Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Ważne

Aktualizacja silnika Half-Life 1Aktualizacja silnika Half-Life 1.

Ważne

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
80 odpowiedzi w tym temacie

#1 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 08.07.2011 21:11

*
Popularny

Engine 5382
Kolejna aktualizacja silnika, od wersji 5369 wprawdzie wyszły już dwie aktualizacje do 5382, aczkolwiek tę przedostatnią pominę - zawarta jest ona w paczce i changelogu.

Oryginał:

- removed a debug command that shouldn't have been in the shipped bits
- fixed failing to load steam interfaces on windows (updated steamclient binaries) (win32)
- statically linked libsteam.so to libstdc++ so you don't need to update it (linux)


Metoda aktualizacji:
  • Automatyczna:
  • Aby przeprowadzić aktualizację do parametrów startowych należy dodać: -autoupdate -beta hlbeta
Ręczna:

Poprzednie wersje:
Spoiler


Jak sprawdzić wersję aktualnego silnika?
Spoiler


Nowa wersja : Engine 5408
- fixed sometimes voice stopping during gameplay
- Added "-nobreakpad" command line option to let plugin authors still get old
style minidumps if they need it (win32 only)
- Fixed sv_logsecret putting the wrong value in the log header
naprawili problem z głosem

Instrukcja wgrywania taka sama jak powyżej
Engine 5408
Załączony plik  5408.rar   7,36 MB  1465 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 16

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#2 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 16.07.2011 11:36

Poprawka do poprawki.
W dniu wczorajszym wydana została mini poprawka do poprawki (5369). Silnik nadal oznaczony jest numerem 5369, a w changelogu widnieje nie mniej, nie więcej jak:

- more input checking on some MSG_X functions


Oryginalna wiadomość:

We have released an update to the beta, run the hldsupdatetool with "-beta
hlbeta" to get this update. Changes for this update are:

- more input checking on some MSG_X functions

There were no known exploits this is fixing but better safe than sorry. My plan
is to release this publically on Monday, so make sure you try these new
binaries over the weekend.

Jak widać w planach są też wprowadzenie zbiorczej (publicznej) i stabilnej aktualizacji silnika HL1 (nareszcie będzie to 1.6, a nie 1.5 z nową grafiką xD).

Zaktualizowałem paczkę dostępną w pierwszym poście, jeśli wgrywaliście engine 5369 to polecam aktualizację plików engine*. Dla tych którzy robili to poprzez komendę "-beta hlbeta -autoupdate" - restart serwera.
  • +
  • -
  • 3

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#3 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 19.07.2011 09:00

Kolejna poprawka

Silnik nadal sygnowany jest numerem 5369, zmiany nastąpiły w plikach engine*, paczkę z pierwszego postu zaktualizowałem, można ją wymusić również poprzez -beta hlbeta -autoupdate w parametrach startowych i restart serwera.

- rolled back previous sv_downloadurl and dlfile changes, added some more checks to prevent inappropriate dlfile calls at other times
- Increased "sv_filetransfermaxsize" back to 10mbytes by default
- Added "sv_allow_dlfile" cvar, set this to 0 to disable using dlfile at all (useful safe valve if getting hit by this attack)
- Allow up to 128 mbyte heap via -heapsize command (up from previous 40mbytes), for some 3rd party games
- Added sv_logsecret support, same implementation as on Source engine
- Rate limit user voice data to one per frame, fixes voice_inputdata exploit. If you run 1000FPS server and still have a problem, stop running a 1000FPS server. (xD)


Z najważniejszych:
  • Domyślna wartość ostatnio dodanego cvaru - sv_filetransfermaxsize - została zmieniona na 10mb - to głupie, ale to była wartość domyślna, a on ją zmienia (?)
  • Dodano cvar sv_allow_dlfile pozwalający na wyłączenie problemów z dlfile - sposób ma problemy z expliotami
  • Dodano cvar sv_logsecret - jakaś implementacja z Source'a (HL2) - sv_logsecret - AlliedModders

PS. Ciekawy sposób na rozwiązanie problemów serwerów 1k FPS ma autor, zarówno w changelogu jak i ostatniej wiadomości ^^

Not at this time, running 1000fps is a good way to cause your server to hurt when it shouldn't but if you want to run that way then fine.


  • +
  • -
  • 2

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#4 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 19.07.2011 18:35

Wgrałem te binrarki z pierwszego posta i niby zabezpiecza serwer przed tym AutoBuy and ReBuy bugiem ale po wpisaniu komendy dalej serwer creshuje się :/
  • +
  • -
  • 0

#5 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 19.07.2011 20:01

Wgrałem te binrarki z pierwszego posta i niby zabezpiecza serwer przed tym AutoBuy and ReBuy bugiem ale po wpisaniu komendy dalej serwer creshuje się :/

Dodano cvar sv_allow_dlfile pozwalający na wyłączenie problemów z dlfile - sposób ma problemy z expliotami

Problem w tym że błąd z tym "expliotem" załatany został już w 5006, szczerze wątpię że po pierwszej od pół roku (?) aktualizacji znów rozwalili to co wcześniej poprawili.

