestracja: 23.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.03.2013 22:28
-----

#518644 VIP z możliwością blokowania broni na wybranych mapach

Napisane przez O'Zone w 23.02.2013 14:50

Widzę, że funkcję odpowiadającą za kasę za dmg, fraga, fraga z hs zaczerpnąłeś z GHW_Damage_Money.
Spróbuj, czy teraz zadziała.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#518373 VIP z możliwością blokowania broni na wybranych mapach

Napisane przez O'Zone w 22.02.2013 19:53

Proszę bardzo.
Menu vipa nie będzie wyświetlało się na mapach fy, aim i awp. W razie potrzeby można to zmienić edytując ten fragment:
Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#267981 Aktualizacja silnika Half-Life 1

Napisane przez Portek w 08.07.2011 21:11

Engine 5382
Kolejna aktualizacja silnika, od wersji 5369 wprawdzie wyszły już dwie aktualizacje do 5382, aczkolwiek tę przedostatnią pominę - zawarta jest ona w paczce i changelogu.

Oryginał:

- removed a debug command that shouldn't have been in the shipped bits
- fixed failing to load steam interfaces on windows (updated steamclient binaries) (win32)
- statically linked libsteam.so to libstdc++ so you don't need to update it (linux)


Metoda aktualizacji:
  • Automatyczna:
  • Aby przeprowadzić aktualizację do parametrów startowych należy dodać: -autoupdate -beta hlbeta
Ręczna:

Poprzednie wersje:
Spoiler


Jak sprawdzić wersję aktualnego silnika?
Spoiler


Nowa wersja : Engine 5408
- fixed sometimes voice stopping during gameplay
- Added "-nobreakpad" command line option to let plugin authors still get old
style minidumps if they need it (win32 only)
- Fixed sv_logsecret putting the wrong value in the log header
naprawili problem z głosem

Instrukcja wgrywania taka sama jak powyżej
Engine 5408
Załączony plik  5408.rar   7,36 MB  1670 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 16


#501570 [ROZWIĄZANE] Problem z AMXBANS- Error logi- run time error 10 (line 36 i 100)

Napisane przez Kawon w 14.01.2013 23:47

[Fix] Thread worker was unable to start
  • +
  • -
  • 1


#370503 [ROZWIĄZANE] Błąd w logach

Napisane przez Jak się nazwać w 25.02.2012 09:34


public on_damage(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return
new attacker = get_user_attacker(id)
#if defined DAMAGE_RECIEVED
// id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
if ( is_user_connected(attacker) )
if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
{

oraz

public Damage(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return
new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
{
new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
}


@Up

Napisaniu pluginów ja się nie znam

to może się nie wypowiadaj?
  • +
  • -
  • 1


#370057 [ROZWIĄZANE] Przerobienie Ultimate SS z zapisem w logach

Napisane przez Drzanas w 24.02.2012 15:10

No to używać tej komendy co ty masz <facepalm>
  • +
  • -
  • 1


#369866 [ROZWIĄZANE] Błąd w logach

Napisane przez psilocybe w 23.02.2012 23:00

Sprawdź w pliku modules.ini czy masz odblokowany moduł fun.

Jeżeli masz
;fun

To usuń ; aby było:
fun

Jeśli plugin dalej będzie powodował problemy to poczekaj na opinie ludzi którzy programują w Pawnie, zapewne pomogą ;)

Peace.
  • +
  • -
  • 1


#369700 [ROZWIĄZANE] Błąd w logach

Napisane przez psilocybe w 23.02.2012 19:47

Dopisz debug po nazwie pluginu vip.amxx i wstaw logi jeszcze raz :)

W plugin.ini ma to wyglądać tak:

vip.amxx debug

Od razu możesz dołączyć *.sma tego pluginu aby ktoś obeznany mógł to przeanalizować :)
  • +
  • -
  • 1


#369701 [ROZWIĄZANE] Błąd w logach

Napisane przez Roller w 23.02.2012 19:47

w plugins.ini dopisz:

vip.amxx debug

zamiast:
vip.amxx


Być może pomoże, bynajmiej ja tak miałem.

Uprzedził mnie :(