Spróbuj, czy teraz zadziała.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
killerosw
Rejestracja: 23.02.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.03.2013 22:28





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 18
- Odwiedzin: 2 861
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Daniel
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Ostrów Wielkopolski
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
killerosw nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#518644 VIP z możliwością blokowania broni na wybranych mapach
Napisane przez O'Zone
w 23.02.2013 14:50
Spróbuj, czy teraz zadziała.
#518373 VIP z możliwością blokowania broni na wybranych mapach
Napisane przez O'Zone
w 22.02.2013 19:53
Menu vipa nie będzie wyświetlało się na mapach fy, aim i awp. W razie potrzeby można to zmienić edytując ten fragment:
CheckMap()
{
new g_iMapPrefix[][] =
{
"aim_",
"awp_",
"fy_"
}
new MapName[32]
get_mapname(MapName, 31)
for(new i = 0; i < sizeof(g_iMapPrefix); i++)
{
if(containi(MapName, g_iMapPrefix[i]) != -1)
{
g_powers = true
}
}
}
#267981 Aktualizacja silnika Half-Life 1
Napisane przez Portek
w 08.07.2011 21:11
Kolejna aktualizacja silnika, od wersji 5369 wprawdzie wyszły już dwie aktualizacje do 5382, aczkolwiek tę przedostatnią pominę - zawarta jest ona w paczce i changelogu.
Oryginał:
- removed a debug command that shouldn't have been in the shipped bits
- fixed failing to load steam interfaces on windows (updated steamclient binaries) (win32)
- statically linked libsteam.so to libstdc++ so you don't need to update it (linux)
Metoda aktualizacji:
- Automatyczna:
- Aby przeprowadzić aktualizację do parametrów startowych należy dodać: -autoupdate -beta hlbeta
- Dla użytkowników którzy posiadają na serwerze engine w wersji powyżej 5006 - pobieramy paczkę stąd: http://portek.net.pl.../engine5382.zip i nadpisujemy pliki
- Dla użytkowników którzy posiadają na serwerze engine w wersji poniżej 5006 (np. 4883) - pobieramy paczkę stąd: http://portek.net.pl...ne5382_full.zip i nadpisujemy pliki
Poprzednie wersje:

Oryginał:
[hlds] Half-Life 1 engine beta update releasedWe have released a beta update for Half-Life 1 engine based games (Half-Life,
Counter-Strike 1.6, Day of Defeat, etc). To grab this update run the
hldsupdatetool with "-beta hlbeta" on the command line. This update continues
on some exploit fixes we have already shipped within this beta.
Changes:
- Added sv_filetransfermaxsize cvar to limit the size of a file a server will
try to send to a client, by default 10mbytes.
- Prevented halflife.wad from being downloaded from a server (fixes server
hang/stall).
There is also a couple client side fixes, if you run your Steam client with
"-beta hlbeta" on its command line and run Half-Life games you will have some
fixes that prevent server redirection.
Aby przeprowadzić aktualizację do parametrów startowych należy dodać: -autoupdate -beta hlbeta - lub pobrać stąd: http://portek.net.pl.../engine5369.zip i nadpisać pliki na serwerze.
Nowa binnarka w pełni współdziała z dproto!
Metoda aktualizacji:
- Automatyczna:
- Aby przeprowadzić aktualizację do parametrów startowych należy dodać: -autoupdate -beta hlbeta
- Dla użytkowników którzy posiadają na serwerze engine w wersji 5006 - pobieramy paczkę stąd: http://portek.net.pl.../engine5369.zip i nadpisujemy pliki
- Dla użytkowników którzy posiadają na serwerze engine w wersji poniżej 5006 (np. 4883) - pobieramy paczkę stąd: http://portek.net.pl...ne5369_full.zip i nadpisujemy pliki
Jak sprawdzić wersję aktualnego silnika?
- Wchodzimy na serwer
- Otwieramy konsolę i wpisujemy komendę status
Pojawi się coś na wzór:
Gdzie zaznaczony ciąg 4883 to wersja silnika.version : 48/1.1.2.6/Stdio 4883 secure (10)
map : de_dust2 at: 0 x, 0 y, 0 z
players : 0 active (10 max)
Nowa wersja : Engine 5408
- fixed sometimes voice stopping during gameplay - Added "-nobreakpad" command line option to let plugin authors still get old style minidumps if they need it (win32 only) - Fixed sv_logsecret putting the wrong value in the log headernaprawili problem z głosem
Instrukcja wgrywania taka sama jak powyżej
Engine 5408

#501570 [ROZWIĄZANE] Problem z AMXBANS- Error logi- run time error 10 (line 36 i 100)
Napisane przez Kawon
w 14.01.2013 23:47
#370503 [ROZWIĄZANE] Błąd w logach
Napisane przez Jak się nazwać
w 25.02.2012 09:34
public on_damage(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return
new attacker = get_user_attacker(id)
#if defined DAMAGE_RECIEVED
// id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
if ( is_user_connected(attacker) )
if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
{
oraz
public Damage(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return
new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
{
new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
}
@Up
to może się nie wypowiadaj?Napisaniu pluginów ja się nie znam
#370057 [ROZWIĄZANE] Przerobienie Ultimate SS z zapisem w logach
Napisane przez Drzanas
w 24.02.2012 15:10
#369866 [ROZWIĄZANE] Błąd w logach
Napisane przez psilocybe
w 23.02.2012 23:00
#369700 [ROZWIĄZANE] Błąd w logach
Napisane przez psilocybe
w 23.02.2012 19:47
#369701 [ROZWIĄZANE] Błąd w logach
Napisane przez
Roller
w 23.02.2012 19:47
vip.amxx debug
zamiast:
vip.amxx
Być może pomoże, bynajmiej ja tak miałem.
Uprzedził mnie

- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: killerosw
- Regulamin