Daj wynik komendy "status".
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#6 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 19.07.2011 20:24

version : 48/1.1.2.6/Stdio 5369 secure (10)
map : de_westwood_big at: 0 x, 0 y, 0 z
players : 9 active (23 max)

@Edit wgrałem tego 5006 a później tego 5369 i już niemożna creshowac serwera

Użytkownik Cypis' edytował ten post 19.07.2011 21:04

  • +
  • -
  • 0

#7 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 19.07.2011 21:43

Dobra, faktycznie błąd występował nadal u tych którzy mieli na serwerze silnik w wersji poniżej 5006. Powód? W 5006 załatane zostały pliki z katalogu cstrike/dlls - a ja je pominąłem pakując pliki (bo robiłem to na 5006, więc te były już aktualne :-) )

Zaktualizowałem pierwszy temat :)
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 19.07.2011 22:08

przyjemnie, że coś się dzieje z silnikiem

- Allow up to 128 mbyte heap via -heapsize command (up from previous 40mbytes), for some 3rd party games
myślę, że to by mogło rozwiązać problemy z Segmentation Fault, na forum widziałem już kilka takich tematów
  • +
  • -
  • 0

#9 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 20.07.2011 20:35

myślę, że to by mogło rozwiązać problemy z Segmentation Fault, na forum widziałem już kilka takich tematów

Problem w tym że to defacto nie działa :-)
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#10 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 20.07.2011 21:27


myślę, że to by mogło rozwiązać problemy z Segmentation Fault, na forum widziałem już kilka takich tematów

Problem w tym że to defacto nie działa :-)


dokładnie :P całe VALVE dodają rzeczy które i tak nie działają :P oni szybciej coś wypuszczają niż testują :P
  • +
  • -
  • 0

#11 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 20.07.2011 21:46

dokładnie :P całe VALVE dodają rzeczy które i tak nie działają :P oni szybciej coś wypuszczają niż testują :P

To dobrze że w ogóle działają i chwała im za to bo jakby nie patrzeć HL1 ma już swoje lata - nie każda firma chce i może inwestować w co tu dużo mówić zabytek. Poza tym nie należy zapominać że to nadal wersja beta, nie jest to oficjalny silnik więc nie można znowu wymagać nie wiadomo czego.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#12 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 21.07.2011 15:43

Kolejna aktualizacja do wersji 5382, zalecana wszystkim którzy mieli na serwerze 5369!
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#13 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.07.2011 16:13

nie jest to oficjalny silnik

więc to nie valve wydaje te aktualizacje ?
  • +
  • -
  • 0

#14 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 21.07.2011 16:24

valve, ty była oficjalna beta, ale nie obowiązywała jeszcze na serwerach; jak będzie wersja oficjalna to będzie rekomendowana dla wszystkich
  • +
  • -
  • 0

#15 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 21.07.2011 16:29

więc to nie valve wydaje te aktualizacje ?

Wyrwałeś z kontekstu.

[...] to nadal wersja beta, nie jest to oficjalny silnik [...]


Wszystkie silniki w tym temacie to wersja rozwojowa z poziomu linii hlbeta - nie są oficjalnymi silnikami które przeznaczone są pod nazwijmy to publiczne działanie. Łatają wprawdzie wiele błędów, ale mogą przysporzyć innych.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#16 M0nk3y

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:18
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Radziszów
Offline

Napisano 23.07.2011 16:02

co w tym 5382 się zmieniło i co to za plik crashhandler.so

Dodano 23 lipiec 2011 - 17:35:
piszą do mnie ludzie że nie słyszą znajomych przez mikrofon chyba bug engine... 1 słyszy 2 nie :(
  • +
  • -
  • 0

#17 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.07.2011 18:04

monky, tez mam taki problem, że nikogo nie słyszę oraz, że literki urywa ;/
Można to naprawić przez ponowne włączenie cs'a.

Nigdy wcześniej tak nie miałem. U mnie w serwerowni nie ma takiego problemu, bo nie aktualizowany.

Czy ta aktualizacja może być problemem?
  • +
  • -
  • 0

#18 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 23.07.2011 18:11

Czy ta aktualizacja może być problemem?

Najwyraźniej, na pewno problem jest z radarem, czy z hudem też? Najwyraźniej.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#19 Karpielek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:361
  • Lokalizacja:Zakopane
Offline

Napisano 23.07.2011 21:25

U mnie również literki urywa, myślalem ze tylko mi, ale najwyrazniej nie tylko.

...
version :  48/1.1.2.6/Stdio 4883 secure  (10)
...

Edit: najlepiej zrobić aktualizacje ręcznie, zrobiłem ręcznie i wszystko śmiga.

Użytkownik Karpielek edytował ten post 24.07.2011 07:47

  • +
  • -
  • 0

#20 M0nk3y

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:18
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Radziszów
Offline

Napisano 29.07.2011 10:34

Wiadomo już o nowej aktualizacji? czy nadal bug z steam id lan zostanie i radar oraz mikrofon :(

Użytkownik M0nk3y edytował ten post 29.07.2011 10:34

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Ważne

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych